Microsoft Teams ma kalendarz wbudowany w aplikację. Ten kalendarz jest bardziej harmonogramem i chociaż będzie zintegrowany z Outlookiem, nie będzie pokazywał całego kalendarza Outlooka. Spotkania, które zostały ustawione w aplikacji Teams, zostaną zsynchronizowane z programem Outlook, ale karta Kalendarz w aplikacji Teams będzie zawierać tylko wydarzenia związane z aplikacjami Teams.
Karta Kalendarz to ważna funkcja, jeśli chcesz zaplanować spotkanie dla zespołu. Zapewnia użytkownikom pełną listę zaplanowanych spotkań dla obecnego zespołu.
Napraw brak kalendarza w Microsoft Teams
Jeśli nie widzisz karty Kalendarz w Microsoft Teams, przyczyną może być to, że została wyłączona. Problem ten występuje często w przypadku użytkowników Microsoft Teams posiadających licencje dla przedsiębiorstw lub firm.
Naprawienie tego problemu jest proste, jednak będziesz potrzebować dostępu administratora do zespołu. Brak karty Kalendarz może być spowodowany tym, że została wyłączona w centrum administracyjnym.
Uzyskaj dostęp do centrum administracyjnego Microsoft Teams. W kolumnie po lewej stronie rozwiń sekcję Użytkownicy. Następnie wybierz użytkownika.
Przejdź do zakładki Zasady dla swojego użytkownika. Poszukaj globalnego (domyślnego dla całej organizacji). Zobaczysz listę aplikacji. Kliknij przycisk Dodaj aplikację. Dodaj aplikację Kalendarz. Poproś wszystkich członków zespołu o ponowne uruchomienie klienta na komputerze w celu wyświetlenia karty Kalendarz.
Brak zaplanowanych spotkań w Microsoft Teams
W przeciwieństwie do problemu z brakującym Kalendarzem, który mają użytkownicy Microsoft Teams dla przedsiębiorstw, użytkownicy z bezpłatnym kontem nie mogą zobaczyć zaplanowanych spotkań na karcie Kalendarz.
Nie jest to błąd, lecz ograniczenie bezpłatnego konta Teams. Jedynym rozwiązaniem tego problemu jest użycie linku do Kalendarza Google, który jest generowany podczas planowania spotkania. Możesz dodać spotkanie do Kalendarza Google, który następnie można zsynchronizować z innymi aplikacjami kalendarza, takimi jak iCloud Calendars lub Outlook Calendars.
Wniosek
Jeśli dla Twojego zespołu włączono Kalendarze, ale w aplikacji komputerowej lub internetowej nadal brakuje karty Kalendarz, możliwe, że Twoje użycie jest częścią niestandardowej zasady, w której Kalendarze zostały wyłączone lub użytkownik nie ma uprawnień do tworzenia lub planowania spotkań. Microsoft Teams ma wiele różnych sposobów zarządzania uprawnieniami i kontrolami dla różnych członków zespołu, dlatego niektórzy użytkownicy mogą widzieć Kalendarz, a inni nie. Jeśli administrator zdecydował, że Twój użytkownik nie musi widzieć karty Kalendarz, niewiele możesz z tym zrobić.
newsblog.pl