Uważaj na reklamę The Nun Movie Jump Scare w filmach YouTube

Photo of author

By maciekx

Premiera filmu zazwyczaj wiąże się z publikacją zwiastuna. Często możemy spotkać różne wersje zwiastunów oraz szereg plakatów promujących produkcję. Zwiastun każdego filmu można zazwyczaj znaleźć na YouTube, a niekiedy jest on prezentowany jako reklama innego filmu. Taką sytuację mamy z filmem „Zakonnica”. To horror z serii „Insidious” i „Conjuring”, który zaskakuje widzów w formie przerażającej reklamy. Jeśli nie jesteś fanem gatunku horroru lub masz wrażliwe serce, warto zrozumieć, na co zwrócić uwagę.

Reklama, która wywołuje efekt strachu w filmie „Zakonnica” na YouTube, różni się od typowych reklam. Reklamy pojawiające się w trakcie długich filmów na YouTube są powszechne, jednak ta reklama nie jest zwyczajnym zwiastunem. To raczej krzykająca postać Zakonnicy, która przypomina popularne żarty, w których musisz uważnie przyjrzeć się obrazkowi, aby dostrzec coś niepokojącego, co nagle wyskakuje na ciebie.

Zapowiedź filmu „Zakonnica”

Aby zobaczyć, jak to wygląda, użytkownik YouTube Wigstle umieścił materiał. Elementy do regulacji głośności, które pojawiają się na początku, nie są kontrolkami głośności wideo, lecz częścią reklamy.

Reklama została pierwotnie udostępniona przez użytkownika Twittera o nazwie @bbydvas, który zwrócił uwagę, że regulacja głośności to nie jedyny sygnał, że „reklama” się zaczyna. Inni użytkownicy wspomnieli o widocznej obracającej się piłce plażowej, która pojawia się na komputerach Mac podczas przetwarzania, lub o zakonnicy przemykającej w rogu ekranu.

OSTRZEŻENIE! Jeśli natkniesz się na reklamę na YouTube z ikoną głośności ???, odpuść sobie i nie patrz dalej, to JUMPSCARE dla nowego filmu „Zakonnica”, który wkrótce ma premierę. Radzę odwrócić wzrok i/lub zmniejszyć głośność, jeśli czujesz dyskomfort lub po prostu nie znosisz nagłych skoków, aby uniknąć nieprzyjemnych doznań.

– jabłko ? (@bbydvas) 12 sierpnia 2018 r

Możesz samodzielnie obserwować ten wątek. Niewątpliwie jest to nieodpowiedni sposób na promowanie filmu, zwłaszcza że dotyczy to horroru. Nawet jeśli zespół marketingowy zignorował potrzeby osób wrażliwych (co jest niewłaściwe), wykorzystanie strachu przed skokiem to najgorszy kliszowy chwyt w horrorach. Używanie go w celu promocji filmu to zły pomysł, biorąc pod uwagę, że inne filmy z tej serii są naprawdę udane.

Reklama może być dostępna tylko w niektórych regionach. Film będzie miał premierę we wrześniu tego roku, więc miejmy nadzieję, że to szaleństwo wkrótce się zakończy. Reklama pojawia się zarówno na stronie YouTube, jak i w aplikacji mobilnej.


newsblog.pl