Jak dodać wydarzenia z Kalendarza Google do Map Google


Google powoli wprowadza nową małą funkcję, która synchronizuje wydarzenia z Kalendarza Google z Mapami Google. Zdarzenia są wyświetlane w aplikacji, ale nie w widoku mapy. Nadchodzące wydarzenia są wyświetlane na karcie „Twoje miejsca” w Mapach Google w zakładce „Nadchodzące”. Oczywiście nie wszystkie wydarzenia będą automatycznie synchronizowane z aplikacją Mapy Google. Aby wydarzenie pojawiło się w Mapach Google, musi mieć dodaną lokalizację. Wszystkie inne wydarzenia, tj. Te, które nie mają przypisanej lokalizacji, np. Urodziny, nie pojawią się w aplikacji Mapy. Oto, jak dodać lokalizację do wydarzenia w Kalendarzu Google i wyświetlić ją w Mapach Google.

Musisz zalogować się do Kalendarza Google i Map Google przy użyciu tego samego konta. Otwórz Kalendarz Google i utwórz nowe wydarzenie lub edytuj istniejące.

Każde wydarzenie ma opcję włączenia lokalizacji. Dotknij pola „Dodaj lokalizację” i wyszukaj lokalizację, w której odbędzie się wydarzenie. Aplikacja Kalendarz umożliwia wyszukiwanie lokalizacji bez konieczności przełączania się do aplikacji Mapy. Po dodaniu lokalizacji dotknij „Zapisz”.

wydarzenie z kalendarza google

Aby wyświetlić wydarzenie w Mapach Google, dotknij przycisku hamburgera w lewym górnym rogu i wybierz „Twoje miejsca” z panelu bocznego. Ekran „Twoje miejsca” jest podzielony na pięć zakładek, z których jedna nosi nazwę „Nadchodzące”. W tej zakładce pojawią się wszystkie wydarzenia z należycie dodaną lokalizacją.

Ta funkcja wydaje się powoli udostępniać użytkownikom. Być może już widzisz kartę „Nadchodzące” w aplikacji Mapy Google, ale pojawienie się samych wydarzeń zajmie trochę czasu, jeśli ta funkcja nie została włączona dla Twojego konta przez Google. Jak dotąd ta funkcja jest dostępna tylko dla użytkowników Androida, choć prawdopodobnie zostanie udostępniona na platformę iOS.

x