Podczas próby uzyskania dostępu do Outlook.com lub którejkolwiek z jego sekcji pojawia się błąd zapętlenia, który ostatecznie zatrzymuje się i wyświetla komunikat: Coś poszło nie tak i nie możemy się teraz zalogować. Spróbuj ponownie później. Oto jak to rozwiązać. Problem ten może wystąpić również w usługach takich jak Office 365 czy Outlook WebApp.
Outlook.com – Coś poszło nie tak i nie możemy się teraz zalogować
Użytkownicy forum zgłaszają, że błąd występuje tylko w przeglądarce Edge, a nie w Chrome czy innych nowoczesnych przeglądarkach. Prawdopodobnie jest to problem związany z przeglądarką, w której pliki cookie mogły zostać uszkodzone. Oto nasze sugestie dotyczące rozwiązania problemu:
- Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki
- Sprawdź status usług Microsoft
- Wyłącz rozszerzenia i dodatki
- Zresetuj przeglądarkę
Ponieważ będziemy omawiać resetowanie przeglądarki, upewnij się, że masz kopię zapasową wszystkich rozszerzeń oraz haseł, jeśli takie istnieją.
1) Sprawdź status usług Microsoft
Sprawdź, czy którakolwiek z internetowych usług firmy Microsoft nie działa lub napotyka problemy. Jeśli widzisz Outlook.com z czerwonym krzyżem, może to być przyczyną problemu. Poczekaj na przywrócenie usługi Outlook, a następnie spróbuj zalogować się ponownie.
2) Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki
Pliki mogą być uszkodzone. Może to dotyczyć plików cookie lub innych danych zabezpieczających, które weryfikują twoją tożsamość. W takim przypadku serwis Outlook.com nie może potwierdzić, czy użytkownik był wcześniej uwierzytelniony. Musisz więc wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki.
W Edge
- Wpisz edge://settings/privacy w nowej karcie i naciśnij Enter
- Kliknij, co chcesz wyczyścić
- Wybierz zakres czasu i zaznacz pole wyboru obok plików cookie oraz innych danych witryny
- Kliknij przycisk Wyczyść teraz.
W Chrome
- Przejdź do chrome://settings/privacy
- Przewiń do końca, aby znaleźć Wyczyść dane przeglądania
- Wybierz Pliki cookie i inne dane witryny.
W przeglądarce Firefox
- Przejdź do about:preferences#privacy
- Wybierz Pliki cookie i dane witryny
- Kliknij Wyczyść dane.
W każdej z tych przeglądarek możesz usunąć tylko pliki cookie i dane witryny.
3) Wyłącz rozszerzenia i dodatki
Możliwe, że masz zainstalowane rozszerzenia, które wpływają na sposób, w jaki łączysz się z Internetem. Najlepiej byłoby, gdybyś mógł je wyłączyć lub uruchomić przeglądarkę w trybie awaryjnym, aby sprawdzić, czy są odpowiedzialne za problem.
4) Zresetuj przeglądarkę
Jeśli powyższe kroki nie przyniosły rezultatu, najlepiej zresetować przeglądarkę, w której występuje problem. Utracisz wszystkie rozszerzenia, ustawienia i inne elementy, których używasz na co dzień. Przeczytaj nasz poradnik dotyczący resetowania Chrome, Firefox i Edge.
Jeśli połączyłeś swoje konto z przeglądarką, powinieneś być w stanie odzyskać większość ustawień po rozwiązaniu problemu. Mam nadzieję, że te wskazówki były pomocne i pomogły Ci pozbyć się błędu „Coś poszło nie tak i nie możemy się teraz zalogować”.
newsblog.pl