Coś poszło nie tak i nie możemy się teraz zalogować

Podczas próby uzyskania dostępu do Outlook.com lub którejkolwiek z jego sekcji pojawia się błąd zapętlenia, który ostatecznie zatrzymuje się i wyświetla komunikat: Coś poszło nie tak i nie możemy się teraz zalogować. Spróbuj ponownie później. Oto jak to rozwiązać. Problem ten może wystąpić również w usługach takich jak Office 365 czy Outlook WebApp.

Outlook.com – Coś poszło nie tak i nie możemy się teraz zalogować

Użytkownicy forum zgłaszają, że błąd występuje tylko w przeglądarce Edge, a nie w Chrome czy innych nowoczesnych przeglądarkach. Prawdopodobnie jest to problem związany z przeglądarką, w której pliki cookie mogły zostać uszkodzone. Oto nasze sugestie dotyczące rozwiązania problemu:

  1. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki
  2. Sprawdź status usług Microsoft
  3. Wyłącz rozszerzenia i dodatki
  4. Zresetuj przeglądarkę

Ponieważ będziemy omawiać resetowanie przeglądarki, upewnij się, że masz kopię zapasową wszystkich rozszerzeń oraz haseł, jeśli takie istnieją.

1) Sprawdź status usług Microsoft

Sprawdź status usługi Microsoft

Sprawdź, czy którakolwiek z internetowych usług firmy Microsoft nie działa lub napotyka problemy. Jeśli widzisz Outlook.com z czerwonym krzyżem, może to być przyczyną problemu. Poczekaj na przywrócenie usługi Outlook, a następnie spróbuj zalogować się ponownie.

2) Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki

Pliki mogą być uszkodzone. Może to dotyczyć plików cookie lub innych danych zabezpieczających, które weryfikują twoją tożsamość. W takim przypadku serwis Outlook.com nie może potwierdzić, czy użytkownik był wcześniej uwierzytelniony. Musisz więc wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki.

W Edge

outlook.com coś poszło nie tak

  • Wpisz edge://settings/privacy w nowej karcie i naciśnij Enter
  • Kliknij, co chcesz wyczyścić
  • Wybierz zakres czasu i zaznacz pole wyboru obok plików cookie oraz innych danych witryny
  • Kliknij przycisk Wyczyść teraz.

W Chrome

  • Przejdź do chrome://settings/privacy
  • Przewiń do końca, aby znaleźć Wyczyść dane przeglądania
  • Wybierz Pliki cookie i inne dane witryny.

W przeglądarce Firefox

  • Przejdź do about:preferences#privacy
  • Wybierz Pliki cookie i dane witryny
  • Kliknij Wyczyść dane.

W każdej z tych przeglądarek możesz usunąć tylko pliki cookie i dane witryny.

3) Wyłącz rozszerzenia i dodatki

Możliwe, że masz zainstalowane rozszerzenia, które wpływają na sposób, w jaki łączysz się z Internetem. Najlepiej byłoby, gdybyś mógł je wyłączyć lub uruchomić przeglądarkę w trybie awaryjnym, aby sprawdzić, czy są odpowiedzialne za problem.

4) Zresetuj przeglądarkę

outlook.com coś poszło nie tak

Jeśli powyższe kroki nie przyniosły rezultatu, najlepiej zresetować przeglądarkę, w której występuje problem. Utracisz wszystkie rozszerzenia, ustawienia i inne elementy, których używasz na co dzień. Przeczytaj nasz poradnik dotyczący resetowania Chrome, Firefox i Edge.

Jeśli połączyłeś swoje konto z przeglądarką, powinieneś być w stanie odzyskać większość ustawień po rozwiązaniu problemu. Mam nadzieję, że te wskazówki były pomocne i pomogły Ci pozbyć się błędu „Coś poszło nie tak i nie możemy się teraz zalogować”.


newsblog.pl