Jako twórca treści z pewnością większość twojego czasu pochłania produkcja filmów i publikowanie postów dla twojej marki. Nie można jednak pomijać marketingowego aspektu tworzenia treści, który również wymaga uwagi.
Oferowanie produktów twoim obserwatorom to nie tylko sposób na umożliwienie im wspierania cię, ale także szansa na zwiększenie rozpoznawalności twojej marki na całym świecie. W tym obszarze Canva może okazać się nieoceniona.
Zapraszam do dalszej lektury, aby dowiedzieć się, jak usługi drukowania Canva mogą być przydatne dla twórców treści.
Czym jest usługa drukowania Canva?
Usługa drukowania Canva to kompleksowe rozwiązanie dla wszystkich, którzy potrzebują wydrukować swoje projekty. Oferuje szeroki wachlarz opcji, od odzieży po koperty.
Drukowanie za pośrednictwem Canva jest niezwykle proste. Możesz rozpocząć od zera, tworząc projekt w edytorze Canva i bezpośrednio go wydrukować, albo przesłać gotowy projekt i kontynuować proces.
Dostępnych jest kilka wariantów dostawy. Możesz wybrać standardową wysyłkę, która jest darmowa, lub skorzystać z opcji ekspresowej. Dodatkowo masz możliwość odbioru osobistego zamówienia w najbliższym biurze FedEx Office lub Staples. Opcja odbioru jest jednak dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
Co więcej, Canva oferuje Gwarancję Satysfakcji na swoje produkty. Jeśli nie będziesz zadowolony z efektu druku, wystarczy zgłosić to do serwisu Canva. Firma postara się znaleźć rozwiązanie problemu – czy to poprzez ponowny druk, czy zwrot pieniędzy.
Dlaczego twórcy treści powinni korzystać z usług drukowania Canva?
Canva to doskonała platforma dla twórców treści. Umożliwia ona tworzenie logo, projektowanie banerów na strony internetowe, a nawet tworzenie kompletnych witryn internetowych bezpośrednio w edytorze Canva.
Usługi drukowania Canva oferują wiele korzyści dla twórców. Drukowanie projektów jest świetnym sposobem na marketing twojej marki. Twoje logo może być umieszczone na niemal każdym przedmiocie, co zwiększy jego widoczność.
Ponadto, dzięki łatwemu dostępowi do usług poligraficznych, możesz bezproblemowo uruchomić sklep internetowy na swojej stronie. Aby mieć pewność, że masz wystarczającą ilość towaru, musisz zamówić większą partię produktów w Canva. Im większe zamówienie, tym większy rabat oferuje Canva.
A co z materiałami dla ciebie? Czy możesz drukować produkty na własny użytek? Oczywiście! Canva oferuje wiele produktów pomocnych w organizacji pracy i robieniu notatek.
Największą zaletą korzystania z usługi drukowania Canva jest to, że cały proces – od projektu do wydruku – odbywa się w obrębie jednej platformy. Nie musisz martwić się o format pliku ani o prawidłowe wymiary produktu. Canva zadba o wszystko, zanim zaakceptuje płatność i przekaże projekt do profesjonalnej drukarni.
Produkty, które twórcy treści mogą drukować w Canva
Zastanawiasz się, które produkty najlepiej sprawdzą się w twojej działalności? Jako twórca treści masz szerokie pole do popisu. Poniżej znajdziesz kilka opcji, które możesz wykorzystać, wraz z pomysłami na ich zastosowanie.
1. Naklejki
Naklejki to wizytówki twórców treści. Widzimy je wszędzie – na latarniach, na specjalnych ścianach z naklejkami w barach i na laptopach. Są przydatne, a przede wszystkim – popularne.
W Canva możesz łatwo zaprojektować naklejki, które będą reprezentować twoją markę. Możesz umieścić na nich swoje logo, nazwę, lub zabawne motywy. Możesz także dodać kod QR, który przekieruje odbiorców na twojego bloga lub kanał YouTube.
2. Odzież
Canva umożliwia drukowanie projektów na bluzach, bluzach z kapturem i koszulkach. Kto nie lubi nosić przynajmniej jednego z tych elementów garderoby?
Nie musi to być wyłącznie twoje logo lub nazwa. Jeśli jesteś artystą, możesz umieścić swoje prace na ubraniach. Ludzie z przyjemnością będą nosić twoje autorskie projekty.
3. Torby na ramię
Torby na ramię są bardzo praktyczne na zakupy i do przenoszenia różnych przedmiotów. Dlaczego więc nie umieścić na nich swojego logo? Twoja marka będzie widoczna podczas robienia zakupów, czy też zabawy na plaży.
Torby na ramię oferowane przez Canva są również przyjazne dla środowiska. W pełni podlegają recyklingowi i kompostowaniu, więc możesz być pewny, że twoja marka pojawia się na produkcie o wartości.
4. Naczynia do napojów
Chcesz wydrukować swój projekt na kubku lub butelce? Canva daje taką możliwość. Twoi fani z chęcią będą nosić twoją markę po mieście, jednocześnie dbając o odpowiednie nawodnienie. Dodatkowo, ty sam będziesz mógł cieszyć się poranną kawą w kubku z twoim logo.
Naczynia do napojów bywają dość drogie – ale w tym przypadku nie musisz się martwić. Canva oferuje konkurencyjne ceny swoich produktów, a darmowa dostawa to dodatkowy atut.
5. Koperty
Jeśli prowadzisz sklep internetowy, posiadanie spersonalizowanych kopert do wysyłania produktów jest dobrą praktyką. Sygnalizuje to, że poważnie traktujesz swoją markę i podnosi wrażenia klientów związane z odbiorem przesyłki.
Canva umożliwia zamówienie zarówno standardowych, jak i wysyłkowych kopert, w zależności od potrzeb i rodzaju produktów. Jeśli wysyłasz przedmioty w pudełku, możesz zamiast koperty umieścić na nim naklejkę.
6. Zeszyty
Notatnik to kolejny popularny przedmiot, z którego wiele osób korzysta na co dzień. Dlaczego więc nie umieścić na nim swojej marki? Canva daje możliwość wyboru druku notatnika w małym lub dużym formacie, w twardej lub miękkiej oprawie. Wybór należy do ciebie.
7. Pocztówki
W dobie mediów społecznościowych pocztówki często są pomijane, ale wciąż mają swoje miejsce – zwłaszcza, jeśli jesteś podróżnikiem.
Jeśli jesteś twórcą treści podróżniczych i masz grono fanów, którzy chętnie śledzą twoje przygody, spersonalizowane pocztówki mogą być świetnym sposobem na interakcję z nimi. Często pocztówki są elementem nagrody w ramach programów lojalnościowych, takich jak Patreon czy Ko-fi, co stanowi kolejny sposób na zaangażowanie fanów w twoją twórczość.
8. Planiści
Jako twórca treści doskonale wiesz, jak ważna jest organizacja. Co powiesz na możliwość korzystania z spersonalizowanego planera stworzonego w Canva?
Zaletą tworzenia planera w ten sposób jest to, że możesz mieć dostęp zarówno do wersji cyfrowej, jak i drukowanej w tym samym stylu. Dodatkowo, możesz dzielić się swoimi metodami planowania z innymi, którzy cenią twoje zdolności organizacyjne.
9. Kalendarze ścienne
Jeśli jesteś fotografem lub masz bogatą kolekcję zdjęć pasujących do twojej marki, kalendarz ścienny może być fantastycznym sposobem na ich zaprezentowanie. Możesz także dodać informacje o ważnych dla ciebie datach.
10. Etykietki na prezenty
Etykietki na prezenty to miły dodatek do przesyłek wysyłanych klientom. Możesz je spersonalizować, dodając krótką wiadomość i logo lub zdjęcie reprezentujące twoją markę.
Możesz je także pozostawić puste, aby odręcznie napisać podziękowania za dokonane zakupy.
Promowanie marki jest równie ważne, co tworzenie treści. Canva ułatwia oba te zadania dzięki usłudze drukowania i intuicyjnemu edytorowi projektów.
Niezależnie od tego, czy chcesz tworzyć naklejki do rozdawania, czy otworzyć sklep i sprzedawać produkty z twoim logo, Canva może ci pomóc na każdym etapie.