Istnieje silna korelacja między doświadczeniem użytkownika a rozwojem aplikacji mobilnej.
Szacuje się, że 77% aplikacji mobilnych jest porzucanych w ciągu trzech dni od instalacji.
W związku z tym doświadczenie użytkownika podczas wdrażania jest bardzo ważne. Świetny proces wdrażania użytkowników powinien upraszczać złożoność, ograniczać kroki i zapewniać szybkość przez cały czas.
Ponadto pomyślne wdrażanie aplikacji mobilnych wymaga głębokich linków.
Głębokie linkowanie to jedno z terminów marketingowych, które powinieneś znać w branży marketingu mobilnego. Zarówno użytkownicy, jak i marketerzy mogą czerpać korzyści z głębokiego linkowania.
Ponadto upraszcza podróż użytkownika, eliminując tarcie. Doprowadzi to do wzrostu współczynników konwersji i retencji użytkowników. To wygrana-wygrana!
Aplikacje mobilne z precyzyjnymi linkami są łatwiejsze w nawigacji, a marki odnotowują niższy zwrot z inwestycji. Głębokie łącze umożliwia użytkownikom szybkie przechodzenie między kampaniami i aplikacjami oraz korzystanie z ukierunkowanej, spersonalizowanej obsługi. Głębokie linki mogą również pomóc marketerom w kierowaniu użytkowników do odpowiednich treści na podstawie intencji ich wizyty.
Z tego artykułu dowiesz się, jak używać precyzyjnych linków na urządzeniach mobilnych i jakie narzędzia działają najlepiej.
Spis treści:
Co to jest głębokie linkowanie?
Głębokie linkowanie sprawia, że aplikacje działają jak strony internetowe. Oznacza to, że ludzie mogą kliknąć łącze w Internecie, w wiadomości e-mail lub SMS-ie lub w innej aplikacji i przejść bezpośrednio do jej funkcji. Pomaga marketerom mobilnym tworzyć niestandardowe ścieżki zakupowe klientów, doświadczenia związane z wdrażaniem aplikacji i konwersje handlu mobilnego.
Precyzyjny link zaczyna się od nazwy aplikacji zamiast „https://”, jak zwykły adres URL. Daje użytkownikom dostęp do z góry określonej strony w aplikacji, takiej jak strona marketingu mobilnego, gdzie zwykłe adresy URL nie działają.
Ostatecznym celem głębokiego linkowania jest konwersja, więc upewnij się, że kierujesz użytkowników do wydarzenia w aplikacji, w którym mają uczestniczyć. Załóżmy, że chcesz, aby kupili produkt na stronie produktu. Będziesz zachęcać do konwersji, kontrolując podróż użytkownika i minimalizując punkty porzucenia.
Dlaczego głębokie linki są ważne?
- Zwiększ swoją wartość życiową — głębokie linki prowadzą użytkowników do właściwych treści, co zwiększa przychody, lojalność i wartość życiową (LTV).
- Zwiększ swoje akwizycje – głębokie linki zapraszają użytkowników do ich ulubionych aplikacji lub oferują specjalne oferty. Możesz także dotrzeć do większej liczby osób za pomocą wielu kanałów, więc masz większe szanse na konwersję.
- Usprawnij obsługę — głębokie linki ułatwiają użytkownikom znajdowanie treści bez nawigacji. Co więcej, pozwalają użytkownikom przejść bezpośrednio z mediów społecznościowych, strony mobilnej itp. do Twojej aplikacji.
- Ponownie zaangażuj użytkowników – możesz użyć precyzyjnych linków, aby kierować użytkowników do określonych treści po tym, jak nie byli aktywni. Możesz ponownie zaangażować użytkowników, wysyłając im powiadomienia push z linkami do zaktualizowanych funkcji, ekskluzywnych ofert lub innych rzeczy, które sprawią, że będą chcieli się zameldować.
Jak działa głębokie linkowanie?
Głębokie linki mapują każdy ekran w aplikacji, takiej jak strona internetowa. W ten sposób każda strona internetowa, którą odwiedzasz w przeglądarce internetowej, ma ekran w aplikacji, dzięki czemu klienci mogą płynnie przechodzić od przeglądania sieci do przeglądania aplikacji.
Gdy użytkownik szuka produktu w wyszukiwarce mobilnej i ma już zainstalowaną aplikację, kliknięcie precyzyjnego linku przeniesie go prosto. Głębokie linkowanie poprawia współczynniki konwersji, usuwając krok z procesu transakcji.
Możesz używać precyzyjnych linków w witrynach mobilnych, powiadomień push i e-mailowych kampanii marketingowych. W ten sposób powiadomienie staje się bardziej wartościowe, dostarczając odpowiednich informacji i zwiększając liczbę konwersji.
Sprawdźmy narzędzia do tworzenia precyzyjnych linków lub testowania, aby poprawić konwersje.
Geniusz adresu URL
Generator precyzyjnych linków URL Genius został zaprojektowany z myślą o firmach każdej wielkości. Brian Klais założył ją w 2015 roku. Ten generator linków do aplikacji został zaprojektowany, aby ułatwić tworzenie linków do dowolnej aplikacji bez umiejętności kodowania lub umiejętności technicznych.
Jest łatwy w użyciu i możesz przekierowywać ruch, kopiując i wklejając adresy URL. Jest to platforma bez danych osobowych (bez zbierania danych osobowych!) i kodów QR, która umożliwia marketerom otwieranie aplikacji z dowolnego miejsca. Może to być profil społecznościowy lub strona produktu.
Funkcje narzędzia URL Genius
- Linki do aplikacji nie wymagają pakietu SDK
- Błyskawicznie wdrażaj łącza do aplikacji
- Każde łącze do aplikacji ma dynamiczny kod QR
- Inteligentne spostrzeżenia dzięki URL Genius
- Indywidualny proces budżetowania
To narzędzie do tworzenia precyzyjnych linków jest również bardziej przyjazne dla użytkownika, ponieważ SDK i inne zasoby techniczne są opcjonalne.
Oddział
Branch to wieloplatformowe narzędzie do atrybucji i łączenia, które pomaga firmom oceniać i ulepszać doświadczenia użytkowników mobilnych. Użytkownicy mogą zwiększyć współczynniki konwersji, zaangażowanie i retencję za pomocą precyzyjnych linków, banerów mobilnych i atrybucji.
Pomaga stworzyć i uruchomić całą kampanię z głębokim linkowaniem. Możesz przechowywać informacje kontekstowe o użytkownikach, dokąd chcą się udać i skąd przybyli. Osiągniesz lepsze wyniki i poprawisz sposób interakcji użytkowników z Twoimi treściami.
Cechy oddziału
- Wieloplatformowy identyfikator osoby
- Uniwersalna reklama
- Najlepsze wsparcie kampanii
- Analiza kohortowa
- Analizuj, optymalizuj i integruj dane Branch.
Komórki dzielą dziś firmy, prowadząc do niedokładnych przypisań i niedziałających linków, marnując pieniądze na marketing i rujnując wrażenia klientów.
Branch może temu zaradzić, przyglądając się wszystkim punktom kontaktu użytkownika i upewniając się, że linki prowadzą do właściwego miejsca na stronie internetowej lub w aplikacji.
JotURL
JotURL to ujednolicone narzędzie do optymalizacji marketingu cyfrowego dla agencji marketingowych, firm zajmujących się handlem elektronicznym i sprzedawców internetowych. Wykorzystają to do zarządzania, optymalizacji, porównywania i monitorowania swoich linków marketingowych.
JotURL ułatwia użytkownikom wykorzystanie punktów kontaktowych w wielu kanałach, optymalizację budżetów, poprawę wdrażania i wydajności kampanii oraz poprawę konwersji.
Funkcje JotURL
- Niestandardowy kod QR logo
- Dostosowanie domeny
- Wezwania do działania z niestandardowym CSS
- Monitor stanu
- Konfigurowalny szablon wezwania do działania
Zarządzanie i realizacja tradycyjnych kampanii online wiąże się z wieloma kosztami, takimi jak wezwania do działania, śledzenie konwersji, linki markowe itp. Dzięki JotURL możesz zarządzać wszystkimi działaniami marketingowymi w jednym miejscu.
Kochava
Zunifikowana platforma odbiorców firmy Kochava łączy funkcje atrybucji mobilnej, analiz i zarządzania danymi.
System wysyła powiadomienia, gdy zmieniają się kluczowe wskaźniki, wzrastają współczynniki konwersji, spadają przychody lub zmienia się liczba instalacji. Powiadomienia są wysyłane przez e-mail, Slack, SMS lub PagerDuty.
Cechy Kochavy
- Integracja segmentu
- Integracja z botem
- Integracja miejskiego sterowca
- Skonfiguruj powiadomienia
- Śledź aplikacje klienckie za pomocą śledzenia innej firmy
To jedyne mobilne narzędzie atrybucji, które może przypisywać instalacje bez osadzania pakietu SDK w aplikacji. W ten sposób możliwe jest przypisywanie aplikacji poprzez integrację z chmurą, a nie w samej aplikacji.
GeniusLink
Oprogramowanie do skracania adresów URL Geniuslink umożliwia twórcom treści, pisarzom, sprzedawcom i sprzedawcom automatyczne kierowanie łączy do różnych stron internetowych w oparciu o lokalizację ich klientów.
Wydawcy mogą kierować klientów do określonych stron w regionalnych witrynach sklepowych Amazon za pomocą algorytmów dopasowywania produktów.
Platforma pozwala YouTuberom tworzyć strony docelowe ze zdjęciami produktów, przyciskami CTA i niestandardowymi logo. Geniuslink pozwala menedżerom testować wiele stron internetowych za pomocą testów A/B. Ponadto śledzą piksele w hiperłączach, przekierowują odwiedzających i analizują kliknięcia na różnych stronach internetowych.
Funkcja tagowania Geniuslink umożliwia administratorom dodawanie tagów UTM do łączy, dzięki czemu użytkownicy mogą porównywać kampanie, kanały, źródła, słowa kluczowe itp.
Funkcje GeniusLink
- Zarządzanie kampaniami
- Domeny niestandardowe
- Zaangażowane śledzenie
- Reklamy i marketing
- Linki analityczne
Ponadto mechanizm raportowania oferuje wgląd w polecenia, system operacyjny, urządzenia, miejsca docelowe, współczynniki klikalności, konwersje, sprzedaż i prowizje.
Dostarcz
Delivr umożliwia skracanie linków i zarządzanie krótkimi adresami URL i kodami QR w ramach kampanii marketingowych i medialnych, a wszystko to za pomocą jednego kliknięcia.
Krótkie adresy URL i kody QR umożliwiają dostarczanie różnych aplikacji w zależności od urządzenia lub systemu operacyjnego.
Ponadto wiele stron internetowych, parametrów i sterowników kampanii sprawia, że linki są dłuższe, a Delivr skraca je do mediów społecznościowych, poczty e-mail i wiadomości tekstowych.
Cechy Delivr
- Konstruktor UTM
- Skróć swój adres URL
- Branding linku
- Śledzenie linków
Możesz łatwo śledzić wydajność każdego kanału marketingowego, udostępniając swoje linki w wiadomościach e-mail, SMS-ach, reklamach displayowych, mediach społecznościowych i nie tylko.
URL aplikacji
Rozwiązanie AppURL firmy Quixey oferuje możliwość wyboru schematu adresów URL, który jest najbardziej odpowiedni dla Twojej aplikacji.
Otrzymasz obszerną dokumentację i przewodnik, jak udostępnić swoją aplikację mobilną w Internecie.
Funkcje AppURL
- Głębokie linkowanie Twojej witryny
- Głębokie linkowanie między aplikacjami
- Podglądy niestandardowych linków
- Przeanalizuj swój dostęp
- Wysyłanie wiadomości SMS-em
Usługa AppURL umożliwia skierowanie aplikacji mobilnej do natywnych wersji Androida, Blackberry 10, iOS i Windows Phone.
Linki dynamiczne Firebase
Linki dynamiczne Firebase to precyzyjne linki zaprogramowane w inteligentny sposób, aby przekierowywać użytkowników do odpowiedniego sklepu z aplikacjami, jeśli nie mają oni aplikacji zainstalowanej na swoim urządzeniu.
Linki te przekierowują również użytkowników do strony zastępczej, jeśli aplikacja jest niedostępna.
Umożliwi to aplikacji analizę informacji o łączach, które doprowadziły użytkownika do aplikacji w pierwszej kolejności, zapewniając w ten sposób spersonalizowane wrażenia dla użytkownika.
Funkcje linków dynamicznych Firebase
- Zmień odwiedzających witrynę w użytkowników aplikacji
- Zintegrowane kampanie wielokanałowe
- Udostępniaj zawartość swojej aplikacji
- Konwertuj użytkowników komputerów stacjonarnych na użytkowników aplikacji
- Zwiększ osobistą promocję swojej aplikacji
- Popraw widoczność swoich analiz
W ten sposób użytkownicy aplikacji cieszą się lepszymi doświadczeniami użytkownika i oszczędzają czas.
Wniosek
System głębokiego linkowania może pomóc Ci osiągnąć maksymalne cele marketingowe dla Twojej aplikacji mobilnej przy minimalnych nakładach inwestycyjnych. Ponadto takie podejście ułatwia użytkownikom dostęp do treści, produktów i rabatów.
Możesz w pełni wykorzystać głębokie linki, wykorzystując je strategicznie jako inteligentny sprzedawca aplikacji. Wybierz mądrze narzędzia do głębokiego linkowania z powyższej listy!
Następnie sprawdź najlepsze narzędzia do zarządzania linkami do marek.