Zatrudnij najlepszego fotografa produktowego dla swojego pomysłu za milion dolarów [9 Resources]

Nie ma nic lepszego niż wysokiej jakości fotografia produktowa, jeśli chodzi o przekonanie ludzi do zakupu Twoich produktów.

Fotografia produktowa to kluczowa część Twojej firmy. Musisz potraktować to poważnie, aby zwiększyć sprzedaż swojej marki.

Ponieważ zakupy online przeżywają rozkwit, konieczne jest zrozumienie znaczenia zdjęć produktów. Jeśli nie przesyłasz wysokiej jakości zdjęć swoich produktów, na pewno tracisz wiele konwersji sprzedaży.

Każdy, kto odwiedza Twoją witrynę, będzie przyciągany do obrazów. Prezentując wysokiej jakości obrazy swoich produktów, sprawiasz, że odwiedzający trzymają się Twojej witryny. To ostatecznie zwiększy Twoją sprzedaż.

Obecnie za najważniejszą część marketingu uważa się wizualizacje. Klienci i odwiedzający mają lepszy pomysł dzięki wizualizacjom.

Marki często zatrudniają fotografów produktowych, aby przyciągnąć uwagę publiczności na swój milionowy pomysł. Dobra fotografia produktowa może przyspieszyć Twój biznes. Jeśli zrobisz to źle, możesz nawet zniszczyć cały swój biznes. Dlatego konieczne jest zatrudnienie odpowiedniego fotografa produktowego.

Zanim przejdziemy do znaczenia fotografii produktowej dla Twojej firmy, pozwól nam trochę lepiej ją zrozumieć.

Co to jest fotografia produktowa?

Fotografia produktowa to sztuka uchwycenia zdjęcia produktu lub usługi w najlepszym oświetleniu. To kluczowy krok w marketingu każdej firmy. Nie chodzi tylko o zobrazowanie swojego produktu, ale także o budowanie zaufania wśród potencjalnych klientów.

Wcześniej w tego typu marketingu brały udział tylko duże firmy. Obecnie żadna firma nie może utrzymać się w mediach społecznościowych bez zdjęć produktów. To najlepszy sposób na promowanie swoich produktów lub usług.

To tutaj produkt jest prezentowany w najlepszy możliwy sposób poprzez:

  • Oświetlenie najlepszej jakości
  • Odpowiednie kąty kamery
  • Właściwe tło
  • Wykorzystanie różnych elementów, aby jak najlepiej przedstawić produkt

Często widać, że ludzie kupują produkty po prostu oglądając ich zdjęcia. Jeśli chcesz przyciągnąć odwiedzających swoimi produktami, musisz bardziej skupić się na fotografii produktowej.

Fotografia produktowa to podstawowa metoda reklamy dla marek i firm. Im mocniej możesz oprawić estetykę, tym silniejszy wpływ na potencjalnych klientów.

Teraz, gdy masz już pomysł na fotografię produktową, zrozummy jej niuanse.

Jak zrobić fotografię produktową?

Fotografia produktowa nie jest taka sama dla każdej kategorii. Tak jak widzisz różne produkty w sklepach, zdjęcia produktów również występują w wielu stylach.

Zdjęcia produktów będą zależeć od Twojego produktu i marki. Niektóre z najczęstszych zdjęć produktów to:

Strzały indywidualne

Tego typu zdjęcia produktów zawierają w ramce tylko jeden produkt. Takie obrazy znajdziesz w katalogach produktów i obrazy banerowe do prezentacji produktu.

Strzały grupowe

Tego typu ujęcie produktu służy do zaprezentowania zestawu produktów lub całej kolekcji produktów. Jest szeroko stosowany w postach i reklamach w mediach społecznościowych.

Zdjęcia związane ze stylem życia

Tutaj przedstawiasz swoje produkty w akcji. Na przykład model pokazuje, jak można wykorzystać produkt firmy. Są idealne dla kanałów wizualnych, reklam, mediów społecznościowych i nie tylko.

Strzały w skali

W rzeczywistości nie jest łatwo poznać wymiary produktu. Zdjęcia w skali to miejsce, w którym trzymasz swój produkt z czymś używanym w życiu codziennym, aby klienci mogli zorientować się w porównaniu.

Szczegółowe ujęcia

Jeśli robisz zdjęcie produktów z drobnymi zawiłościami, takimi jak biżuteria, musisz sięgnąć po szczegółowe ujęcia. Pomoże to wskazać widzom wszystkie drobne szczegóły i funkcje.

Pakowanie strzałów

Klienci dbają o dobre wrażenia zakupowe. Kiedy udostępniasz ujęcie z opakowania, mają doskonałe wyobrażenie o tym, jak otrzymają produkt.

Jak zrobić idealne ujęcie?

Oto różne rodzaje ujęć, które można wykonać w fotografii produktowej. Perfekcyjne zdjęcie dowolnego produktu to coś więcej.

Konfigurowanie tła

Skonfigurowanie odpowiedniego tła pomoże Ci utrzymać ostrość produktu i uprościć proces edycji. Najlepsze, co możesz zrobić, to użyć białego tła dla ciemnych przedmiotów jako produktów.

Biała powierzchnia i białe tło mogą sprawić, że Twoje zdjęcia produktów będą idealne. Możesz zorganizować tę konfigurację również w swoim domu.

Konfiguracja produktu

Aby Twój produkt znalazł się w centrum uwagi, musisz go odpowiednio zaaranżować. Upewnij się, że produkt jest wyśrodkowany i umieszczony na płaskiej powierzchni.

Jeśli przedstawiasz jakiś mały produkt, taki jak biżuteria, możesz nawet użyć taśm i kropek kleju. Możesz użyć manekinów lub zaaranżować model do ujęć lifestylowych na odzież.

Regulacja oświetlenia

Jeśli chodzi o fotografię, najważniejszym aspektem jest oświetlenie. Stworzenie idealnego środowiska oświetleniowego do fotografii produktowej może znacząco wpłynąć na ujęcia. Możesz dostosować się do dostępnego naturalnego oświetlenia lub ustawić odpowiednie sztuczne oświetlenie.

Musisz ustawić odpowiednią jasność, aby jak najlepiej uchwycić produkt.

Korzystanie z odpowiednich akcesoriów

Uchwycenie najdrobniejszych szczegółów jest możliwe tylko przy długim czasie otwarcia migawki, a trzymanie aparatu nieruchomo przez wystarczająco długi czas jest prawie niemożliwe. Dlatego zawsze lepiej jest używać statywu, aby nigdy nie uzyskać rozmytego zdjęcia.

To może wydawać się najprostsze, ale przy wyborze aparatu trzeba się bardziej skupić. Jeśli myślisz o wejściu w świat fotografii jako profesjonalista, powinieneś być bardzo selektywny przy zakupie aparatu.

Jeśli masz iPhone’a, to też dobrze jest iść. Aby uzyskać doskonałe ujęcie, musisz dostosować ustawienia swojego iPhone’a zgodnie z wymaganiami.

Robienie wielu zdjęć

Zawsze zaleca się robienie wielu zdjęć podczas robienia zdjęć. Kilka pierwszych może być trochę zardzewiałych. Spróbuj robić zdjęcia pod różnymi kątami iw różnych pozycjach, aby zobaczyć, które z nich wygląda najlepiej.

Po zrobieniu dużej ilości zdjęć możesz przesłać je na laptopa, aby zobaczyć, jak Ci poszło. Nawet jeśli niektóre z nich mogą nie wyglądać dobrze, istnieje duża szansa, że ​​po kliknięciu kilku ujęć znajdziesz właściwą.

Teraz masz doskonały pomysł na fotografię produktową. Mimo to najlepiej jest zatrudnić profesjonalnego fotografa produktowego, aby uzyskać lepsze wyniki.

Obecnie dla każdej marki jest zbyt duże znaczenie fotografii produktowej na rynku.

Poinformuj nas o tym w skrócie.

Znaczenie fotografii produktowej dla firm

Dobra fotografia produktowa jest czynnikiem wyróżniającym zarówno firmy tradycyjne, jak i e-commerce. Ludzie bardziej polegają na zdjęciach, ponieważ nie mogą sami sprawdzić produktów przed zakupem.

Często widać, że produkty z wysokiej jakości zdjęciami są kupowane częściej niż te, które nie mają zdjęć lub są niskiej jakości. Ponadto treści wizualne są również częściej udostępniane na różnych platformach społecznościowych. W ten sposób ułatwiasz ludziom udostępnianie swoich produktów online.

Aby ułatwić Ci zrozumienie, przedstawiamy kilka zalet fotografii produktowej.

Zachęca do sprzedaży

Głównym powodem fotografii produktowej jest zwiększenie sprzedaży i przyciągnięcie odwiedzających. Gdy podkreślisz cechy produktu za pomocą wysokiej jakości zdjęć, sprawisz, że produkty będą wyglądać lepiej niż produkty konkurencji.

Zwiększa obecność w mediach społecznościowych

Ludzie spędzają dużo czasu w Internecie na różnych platformach społecznościowych. Obecnie treści wizualne przyciągają więcej uwagi niż treści tekstowe.

Możesz dotrzeć do szerszej publiczności za pośrednictwem mediów społecznościowych dzięki doskonałej fotografii produktowej. Zobaczysz ludzi udostępniających zdjęcia Twoich produktów w mediach społecznościowych, co ostatecznie zwiększy Twoją sprzedaż.

Poprawia SEO

Zdjęcia produktów poprawią pozycjonowanie Twojej strony. Gdy Twoja witryna zajmuje wyższą pozycję, zyskasz więcej odwiedzających. Wyszukiwarka umieści Twój sklep internetowy na górze, gdy umieścisz wysokiej jakości, trafne i szczegółowe zdjęcia.

Wpływa na zachowania konsumentów

Bez względu na to, jaki produkt sprzedajesz, dzięki odpowiedniej fotografii produktowej możesz stworzyć idealną atmosferę dla klientów. Na przykład, jeśli zajmujesz się sprzedażą produktów ekologicznych, możesz ustawić fotografię produktu z farmą w tle. Zapewni to klientom przyjazny dla środowiska klimat.

Ilustruje wizerunek marki

Zdjęcia produktów Twojej witryny będą odzwierciedlać osobowość i jakość Twojej marki. Zdjęcia stockowe są dobrym rozwiązaniem, ale jeśli chcesz zbudować wiarygodność swojej marki, musisz wybrać autentyczne zdjęcia swoich produktów i usług.

Oryginalne zdjęcia zwiększą wiarygodność każdego klienta w stosunku do Twojej marki. Dlatego zawsze lepiej jest wybrać zdjęcia produktów niż tylko zdjęcia stockowe.

Te czynniki pomogą Ci zrozumieć znaczenie fotografii produktowej dla Twojej firmy. Jest to świetny wybór, aby zainwestować w fotografię produktową, ponieważ przyniesie ona doskonałe zwroty.

Jak wiadomo, zawsze lepiej zostawić konkretną pracę profesjonalistom. To samo dotyczy fotografii produktowej. Jeśli myślisz o zatrudnieniu profesjonalnego fotografa produktowego, możesz uzyskać odpowiednie dopasowanie z różnych platform. Nie ma potrzeby wyszukiwania w Google fotografa produktowego w mojej okolicy, ponieważ niektóre platformy mogą Cię z nimi bezpośrednio połączyć.

Jest wiele miejsc, w których można zatrudnić freelancerów. Ale lepiej jest korzystać z zaufanych stron internetowych, aby uzyskać lepsze zatrudnienie. Przyjrzyjmy się niektórym z tych platform.

Piątek

Piątek to pierwsza platforma, która przychodzi do głowy każdemu, gdy chodzi o zatrudnianie freelancerów. Bez względu na to, jakiego rodzaju usługi potrzebujesz, u nas znajdziesz odpowiedniego freelancera.

Fiverr ułatwia przeglądanie całego portfolio dowolnego freelancera, zanim jeszcze się z nim skontaktujesz. Możesz więc skontaktować się tylko z kimś, kogo praca robi na Tobie wrażenie. Ponadto w ciągu kilku minut możesz otrzymać niestandardową wycenę dzięki systemowi przesyłania wiadomości Fiverr.

Nie ma potrzeby angażowania się w skomplikowany proces rekrutacji. Musisz po prostu znaleźć freelancera z potrzebnymi umiejętnościami, skontaktować się z nim, uzgodnić warunki pracy i ceny i masz umowę. Ten prosty proces sprawia, że ​​Fiverr jest pierwszym wyborem dla osób, które zatrudniają freelancerów.

Upwork

Upwork stosuje nieco inne podejście w porównaniu do Fiverr. Jeśli nie możesz się doczekać zatrudnienia długoterminowego fotografa produktu lub freelancera, Upwork ułatwi ci pracę. Proces fakturowania jest uproszczony w Upwork, ponieważ można łatwo śledzić przepracowane godziny.

Freelancerzy mogą stworzyć bardzo szczegółowy profil, aby zaprezentować swoje umiejętności i wiedzę na platformie. Bez względu na budżet na fotografię produktową, tutaj znajdziesz odpowiednią osobę, która wykona zadanie.

Upwork to najlepsza platforma do łatwego śledzenia i fakturowania niezależnych fotografów produktów.

Snappr

Snappr jest jak kompleksowe rozwiązanie do tworzenia treści wizualnych. Niezależnie od tego, czy szukasz freelancera, który zajmie się pojedynczą sesją zdjęciową produktu, czy potrzebujesz milionów zdjęć, możesz polegać na Snappr, który zrobi wszystko za Ciebie.

Możesz skontaktować się z profesjonalnymi fotografami z całego świata. Najlepsze jest to, że możesz zatrudnić dowolnego utalentowanego fotografa nawet z dwugodzinnym wyprzedzeniem. Możesz zarezerwować pojedynczą sesję produktową na żądanie w mniej niż 60 sekund, zgodnie z potrzebami.

Ponadto Snappr zapewnia również potężne oprogramowanie do automatyzacji wszystkich procesów tworzenia treści wizualnych dla Twojej firmy. Jeśli Twoja firma wymaga co najmniej 50 elementów treści wizualnych miesięcznie, jest to właściwy wybór.

Toptal

Toptal to kolejna przydatna platforma, jeśli nie możesz się doczekać zatrudniania freelancerów na dłuższą metę, nie biorąc pod uwagę pracownika na pełen etat. Freelancerzy w Toptal są starannie wybierani ze względu na ich umiejętności i wiedzę.

Zatrudniając fotografa produktowego, należy wybrać utalentowanego fotografa. Toptal pomoże Ci znaleźć wykwalifikowanego fotografa na zasadzie niezależnego, który będzie odpowiadał Twoim potrzebom.

Jeśli szukasz wykwalifikowanych i wysoko wykwalifikowanych specjalistów, zdecydowanie powinieneś sprawdzić Toptal. Co więcej, nie ma ryzyka przed zatrudnieniem tutaj. Otrzymujesz 2-tygodniowy okres próbny, aby nie zatrudnić niewłaściwej osoby.

Wolny strzelec

Wolny strzelec jest używany przez wiele dużych przedsiębiorstw do zatrudniania wykwalifikowanych freelancerów. Proces tutaj jest dość prosty. Wystarczy zarejestrować się na platformie i opublikować swoje wymagania dotyczące pracy. Gdy skończysz, musisz poczekać, aż freelancerzy zgłoszą się do Twojego projektu.

Najlepszą rzeczą we Freelancerze jest to, że jego warunki płatności są dość elastyczne. Możesz zatrudnić niezależnego fotografa produktu i zapłacić mu za godzinę lub za cały projekt. Istnieje nawet system płatności za kamienie milowe, dzięki czemu płacisz tylko wtedy, gdy projekt osiągnie określony kamień milowy.

Aplikacja Freelancer ułatwia śledzenie projektu, nawet gdy nie stoisz przed laptopem lub komputerem stacjonarnym.

Ponieważ na platformie jest wielu fotografów, wybór odpowiedniego fotografa produktowego do potrzeb Twojej firmy jest dość łatwy.

Były to jedne z najlepszych platform do wyszukiwania utalentowanych fotografów produktowych.

Jeśli chodzi o fotografię markową, warto wydać nieco więcej na jakość.

Przyjrzyjmy się teraz niektórym wyspecjalizowanym organizacjom zajmującym się fotografią produktową.

Organizacje wyspecjalizowane w fotografii produktowej

Jeśli nie chcesz pracować z freelancerami, możesz nawet wybrać się z organizacjami specjalizującymi się w fotografii produktowej. Organizacje te posiadają zespół profesjonalistów do wykonania każdego zadania.

Kwadratowy

Kwadratowy jest profesjonalną organizacją zajmującą się fotografią produktową. Możesz wypełnić ich listę konstruktorów ujęć, aby uzyskać konkretny cytat na podstawie wybranych zdjęć i kątów. Teraz wystarczy wysłać swoje produkty z opłaconą z góry etykietą wysyłkową do ich studia.

Otrzymasz natychmiastowe powiadomienia e-mail o każdym kroku. Otrzymasz powiadomienie, gdy Twoje produkty zostaną wysłane do studia, dostarczone, a nawet gdy rozpocznie się sesja zdjęciowa.

Gdy zdjęcia będą gotowe, otrzymasz link ze wszystkimi ujęciami. Możesz poprosić o edycję, jeśli coś nie jest zgodne z Twoimi wymaganiami. Gdy wszystko zostanie zrobione, Squareshot odeśle Twoje produkty, a Ty będziesz mieć również wysokiej jakości zdjęcia produktów.

Profesjonalne studia fotograficzne

Jeśli chcesz robić oszałamiające zdjęcia produktów, powinieneś sprawdzić Pro Photo Studios. Ich zespół wykorzystuje najnowocześniejszy sprzęt i technologię do robienia niesamowitych zdjęć produktów. Możesz uzyskać zdjęcia produktów zgodnie ze swoimi potrzebami dzięki wysokiej jakości detalom.

Bez względu na to, na jakiej platformie potrzebujesz zdjęć, otrzymasz idealny zestaw zdjęć produktów. Jak sama nazwa wskazuje, są w pełni profesjonalni w tym, co robią.

Zdjęcie produktu

Cały proces uzyskiwania zdjęć produktów jest dość prosty dzięki zdjęciom produktu. Po prostu musisz złożyć zamówienie online bez wymagań dotyczących płatności z góry. Następnym krokiem jest wysłanie produktów do wskazanej lokalizacji, a następnie zespół ekspertów rozpocznie pracę nad Twoimi ujęciami.

Profesjonalną fotografię wykona w studiu zespół ekspertów. Podobnie jak w przypadku fotografii produktowej, możesz przejrzeć zdjęcia. Jeśli jesteś zadowolony ze zdjęć, możesz bezpośrednio dokonać płatności. Jeśli nie, możesz poprosić zespół o dokonanie wszystkich niezbędnych zmian kątów, tła lub czegokolwiek.

Thrive Product Studio

Kliknij zdjęcia produktów, które zwiększą sprzedaż dzięki Thrive Product Studio. Niezależnie od tego, czy chcesz uzyskać zdjęcia produktów na białym tle, czy zamówić fotografię lifestylową, tutaj możesz uzyskać doskonałej jakości usługi.

Możesz spodziewać się wysokiej jakości zdjęć w kolorze białym do przedstawiania swoich produktów na platformach e-commerce. Nawet jeśli chcesz uchwycić swój produkt w scenariuszach w czasie rzeczywistym, możesz sprawdzić ich usługi fotograficzne związane ze stylem życia.

Możesz poprosić o tyle zmian, ile potrzebujesz, aby uzyskać idealne ujęcie dla swojego produktu.

Oto kilka profesjonalnych organizacji, które mogą pomóc Ci w fotografii produktowej.

Zdjęcia produktów często motywują każdego odwiedzającego do zakupu produktu. Jeśli zdjęcie produktu nie może przyciągnąć uwagi widza, tracisz wiele okazji do sprzedaży. Aby zwiększyć sprzedaż, musisz zatrudnić profesjonalnego fotografa produktowego.

Kilka przydatnych narzędzi do projektowania

Nawet jeśli prowadzisz małą firmę, możesz wypróbować kilka narzędzi do projektowania, które pomogą Ci zaprojektować wizerunek produktu.

Oto 2 najlepsze narzędzia, na których można polegać.

Kanwa

Podczas projektowania czegokolwiek cyfrowego, takiego jak baner, obraz produktu, prezentacja lub cokolwiek innego, możesz polegać na serwisie Canva.

Canva oferuje mnóstwo funkcji, które pomogą Ci zaprojektować idealny obraz produktu, który przyciągnie uwagę każdego odwiedzającego. Możesz nawet sprawdzić gotowe szablony w serwisie Canva, dzięki czemu nie musisz zaczynać od zera.

Adobe Creative Cloud

Żaden obraz produktu nie jest gotowy bez retuszu, edycji i odpowiedniego podświetlenia. Gdy skończysz z kliknięciami, musisz użyć odpowiedniego narzędzia do edycji zdjęcia produktu.

Adobe Creative Cloud łączy Lightroom i Photoshop, aby przekształcić obraz produktu w maszynę do napędzania sprzedaży. Jeśli potrafisz coś sobie wyobrazić, możesz to stworzyć za pomocą Adobe Creative Cloud.

Wniosek

Tak więc, tutaj masz mnóstwo zasobów i wskazówek, jak zwiększyć swoją markę dzięki fotografii produktowej. Wybór odpowiedniego fotografa produktowego jest niezwykle ważny, ponieważ fotografia produktowa może stworzyć lub zepsuć Twój biznes.