Zarządzaj projektami, czasem, fakturą, płatnościami online i innymi za pomocą Paymo

Szukasz solidnej i łatwej w użyciu aplikacji do zarządzania zadaniami i projektami? W takim razie możesz chcieć wypróbować Paymo — pozwala lepiej pracować indywidualnie i w zespole.

Rynek aplikacji do zarządzania projektami jest zalany wieloma narzędziami oferującymi różne funkcje, modele pracy i ceny. Możesz szybko się pomylić, gdy przeglądasz tak wiele produktów.

Wiele aplikacji nie oferuje wszystkich funkcji, których może potrzebować Twoja firma, a kupujesz więcej niż jedno narzędzie. Jeśli jesteś zmęczony i zmęczony wieloma aplikacjami dla Twojej firmy, Paymo jest tutaj, aby uwolnić Cię od stresu i pomóc Ci skupić się na pracy.

Czy czujesz się zainteresowany? Przeczytaj pełną recenzję Paymo poniżej i powinna ona wyjaśnić, która aplikacja do zarządzania projektami może wspierać Twoją firmę.

Planować i wykonywać

Narzędzie do zarządzania projektami (PM) pomaga zaplanować zadania, umiejętności, zasoby, siłę roboczą itp. W związku z tym możesz podać cenę i termin realizacji projektu. Po zaplanowaniu i uruchomieniu projektu możesz sprawnie wykonywać zadania za pomocą narzędzia PM.

Współpraca i koordynacja

Narzędzie PM jest niezbędne do współpracy między zespołami wewnętrznymi, dostawcami zewnętrznymi i interesariuszami. Ponadto kierownik projektu może bezproblemowo koordynować wszystkie strony.

Aby monitorować projekt

Narzędzia PM są dostarczane z różnymi wizualizacjami postępu prac, takimi jak wykresy Gantta, osie czasu itp. Możesz czytać te wykresy i bez wysiłku raportować do swoich klientów, przełożonych i interesariuszy.

Aby usprawnić pracę zespołu

Narzędzie PM ułatwia również przejrzyste przydzielanie zadań. Zespół czuje się bardziej połączony, gdy wszyscy członkowie zespołu projektowego otrzymują zadania ze wspólnej tablicy ogłoszeń. Ułatwia także zdrową rywalizację.

Co to jest Paymo?

Paymo to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania projektami działające w chmurze jako aplikacja internetowa. Kompletny pakiet genialnych funkcji PM ułatwia efektywne planowanie, wykonanie, alokację zasobów, planowanie, tworzenie grafików i rozliczanie.

Wielu użytkowników Paymo zgłosiło, że jest to doskonałe narzędzie do zarządzania projektami. Dodatkowo aplikacja Paymo oferuje odpowiednią równowagę między funkcjonalnościami a ceną.

Cechy Paymo

Zarządzanie zadaniami

Narzędzie Paymo PM ma różne wbudowane funkcje zarządzania zadaniami, od poziomu szczegółowego do zaawansowanego. Zarządzanie zadaniami oferuje wszystkie standardowe funkcje zarządzania projektami.

Kluczowe narzędzia funkcjonalne to:

  • Przypisywanie wielu użytkowników
  • Komentarze do zadań
  • Zależności zadań
  • Szablony zadań
  • Priorytety zadań
  • Widoki zadań: wykres Gantta, oś czasu, tabela i lista
  • Tablice Kanban i Meta Kanban

Sekcja Moje zadania wyświetla wszystkie przypisane Ci obowiązki. Z drugiej strony Zadania Zespołu są dla całego projektu pokazując, kto będzie co robił.

Śledzenie czasu

Paymo umożliwia śledzenie czasu pracy zespołu projektowego i zapewnia terminowe zakończenie projektu. W związku z tym możesz dodać liczniki czasu na żywo i zachęcać członków zespołu do wykonywania poszczególnych zadań w ramach celu.

Funkcjonalne narzędzie grafiku czasu pracy umożliwia wprowadzanie czasu dla zespołu lub tworzenie zbiorczych raportów czasu. Dostępne jest również zaawansowane śledzenie czasu, takie jak pomiar czasu w aplikacji, śledzenie w czasie rzeczywistym dla całego zespołu, automatyczne śledzenie czasu itp.

Planowanie i harmonogramowanie

Możesz zaplanować projekt od podstaw lub od razu tworzyć projekty za pomocą szablonów projektów. Jeśli częściej pracujesz nad podobnymi projektami, zduplikuj stary projekt za pomocą narzędzia Duplicate Project w Paymo.

Inne zaawansowane narzędzia projektowe to:

  • Kamienie milowe
  • Ścieżki krytycznej
  • Wykres Gantta portfela
  • Czas oczekiwania i opóźnienia

Ponadto funkcja automatycznego planowania przypisuje zadania zespołowi projektowemu, analizując szablon projektu.

Zarządzanie zasobami

Ta funkcja umożliwia kierownikom projektów efektywne zarządzanie zasobami i ich pełne wykorzystanie. Kalendarz zasobów pokazuje cotygodniowe działania członków zespołu i odpowiednio możesz przypisywać nowe zadania.

Aby upewnić się, że zespół nie jest wyczerpany zadaniami, możesz użyć wykresu obciążenia zasobów i równomiernie rozdzielić zadania.

Inne ważne narzędzia funkcjonalne, takie jak zarządzanie urlopami, rodzaje urlopów itp., pomagają w pełnieniu ról HR.

Zarządzanie plikami

Paymo zapewnia zespołowi projektowemu dostęp do wszystkich niezbędnych plików projektu, dokumentów, planów itp. w samym narzędziu. W tym celu oferuje przechowywanie w chmurze i narzędzia do zarządzania plikami, takie jak:

  • Sprawdzanie plików
  • Wersjonowanie plików
  • Organizacja plików
  • Załączniki

Zarządzanie finansami

Nie musisz kupować innego narzędzia do zarządzania finansami projektów dla swojej firmy. Paymo oferuje funkcjonalne narzędzia do finansów projektu. Na przykład możesz ustawić oszacowanie kosztów projektu za pomocą Budżetowania.

Jeśli projekt obejmuje zwrot kosztów podróży, możesz skorzystać ze śledzenia wydatków. Inne przydatne narzędzia finansowe to:

  • Wskaźniki finansowe
  • Priorytety rozliczeń
  • Stałe stawki cen
  • Stawki czasowe

Współpraca z klientem i zespołem

Ta funkcja umożliwia zapraszanie klientów zewnętrznych i współpracowników do oglądania tablicy projektu z kontrolowanym dostępem przez dostęp dla gości. Korzystając z narzędzia Udostępnianie i uprawnienia, możesz również zdecydować, kto może edytować lub uzyskiwać dostęp do czego na tablicy projektu.

Członkowie projektu mogą omawiać zadania w czasie rzeczywistym lub ustawiać powiadomienia dla tych, którzy preferują komunikację asynchroniczną.

Dostosowywanie

Paymo daje Ci pełną swobodę personalizacji tablicy projektowej. Możesz wprowadzać zmiany w interfejsie użytkownika za pomocą prostych narzędzi, takich jak konfigurowalne menu, pulpit nawigacyjny, przycisk szybkiego dodawania i skróty.

Ponadto Paymo mówi w 23 językach, więc możesz również zmienić język interfejsu.

Rozwiązania mobilne

Jest dostarczany z natywnymi aplikacjami mobilnymi dla systemów Android i iOS. W aplikacji mobilnej Paymo możesz wykonać następujące czynności:

  • Zarządzanie zadaniami i projektami
  • Śledzenie czasu
  • Tworzenie arkusza wydatków
  • Fakturowanie klientów

Analityka i raportowanie

Paymo jest popularne ze względu na solidne narzędzia do analizy danych dla projektów. Możesz użyć przeglądu użytkownika, aby poznać wydajność członków zespołu. Następnie narzędzie Przegląd projektu służy do monitorowania efektywności projektu.

Możesz także przekształcić dane projektu oparte na tekście i liczbach w raporty w postaci wykresu kołowego i słupkowego. To nie wszystko! Paymo sprawia również, że udostępnianie raportów klientom zewnętrznym lub wewnętrznym interesariuszom jest wygodne i łatwe.

Fakturowanie i płatności online

Ten moduł Paymo obsługuje wszystko dotyczące rozliczania projektu i płatności. Możesz przekształcić dane projektu w intuicyjne faktury, które można wysyłać pojedynczo lub wielokrotnie. Następnie klienci mogą łatwo płacić online za pomocą bramek takich jak Stripe, PayPal i Authorize.net.

Ponadto możesz eksportować faktury do głównych narzędzi księgowych i przetwarzania podatków, takich jak Xero i QuickBooks Online.

Synchronizacja Paymo z innymi aplikacjami biznesowymi

Możesz bez wysiłku zsynchronizować Paymo z innymi aplikacjami biznesowymi bez znajomości kodowania. Dla takiej wygody Paymo zawiera integracje, złącza i nie tylko. Znajdź poniżej opcje synchronizacji aplikacji innych firm z Paymo:

Integracje

Rozważ potrzeby biznesowe dotyczące specjalistycznych aplikacji, takich jak CRM, ERP, narzędzia księgowe, narzędzia do tworzenia formularzy, aplikacje do zarządzania treścią itp. Następnie możesz skorzystać z następujących integracji Paymo:

  • kalendarz Google
  • Luźny
  • Szybkie książki online
  • Xero
  • Wpisz formularz
  • JotForm
  • Pomodone
  • Łączna suma
  • Przemyśl ponownie
  • Zmiana

Oprócz powyższych integracji możesz korzystać z popularnych platform If-This-Then-That (IFTTT), takich jak Zapier, Integromat i Pabbly.

Paymo API

API Paymo umożliwia importowanie niektórych funkcji PM do aplikacji biznesowych, które Twoja marka opracowała i obsługuje. Paymo jest naprawdę przydatne w przypadku wymagań dotyczących punktów końcowych API, takich jak rezerwacje, klienci, komentarze, dyskusje, wydatki, szacunki, szablony faktur, kamienie milowe, raporty, projekty, zadania i wiele innych.

Jego API jest oparte na architekturze RESTful API. Interfejs API używa XML/JSON do serializacji. Paymo API będzie odpowiadać na metody żądania, takie jak POST, GET, DELETE i PUT.

Przypadki użycia Paymo

Narzędzie Paymo PM ma wszystkie funkcje potrzebne do prowadzenia dowolnej firmy, od IT po produkcję towarów konsumpcyjnych, od organizacji non-profit po inicjatywy edukacyjne. Znajdź poniżej kilka popularnych przypadków użycia, w których Paymo jest często wykorzystywane:

  • Zarządzanie administracyjne, organizacyjne i projektowe dla agencji kreatywnych
  • Szablony projektów, karty czasu pracy, rozliczenia, zarządzanie pracą zdalną dla agencji sprzedaży, marketingu i zarządzania mediami społecznościowymi
  • Oprogramowanie, aplikacja mobilna, gry oraz zarządzanie projektami i zadaniami w zakresie tworzenia stron internetowych
  • Doradztwo biznesowe oferujące usługi informatyczne, HR, prawne itp.
  • Zarządzanie pracą zdalną dla obsługi klienta, marketingu, kontrahentów itp.
  • Zarządzanie projektami akademickimi dla uniwersytetów, szkół wyższych i szkół

Najlepsze firmy korzystające z Paymo

Ponad 100 000 użytkowników na całym świecie używa Paymo do regularnych prac PM. Niektóre z dużych marek korzystających z tej aplikacji to:

  • mBusiness do pracy zdalnej i rozproszonej
  • Born Digital wykorzystało aplikację do skrócenia czasu planowania projektów
  • Galvez Gil E-Commerce Consulting używa go, aby zmniejszyć koszty PM
  • Ameba Creative Studio wykorzystuje Paymo w swoich projektach projektowych
  • Strongway używa Paymo do równoległych projektów
  • Kunder wykorzystuje Paymo do szacowania projektów i planowania siły roboczej

Oprócz tych marek Fujifilm, NYU, Accenture i Adidas również korzystają z tej solidnej aplikacji PM.

Ceny Paymo

Paymo oferuje skalowalne i elastyczne plany abonamentowe. Dlatego każdy może sobie pozwolić na Paymo z ograniczoną lub nieograniczoną funkcjonalnością, od mikro firm po firmy na poziomie korporacyjnym. Poniżej znajdziesz dostępne plany:

Paymo za darmo

Ten plan jest odpowiedni dla samotnych freelancerów. Będziesz mógł skonfigurować ograniczone projekty, klientów i zadania. Otrzymasz również podstawowe kalendarze, tablice, tabele i listy do wizualizacji projektów.

Możesz również generować faktury, ale są ograniczone tylko do trzech. Ponadto otrzymujesz standardowe funkcje, takie jak natywne śledzenie czasu, statyczne karty czasu pracy, dostęp dla gości itp.

Przystawka Paymo

Ta subskrypcja kosztuje 5,95 USD/użytkownika miesięcznie. Możesz otrzymać zniżkę, jeśli subskrybujesz roczną ofertę. Otrzymujesz wszystkie funkcje od bezpłatnych i nielimitowanych klientów, szablony projektów, 100 zadań, nielimitowane faktury, integracje, 25 GB miejsca w chmurze i wiele więcej.

Starter jest dobry dla zapracowanych freelancerów, mikroprzedsiębiorstw, firm domowych itp.

Małe biuro Paymo

Small Office to najpopularniejszy plan w Paymo. Subskrypcja jest odpowiednia dla grupy freelancerów, grupy profesjonalistów, małych firm i niezależnych działów biznesowych.

Kosztuje 11,95 USD / użytkownika / miesiąc i tak, są zniżki, jeśli otrzymasz abonament roczny. Subskrypcja obejmuje wszystkie standardowe i podstawowe funkcje. Dodane usługi to:

  • Nieograniczone projekty, klienci i zadania
  • Nieograniczone wpisy grafiku
  • Raporty w czasie rzeczywistym
  • Aktywne timery
  • Wersjonowanie i sprawdzanie
  • Tablica Meta Kanban
  • 50 GB miejsca w chmurze

Paymo Biznes

Powinieneś otrzymać biznesplan dla średnich, dużych i korporacyjnych obciążeń. To 24,95 USD/użytkownika miesięcznie. Subskrypcja zapewnia wszystkie podstawowe i standardowe funkcje, a także:

  • Bezpłatne szkolenie i onboarding
  • Planowanie i dystrybucja obciążenia
  • Zarządzanie odejściem
  • Portfele projektów, wykresy Gantta i tablice Kanban
  • Priorytetowa i zdalna obsługa klienta
  • 500 GB miejsca w chmurze

Dlaczego warto przejść na Paymo?

Paymo bezpośrednio przyczynia się do wzrostu przychodów firmy w wieloaspektowy sposób. Po pierwsze, ta jedna aplikacja ma wszystko do zarządzania projektami. Rzadko trzeba inwestować w dodatkowe narzędzia biznesowe.

Po drugie, Twój zespół otrzymuje wszystkie funkcje w jednej aplikacji. Dlatego mogą po prostu skoncentrować się na pracy. Nie musisz przeskakiwać przez obręcze, aby wykonywać zadania z wielu aplikacji.

Po trzecie, gdy zmniejszysz nakłady inwestycyjne i zwiększysz produktywność zespołu, automatycznie zobaczysz wzrost ogólnej marży zysku.

Co więcej, możesz bez wysiłku wypełniać obowiązki związane z zarządzaniem projektami ze zdalnych lokalizacji, korzystając z różnych nowoczesnych narzędzi, takich jak aplikacje mobilne, widżety, interfejsy API i aplikacje autonomiczne.

Co więcej, zespoły projektowe uwielbiają Paymo. Ponieważ narzędzie jest proste w użyciu i ma mniejszą krzywą uczenia się w porównaniu z aplikacjami o podobnych funkcjach.

Alternatywne aplikacje do zarządzania projektami

Paymo to narzędzie do zarządzania projektami, które oferuje funkcje i wydajność gotową na przyszłość. Jeśli jednak chcesz czegoś innego, spójrz na te aplikacje PM:

poniedziałek.com

Poniedziałkowe narzędzie do zarządzania pracą to popularna aplikacja PM używana przez takie marki jak Hulu, BD, Canva, NHL, Coca-Cola, Oscar i inne. Oferuje wszystkie standardowe funkcje PM, których oczekujesz. Na przykład poniedziałek ma następujące wartości:

  • Pulpity
  • Tablice Kanban
  • Wykresy gantta
  • Integracje
  • Dokumenty i pliki
  • Zautomatyzowane przepływy pracy

Dlatego małe i średnie firmy, przedsiębiorstwa i organizacje non-profit mogą śmiało używać tego narzędzia do wszystkiego, co dotyczy firmy.

Kliknij w górę

ClickUp to także niezawodna i solidna aplikacja do zarządzania relacjami z klientami (CRM), pracy zdalnej i zarządzania projektami. Różne start-upy, organizacje non-profit i przedsiębiorstwa korzystają z aplikacji internetowej od wielu lat. Jego kluczowe cechy to:

  • Tablice
  • Pulpity
  • Cele
  • Zadania i dokumenty
  • Czat
  • KliknijAplikacje
  • Integracje
  • Szablony automatyzacji

ClickUp nadaje się do rozwoju, marketingu, sprzedaży, projektowania, zarządzania produktami, edukacji i nie tylko.

Wniosek

Do tej pory odkryłeś kilka fajnych, wydajnych i zaawansowanych funkcji aplikacji do zarządzania projektami Paymo. Powinieneś uzyskać wystarczającą ilość informacji, aby zdecydować, czy jest to odpowiednia aplikacja dla Twojej firmy i jej modelu przychodów.

Możesz wypróbować aplikację, rejestrując się w bezpłatnym abonamencie. Jeśli uważasz, że wszystko jest w porządku, skorzystaj z płatnego planu.

Możesz również zainteresować się usługą Desktop-as-a-Service (DaaS) i uruchomić marketing, aby rozwijać swoją firmę technologicznie.