Dlaczego na Instagramie wyświetla się komunikat „Przepraszamy, ta strona jest niedostępna”? Jak naprawić błąd

Nie możesz przeglądać treści na Instagramie? Błąd jest zwykle łatwy do naprawienia, w zależności od przyczyny. Oto niektóre z powodów, dla których możesz napotkać błąd „Przepraszamy, ta strona jest niedostępna” na Instagramie i sposoby jego naprawienia.

Być może nie dzieje się nic złego z kontem na Instagramie lub treścią, do której chcesz uzyskać dostęp; być może po prostu kliknąłeś błędnie napisany link. Jeśli częściowo skopiowałeś link lub przypadkowo dodałeś dodatkowy znak, Instagram wyświetli komunikat: „Przepraszamy, ta strona jest niedostępna”.

W takim przypadku skopiuj link ponownie lub poproś nadawcę o jego ponowne sprawdzenie. Jeśli jednak masz pewność, że link jest poprawny, przyczyną niedostępności treści może być inny powód.

2. Post na Instagramie został usunięty

Jeśli problem ogranicza się do konkretnego postu, istnieje prawdopodobieństwo, że został usunięty. Możesz poprosić znajomego o dostęp do tego samego łącza. Jeśli również wyświetli się błąd „Przepraszamy, ta strona jest niedostępna”, nic nie możesz zrobić.

3. Instagram może nie działać

Jeśli Instagram wielokrotnie wyświetlał tę samą wiadomość w różnych postach, może to oznaczać problem z serwerami Instagrama. Możesz iść do Downdetektor i sprawdź, czy inni użytkownicy w Twoim regionie nie zgłosili problemów.

Jeśli serwery Instagrama nie działają, musisz poczekać na rozwiązanie problemu. Może to jednak być dobra okazja, aby odpocząć od mediów społecznościowych i czerpać z nich korzyści.

4. Masz wadliwe połączenie internetowe

Jeśli nie ma nic złego w linku i serwerach Instagrama, problem może wynikać z Twojego połączenia internetowego. Jeśli masz niestabilne połączenie internetowe, Instagram nie załaduje poprawnie treści i wyświetli komunikat o błędzie.

Możesz spróbować ponownie uruchomić router lub przełączyć się na inną sieć Wi-Fi, aby naprawić niestabilne połączenie Wi-Fi.

5. Zostałeś zablokowany na Instagramie

Jeśli nie widzisz historii lub postów konkretnych użytkowników Instagrama, być może zablokowali Cię na Instagramie.

Możesz sprawdzić, czy ktoś zablokował Cię na Instagramie, jeśli nie możesz wysłać do tej osoby wiadomości bezpośredniej lub nie możesz jej znaleźć, między innymi za pomocą wyszukiwarki na Instagramie.

Możesz spróbować przełączyć się na inne konto na Instagramie, aby sprawdzić, czy treść jest już dostępna. Alternatywnie możesz skopiować link i uzyskać do niego dostęp w trybie incognito przeglądarki. Jednak ta metoda nie zadziała, jeśli korzystają z prywatnego konta na Instagramie.

6. Użytkownik Instagrama dezaktywował swoje konto

Nie możesz wyświetlić żadnego postu ani historii, jeśli konto nie jest już aktywne. Jeśli Instagram wyświetli komunikat o błędzie dla konkretnego konta, prawdopodobnie dezaktywował lub usunął swoje konto na Instagramie.

Aby to przetestować, otwórz funkcję wyszukiwania na Instagramie i wpisz nazwę użytkownika. Jeśli nie pojawia się w wynikach wyszukiwania, konto zostało usunięte lub dezaktywowane. W takim przypadku nie będziesz już mógł przeglądać żadnej zawartości konta, dopóki nie zostanie ono ponownie aktywowane.

7. Korzystasz ze starej wersji Instagrama

Zazwyczaj aktualizacje obejmują ulepszenia zabezpieczeń, poprawki błędów i nowe funkcje, które mogą poprawić Twoje doświadczenie. Ale zapewniają także płynne działanie aplikacji.

Jeżeli niektóre funkcjonalności Instagrama nie działają jak zwykle, należy zaktualizować aplikację do najnowszej dostępnej wersji. Możesz łatwo zaktualizować aplikację poprzez Sklep Google Play Lub Sklep z aplikacjami Applew zależności od systemu operacyjnego urządzenia.

Wypróbuj te różne poprawki i miejmy nadzieję, że wkrótce będziesz mógł ponownie bezproblemowo przeglądać Instagram. Jeśli jednak po wypróbowaniu tych poprawek nadal występuje błąd, powinieneś to zrobić skontaktuj się z pomocą techniczną Instagrama aby sprawdzić, czy mogą pomóc w rozwiązaniu problemu.