Jak zdobyć obiektyw Snapchat Nun

The Walking Dead i Game of Thrones to dwa wyjątkowo popularne programy telewizyjne, które wykorzystały soczewki Snapchata do promowania nadchodzącego sezonu w swoich seriach. Obaj mają soczewki, które stały się wirusowe, a najnowszą firmą, która wdrożyła soczewki Snapchat, jest Warner Brothers. Wprowadzili obiektyw Nun Snapchat do nadchodzącego filmu Zakonnica osadzonego w uniwersum Conjuring. Oto, jak możesz to włączyć.

Nun Snapchat Lens

Powinniśmy od razu wspomnieć, że ten obiektyw ma ograniczenia geograficzne, tj. Jest dostępny tylko w wybranych krajach. Nie ma listy dostępnych krajów, które można sprawdzić, ale wydaje się, że jest ona wąska, a dla niektórych jej wydanie może być również ustawione w czasie, aby dopasować czas do wydania filmu w określonym kraju. Zawsze możesz użyć VPN dla Snapchata, aby sfałszować swoją lokalizację i uzyskać dostęp do obiektywu Nun Snapchat.

Aby uzyskać dostęp do soczewki Nun Snapchat, musisz zeskanować kod Snapcode na poniższym obrazku (przez). Możesz otworzyć Snapchata i skierować aparat w stronę obrazu, a następnie zrobić zdjęcie. Powinno to włączyć obiektyw, jeśli jest dostępny w Twoim kraju. Jeśli tak nie jest, po prostu otworzy link do strony filmu.

Jeśli nie możesz pobrać kodu z powyższego obrazu, możesz go po prostu zapisać. Po zapisaniu otwórz Snapchata i dotknij ikony swojego profilu w lewym górnym rogu. Na ekranie profilu dotknij Dodaj znajomych. Na ekranie Dodaj znajomych przejdź do karty Snapcode i wybierz zapisany obraz z rolki aparatu.

Podobnie jak w przypadku każdego obiektywu Snapchata, ten ostatecznie wygaśnie. Ponieważ ma to na celu promocję filmu, prawdopodobnie wygaśnie wcześniej niż inne soczewki.

Obiektyw współpracuje z przednim aparatem i przedstawia kultową świecę w świeczniku przedstawionym na plakacie do filmu. Możesz zdmuchnąć świecę, a zakonnica pojawi się za tobą. Możesz sprawdzić filmy przesłane przez użytkowników, wyszukując #theNun na Twitterze. Twitter ma również małe emotikony upamiętniające film i pojawia się, jeśli użyjesz hashtagu #theNun.

Na YouTube pojawiła się nieco mniej zabawna reklama zakonnicy. To była w zasadzie zakonnica wrzeszcząca na ciebie, z wyjątkiem tego, że użytkownicy nigdy nie widzieli nadchodzącej reklamy. To była jedna z tych reklam, które są odtwarzane w środku filmu (to jest coś w YouTube) i jest po prostu reklamą Jumpscare. Niewielu ludzi było z tego powodu zadowolonych i nie wiemy, czy nadal się to pojawia, ale film wyszedł, więc mógł być na emeryturze.