Każdy z nas ma zapisany numer ICE (In Case of Emergency) w swoim telefonie, ale istnieje również grono osób, z którymi chcemy być w stałym kontakcie, takich jak przyjaciele czy członkowie rodziny. Niezależnie od tego, czy nazywasz ich swoimi bliskimi, dokuczliwymi rodzicami, czy rówieśnikami, utrzymanie komunikacji z określoną grupą ludzi jest istotne. iOS nie oferuje zbyt wielu możliwości w zakresie wiadomości grupowych, dlatego warto rozważyć alternatywne rozwiązania do efektywnego kontaktu z większymi grupami. Aplikacja Contact Center, dostępna za darmo na iOS, ułatwia szybkie nawiązywanie kontaktu z grupą. Umożliwia wysyłanie wiadomości grupowych za pośrednictwem standardowej aplikacji do obsługi SMS, grupowe e-maile oraz szybkie połączenia telefoniczne z wybranymi osobami w grupie, a także przesyłanie GIF-ów.
Contact Center zawiera reklamy, które można usunąć po dokonaniu płatności w wysokości 2,99 USD. Reklamy nie są zbyt inwazyjne, więc jeśli wybierzesz korzystanie z aplikacji za darmo, nie powinny one stanowić dużego problemu. Rozpocznij od utworzenia grupy kontaktów, z którymi regularnie wymieniasz wiadomości. Aplikacja automatycznie wybierze Twoje ulubione kontakty, a Twoje grupy oraz ulubione osoby zostaną dodane do skrótów na ekranie głównym aplikacji. Możesz je modyfikować, dodając lub usuwając kontakty za pomocą opcji edycji w prawym górnym rogu.
Możesz wysłać wiadomość e-mail lub wiadomość SMS do jednej z grup, a także wybrać pojedynczy kontakt, by wysłać mu szybkie wiadomości, zadzwonić, napisać e-mail lub przesłać zdjęcie. W zakresie działań grupowych, możliwości ograniczają się głównie do wysyłania e-maili i wiadomości, chociaż dostępne są również inne opcje, które nie działają dla całej grupy.
Dodawanie nowego folderu lub skrótu do ekranu głównego jest możliwe poprzez dotknięcie opcji edycji na górze ekranu. Skróty te mogą służyć do szybkiego wysyłania e-maili, nawiązywania połączeń z wybranymi kontaktami oraz uzyskiwania dostępu do klawiatury.
Pod względem koncepcyjnym, aplikacja ta ma na celu uproszczenie procesu wysyłania wiadomości grupowych, oferując szybszy dostęp do ulubionych kontaktów. Po zainstalowaniu aplikacji, pierwszym pytaniem, które mi przyszło do głowy, było to, dlaczego miałbym z niej korzystać zamiast domyślnej aplikacji Telefon, która umożliwia dostęp do kontaktów oraz wysyłanie e-maili i wiadomości. Contact Center nie spełnia pokładanych w nim nadziei, wprowadzając dodatkowe komplikacje. Interfejs aplikacji nie jest intuicyjny. W porównaniu z Mingle, który choćby był nieco bardziej skomplikowany, oferuje funkcje, które są niedostępne w standardowych aplikacjach do kontaktów. Aby Contact Center mogło być warty uaktualnienia, musiałoby znacznie poprawić swoje funkcje związane z zarządzaniem grupami.
newsblog.pl