11 najlepszych zasobów edukacyjnych i samouczków dotyczących copywritingu

Copywriting to rozkosz!

Tak myślę i jestem pewien, że wiele osób, które wiedzą, na czym polega copywriting, zgodziłoby się ze mną.

Wydaje się to atrakcyjne pod wieloma względami. Możesz pracować z domu, nie musisz dojeżdżać do biura i nie ma szefa, który się skrada. Możesz uciąć sobie drzemkę, kiedy tylko masz na to ochotę i podróżować do miejsc, o których marzyłeś, nie czekając na zatwierdzenie wniosku urlopowego.

A najlepsze jest to, że możesz zarobić niesamowitą kwotę i wybrać, z kim chcesz pracować będąc copywriterem.

To jedne z największych korzyści płynących z wyboru copywritingu, oprócz wolności, którą otrzymujesz i czasu, który możesz spędzić z bliskimi.

Brzmi fajnie, prawda?

Tak więc, jeśli kiedykolwiek myślałeś o wejściu w biznes copywriting, ten artykuł jest dla Ciebie. Jako copywriter omówię kilka ważnych rzeczy na temat copywritingu i niektóre z najlepszych zasobów, które możesz wykorzystać, aby zacząć.

Ten artykuł i wymienione w nim zasoby mogą pomóc początkującym i osobom, które chcą poprawić swoje umiejętności copywritingu.

Zanurzmy się!

Czym jest copywriting?

Copywriting to sztuka pisania materiałów marketingowych i promocji sprzedaży produktów lub usług, aby przekonać ludzi do działania. Tutaj „działanie” oznacza przekonanie ludzi do kupienia czegoś, kliknięcia przycisku, przekazania pieniędzy, uzyskania adresu e-mail i nie tylko.

Jest to niezbędna umiejętność, którą należy posiadać, jeśli chodzi o reklamę i marketing Twojej firmy. Copywriting jest potrzebny do pisania stron internetowych, broszur sprzedażowych, opisów produktów, e-maili, reklam w czasopismach, billboardów, listów sprzedażowych i innych.

Copywriting to integralna część marketingu cyfrowego, która często łączy się z SEO i Growth hackingiem, aby zapewnić Twojej marce szerszy zasięg i wpłynąć na większą liczbę potencjalnych klientów. Im lepsza jest kopia, tym większe są Twoje szanse na przekształcenie potencjalnych klientów w klientów.

A osobą odpowiedzialną za napisanie takiej kopii jest copywriter. Jeśli wykorzystasz swoje umiejętności pisania, aby stworzyć fascynującą historię, która może przekonać ludzi do zakupu czegoś lub podjęcia działań, możesz na tym rozwinąć dochodowy biznes.

Czy copywriting to biznes odporny na recesję?

Widzisz, kopia jest wszędzie; od produktów, z których korzystasz i usług, które uwielbiasz, po wydarzenia związane ze zbiórką pieniędzy, na które lubisz przekazywać darowizny. Marki zawsze potrzebują copywritera, aby reklamować i promować swoją ofertę. Zatrudniają copywriterów, aby przekazać jasny i zwięzły komunikat docelowym odbiorcom.

Dlatego copywriting jest wiecznie zielony, a branża jest odporna na recesję. Mimo że recesja ogarnia gospodarkę, popyt na copywriterów bardzo nieznacznie spada i szybko nabiera tempa. Dlatego jeśli kochasz pisanie i chcesz na tym zrobić karierę, całkowicie sensowne jest zajęcie się copywritingiem.

Teraz wiele osób myli pisanie treści i copywriting, myśląc, że oba są tym samym. Ale w rzeczywistości różnią się znacznie pod względem celu i stylu pisania.

Copywriting a pisanie treści

Pisanie treści ma na celu edukowanie, informowanie lub zabawianie odbiorców z wyraźnym celem odzwierciedlonym w tekście i artykule redakcyjnym. Reprezentuje głos marki i musi sprawiać przyjemność czytanie, w tym artykuły, posty na blogu, e-booki, białe księgi, e-maile, posty w mediach społecznościowych itp.

Pisanie treści ma na celu stworzenie produktywnego zaangażowania i nawiązanie kontaktu z odbiorcami, aby z czasem mogli zaufać Twojej firmie lub marce. Potrzebuje spójności z wysokiej jakości treściami, które sprawią, że ludzie zainteresują się Twoimi produktami i/lub usługami, dzięki czemu w końcu staną się Twoimi klientami… lojalnymi klientami!

Z drugiej strony copywriting ma na celu generowanie sprzedaży i jest prostszy i bardziej reklamowy. Sprzedaje ludziom pomysł i zachęca odbiorców do korzystania z produktów i/lub usług marki. Zawiera stosunkowo krótszą kopię z przekonującymi nagłówkami oraz bezpośrednimi wezwaniami do działania, aby zachęcić klientów do zakupu oferty marki.

Rodzaj pisania obejmuje reklamy, zawartość strony internetowej, informacje prasowe, treści SEO, broszury, katalogi i inne materiały marketingowe.

Więc co jest lepsze, pytasz?

Moim zdaniem najlepszą strategią content marketingu jest połączenie ich obu. Marki muszą tworzyć treści informacyjne z jasnym celem i konsekwentnie je publikować, wykorzystując copywriting do promowania swoich produktów i usług.

Jak zostać copywriterem?

Aby zostać copywriterem, niekoniecznie potrzebujesz dyplomu. Jeśli masz smykałkę do pisania, potrzebujesz tylko wsparcia, aby pisać jak profesjonalny copywriter. Możesz poprawić swoje umiejętności, rozumiejąc techniki copywritingu, strukturę skutecznej kopii i sposób na usprawnienie procesu pisania.

I zawsze ćwicz i ćwicz, aby doskonalić swoje umiejętności, ponieważ samo uczenie się bez wdrożeń nigdzie Cię nie zaprowadzi.

Tak więc, jeśli chcesz nauczyć się copywritingu, omówię niektóre z najlepszych zasobów i samouczków, które mogą pomóc Ci poprawić umiejętności copywritingu.

Centrum Blackford

Twierdzenie, że jest najlepszym kursem copywritingu nr 1 na świecie, Centrum Copywritingu w Blackford oferuje Dyplom z Copywritingu. Tutaj nauczą Cię narzędzi copywritingu i sekretów odnoszących sukcesy profesjonalistów w dziedzinie copywritingu.

Kurs wprowadzi Cię w pisanie kopii, która sprzedaje, jak możesz zdobywać klientów i zarabiać na tym przyzwoity dochód. Przestudiuj ten kurs online w zaciszu swojego domu, a także uzyskaj jego wersję drukowaną.

Ten kurs obejmuje naukę z filmów, quizów, wyzwań i zabawnych zadań. Ponadto będziesz miał opiekuna i doradcę kursu oraz możliwość skontaktowania się z innymi uczniami. Uczysz się, pracując nad zadaniami w czasie rzeczywistym od prawdziwych klientów, co buduje Twoje portfolio.

Po ukończeniu kursu otrzymasz mnóstwo działań pomocniczych, które pomogą Ci szybko rozpocząć pracę jako certyfikowany specjalista od copywritingu. Po pomyślnym ukończeniu kursu otrzymasz dwa certyfikaty:

  • Dyplom z copywritingu przez Blackford Center
  • Certyfikat osiągnięć przyznany przez ABC Wards & Certa Awards, w tym podsumowanie jednostki uczącej się z listą rzeczy, które uczeń osiągnął podczas kursu.

Udemy

Udemy oferuje prawie każdy kurs dla nowoczesnych uczniów. Przyjrzyjmy się dwóm kursom, którymi warto się z Tobą podzielić:

  • Kompletny kurs copywritingu
  • Sekretny sos wspaniałego pisania

Kompletny kurs copywritingu to taka, którą możesz podjąć, aby szlifować swoje umiejętności copywritingu. Poprowadzi Cię, jak pisać skuteczną kopię i rozwijać swoją karierę i biznes.

Możesz uzyskać dostęp do nieskończonych formuł copywriting, BEZPŁATNYCH narzędzi i szablonów. Tutaj dowiesz się, jak sprzedawać produkty i usługi poprzez swoje pisanie, przekonywać ludzi do działania TERAZ i hacki od najlepszych copywriterów na świecie.

Co najważniejsze, kurs nauczy Cię psychologii sprzedaży, która pomoże rozwinąć dochodowy biznes i zmusi czytelników za pomocą potężnych technik pisania i etycznej perswazji. Pomoże Ci zwalczyć niepokój o puste strony i tremę.

Dzięki kursowi zyskujesz natychmiastowy dostęp na całe życie do technik i systemów potrzebnych do poprawy współczynnika konwersji. Zawiera również 3-godzinne angażujące samouczki wideo, sprawdzone naukowo strategie, dziesiątki zasobów do pobrania, takich jak przewodniki i pliki PDF.

Sekretny sos wspaniałego pisania uczy Shani Raja, była redaktorka Wall Street Journal. Tutaj poznasz 4 podstawowe składniki wspaniałego pisania – przejrzystość, prostotę, sugestywność i elegancję.

Zrozumiesz, jak idealnie dodać te składniki, które mają sens i wyróżniają się na tle innych. Pomoże ci to również zidentyfikować twoje słabości i radykalnie poprawić pisanie.

Kurs jest bezpłatny, ale jeśli potrzebujesz certyfikatu instruktora i asysty, możesz za niego zapłacić.

Podręcznik

Jeśli jesteś pisarzem, związanym z zatwierdzaniem kopii lub aspirujesz do bycia jednym z nich, ten klasyczny przewodnik może ci pomóc. Nazwa kursu to – The Copywriter’s Handbook: Przewodnik krok po kroku do pisania kopii, która sprzedaje.

Całkowicie zaktualizowana, czwarta wersja tej książki jest dostępna na Amazon. Może również pomóc copywriterom, niezależnym pisarzom, marketerom wielokanałowym, menedżerom marketingu, dyrektorom kreatywnym, a nawet właścicielom małych i średnich firm.

Książka zawiera kilka świetnych wskazówek dotyczących copywritingu, takich jak:

  • 8 praktycznych nagłówków, które faktycznie działają i sposób ich wykorzystania
  • Motywująca sekwencja w 5 krokach do generowania większej sprzedaży
  • 10 wskazówek, jak zwiększyć współczynniki konwersji stron docelowych
  • 15 sposobów, aby upewnić się, że Twoje e-maile będą otrzymywały wyższe współczynniki otwarć i klikalności
  • Formuła 4-S, aby kopia była przejrzysta, przekonująca i zwięzła
  • Sposoby na zbudowanie potężnych lead magnetów, aby podwoić wskaźniki odpowiedzi

Pełne mocy wydanie tej książki zawiera wszystkie niezbędne informacje potrzebne do opanowania copywritingu. Obejmuje również marketing treści, tworzenie stron docelowych, filmów online i nie tylko.

Dla początkujących

Copywriting dla początkujących: jak pisać teksty internetowe, które sprzedają się bez bycia tandetnym przez UmiejętnościUdostępnij to kolejna dobra opcja do rozwijania swoich umiejętności. Może to być bardzo pomocne dla początkujących, a sam doświadczony copywriter internetowy dostarcza zarówno doświadczonym pisarzom, jak i lekcje.

Kurs obejmuje podstawy copywritingu internetowego i pomaga Twoim słowom kierować się we właściwym kierunku, angażująco i ekscytująco. Jeśli zmagasz się z tym, co powinieneś napisać dalej i siedzisz idealnie przed pustym ekranem, ten kurs może ci pomóc.

Jest to 60-minutowa lekcja, która odbywa się w 16 różnych krótkich lekcjach w formie filmów. Tutaj nauczysz się skutecznie pisać i przekształcać odwiedzających witrynę w potencjalnych potencjalnych klientów, a następnie klientów.

Kurs obejmuje różne lekcje:

  • Podstawy pisania stron internetowych i jak pisać chwytliwe nagłówki za pomocą 3 sprawdzonych szablonów
  • 8 kwestionariuszy badawczych, aby zrozumieć grupę docelową i jej problemy, lęki i pragnienia oraz odkryć odpowiednie słowa, których możesz użyć w swoim pisaniu w oparciu o rynek docelowy
  • Szablony do szybkiego i skutecznego pisania nagłówków, podtytułów, CTA
  • Jak przebić się przez szum na nasyconym rynku copywriterów
  • Jak przekształcić nudne funkcje w skwierczące korzyści, którym czytelnicy nie mogą się oprzeć. Dzieje się tak dlatego, że bardziej zależy im na tym, jak produkt/usługa może im pomóc, a nie tylko na wiedzy o funkcjach.
  • 3 sposoby na walkę z blokadą pisarzy. Każdy pisarz na świecie przechodzi przez blokadę pisarzy, niezależnie od tego, czy to akceptuje, czy nie, podobnie jak ty. Dlatego naucz się tych trzech kroków, aby uwolnić się od tej śmiertelnej klątwy i wrócić do pisania.

Copyblogger Pro

Copyblogger to znane nazwisko w przestrzeni copywritingu, na które patrzy prawie każdy. Możesz uzyskać dostęp do wielu materiałów edukacyjnych o wartości ponad 600 USD za jedyne 495 USD za cały rok z Copyblogger Pro.

Każdy miesiąc przyniesie nowe zestawy umiejętności, pomysły i informacje, które zmienią Twój copywriting, życie i biznes. Trudno dorównać takiemu poziomowi coachingu, edukacji, sieci i możliwości, jakie zapewniają.

Kurs obejmuje:

  • Masterclass pisania treści
  • Kurs mistrzowski pisania e-maili
  • Kurs mistrzowski SEO
  • Kurs mistrzowski online biznesu
  • Zaawansowane kursy mistrzowskie i seminaria

Dzięki członkostwu możesz uzyskać dostęp do ich warsztatów strategicznych przywództwa w myśleniu strategicznym, sesji uzupełniającej za pośrednictwem postów gości, AMA oraz sesji pytań i odpowiedzi, które budują silniejsze umiejętności. Ponadto otrzymujesz wspaniałą społeczność, odpowiedzialność i networking, które mogą pomóc w zapewnieniu ogromnego zwrotu z inwestycji dla Twojej firmy copywriterskiej.

Jeśli członkostwo nie jest dla Ciebie przydatne, możesz wysłać je e-mailem z prośbą o zwrot pieniędzy, bez żadnych kłopotów ani długich procedur.

IDM

Masterclass Copywriting przez Institution of Data & Marketing (IDM) pomaga poznać zaawansowane metody copywritingu, które promują zaangażowanie i pomagają zwiększyć sprzedaż. Popraw swoje pisanie dzięki wglądowi w sposób, w jaki ludzie czytają oraz co zachęca ich do działania.

Nauczą Cię praktycznych wskazówek, które możesz zastosować w swoim pisaniu, bez względu na kontekst. Zrozumiesz prawdziwą naukę stojącą za tym, jak ludzie angażują się w kopiowanie, a następnie wykorzystasz to na swoją korzyść. Będziesz także w stanie wyartykułować i zdefiniować prawdziwą wartość propozycji sprzedażowych.

Pomoże Ci zrozumieć racjonalne i emocjonalne czynniki, które przekonują i zmuszają czytelników. Kurs pomoże Ci ustrukturyzować, dostosować i napisać tekst, który będzie pasował do głównych mediów marketingowych. Dowiesz się również więcej o typografii projektu, obrazach i innych grafikach, które pasują do Twojej kopii.

Nauczą Cię najlepszych praktyk w zakresie copywritingu, w tym zaawansowanych wskazówek i ćwiczeń, które pomogą Ci lepiej pisać.

Kurs pisania tekstów

To jeden ze słynnych kursów copywritingu o dziwacznej nazwie – Kurs pisania tekstów dostępne na YouTube. Na tym kanale możesz nauczyć się podstaw świetnych i konwertujących technik copywritingu.

Ponadto dowiesz się również, jak tworzyć skuteczne e-maile dla potencjalnych klientów i niezawodne procesy tworzenia treści, które sprzedają. Możesz nauczyć się kilku podstawowych błędów popełnianych przez pisarzy i dowiedzieć się, jak możesz ich uniknąć.

Pisanie i praca w domu wiążą się z pewnymi wyzwaniami, z którymi trzeba sobie codziennie radzić, takimi jak wydajność. Filmy na tym kanale mogą również pomóc Ci zwiększyć produktywność dzięki praktycznym wskazówkom, majsterkowiczom i wielu innym powiązanym pomysłom i informacjom, które pomogą Ci zachować motywację do pisania i rozwijać swoje umiejętności.

Kreatywne pisanie

Specjalizacja kreatywnego pisania to kolejna opcja dla Ciebie, którą możesz znaleźć na Coursera. Obejmuje ważne elementy 3 głównych gatunków kreatywnego pisania – opowiadania, pamiętnika i eseju narracyjnego.

Pomoże Ci opanować różne dobre techniki pisarskie, takie jak krzepiące historie, świeże opisy, ciekawe ustawienia itp. Opublikuj ukończenie kursu; otrzymasz certyfikat, który możesz udostępnić i będziesz uczyć się w elastycznym harmonogramie.

Akademia HubSpot

Przenieś swoją karierę zawodową w pisanie na wyższy poziom, ucząc się online i BEZPŁATNE szkolenie od nikogo innego jak Akademia HubSpot. Jest tak wiele kursów, z których możesz wybierać, a także bezpłatne certyfikaty.

Wypróbuj jego kurs content marketingu, aby skutecznie i konsekwentnie poznać podstawy tworzenia treści. Pomoże Ci stworzyć i zmienić przeznaczenie treści, które uwielbiają zarówno wyszukiwarki, jak i ludzie.

QuickSprout

Zapraszamy do zapoznania się z interesującym artykułem opublikowanym przez QuickSprout aby uzyskać kompleksowy pomysł na copywriting. Obejmuje następujące obszary:

  • Wyjaśnienie copywritingu
  • Jak zostać copywriterem
  • Znaczenie zrozumienia produktu lub usługi i odbiorców przed napisaniem
  • Tworzenie skutecznych opisów produktów
  • Jak pisać przyciągające uwagę nagłówki i przekonujące teksty

Artykuł jest bez wątpienia napisany z myślą o pomocy początkującym, jak i doświadczonym, którzy chcą poprawić swoje umiejętności. Łączy wszystko, od rynku, odbiorców i sztuki pisania, co może pomóc w napisaniu tekstu, który może rzeczywiście wywrzeć wpływ na czytelników i konwertować, gdy zostanie poprawnie połączony i zaimplementowany.

Copyhackerzy

Copyhackerzy oferuj naprawdę dobre zasoby copywriting, wszystko za DARMO. Zasoby te pomogą Ci stworzyć lepsze strategie dotyczące treści i napisać skuteczną kopię przed wprowadzeniem produktu/usługi.

Ponadto możesz nauczyć się pisać świetne nagłówki i podtytuły, oceniać propozycje wartości, formatować kopie i wiele więcej. Zapoznaj się więc z tymi artykułami i przeczytaj te, które mogą pomóc w podniesieniu Twoich umiejętności.

Kilka wskazówek dotyczących copywritingu, które możesz rozważyć

  • Zrozum problemy swoich odbiorców. Zwróć uwagę na ich oczekiwania, lęki i marzenia i pisz tak, aby kopia mogła im pomóc dokładnie w tym, czego szukają. Nie owij się w bawełnę!
  • Uwzględnij podstawowe zasady copywritingu, takie jak efektywna struktura tekstu, perswazja, empatia, emocje, chwytliwe nagłówki, rzeczowa treść i wyraźne wezwanie do działania. Podkreśl odpowiednią równowagę korzyści i funkcji, przedstaw dowody, takie jak referencje, i bądź konkretny.
  • Odetnij puch po napisaniu kopii i unikaj żargonu i frazesów.
  • Ćwicz coraz więcej, bo wtedy poprawi się tylko Twoja kopia. Poza tym okresowo oceniaj swoje pisanie, aby śledzić ulepszenia, porównując swoje wcześniejsze zapisy z nowymi.
  • Jeśli angielski nie jest Twoim językiem ojczystym lub potrzebujesz pomocy, zapoznaj się z tymi materiałami edukacyjnymi.

Wniosek

Stanie się skutecznym copywriterem nie jest czymś, co możesz osiągnąć z dnia na dzień. A nawet jeśli ktoś gwarantuje, że lepiej nie wierzyć w takie obietnice. To dlatego, że copywriting wymaga regularnej praktyki, aby wyostrzyć swoje pisanie oraz skupienia się na odbiorcach, dla których piszesz kopię. Wykorzystaj narzędzia do pisania i narzędzia do optymalizacji treści oparte na sztucznej inteligencji, aby doskonalić swoje umiejętności.

Jednak zawsze możesz nauczyć się doskonalić swoje umiejętności, niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, czy doświadczonym. Dlatego postępuj zgodnie z zasobami i samouczkami wymienionymi w tym artykule, aby lepiej radzić sobie z copywritingiem, który konwertuje jak szalony!.

Ucz się! Pisz dalej!