Twój kompleksowy przewodnik, aby zostać lepszym YouTuberem

Wiesz już, jak ważny jest YouTube dla biznesu, jeśli tu jesteś. Sprawdźmy nasz przewodnik, jak zostać lepszym YouTuberem.

YouTube to coś więcej niż tylko druga co do wielkości wyszukiwarka i podobnie oceniana sieć społecznościowa.

Wiele firm zwraca się w stronę tej platformy wideo, aby tworzyć treści lub reklamować.

Więc nie mylisz się, myśląc o stworzeniu kanału YouTube.

Ale masz armię twórców, z którymi musisz walczyć. Oszałamiająca 500 godzin treści jest przesyłany do YouTube na minutę.

Przykro mi, że ci to przekazuję, ale realistycznie nie powinieneś nawet próbować, jeśli nie masz strategicznego planowania i wykonywania.

Ale jeśli masz umysł stratega i serce twórcy, stwórzmy przepis na zostanie odnoszącym sukcesy YouTuberem.

Nie czekaj. Zanurkować.

Napraw niszę

Dlaczego tylko YouTube? Ten przewodnik może również zawierać informacje o tym, jak odnieść sukces na Facebooku, Instagramie, Pintereście, Tiktoku, Vimeo, Snapchacie i pięciu innych sieciach społecznościowych.

Czy to nie będzie dobre? Wszystko w jednym.

Tak, to będzie dobre, ale za nic i za nic.

Zamiast tego koncentruję się na tym, jak zostać lepszym YouTuberem.

YouTube, to jest cel.

Nazywa się to zawężaniem bazy odbiorców. Albo specjalizować się w czymś konkretnym. Lub naprawienie niszy. Zdefiniuj to dla siebie i swojego kanału YouTube.

Co chcesz stworzyć? I dlaczego?

Budowanie na swoich mocnych stronach jest dostępne. Ale jeśli twoja wiedza jest bardzo powszechna, zajmie to dużo czasu i wysiłku.

Alternatywnie, twoje perspektywy będą lepsze, jeśli poprawisz swój niezbyt powszechny talent. Dokonać wyboru.

Bardziej technicznym powodem naprawy niszy jest budowanie autorytetu. Gdy zaczniesz kierować reklamy na określone słowa kluczowe, masz większe szanse na zajęcie wyższego miejsca w wynikach wyszukiwania YouTube.

Bo nie ma sensu siedzieć na dole, gdzie nikt nie przyjdzie i nie kliknie. Dlatego zbuduj autorytatywny kanał, którego celem jest unikalna umiejętność/trend, zanim rozprzestrzenisz się w innych domenach.

Wiecznie zielone treści są świetne. Nie wymaga aktualizacji i ciągnie ruch przez całe życie.

Ale niestety ludzie szukają i pragną znacznie więcej.

Jeśli jesteś jedną z pierwszych osób, które prześlą zaktualizowaną treść w swojej domenie, będziesz znacznie częściej wyszukiwany i klikany. To jest sens korzystania z przewagi pierwszego gracza.

Ale gdzie szukać tego, co modne, może być trudne dla nowicjuszy.

Google korzysta z danych swoich wyszukiwarek i przedstawia Trendy Google. Możesz wyszukiwać popularne hasła wyszukiwania w YouTube dla dowolnego okresu w każdej lokalizacji.

Dzięki temu jesteś trafny dla rynku i prawdopodobnie wysoko w wynikach wyszukiwania.

Na przykład wprowadziłem iPhone’a, aby sprawdzić znaczenie tego terminu dla Stanów Zjednoczonych. Zachowałem przedział czasowy z ostatnich 30 dni, sprawdziłem wyniki wyszukiwania w YouTube i otrzymałem to:

Kora

Kora jest platformą, w której uzyskasz odpowiedzi na wszystko. I zyskuje na popularności. Obecnie na pokładzie tej sieci społecznościowej jest 300 milionów osób. Znajdziesz intelektualistów dla idiotów, którzy dzielą się swoją mądrością na Quorze.

Quora ma spacje dla każdej domeny. Blogerzy często używają go do pozyskiwania nowych tytułów. I nie ma powodu, dla którego nie możesz tego zrobić dla swojego kanału YouTube.

Proces jest podobny do tego, co zrobiliśmy w Google Trends. Krótko mówiąc, Quora może dać Ci pożądane tematy do tworzenia filmów.

I to jest wisienka na torcie, jeśli jesteś już najczęściej oglądanym pisarzem Quora.

Możesz wykorzystać swoją popularność Quora, aby pobudzić ambicje YouTube.

UberZasugeruj

UberZasugeruj to sprytna aplikacja do wyszukiwania słów kluczowych w rankingu. Rozważ to zaawansowaną wersję bezpłatnego narzędzia do planowania słów kluczowych Google.

Możesz użyć tego narzędzia do tworzenia kuszących tytułów. UberSuggest udostępnia listę rankingowych słów kluczowych, ich liczbę wyszukiwań, trudność w rankingu itp.

Pamiętaj jednak, aby podczas korzystania ze słów kluczowych podanych przez UberSuggest pamiętać o zamiarze wyszukiwania.

Na przykład dobrze jest zrobić film o robieniu pizzy w 5 minut. Ale film o tym, jak napisać post na blogu, jest bardziej odpowiedni jako artykuł niż przewodnik wideo.

Utwórz plan treści

Konsekwencja jest kluczowa. Sprawia, że ​​wyglądasz profesjonalnie i poważnie podchodzisz do swojej pracy. Poza tym nie możesz tworzyć zaktualizowanych treści, jeśli sam jesteś niespójny.

I samo skinienie głową w porozumieniu też nie pomoże. Zrobić plan.

Możesz korzystać z bezpłatnych arkuszy kalkulacyjnych i aplikacji internetowych, takich jak Arkusze Google aby być na dobrej drodze. Lub możesz użyć narzędzi do planowania YouTube, takich jak Kombinezon.

Ta druga opcja jest znacznie bardziej solidnym wyborem dla każdego profesjonalnego YouTubera. Pomaga zarządzać wieloma kontami YouTube z jednego pulpitu nawigacyjnego i współpracować, jeśli masz zespół.

Poza tym możesz zaplanować, aby filmy z YouTube były dostępne na żywo w preferowanych automatach. Ta funkcja jest doskonała, jeśli masz odbiorców w wielu strefach czasowych.

Aplikacje do tworzenia/edycji wideo

Podczas gdy przyzwoity zestaw sprzętu jest oczywisty dla początkującego YouTubera, oprogramowanie ma swoje znaczenie.

Świetne edytory wideo mogą sprawić, że będziesz wyglądać profesjonalnie nawet w konfiguracji innej niż studio. Zwróć uwagę na niektóre z najlepszych narzędzi do rejestrowania swojej kreatywności.

iMovie

Ludzie Apple mają ten domyślny program, aby rozpocząć za darmo. Ma uproszczony interfejs użytkownika dla początkujących. Chociaż nie jest to najpotężniejszy edytor wideo na rynku, jest doskonały i łatwy.

iMovie Ulepszenia jednym kliknięciem mogą zaoszczędzić czas i wysiłek, szczególnie dla osób, które dopiero zaczynają edytować wideo. Jeśli jesteś zainteresowany, wypróbuj lub przeczytaj Recenzja magazynu PC iMovie.

Wondershare Filmora

To jest zaawansowana alternatywa dla osób wchodzących i wychodzących z ekosystemu Apple.

Ale nie zdefiniuję zaawansowanego; lepiej zobacz to:

Filmora nie jest darmowa, ale ma bezpłatną wersję próbną. Zdecydowanie powinieneś spróbować tego, aby podnieść poziom swojej produkcji.

Studio wideo

Corel Studio wideo to najnowocześniejszy program do edycji dla początkujących i przeciętnych użytkowników. VideoStudio jest łatwe na początek i zawiera narzędzia, które pozwolą Ci rozpocząć pracę w ciągu kilku minut.

Warto zauważyć, że VideoStudio jest przeznaczone tylko dla systemu operacyjnego Windows. Obejmuje jednorazową płatność i 30-dniowy bezpłatny okres próbny.

Debiutowe przechwytywanie wideo i rejestrator ekranu

Debiutowe przechwytywanie wideo to przede wszystkim narzędzie do nagrywania i eksportowania wideo dla systemów Windows i Mac. Może być używany do nagrywania filmów do dalszej edycji w różnych programach.

Oprócz nagrywania ma kilka domyślnych funkcji, takich jak dodawanie podpisów, dostosowywanie kolorów itp. Mają również bezpłatną wersję do użytku niekomercyjnego.

DaVinci Resolve

DaVinci Resolve jest od razu dla zaawansowanych użytkowników, takich jak eksperci w stylu hollywoodzkim. To rozwiązanie typu „wszystko w jednym”. W tym wszechstronnym narzędziu znajdziesz edycję wideo i audio, ruchomą grafikę, korekcję kolorów i wiele więcej.

Być może widziałeś różne sceny w wielu filmach, które wykorzystywały jego możliwości. Spójrz:

Trzeba przyznać, że ma krzywą uczenia się i bezpłatną wersję, aby to wspierać. Spróbuj tego i miejmy nadzieję, że nie będziesz potrzebować niczego w przyszłości. I tak, jest dostępny dla komputerów Mac, Windows i Linux.

Premiera adobe

Przechodząc do droższej alternatywy dla DaVinci Resolve, masz Premiera adobe. To standardowe w branży oprogramowanie do edycji wideo jest dostarczane tylko z planami subskrypcji. I nie jest tak kompletny, jak poprzednia opcja.

Na przykład w programie Premiere nie masz zaawansowanych funkcji korekcji kolorów i edycji dźwięku. Musisz do tego użyć dodatkowego oprogramowania.

To powiedziawszy, nadal jest bardzo potężny. Ma bardzo elastyczny interfejs użytkownika i stosunkowo łagodną krzywą uczenia się. Musisz jednak wypróbować 30-dniową bezpłatną wersję próbną, aby dowiedzieć się, dlaczego jest to poszukiwane rozwiązanie do edycji wideo.

Twórz i optymalizuj

Co widzisz po wpisaniu wyszukiwanego hasła w YouTube?

Lista filmów wideo? Nie.

To miniatury. Pierwszy uścisk dłoni jest zawsze z miniaturami. To są bramy do wywołania widzów. Jeśli nie wyglądasz tam dobrze, zostaniesz przewinięty.

Dlatego najlepiej zaprojektować swoje miniatury z najwyższą starannością i szczerością. I możesz zacząć praktycznie za darmo z takimi narzędziami jak SnappaCanva itp.

Oprócz miniatur, te aplikacje do projektowania graficznego mogą służyć do profesjonalizacji logo Twojego kanału, obrazu baneru, zdjęcia profilowego i znaku wodnego.

Możesz znaleźć te opcje w Studio YouTube Sekcja.

Istnieje kilka sposobów promowania swojego kanału YouTube. Te opcje mogą być płatne i bezpłatne. Zacznijmy od prostej reklamy.

Reklama

Reklama wiąże się z dodatkowymi kosztami. Ale jest to najszybszy sposób na zdobycie publiczności, jeśli Twoje treści są świetne. Zacznij od niskiego budżetu, aby zobaczyć wpływ.

Poza tym zasady reklamowe YouTube są bardzo przyjazne dla początkujących. Możesz zacząć już od 10 USD dziennie. Płacisz tylko wtedy, gdy ktoś zobaczy Twoją reklamę przez co najmniej 30 sekund lub kliknie dowolny element.

Sprawdź tutaj, aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat Koszty reklam w YouTube.

Sieć

Twoja sieć jest twoją wartością netto, to nie tylko wymyślna wycena — to rzeczywistość, która pasuje do każdej firmy.

Mili, utalentowani ludzie, wszędzie dzwonią. Kto ich nie chce?

Zdrowa sieć to połowa wygranej bitwy. Nawiąż więc kontakt z właściwymi ludźmi.

Gościnne występy na niektórych znanych kanałach mogą zapewnić bardzo potrzebny start. Twój bezpośredni konkurent najprawdopodobniej nie będzie Cię promował. Ale niektóre powiązane kanały z niektórymi nakładającymi się strumieniami mogą być godnymi gospodarzami.

Możesz też zadzwonić do kilku ekspertów na swój kanał, aby uzyskać zwroty. Pomoże Ci to wykorzystać bazę odbiorców o podobnych zainteresowaniach.

Wreszcie, networking nie jest sprawą z dnia na dzień. Bądź strategiczny i miej trochę cierpliwości.

Promowanie krzyżowe

Promowanie krzyżowe może działać w YouTube lub poza nim.

Na przykład, jeśli prowadzisz kanał z przepisami na pizzę, w swoim filmie o tym, jak zrobić pizzę z serem, możesz opowiedzieć coś o pizzy pepperoni (z linkiem jako Karty, więcej o tym później).

Nazywa się to promocją krzyżową na Twoim kanale.

Drugi dotyczy wykorzystania bazy odbiorców spoza YouTube z Facebooka lub Twittera do popularyzacji swojego kanału YouTube.

Idealnie więc, twoje strategie promocyjne powinny być połączeniem obu.

Zbuduj swoją publiczność

Jest to najbardziej zorientowana na planowanie rzecz, jaką możesz zrobić ze swoim kanałem, oprócz samego tworzenia.

Pominę najbardziej oczywistą rzecz – twórz świetne treści. To bardzo podstawowe i absolutne. Wiesz, że jest to niezbędne i nie da się tego obejść.

Poznaj swoich odbiorców

Nie mogę tego wystarczająco podkreślić!

Musisz wiedzieć, że większość kanałów rozwija się, ponieważ służą one celowi. To nie tylko prosta rozrywka.

Nawet artyści muszą brać pod uwagę drobiazgi swoich odbiorców. Na przykład nie możesz śpiewać po arabsku, aby dotrzeć do subskrybentów w języku angielskim. To po prostu głupie.

Dlatego najlepiej jest zidentyfikować luki i podaż, jednocześnie mając na uwadze popyt.

Znak wodny, karty, CTA i ekrany końcowe

Ostatecznym celem tej sekcji jest pomoc w maksymalnym wykorzystaniu twoich dzieł. I nie pozwól, żeby to była jednorazowa rzecz.

Co widzisz na poniższym obrazku?

Kadr z kanału YouTube vidIQ

Najpierw w prawym górnym rogu znajduje się link do jego drugiego filmu. To jest wzajemna promocja na Twoim kanale. Mówi o tym i dokładnie w tym momencie użył funkcji kart.

Po drugie, znak wodny w prawym dolnym rogu ma poprawić liczbę subskrybentów.

Ponieważ ludzie zapominają o subskrybowaniu, a kiedy widz klika opcję subskrybowania, wysyła to ogromny sygnał do algorytmu wyszukiwania YouTube o znaczeniu Twojego kanału.

Krótko mówiąc, abonenci są ważni. Napędzają twoją oglądalność, która tworzy twój bank. Tak więc więcej subskrybentów po prostu przekłada się na więcej wyświetleń.

Dalej są ekrany końcowe. Oprócz kart są to filary, które zwiększają liczbę subskrybentów. Ekrany końcowe to ostatnie 20 sekund filmu (lub mniej). Spójrz na to:

Kadr z kanału RazorSocial na YouTube

Cel jest prosty. Nie pozwól, aby użytkownicy odlecieli za nic.

Ostatnie kilka sekund jest cennych. Jeśli widz nadal tu jest, podarowałeś coś wartościowego. Teraz nadszedł czas, aby budować na tym wrażeniu.

Facet RazorSocial robi trzy rzeczy z ekranami końcowymi.

Po pierwsze, karta zwiększająca liczbę abonentów.

Drugi to zewnętrzny link do strony Razor Social, agencji marketingu cyfrowego.

Po trzecie, powiązany film sprawia, że ​​widzowie oglądają jego kanał.

Link zewnętrzny jest żywym przykładem wzajemnej promocji między różnymi platformami.

Te przyciski lub łącza do ekranu są nazywane wezwaniami do działania (CTA). Mówiąc prościej, wzywają widzów do podjęcia określonego działania.

Obejrzyj ten film na temat dodawania kart:

Angażować się

Jeśli nie jesteś już supergwiazdą, przygotuj się na kontakt z prawdziwymi ludźmi. Ponieważ w YouTube nie brakuje świetnych treści.

Tak więc, oprócz tworzenia niesamowitych filmów, musisz twardo stąpać po ziemi.

Kiedy rozsądnie odpowiadasz na komentarze fanów, tworzysz obraz siebie jako znajomej osoby. Jest to bardzo atrakcyjne, ponieważ Twoi odbiorcy mogą łatwo się do tego odnieść.

Twoje treści zostaną udostępnione, a ludzie będą wracać po więcej. Ale pokaż trochę arogancji, a upadniesz bez drugiej szansy.

Kluczem jest więc – bądź miły.

A gdy trafisz na 500 subskrybentów, możesz mieć sekcję społeczności. Pomoże Ci to wchodzić w interakcję z nową bazą fanów w inny sposób niż przez zwykłe filmy.

Potraktuj stronę społeczności swojego kanału jako mini prywatną wersję Twittera. Dowiedz się więcej na ten temat tutaj:

Osoby niebędące subskrybentami

Osobiście tak dużo oglądam na YouTube, ale rzadko subskrybuję nawet 10% twórców.

Czemu? Proste, nie muszę.

To samo stanie się z tobą. Ludzie przychodzą, oglądają i odchodzą, chyba że masz coś specjalnego dla subskrybentów, na przykład częste rozdawanie nagród.

Pamiętaj jednak, że widoki są ważniejsze niż subskrypcje. Ergo, wyjdź z chęci przekształcenia każdego widza w subskrybenta.

W związku z tym doceniaj również osoby, które nie są subskrybentami, i nie przesadzaj z subskrypcjami.

Niektórzy ludzie mają tendencję do emocjonalnego i chaotycznego charakteru podczas komentowania filmów na YouTube. Wkrótce robi się naprawdę bałagan.

A wszystkie te bzdury odpychają prawdziwych komentatorów. Nie komentują ani nie dyskutują, co powoduje utratę kanału.

Nie pozwól więc, aby sekcja komentarzy na Twoim kanale stała się ofiarą. Zamiast tego użyj Filtr komentarzy w YouTube moderować sekcję komentarzy.

Każdy komentarz można zatwierdzić ręcznie. Można też zastosować automatyczne filtrowanie obraźliwych słów. Tylko, że automatyczne funkcje nie działają za każdym razem, postaraj się zachować atmosferę zdrowej dyskusji.

Przesyłaj i rozwijaj

Bez względu na to, ile czytasz o YouTube SEO, doświadczenie nie ma sobie równych.

Krótko mówiąc, myśl jak widz. Zoptymalizuj tytuł, opis, tagi i wszystko wokół słów kluczowych.

Dystrybucja słów kluczowych powinna wystarczyć, aby powiadomić YouTube o filmie, ale jednocześnie nie chcesz, aby brzmiało to nienaturalnie. Co najważniejsze, zobacz, co działa dla Ciebie w Statystyki YouTube i spróbuj z tym poeksperymentować.

Jadąc do YouTube SEO, to nie tylko kilka wskazówek, które mogę ci dać i sprawić, że będziesz latać. Nie.

Uczmy się więc od najlepszych w biznesie, sprawdź Przewodnik Briana Deana po YouTube SEO. Jest bardzo szczegółowy i oparty na sukcesie Brain na YouTube.

Wniosek 📽️

Możesz być fantastycznym twórcą, ale do sukcesu jest znacznie więcej. Sekret tkwi w zachowaniu równowagi między człowiekiem a maszyną.

Jeśli poprosisz mnie o podsumowanie wszystkiego w jednej linii, będzie to Plan-Utwórz-Promuj-Analiza-Powtórz.

Życzę niczego poza satysfakcjonującą podróżą do zostania lepszym YouTuberem.

Hasta La Vista. To nie kolejna wskazówka, ale pożegnanie po hiszpańsku.😎

Możesz także zainteresować się najlepszymi narzędziami YouTube, które pomogą Ci poszerzyć grono odbiorców.