Jak naprawić „Twój Apple ID i numer telefonu są teraz używane w iMessage i FaceTime na nowym iPhonie”

Twój Apple ID można skonfigurować do wysyłania i odbierania połączeń iMessage i FaceTime na wielu urządzeniach Appl. Dotyczy to iPhone'ów, iPadów i różnych komputerów Mac, na których jesteś zalogowany. Wiadomości, które wysyłasz i odbierasz, są synchronizowane na wszystkich Twoich urządzeniach. To powiedziawszy, ponieważ iMessage jest czymś, za co niektórzy przewoźnicy mogą pobierać opłaty, musisz ręcznie włączyć go na urządzeniu.

Twój Apple ID i numer telefonu są teraz używane na nowym iPhonie

Jeśli nie konfigurowałeś ostatnio nowego urządzenia Apple lub nie włączałeś ostatnio iMessage i / lub FaceTime na urządzeniu Apple, ten alert pojawiający się na ekranie jest powodem do niepokoju. Oto, co powinieneś zrobić.

Alarm opóźnionej aktywacji

Większość alertów związanych z aktywnością wokół Twojego Apple ID pojawia się natychmiast, np. Po zalogowaniu się i potrzebujesz kodu 2FA. To samo nie zawsze dotyczy tej wiadomości. Następujące zdarzenia mogą wywołać tę wiadomość, nawet jeśli miało miejsce kilka dni temu.

Konfigurowanie nowego urządzenia z systemem iOS lub macOS i włączanie na nim iMessage i / lub FaceTime. Włączanie urządzenia z włączoną funkcją iMessage i / lub FaceTime po dłuższym wyłączeniu urządzenia. Dopóki jest włączone, urządzenie musi mieć możliwość łączenia się z internetem.

Sprawdzanie urządzeń iMessage i FaceTime

Jeśli nie masz pewności, czy któreś z powyższych zdarzeń wywołało powiadomienie, możesz łatwo sprawdzić, na jakich urządzeniach jest używany Twój Apple ID. Możesz to zrobić z dowolnego urządzenia Apple.

iPhone / iPad

Otwórz aplikację Ustawienia. Stuknij swoją nazwę / profil na samej górze. Przewiń w dół, a zobaczysz listę wszystkich urządzeń używających Twojego Apple ID.

Prochowiec

Otwórz aplikację Preferencje systemowe. Kliknij Apple ID w pierwszym wierszu. W kolumnie po lewej stronie zobaczysz listę wszystkich urządzeń, które używają Twojego Apple ID.

Wniosek

Jeśli zobaczysz urządzenie, którego nie rozpoznajesz, możesz je wybrać i wylogować się z telefonu iPhone, iPada, komputera Mac lub zalogować się do swojego Apple ID w przeglądarce. Następnie należy zmienić hasło. Sam alert informuje o nazwie urządzenia, tj. Przyjaznej dla użytkownika nazwie, na którym zalogowano się do Twojego Apple ID. Już samo to powinno pomóc. Jeśli nadałeś kilku urządzeniom tę samą nazwę, rozważ zmodyfikowanie ich, aby łatwiej było je rozpoznać po alercie, jeśli pojawi się ponownie.

newsblog.pl