Narzędzia People Also Ask pomagają wyszukiwać publiczne pytania w wyszukiwarce Google z różnych baz danych i regionów. I tak, pomaga ci w SEO!
Wyszukiwarka Google w dzisiejszych czasach nie tylko wyświetla listę stron w rankingu. Oferuje interaktywne wyszukiwanie za pośrednictwem wyników People Also Ask.
Od momentu uruchomienia, eksperci w dziedzinie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) próbowali różnych sposobów wykorzystania People Also Ask Questions do pozycjonowania stron internetowych.
Czasami People Also Ask pokazuje ograniczoną liczbę pytań lub nie pojawia się wcale. Ponadto potrzebujesz pytań regionalnych, które pojawiają się tylko w określonych krajach. Nadchodzą narzędzia People Also Ask na ratunek. Czytaj dalej, aby poznać najlepszych do Twojej dyspozycji bez marnowania czasu i energii!
Spis treści:
Co to jest Ludzie też pytają?
People Also Ask to interaktywny wynik wyszukiwania w formacie pytania. Odnosi się do pierwotnego wyszukiwania słowa kluczowego, wyrażenia lub zdania w wyszukiwarce Google. Jest popularny jako pudełko PAA w branży SEO.
Google zaczął wyświetlać pole PAA w 2015 roku. Od tego czasu People Also Ask wyświetli kilka bardzo trafnych pytań do wyszukiwanego hasła. Czasami możesz znaleźć właściwe pytanie i odpowiednią odpowiedź z pudełka PAA.
Mówiąc o swojej strukturze, pudełko PAA może na początku zawierać od 3 do 4 pytań. Ale kiedy klikniesz na jedno pytanie, w polu pojawi się więcej pytań związanych z tematem. Wszystkie pytania i odpowiedzi pojawią się jak małe fragmenty.
Po kliknięciu fragmentu pytania pole powiększy się, aby wyświetlić więcej treści, link do witryny, tytuł SEO i metaopis.
Zapytaj także o znaczenie ludzi
Ludzie proszą również o użytkowników
PAA box jest przeznaczony przede wszystkim dla użytkowników Google SERP. Google zaczęło wyświetlać te krótkie pytania, aby pomóc użytkownikom znaleźć bardzo trafne i wskazać treści zgodnie z wyszukiwanym hasłem.
Pomaga także tym użytkownikom, którzy nie wiedzą, jak odpowiednio sformułować zapytanie w wyszukiwarce Google, aby uzyskać dokładne wyniki.
Algorytm wyszukiwarki Google analizuje intencję wyszukiwania i stara się zrozumieć właściwy ton wyszukiwania. Następnie pokazuje kilka pytań, które użytkownik uzna za bardzo pomysłowe.
Na przykład, jeśli wyszukujesz sztuczną inteligencję, pole PAA pokaże kilka pytań, a wśród nich pierwsze to: „Czym jest sztuczna inteligencja z przykładami?”.
W tym przypadku wyszukiwarka Google traktuje pytanie ogólne jako intencję wyszukiwania. Jeśli jednak będziesz dalej rozszerzać pytania, znajdziesz więcej niszowych treści.
Nie wspominając o tym, że dla tych użytkowników, którzy nie są pewni, czego szukają, PAA box może poprowadzić ich do odpowiedniego pytania i odpowiedzi.
Ludzie proszą również o właścicieli witryn
Właściciele witryn i marketerzy używają głównie pola PAA, aby uzyskać kliknięcia i wizyty na stronie internetowej. Jeśli możesz przeprowadzić wystarczającą optymalizację zawartości strony internetowej, Twoja witryna może pojawić się we fragmentach Ludzie też pytają, jeśli nie jako najlepsze wyniki wyszukiwania.
Możesz także polegać na pytaniach PAA w przypadku pomysłów na nowe treści. Nie wspominając już o tym, że dodanie tych pytań w sekcji często zadawanych pytań dotyczących treści może skierować Twoją witrynę do fragmentu kodu PAA.
W jaki sposób ludzie proszą również o pomoc marketerów?
Jeśli jesteś marketerem, pudełko PAA jest potężnym narzędziem marketingowym. Pozwala wiedzieć, o co pyta grupa docelowa w Google. Znając te pytania, możesz zoptymalizować zawartość swojej witryny, artykuły, zawartość bloga itp.
Takie optymalizacje często pomagają Twojej stronie w rankingu w Google SERP i polu PAA. Ponadto otrzymujesz setki pomysłów na treści dla swojego zespołu produkującego treści bez organizowania sesji burzy mózgów. W większości przypadków taka treść jest bardzo pomocna w zwiększaniu rankingu witryny, a nie ogólnych słów kluczowych.
Ponadto, jeśli kierujesz reklamy na słowa kluczowe z długim ogonem w celach marketingowych, pomocne mogą być pudełka PAA. Możesz kopiować pytania w obecnej postaci i tworzyć autorytatywne i zwięzłe treści wokół pytania.
Gdy Twoje treści znajdą się w Internecie, istnieje większe prawdopodobieństwo, że zostaną wyświetlone docelowym odbiorcom, jeśli mają większą wartość niż Twoi konkurenci.
Kiedy Twoja strona internetowa pojawia się we fragmencie PAA, uzyskuje więcej kliknięć i przekierowań. W konsekwencji Twoja strategia marketingowa zwiększa odwiedzalność Twojej witryny.
Powody, dla których warto mieć oko na ludzi, również pytają
Pytania ze skrzynki PAA pomogą Ci cieszyć się następującymi korzyściami. Dlatego musisz odnieść się do fragmentów People Also Ask w celu optymalizacji treści:
- Pozycjonuj dwukrotnie w Google SERP, raz na pierwszej stronie, a drugi na polu PAA.
- Pomaga stworzyć strategię dotyczącą treści, jeśli dopiero zaczynasz jako wydawca treści lub marketer.
- Pudełka PAA pomagają również zidentyfikować trendy w wyszukiwaniu Twoich usług lub produktów.
- Uzyskaj dostęp do ekskluzywnych pytań użytkowników, których możesz nie znaleźć na żadnym forum lub kanale mediów społecznościowych.
- Uzyskaj wysokiej jakości pomysły na treści.
- Zdobądź ogromny ruch organiczny dzięki lepszej widoczności, ponieważ pola PAA pojawiają się w pierwszych trzech wynikach wyszukiwania.
Teraz, gdy już wiesz, czym jest pole PAA, znajdź poniżej kilka wyjątkowych platform, aby uzyskać długie listy pytań Ludzie też zadają wraz z zaawansowanym filtrowaniem:
Ludzie też pytają przez Frase
Możesz przenieść tworzenie treści na wyższy poziom, korzystając z People Also Ask by Frase. Pomaga znaleźć pytanie, którego szukali Twoi odbiorcy. W ten sposób możesz uwzględnić ich odpowiedzi w swoich treściach, aby stworzyć przydatny artykuł.
To narzędzie ma przejrzysty i minimalistyczny interfejs, w którym możesz wprowadzić swój temat, aby znaleźć wszystkie pytania, które „ludzie też zadają” dostępne w Internecie. Możesz także rozszerzyć większość pytań, aby znaleźć zapytania powiązane z tym konkretnym pytaniem.
Aby korzystać z tej funkcji, nie musisz również subskrybować żadnych płatnych planów Frase. Niezależnie od tego, czy tworzysz treści przy użyciu technologii AI tego oprogramowania, czy pisze je człowiek, zawsze możesz skorzystać z pomocy tej funkcji.
Uwzględnij w swoim artykule to, o co ludzie pytają na dany temat, i uzyskaj większą widoczność i ruch organiczny.
Jeśli korzystasz już z Semrush do projektów SEO, nie musisz dalej szukać wysokiej jakości i angażujących ludzi, którzy zadają również pytania.
Po prostu przejdź do pulpitu nawigacyjnego Semrush lub ekranu Projekty. W panelu po lewej stronie powinno być widoczne narzędzie Keyword Magic Tool. Kliknij na niego, wpisz słowo kluczowe, a otrzymasz wiele wyników. Przełącz się na Pytania, aby natychmiast otrzymać popularne pytania PAA box.
Narzędzie oferuje następujące funkcje dla wyników pytań PAA:
- Intencje wyszukiwania, takie jak transakcyjne, informacyjne, nawigacyjne itp.
- Procent trudności słowa kluczowego
- Tagi intencji
- Linia trendu z ostatnich 12 miesięcy
- Funkcje SERP-a
To bezpłatne narzędzie PAA z SearchResponse.io jest tutaj, aby pomóc pisarzom i marketerom, dostarczając zapytania PAA z bazy danych zawierającej ponad 150 milionów pytań. Wszystkie te pytania są unikalne i pochodzą z technologii uczenia maszynowego Google.
Na tej platformie możesz znaleźć odpowiednie pytania dotyczące głównego tematu, które są posortowane według popularności. Jeśli myślisz, że to tylko kolejny skrobak PAA, to się mylisz. Oprócz dostarczania zapytań PAA, dodaje również wymiar popularności, dzięki czemu możesz łatwo ustalać priorytety.
Ponieważ PAA jest funkcją dynamiczną, na komputerze mogą pojawiać się różne pytania w zależności od lokalizacji, czasu i urządzenia. Ponieważ to narzędzie wychwytuje wszystkie popularne PAA, nigdy nie tracisz okazji, aby wspomnieć o tym na swoim blogu. Ta cecha odróżnia to narzędzie od jego odpowiedników.
Na SearchResponse.io użytkownicy mogą otrzymywać zapytania PAA z tematem, domeną i adresem URL. Należy jednak pamiętać, że lokalizacja używana przez to narzędzie do pobierania pytań to Stany Zjednoczone.
Zapytano również
Jeśli chcesz wiedzieć, jakie pytania mają ludzie na temat marki, zapytania lub słowa kluczowego, AlsoAsked to platforma, która udostępni Ci dane PAA.
Jego pytania geograficzne i pytania na żywo mogą zapewnić niezrównany wgląd w intencje wyszukiwania. Dzięki temu możesz tak wyselekcjonować swój artykuł, aby znalazł się wyżej w wyszukiwarce.
To wielofunkcyjne narzędzie umożliwia wprowadzenie słowa kluczowego poprzez wpisanie lub dodanie pliku CSV zawierającego wiele tematów. Jeśli szukasz PAA w językach innych niż angielski, możesz również wybierać spośród popularnych języków, korzystając z rozwijanego menu.
Ponadto AlsoAsked pozwala ustawić lokalizację na prawie każdy kraj na świecie i wybrać głębokość wyszukiwania między standardową a głęboką.
Zanim wybierzesz dowolny plan abonamentowy tego narzędzia, możesz sprawdzić jego funkcjonalność za pomocą 3 bezpłatnych prób miesięcznie. Wizualne mapowanie relacji między tematami oraz eksport danych w plikach CSV to kolejne funkcje tej platformy.
Czy jesteś menedżerem treści lub marketerem, który każdego miesiąca musi dostarczać autorom setki pomysłów na treści? Nie martw się więcej, ponieważ narzędzie Nozzle PAA jest tutaj, aby pomóc Ci wygenerować wiele pomysłów na artykuły bez przechodzenia przez rygorystyczne sesje burzy mózgów.
Korzystając z tego solidnego narzędzia, możesz odpowiednio zoptymalizować sekcję Ludzie też pytają i strategię SEO. Oprogramowanie gromadzi PAA i umieszcza je w raporcie, który można wyświetlić w Google Data Studio.
Raport zawiera również częstotliwość zadawania tych pytań, dzięki czemu możesz zdecydować, które z nich umieścić jako pierwsze w treści.
Słowa kluczoweLudzieUżyj
Chcesz wiedzieć, co użytkownicy chcą wiedzieć o Twoim temacie lub słowie kluczowym na platformach takich jak People Also Ask, Quora i Reddit? Użyj KeywordsPeopleUse, aby uzyskać natychmiastowy wgląd w zapytania online. Po prostu wpisz temat, markę lub zapytanie, aby uzyskać wszystkie pytania, które ludzie zadają na ten temat w określonym języku i lokalizacji.
Chociaż w tym narzędziu możesz wybrać dowolny kraj na świecie, obsługiwane języki to angielski, francuski, niemiecki, włoski, rosyjski, hiszpański i portugalski. Jeśli potrafisz zbudować treść wokół tych pytań, zwiększa się szansa, że blog znajdzie się wyżej w rankingu.
tekst neuronowy
Jeśli nie wiesz, co dzieje się na rynku związanym z Twoją branżą, PAA box jest właściwym miejscem do rozpoczęcia badań. Dzięki tekstowi neuronowemu znajdowanie aktualnych i odpowiednich pytań typu „People Also Ask” staje się łatwe.
Nie ogranicza się tylko do zadawania pytań. Przetwarza informacje, dzięki czemu możesz je wykorzystać w swojej strategii SEO. Na przykład wyniki wyszukiwania poinformują Cię o intencjach i motywach stojących za pytaniami PAA, które widzisz.
Co więcej, wynik wyszukiwania pytań PAA jest dostarczany w formacie klastrowym. Narzędzie grupuje odpowiednie pytania w jednym polu i wyświetla wiele pól w zależności od dostępności pytań publicznych w wyszukiwarce Google.
Twaino Free PAA Tool umożliwia wyszukiwanie odpowiednich pytań PAA przy użyciu trzech filtrów. Pierwszy filtr to słowo kluczowe, które pobiera wyniki ściśle związane z Twoją marką, produktem lub usługą.
Drugim filtrem jest język. Możesz wybierać z długiej listy języków. Po przeprowadzeniu wyszukiwania otrzymasz Ludzie zadają również pytania w odpowiednim języku.
Po trzecie, możesz także wybrać region lub kraj, z którego chcesz pobrać pytania PAA. Na przykład, jeśli kierujesz reklamy do użytkowników ze Stanów Zjednoczonych, jako kraj wybierz Stany Zjednoczone.
Wyniki wyszukiwania są wyświetlane jak wykres sieci. Wykres zaczyna się od najbardziej odpowiedniego pytania. Następnie rozgałęzia się na niszowe pytania dotyczące tego samego słowa kluczowego.
Parasolowa baza danych PAA
Umbrellum PAA Database to miejsce, w którym możesz znaleźć zapytania, których szuka Twój rynek docelowy. Ta baza danych składa się z milionów pytań PAA, które należą do szeregu branż. Wpisz słowo kluczowe i wybierz z listy krajów, aby uzyskać pytania, które zadają ludzie z tej lokalizacji.
Dane dostarczane przez narzędzie zawierają również indeks występowania. Oznacza to, ile razy dane pytanie pojawiło się w bazie danych.
Ostatnie słowa
Google zamierza stać się silnikiem wiedzy z silnika informacyjnego. Twoja strategia optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) powinna być dynamiczna, ponieważ Google często zmienia swoje zasady rankingu witryn.
People Also Ask to jedna ze strategii oferowania użytkownikom semantycznych i organicznych pytań zamiast zwykłego wyświetlania stron internetowych, które wymagają wielu weryfikacji i badań. Ponieważ Twoja strategia SEO obejmuje PAA, możesz skorzystać z narzędzi wymienionych powyżej, aby odkryć potencjalne pytania dotyczące tworzenia treści.
Możesz być również zainteresowany techniką audytu SEO strony internetowej, aby upewnić się, że stosowane przez Ciebie metody SEO przynoszą oczekiwane wyniki.