Jak zdobyć obiektyw Snapchat Nun

Programy telewizyjne „The Walking Dead” oraz „Gra o Tron” zdobyły ogromną popularność, a ich twórcy wykorzystali soczewki Snapchata do promocji nadchodzących sezonów. Obie produkcje wprowadziły soczewki, które zyskały wirusową popularność. Najnowszym projektem związanym z soczewkami Snapchat jest kampania Warner Brothers, która zaprezentowała obiektyw Nun Snapchat w kontekście nadchodzącego filmu „Zakonnica”, osadzonego w uniwersum „Conjuring”. Oto jak możesz uzyskać dostęp do tego obiektywu.

Soczewka Nun Snapchat

Warto zaznaczyć, że soczewka ta ma ograniczenia geograficzne i jest dostępna jedynie w wybranych krajach. Nie udostępniono pełnej listy państw, w których soczewka jest aktywna, jednak wydaje się, że zasięg jest ograniczony, a dostępność może być również uzależniona od daty premiery filmu w danym kraju. W razie potrzeby można skorzystać z VPN, aby zmienić lokalizację i uzyskać dostęp do obiektywu Nun Snapchat.

Aby skorzystać z soczewki Nun Snapchat, należy zeskanować kod Snapcode umieszczony na poniższym obrazku (tutaj). Otwórz aplikację Snapchat, skieruj aparat na obrazek i zrób zdjęcie. Jeżeli soczewka jest dostępna w twoim regionie, powinna się aktywować. W przeciwnym wypadku otworzy się link do strony filmu.

Jeśli nie możesz zeskanować kodu z powyższego obrazka, możesz go po prostu zapisać. Po zapisaniu, otwórz Snapchata i kliknij ikonę swojego profilu w lewym górnym rogu. Następnie przejdź do sekcji „Dodaj znajomych”. W zakładce „Snapcode” wybierz zapisany obrazek z galerii.

Jak każdy obiektyw Snapchata, również ten ma swój czas ważności. Jako że jego celem jest promocja filmu, prawdopodobnie będzie dostępny krócej niż inne soczewki.

Obiekt współpracuje z przednim aparatem i ukazuje charakterystyczną świecę w świeczniku, która pojawia się na plakacie filmu. Możesz zdmuchnąć świecę, a wówczas za tobą ukaże się zakonnica. Sprawdź filmy przesyłane przez użytkowników, wyszukując hashtag #theNun na Twitterze, gdzie znajdziesz również specjalne emotikony związane z filmem.

Na YouTube można zobaczyć mniej przyjemną reklamę zakonnicy. To klip, w którym postać krzyczy na widza, a użytkownicy nie mieli wcześniej okazji zobaczyć nadchodzącej reklamy. Była to jedna z tych reklam, które emitowane są podczas oglądania filmów (co jest typowe na YouTube) i opierała się na zaskakujących momentach. Niewielu osób to ucieszyło, a nie wiadomo, czy nadal jest emitowana, ponieważ film już zadebiutował, co mogło zakończyć jej emisję.


newsblog.pl