Jak wysyłać wiadomości audio na Instagramie

Instagram pracuje nad ulepszeniem strony komunikacyjnej swojej aplikacji. Może to być miejsce do udostępniania zdjęć, ale powoli staje się również platformą przesyłania wiadomości dla wielu użytkowników. Skłamalibyśmy, gdybyśmy powiedzieli, że wysyłanie wiadomości nie jest czymś, w co wszyscy się pakują, a Instagram nie jest inny. Najnowsza funkcja, która ma zostać dodana do aplikacji, umożliwia wysyłanie wiadomości audio na Instagramie.

Wiadomości audio na Instagramie

Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji Instagram na swoim telefonie. Ta funkcja jest dostępna zarówno na iOS, jak i na Androida i działa tylko za pośrednictwem bezpośrednich wiadomości.

Otwórz aplikację Instagram i dotknij przycisku papierowego samolotu u góry. Spowoduje to przejście do ekranu Wiadomości bezpośrednich. Rozpocznij nowy wątek czatu lub dotknij istniejącego. W polu wprowadzania tekstu zobaczysz ikonę mikrofonu. Dotknij i przytrzymaj, aby nagrać wiadomość audio. Po zwolnieniu wiadomość zostanie wysłana.

Nie ma żadnych widocznych ograniczeń co do tego, jak długo może trwać wiadomość wideo i czy wygaśnie po pewnym czasie. Obecnie funkcja jest realizowana z niewielkim naciskiem na wygodę. Jeśli spojrzysz na tę samą funkcję w Whatsapp, zobaczysz, że możesz nagrywać wiadomości głosowe w trybie głośnomówiącym, co znacznie ułatwia korzystanie z niego.

Instagram od jakiegoś czasu pracuje nad poprawą społecznego aspektu swojej aplikacji. Rutynowo kopiuje funkcje ze Snapchata, aby jego podstawowa funkcja, tj. Udostępnianie zdjęć i filmów, była bardziej interaktywna, ale wprowadza nowe sposoby szybkiego łączenia się ze sobą.

W październiku wprowadziła Nametags, które są w zasadzie kodami QR dla następujących użytkowników. Dziwne jest to, że ta funkcja pojawia się po wprowadzeniu czatu wideo. Nie tylko obsługuje czat wideo na Instagramie od czerwca tego roku, ale także obsługuje grupowe czaty wideo. Być może komunikaty dźwiękowe powinny były pojawić się jako pierwsze, ale niezależnie od kolejności będą przydatne.

Instagram jest własnością Facebooka i firma zawsze stara się zdobyć rynek aplikacji do udostępniania zdjęć i przesyłania wiadomości. Biorąc pod uwagę, że jest właścicielem zarówno Instagrama, jak i Whatsapp, i oczywiście Facebook Messenger, można śmiało powiedzieć, że ma monopol, którego chce. Facebook był w wiadomościach z powodu naruszenia zaufania i podejrzeń co do danych użytkowników i prywatności, więc jeśli ludzie w końcu porzucą platformę, zaczną szukać alternatyw. Pomaga, jeśli Facebook ma już te popularne.