Jak zgrupować Mission Control Windows według aplikacji na komputerze Mac

Utrzymanie porządku na pulpicie może usprawnić przepływ pracy, oszczędzając czas, ponieważ będziesz wiedzieć, gdzie wszystko jest. Chociaż istnieje wiele sposobów organizowania pulpitu, jednym prostym sposobem na utrzymanie wszystkiego na wierzchu jest automatyczne grupowanie okien według aplikacji przez Mission Control.

Poniżej nauczymy Cię, jak grupować okna według aplikacji w systemie macOS i wyjaśnimy, dlaczego warto to robić.

Jak grupować system Windows według aplikacji na komputerze Mac

Włączenie tego ustawienia dla Mission Control jest łatwym procesem. Możesz to zrobić w Ustawieniach systemu. Aby zezwolić na grupowanie okien według aplikacji w Mission Control, wykonaj następujące kroki:

  • Przejdź do menu Apple > Ustawienia systemowe z paska menu.
  • Następnie wybierz opcję Pulpit i stacja dokująca na pasku bocznym.
  • Przewiń w dół i włącz opcję Grupuj okna według aplikacji w sekcji Kontrola misji.
  • To wszystko, co musisz zrobić. Po włączeniu tego ustawienia okna zostaną pogrupowane według odpowiednich aplikacji przy następnym użyciu Mission Control.

    Dlaczego warto zgrupować system Mission Control Windows

    Mission Control to świetny sposób, aby zobaczyć wszystkie otwarte aplikacje w jednym prostym widoku. Możesz także przeglądać i używać wielu pulpitów w Mission Control, aby pomóc Ci rozdzielić aplikacje na ich własną przestrzeń. Jeśli musisz często przeskakiwać między niektórymi oknami aplikacji lub masz dziesiątki otwartych okien, uporządkowanie ich może przyspieszyć proces i uprościć pracę, ponieważ możesz zobaczyć ikonę aplikacji w grupie.

    Z pewnością warto się zastanowić, czy większość korzystania z komputera Mac obejmuje wiele okien aplikacji. Jeśli jednak chcesz wykorzystać inną funkcję do zarządzania przepływem pracy na komputerze Mac, możesz użyć Stage Manager, który pozwala użytkownikom zarządzać oknami aplikacji na komputerze Mac lub iPadzie, umieszczając je z boku, aby uzyskać szybki dostęp, a Ty możesz skupić się na co jest ważne na Twoim pulpicie.

    Prosty sposób na utrzymanie porządku w kontroli misji

    Utrzymywanie porządku na komputerze Mac pomaga zachować wydajność, zwłaszcza jeśli używasz go do pracy. Mission Control to doskonałe narzędzie, które pomaga uporządkować wirtualne pulpity i łatwo przełączać się między aplikacjami. Ale dzięki tej prostej zmianie w Mission Control możesz lepiej wykorzystać ją do utrzymania okien razem.

    Warto też poznać inne sposoby uporządkowania komputera Mac, aby mieć wszystko dokładnie tak, jak chcesz i wiedzieć, gdzie się znajdują.