Cześć! 🙋Mamy dla Was dzisiaj następujące aktualizacje! 📣
Anthropic zbiera 450 mln USD na budowę asystentów sztucznej inteligencji nowej generacji
Anthropic to szybko rozwijający się start-up generatywnej sztucznej inteligencji, założony przez doświadczonych profesjonalistów OpenAI. Spark Capital prowadził bieżącą rundę finansowania serii C firmy, która zebrała 450 milionów dolarów.
Wśród innych inwestorów byli Google, Salesforce Ventures, Sound Ventures i Zoom Ventures. Wycena Anthropic wzrosła do 1,45 miliarda dolarów po transzy 450 milionów dolarów.
Claude, jeden z jej flagowych produktów, jest asystentem AI, zdolnym do szerokiego zakresu konwersacji i przetwarzania tekstu.
Jak czytamy na firmowym blogu, fundusze zostaną przeznaczone na budowę systemów sztucznej inteligencji, których celem jest oferowanie użytecznych, etycznych i niezawodnych usług.
Anthropic ma kilkunastu klientów z sektora opieki zdrowotnej, zasobów ludzkich i edukacji, a Zoom właśnie ogłosił współpracę z Anthropic w celu opracowania produktów AI.
Po OpenAI, który zebrał ponad 11,3 miliarda dolarów, Anthropic jest najlepiej finansowanym biznesem AI. Adept i Inflection, konkurenci Anthropic, zebrali odpowiednio około 415 milionów dolarów i 225 milionów dolarów.
Humanlinker zbiera 2,5 miliona euro na pomoc zespołom sprzedaży
Humanlinker zebrał 2,5 miliona euro w ostatniej rundzie finansowania, aby pomóc zespołom sprzedaży w spersonalizowanym pozyskiwaniu klientów. Jego trzyetapowy proces obejmuje generowane przez sztuczną inteligencję lodołamacze, analizę osobowości i analizę konta w celu poprawy komunikacji i negocjacji.
Dostosowane AI Lodołamacze poprawiają komunikację i zwiększają częstotliwość spotkań zespołów sprzedażowych nastawionych na przychody podczas działań zewnętrznych (Sales Execution Platform).
Produkt pomaga zwiększyć efektywność cyklu sprzedaży, wykorzystując klucze personalizacji, spostrzeżenia z mediów społecznościowych, podcastów, artykułów i innych odpowiednich źródeł oraz pomoc w przygotowaniu spotkania.
Jego najważniejsze cechy to:
- AI Generative Icebreakers: Zapewnia najwyższy poziom personalizacji w najkrótszym czasie.
- DISC Analiza osobowości: Pomoc w zrozumieniu cech osobowości w celu dostosowania oferty.
- Account and People Intelligence: pomaga uzyskać kompleksowy wgląd w krytyczne konta i relacje.
- Sygnały zakupowe: Wysyła odpowiednie alerty, aby informować Cię o najnowszych wydarzeniach.
- Wzbogacanie CRM: Pomaga to zautomatyzować CRM w celu optymalizacji przepływu pracy i zwiększenia produktywności poprzez wyeliminowanie czasochłonnych procedur.
Microsoft wprowadza Fabric, nową kompleksową platformę danych i analiz
Firma Microsoft uruchomiła nową kompleksową platformę danych i analiz o nazwie Microsoft Fabric i Copilot w usłudze Microsoft Power BI. Microsoft Fabric integruje wszystkie dane i analizy na jednej platformie.
Fabric obejmuje usługi Microsoft Power BI, Azure Synapse i Azure Data Factory, zapewniając zorientowaną na człowieka platformę analityczną do współpracy między specjalistami ds. danych, analitykami, naukowcami i użytkownikami biznesowymi.
Firmy zbierają ogromne ilości danych z różnych źródeł, ale uwolnienie ich wartości jest trudne ze względu na wyciszone i niespójne dane, niską jakość danych i nieaktualne raporty. Kwestie te utrudniają innowacje i korzystanie ze sztucznej inteligencji.
Microsoft Fabric to rozwiązanie analityczne, które zapewnia firmom kompleksowe wsparcie analityczne. Jej usługi obejmują przenoszenie danych, jeziora danych, inżynierię danych, integrację danych, analizę danych, analizę w czasie rzeczywistym i analizę biznesową.
Usługa Copilot w usłudze Power BI w prywatnej wersji zapoznawczej wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję do analizowania danych i szybkiego tworzenia raportów wizualnych na podstawie spostrzeżeń lub pytań opisanych przez użytkownika. Copilot natychmiast przekształca dane w praktyczne spostrzeżenia, analizując i prezentując istotne informacje w oszałamiającym raporcie.
Aby uzyskać więcej aktualizacji, sprawdź kategorię Najnowsze technologie.