Najlepsze zautomatyzowane platformy reklamowe w 2022 r.

Żyjemy w czasach, w których zbudowanie odpowiedniego produktu nie wystarczy. Oprócz innowacji, technologii i łatwości dostępu dla użytkowników, organizacje muszą również opracować plan reklamowy, który jest strategicznie zdrowy i zgodny z najnowszymi aktualizacjami w mediach społecznościowych i innych platformach reklamowych.

Cyfrowa przestrzeń reklamy jest podzielona głównie na dwa sektory, reklamę ręczną, która jest uzależniona od relacji między reklamodawcą a wydawcą, oraz reklamę zautomatyzowaną.

W tym artykule przyjrzymy się zautomatyzowanym platformom reklamowym. Omówimy podstawowe zasady działania platform i ich wpływ na Twój biznes. Przekażemy również krótką informację o różnych platformach zautomatyzowanej reklamy i spróbujemy znaleźć dla Ciebie najlepszy wybór w oparciu o wymagania Twojej firmy.

Co to jest reklama zautomatyzowana?

Reklama zautomatyzowana to forma technologii automatycznej, w ramach której reklamodawcy kupują przestrzeń cyfrową od wydawców. Reklama zautomatyzowana ma przewagę nad reklamami ręcznymi, ponieważ wykorzystuje analizy danych i złożone algorytmy, aby wyświetlać reklamy właściwym użytkownikom we właściwym czasie.

Eksperci polecają ten format reklamowy, ponieważ odbywa się on w czasie rzeczywistym, dzięki czemu reklamodawcy mogą skuteczniej licytować powierzchnie reklamowe.

Teraz, gdy opracowaliśmy podstawową wiedzę na temat reklam automatycznych, daj nam znać, jak to działa.

Jak działa programowanie reklam?

Reklama zautomatyzowana działa podobnie do reklamy ręcznej, ale robi to wydajniej oraz w znacznie lepszy i zaawansowany sposób. Składa się z Reklamodawców i Wydawców. Zagłębmy się nieco głębiej i zrozummy jego działanie.

  • Użytkownik otwiera witrynę (wydawca)
  • Witryna rejestruje wyświetlenia i wystawia je na aukcję, w tym odpowiednie dane o użytkowniku (za pomocą Supply Side Platform)
  • Reklamodawcy licytują wyświetlenie (za pomocą Demand Side Platform)
  • Wyświetlenie jest dostarczane do osoby, która zaoferowała najwyższą cenę, której reklamy zostaną wyświetlone użytkownikowi.

Platformy po stronie popytu

Strona popytowa zautomatyzowanych platform reklamowych to strona, która pomaga reklamodawcom w ustalaniu stawek za wyświetlenia reklam w witrynach wydawców. Platformy DSP umożliwiają także filtrowanie docelowych odbiorców na podstawie ich wieku, lokalizacji, płci, wcześniejszych działań online i nie tylko. Oto niektóre z platform.

Adforma

Adforma to globalna platforma Demand Side z Danii stworzona z myślą o nowoczesnym marketingu. DSP wykorzystuje technologię przepływu Adform dla przedsiębiorstw ze skalowalną, modułową i otwartą architekturą, aby umożliwić bezproblemowe zarządzanie cyklem kampanii. Technologia zastosowana w koncepcji ma na celu usprawnienie współpracy człowiek-maszyna, jednocześnie zapewniając rozszerzoną inteligencję, aby poprawić wyniki biznesowe klientów.

Reklama

Reklama służy jako pojedyncza platforma dla marek eCommerce do szybkiego uruchamiania reklam displayowych, reklam w mediach społecznościowych i poczty e-mail. Ich unikalną cechą jest to, że są pojedynczą platformą do wszystkiego, co oznacza jedną platformę, jeden zakup i jedno logowanie, aby zwiększyć przychody i zaoszczędzić czas dzięki usprawnionej platformie marketingowej DSP.

Stale ucząca się sztuczna inteligencja i technologia uczenia maszynowego używana za zasłoną upraszcza codzienny marketing dla firm. Dzięki AdRoll reklamodawcy mogą teraz dostosować grupę docelową zgodnie z wymaganiami swoich produktów.

Platforma pomaga w reklamie dla Digital Ads, menedżerów mediów społecznościowych i e-mail marketingu. Użyteczne dane z kampanii reklamowych można wykorzystać do realizacji bardziej strategicznych pomysłów marketingowych, które angażują dotychczasowych klientów, przyciągają nowych klientów i zwiększają przychody.

Wśród klientów AdRoll znajdują się wielkie nazwiska, takie jak LOUNGE, Topo Designs, Payton Jewelry, Shady Rays, Exploding Kittens, Head Kandy i wiele innych.

Display and Video 360 od Google

DV 360, skrócona wersja Display and Video 360, to platforma technologiczna Google do kupowania i uruchamiania reklam automatycznych. Za pomocą DV360 reklamodawcy mogą kontaktować się z wieloma wydawcami, aby dotrzeć do określonej grupy odbiorców po odpowiedniej cenie.

DV360 oferuje niezliczoną liczbę wydawców z przestrzeniami reklamowymi w Google Ad Exchange oraz innych giełdach i sieciach reklamowych, z którymi DV360 ma bezpośrednie połączenia. Najważniejsze funkcje DV360 to skalowalność, kierowanie na odbiorców i kompleksowe zarządzanie kampanią.

Biuro Handlowe

Jest to platforma zakupu mediów stworzona dla otwartego Internetu w celu reklamowania się odbiorcom na całym świecie. Biuro Handlowe pomaga rozwijać markę w dowolnym miejscu, wykorzystując dane do rozwoju marki.

Otwarty Internet pozwala wykorzystywać dane do powiększania grona odbiorców w wielu witrynach, aplikacjach i podcastach oraz do bardziej otwartego i obiektywnego porównywania wydajności. Włączenie otwartego Internetu sprawiło, że Trade Desk stał się bardziej wydajny, oparty na danych i gotowy na reklamy od pierwszego dnia.

Inteligentne kampanie The Trade Desk obejmują planowanie i kupowanie mediów, aktywację danych i dostosowywanie za pomocą interfejsów API. To, co odróżnia Trade Desk od swoich odpowiedników i odpowiedników w branży, to dostęp do dedykowanych ekspertów, udostępnianie danych dla wszystkich, a także akademia marketingowa oferowana przez ekspertów z branży w celu tworzenia niestandardowych rozwiązań.

Xandr – strona popytu

Xandra to platforma technologiczna obsługująca dane i globalny rynek reklam premium. Uważany za największego innowatora na styku cyfryzacji i telewizji, Xandr oferuje zwiększoną wydajność, lepszy dostęp do podaży, ulepszone strategie zakupu dla reklamodawców i większy dostęp do popytu, dostęp do identyfikacji rozwiązań, dostosowane usługi dla wydawców.

Xandr Marketplace ma globalny zasięg 6,7 mld wyświetleń dziennie, ponad 193 000 marek, ponad 80 globalnych integracji DSP, ponad 1550 wydawców bezpośrednich, ponad 175 globalnych partnerstw SSP i ponad 45 globalnych dostawców danych.

Chmura reklamowa Adobe

Adobe jest gigantem biznesowym, jeśli chodzi o media, a co to jest reklama, jeśli nie wyświetlanie mediów w różnych formatach. Chmura reklamowa Adobe to platforma, na której programowanie spotyka się z mediami. Jest to jedyna niezależna platforma reklamowa, która z powodzeniem ujednoliciła i zautomatyzowała wszystkie media, ekrany, dane i kreatywność na dużą skalę.

Niezależna, przejrzysta i bezpieczna dla marki chmura reklamowa Adobe Advertising Cloud wykorzystuje odpowiednie dane z różnych źródeł. Umożliwia tworzenie ujednoliconych, skoordynowanych, kompleksowych kampanii ze stosem reklam, oferując jednocześnie całościowe planowanie, kupowanie, zarządzanie i optymalizację.

MediaMath

MediaMath jest jedną z takich platform Demand Supply Platform dla reklamodawców zbudowaną na chwilę i później. Oferuje pełną kontrolę nad marketingiem, a jednocześnie umożliwia reklamodawcom elastyczne działanie i nadal zapewnia efektywne i skuteczne kampanie Omnichannel.

Zautomatyzowana platforma reklamowa oferuje ulepszone wrażenia użytkownika, zmodernizowany ekosystem i niezależne podejście, które obsługuje dowolny system identyfikacji przed wycofaniem plików cookie stron trzecich.

Platformy po stronie podaży

Platformy Supply Side Platform lub SSP to oprogramowanie Adtech, które pomaga wydawcom i reklamodawcom zautomatyzować zarządzanie, sprzedaż i optymalizację zasobów reklamowych, w tym audio, wideo, wyświetlania i urządzeń mobilnych w aplikacjach i portalach internetowych wydawców, podcastach i innych platformach .

Są one również znane jako platformy optymalizacji zysku, ponieważ mają na celu zapewnienie wydawcom wypełniania swoich zasobów reklamowych najlepszymi reklamami skierowanymi do odpowiednich klientów. Zasady platform Supply-Side obejmują ustalanie stawek w czasie rzeczywistym, optymalizację sieci reklamowej, ceny minimalne, raportowanie i kontrolę nad tym, kto reklamuje.

Xandr – strona podażowa

Omówiliśmy już Xandra na naszej liście platform po stronie popytu. Xandr, jako platforma reklamowa zautomatyzowana po stronie podaży, jest wiodącym miejscem docelowym dla rozbudowanych, wyrafinowanych kampanii w wysokiej jakości zasobach reklamowych na różnych ekranach.

Jest to również punkt kompleksowej obsługi dla globalnego dostępu, który zapewnia większy dostęp do popytu, obsługując wiele źródeł unikalnego popytu premium przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa marki. Zapewniają dostęp do rozwiązań, które są wiodącym w branży wieloaspektowym podejściem do adresowalności i prywatności. Dostosowane usługi Xandr opierają się na elastycznym partnerstwie i niezawodnych usługach, które wspierają unikalne cele biznesowe.

Criteo

Criteo to platforma Supply-Side, która pomaga budować, skalować i aktywować odbiorców pierwszej części za pomocą platformy Commerce Media Platform. Platforma ma włączony silnik AI dla podobnych odbiorców, rekomendacje produktów, dynamiczną optymalizację kreacji i przewidywanie stawek.

Witryna udostępnia również wykresy kupujących dla reklamodawców i wydawców, aby lepiej zrozumieć swoich docelowych odbiorców, a także łatwą i szybką platformę reklamową do skonfigurowania, oferując jednocześnie pełną kontrolę i przejrzystość.

Platforma ma 685 milionów aktywnych użytkowników dziennie, tysiące wydawców o szerokim zasięgu i najlepszych zasobach reklamowych w otwartym Internecie, a także 35 miliardów codziennych wydarzeń związanych z przeglądaniem i kupowaniem w 96 krajach.

PubMatic

PubMatic to kolejna platforma, która zapewnia maksymalną wartość dla klienta, zapewniając przyszły łańcuch dostaw reklamy cyfrowej. Ich rozwiązanie dostosowane do potrzeb klienta wykorzystuje specjalistyczną infrastrukturę zbudowaną w celu zapewnienia skalowalnych i elastycznych innowacji.

Bezstronne podejście PubMatic zapewnia inwentaryzację, dane i spostrzeżenia w celu uzyskania wyników i zapewnienia kontroli, koncentrując się na przejrzystości i budowaniu rozwiązań, które rozwiązują najbardziej palące problemy w branży. Zegar ma 1,2 tys. ofert reklamodawców dziennie, przy czym dziennie przetwarzanych jest 3,3 petabajta danych.

Giełdy reklam

Giełda reklam to rynek, który ułatwia kupowanie i sprzedawanie multimedialnych zasobów reklamowych. Te zasoby reklamowe obejmują Display, Media i Mobile z wielu sieci reklamowych. Ceny zapasów są oparte na licytacji w czasie rzeczywistym, o czym pisaliśmy już wcześniej w artykule.

Ad Exchange są lepsze niż reklamy ręczne, ponieważ są kompleksowe, całkowicie oparte na technologii, nie pozostawiają miejsca na błąd ludzki i zapewniają to, co najlepsze dla wszystkich zaangażowanych w transakcję. Transakcja naturalnie obejmuje reklamodawców i wydawców kupujących i sprzedających powierzchnie reklamowe na aukcjach w czasie rzeczywistym. Będziemy teraz mieszkać na jednych z najlepszych na świecie platform wymiany reklam w Internecie.

SmartyAds

SmartyAds to programowa skala reklam Full Stack dla reklamodawców i wydawców, umożliwiająca skalowanie działalności w górę i w przód, usprawnianie procesu, ustalanie priorytetów transakcji i osiąganie zamierzonych celów. Oferują unikalną platformę White Label Solution do zakupu, sprzedaży i aktywacji danych.

Nawiązali współpracę z Criteo, InMobi, Cheetah Mobile, Google, Opera, Xiaomi i SpringServe. Byli opisywani w Media Post, blogu Salesforce, Forbes, Inc i Entrepreneur za ich bezprecedensowy sukces w branży.

Smaato

Smaato to cyfrowa platforma reklamowa oferująca dostępny serwer reklam i rozwiązania do zarabiania. Łączy wysokiej jakości wydawców z najlepszymi marketerami, aby angażować odbiorców na całym świecie. Platforma ma aż 1,8 tys. żądań reklam miesięcznie, 1,3 mld unikalnych użytkowników miesięcznie, 150 mld żądań reklam wideo i 470 mln unikalnych widzów miesięcznie.

Smaato oferuje możliwość tworzenia własnych dla wydawców i reklamodawców bez opłaty za wyświetlanie reklam. Opiera się na podejściu Omni Channel, które obsługuje wszystkie urządzenia, środowiska i formaty reklam, wspierając je za pomocą zaawansowanych zautomatyzowanych systemów i ludzkiej wiedzy.

OpenX

OpenX to wiodąca w branży technologia wymiany w 100% oparta na chmurze z najbardziej wydajnym stosem technologicznym w branży. Pomagają w tworzeniu, optymalizacji i określaniu stawek odbiorców, obejmując jednocześnie wszystkie typy i formaty urządzeń na dużą skalę.

Z pomocą OpenX możesz korzystać z własnych danych lub wykorzystywać ich dane zewnętrzne do identyfikowania, docierania i angażowania odbiorców na każdym kroku.

Wniosek

Świat reklamy zmienił się wraz z Marlboro Man i od tego czasu nigdy się nie skończył. Ponieważ technologia nieustannie się zmienia, zauważamy przypływ innowacji w sposobie, w jaki liderzy biznesu wprowadzają na rynek swoje produkty. Dzięki platformom cyfrowej wymiany reklam firmy internetowe mogą wygodnie kupować i sprzedawać przestrzenie reklamowe, aby rozwijać swoją działalność.

Piękno tych platform zautomatyzowanej wymiany reklam polega na tym, że są one całkowicie oparte na technologii i wyposażone w niszę sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, które mają tylko jeden cel, angażując odpowiednich odbiorców.

Teraz, gdy przejrzeliśmy różne rodzaje platform Demand Side Platform, Supply Side Platform i Ad Exchange, z pewnością wiemy, że pomagają nam dotrzeć do potencjalnych odbiorców i zapewnić im to, czego najbardziej potrzebują: Twój produkt.