10 najlepszych narzędzi i szablonów kalendarza mediów społecznościowych

Dowiedz się o najlepszych narzędziach i szablonach kalendarzy mediów społecznościowych, które pomogą Ci tworzyć kalendarze mediów społecznościowych i efektywnie zarządzać mediami społecznościowymi.

Media społecznościowe mogą być zabawne, ale mogą być również wymagające i czasochłonne, gdy musisz to zrobić na dłuższą metę. A jeśli nie masz wdrożonego procesu lub systemu, bardziej prawdopodobne jest, że będziesz przytłoczony tym, co i kiedy publikować.

Planowanie treści, tworzenie ich, dbanie o spójność, a jest tak wiele rzeczy, którymi trzeba się zająć.

Cóż, właśnie dlatego na ratunek przyszły kalendarze i harmonogramy mediów społecznościowych. Dzięki kalendarzowi mediów społecznościowych znacznie łatwiej jest opracować strategię treści, wdrożyć ją i przeanalizować wyniki w mediach społecznościowych.

Kalendarz w mediach społecznościowych pomaga radzić sobie z wydajnością i spójnością oraz sprawia, że ​​Twoje życie jest znacznie mniej stresujące.

Jeśli szukasz bezpłatnych narzędzi i szablonów kalendarzy treści w mediach społecznościowych, jesteś we właściwym miejscu.

Wcześniej dowiedzmy się, w jaki sposób kalendarze społecznościowe pomagają zarządzać pracą.

W jaki sposób korzystanie z kalendarza mediów społecznościowych ułatwia pracę?

Regularne publikowanie treści wymaga nadążania za dużą ilością pracy. Tworzenie i trzymanie się kalendarza w mediach społecznościowych może pomóc złagodzić część tego obciążenia. Kalendarz mediów społecznościowych umożliwia planowanie, tworzenie, publikowanie i nadzorowanie strategii treści w jednym miejscu.

Poniżej przedstawiamy sześć korzyści płynących z utworzenia kalendarza w mediach społecznościowych:

Bądź zorganizowany

Mając kalendarz mediów społecznościowych, możesz zaplanować swoje treści z wyprzedzeniem i zaplanować ich publikację w określonych godzinach. Posiadanie kalendarza eliminuje ból głowy związany z żonglowaniem różnymi formami treści, harmonogramami i powielaniem.

Możesz organizować, edytować i monitorować swój kalendarz w dowolnym miejscu i czasie.

Oszczędzaj czas i wysiłek

Za pomocą kalendarza i narzędzia do planowania w mediach społecznościowych możesz ograniczyć niepotrzebne wysiłki, zbiorczo tworzyć treści od razu i publikować je z wyprzedzeniem w harmonogramie z określoną datą i godziną. W ten sposób będziesz w stanie nadążyć za konsekwencją.

Nie wspominając o kłopotach z pustym miejscem podczas tworzenia treści również zniknie! Możesz zapisywać swoje pomysły w kalendarzu.

Utrzymaj jakość treści

Planowanie treści z wyprzedzeniem pozwala na ich bezpieczne odtwarzanie i utrzymanie jakości w przepływie pracy. Dzięki kalendarzowi mediów społecznościowych bardzo łatwo jest monitorować zawartość z jednego dachu i natychmiast wprowadzać niezbędne zmiany. Ponadto, gdy się nie spieszysz, szanse na uniknięcie literówek i głupich błędów są mniejsze.

Nigdy nie przegap ważnego wydarzenia

Kalendarz mediów społecznościowych może pomóc Ci śledzić strategię dotyczącą treści i zapewnić, że Twoje posty są aktualne i trafne. Niezależnie od tego, czy to ważny dzień, możesz z wyprzedzeniem przygotować treść i przekazać ją narzędziu do planowania na resztę pracy.

Łatwa analiza

Korzystanie z kalendarza mediów społecznościowych umożliwia śledzenie treści, które już opublikowałeś, i przy zapewnieniu braku duplikacji. Może również pomóc w pomiarze skuteczności treści i śledzeniu celów.

Przyjrzyjmy się teraz procesowi tworzenia kalendarza mediów społecznościowych!

Stwórz własny kalendarz mediów społecznościowych w 4 prostych krokach

Oto cztery procesy krok po kroku, dzięki którym możesz lepiej radzić sobie w swojej grze marketingowej w mediach społecznościowych!

Przygotuj się

Zanim zaczniesz pracować nad swoim kalendarzem w mediach społecznościowych, musisz mieć jasny obraz następujących rzeczy:

Powinieneś jasno określić cel publikowania treści w swoich mediach społecznościowych. Chcesz szerzyć świadomość marki, więcej zapisów do newslettera lub generować przychody?

Ważne jest również, aby jasno określić grupę docelową, jej zainteresowania i osobowość. Zdefiniuj kluczowe wskaźniki, aby śledzić swój sukces

Sfinalizuj swoje kanały i rodzaj treści

Na jakich kanałach mediów społecznościowych chcesz publikować treści? Aby się na to zdecydować, pamiętaj o idealnej grupie odbiorców. Jaka jest ich ulubiona platforma społecznościowa? Gdzie mogą spędzać czas?

Na przykład, jeśli kierujesz reklamy na firmy (dowolna domena lub rozmiar), LinkedIn może być najlepszym miejscem docelowym, ponieważ firmy aktywnie angażują się ostatnio na tej platformie.

Decydując o rodzaju tworzonej treści, musisz zastanowić się, jaki rodzaj treści najlepiej sprawdziłby się w Twojej firmie. Czy to blogi, szpule, posty w mediach społecznościowych, czy coś innego?

Czyniąc to, możesz również odwołać się do zasady 80/20. Ta zasada mówi, że:

  • 80% Twoich postów powinno odpowiadać potrzebom i zainteresowaniom Twoich idealnych odbiorców. Powinni edukować i bawić oraz muszą dążyć do rozwiązania swoich problemów.
  • 20% Twoich postów powinno promować Twoją ofertę lub firmę.

Pracuj nad swoim kalendarzem

Podwiń swoje rękawy; nadszedł czas, aby stworzyć w pełni spersonalizowany kalendarz treści, który jest zgodny z Twoimi celami biznesowymi.

Najpierw przejrzyj rzeczy, które chcesz umieścić w swoim kalendarzu mediów społecznościowych, takie jak platformy, czasy, linki, daty, typ treści, status zatwierdzenia itp.

Zaplanuj najbardziej efektywny harmonogram publikowania treści w każdym serwisie społecznościowym. Zbadaj i znajdź najlepszy czas na publikację, aby uzyskać maksymalny zasięg.

Zaproś swoich rówieśników do recenzji

Możesz poprosić zespół o przejrzenie kalendarza, gdy skończysz z kalendarzem zawartości. Daj im dostęp do dzielenia się cennymi opiniami. W ten sposób będziesz w stanie zebrać różne perspektywy lub możesz również uzyskać nowe pomysły, o których być może jeszcze nie pomyślałeś.

Teraz przejdźmy do niektórych narzędzi, które można wykorzystać do łatwego tworzenia własnego kalendarza mediów społecznościowych

Poniedziałkowy Marketer

Monday.com oferuje bezpłatne narzędzie do szablonów kalendarza mediów społecznościowych, które pozwala dostosować szablony do swoich potrzeb.

Poniedziałkowy marketer bardzo ułatwia marketerom maksymalizację wydajności i przeniesienie ich strategii w mediach społecznościowych na wyższy poziom. Większość ich szablonów jest całkowicie darmowa w użyciu i dostosowywaniu. Po prostu pobierz szablon na swoje urządzenie, rozpocznij pracę i gotowe!

Najlepsza część o Monday Marketer

  • Nie ogranicza się tylko do szablonów mediów społecznościowych, Monday Marketer to kompletny pakiet do planowania strategicznego.
  • Ich pulpit nawigacyjny jest bardzo łatwy w użyciu nawet dla początkujących i zapewnia monitory KPI i funkcje śledzenia celów.

Monday Marketer oferuje bezpłatny plan Marketera Indywidualnego (do 2 miejsc) i zawiera wszystkie podstawowe funkcje. W przypadku planów płatnych mają cztery opcje; Basic Marketer, Standard Marketer, Pro Marketer i Enterprise (dostosowany), od 10 do 22 USD za stanowisko/miesiąc.

kiełkować towarzyski

Sprout Social to narzędzie do monitorowania lub zarządzania mediami społecznościowymi, które oferuje bezproblemowe planowanie wraz z funkcją kalendarza.

Marketerzy mogą używać Sprout Social do zbiorczego planowania postów, eliminując niepotrzebny stres związany z nadążaniem za poszczególnymi postami.

Pomaga nawet znaleźć najlepszy czas na opublikowanie treści, aby uzyskać najlepsze zaangażowanie i widoczność.

Dzięki Sprout Social możesz planować treści na różnych kanałach, w tym na Facebooku, Instagramie, Twitterze, LinkedIn, WhatsApp i YouTube.

Najlepsza część o Sprout Social:

  • Śledź zaangażowanie i analizy.
  • Współpraca w podróży! Możesz współpracować i współtworzyć z interesariuszami, udostępniając je indywidualnie lub uzyskując do nich dostęp za pośrednictwem łącza.

Plany Sprout Social zaczynają się od 249 USD miesięcznie za standardowy pakiet. Mają jeszcze trzy opcje płatnych planów – Professional, Advanced i Enterprise.

Mają również dodatkowe rozwiązania premium, w tym analitykę premium, nasłuchiwanie danych społecznościowych, rzecznictwo pracowników itp.

Miro

Miro ma kilka intuicyjnych, gotowych do użycia szablonów kalendarzy mediów społecznościowych, które możesz dostosować. Jeśli szukałeś narzędzia, które zmaksymalizuje produktywność i unowocześni swoją grę treści w mediach społecznościowych, udaj się do Miro.

To narzędzie umożliwia monitorowanie wszystkich postów w mediach społecznościowych za pomocą jednego pulpitu nawigacyjnego i pomaga upewnić się, że nie przegapisz żadnego ważnego wydarzenia

Najlepsza część o Miro:

  • Jedna platforma współpracy, która spełni wszystkie Twoje potrzeby w zakresie mediów społecznościowych. Interakcja z zespołem i wspólna praca nad treścią.
  • Miro można zintegrować z mnóstwem aplikacji, takich jak Slack, YouTube, Arkusze Google, Hubspot, Zendesk i nie tylko.
  • Najlepszy zestaw narzędzi do pełnego wykorzystania Twojej kreatywności. Możesz dostosować gotowe szablony, korzystając z ich wyjątkowych funkcji.

Miro ma darmowy plan dla nieograniczonej liczby członków zespołu. Mają też szereg płatnych planów. Plan startowy Miro zaczyna się od 8 USD za członka miesięcznie. Biznesplan zaczyna się od 16 USD na członka miesięcznie.

Xtensio

Xtensio to szablon kalendarza treści w mediach społecznościowych z kilkoma ekskluzywnymi funkcjami. Pozwala organizować i optymalizować treści, aby były bardziej efektywne i minimalizowały usterki.

Planuj, twórz i zarządzaj swoimi kampaniami w mediach społecznościowych oraz oszczędzaj czas na ostatnich kłopotach z edycją i publikowaniem treści dzięki Xtensio.

Najlepsza część o Xtensio:

  • Przyspiesz produktywność dzięki kalendarzowi treści Xtensio.
  • Śledź KPI tworzenia treści i optymalizuj swoje plany dotyczące treści.
  • Xtensio oferuje bardzo wygodną opcję edycji, dzięki której możesz edytować swoje treści w dowolnym momencie.

W Xtensio możesz skorzystać z bezpłatnego planu do tworzenia podstawowych treści. Oferują również plan premium od 12 USD za użytkownika / miesiąc, a personalizacja jest również dozwolona.

Kanwa

Canva ułatwia tworzenie treści i umożliwia tworzenie imponującego, w pełni dostosowanego kalendarza treści.

Oferuje narzędzie do planowania treści, które pozwala planować i zarządzać postami w mediach społecznościowych w podróży. Oferuje dostęp do ich funkcji, które można wykorzystać do tworzenia, publikowania i śledzenia strategii treści.

Najlepsza część serwisu Canva:

  • Jeśli jest jedna rzecz, w której płótno się wyróżnia, to musi być zaprojektowane. W serwisie Canva możesz tworzyć wysoce spersonalizowane treści, które pasują do osobowości Twojej marki.
  • Zapisz spersonalizowane szablony i wykorzystaj je ponownie w przyszłości, aby zachować spójność z tożsamością marki.
  • Jest kompatybilny z Facebookiem, Twitterem, LinkedIn i Instagramem.

Canva ma dwa plany. Jeden jest darmowy, a Canva Pro to zaawansowana wersja ze wszystkimi obrazami premium i szablonami, których można użyć do tworzenia grafiki.

Aktywna kampania

Aktywna Kampania pomaga podnieść poziom marketingu w mediach społecznościowych dzięki uniwersalnemu i łatwemu w użyciu narzędziu szablonów kalendarza treści.

Active Campaign to najbardziej elastyczny kalendarz z funkcją „przeciągnij i upuść”. Możesz go wykorzystać do zamawiania różnych treści w postaci postów na Instagramie, karuzeli, historii, statusów na Facebooku i tweetów. Jest to w pełni dostosowany szablon kalendarza mediów społecznościowych dla firm i marketerów.

Najlepsza część o Aktywnej Kampanii:

  • Kontroluj swoje kanały mediów społecznościowych za pomocą jednego łatwego, wszechstronnego harmonogramu mediów społecznościowych
  • Edytuj lub usuń dowolny post w dowolnym momencie bez zakłócania całego przepływu treści
  • Utwórz wydajny, zatwierdzony przepływ pracy, aby wspierać idealną publiczność

Active Campaign ma plan Lite, Plus i Professional od 29 USD miesięcznie. Oferuje również spersonalizowane plany dla przedsiębiorstw.

Asany

Asana oferuje kompleksową platformę szablonów kalendarza marketingowego w mediach społecznościowych. Niezawodna funkcja kalendarza to kompletny pakiet dla marketerów i firm, które chcą organizować i kompaktować swój marketing w mediach społecznościowych bez żonglowania wieloma narzędziami.

Asana to doskonała opcja dla Ciebie, jeśli szukasz narzędzia, na którym możesz polegać na wszystkich swoich potrzebach dotyczących treści.

Najlepsza część o Asanie:

  • Szukaj pomocy poza zespołem marketingowym we właściwym czasie.
  • Rozwijaj swoją publiczność, dostarczając na czas wysokiej jakości, wolne od błędów treści
  • Uzyskaj wyraźny wgląd w harmonogramy publikowania i typ treści.

Cennik:

Asana oferuje bezpłatny plan i kilka niedrogich płatnych planów. Ich plan premium kosztuje 10,99 USD za użytkownika miesięcznie. W przypadku firm koszt wynosi 24,99 USD za użytkownika miesięcznie, co obejmuje dodatkowe funkcje projektowe. Przedsiębiorstwa mają również możliwość dostosowania swoich planów.

Uproszczony

Uproszczony robi dokładnie to, co mówi jego nazwa. Upraszcza proces tworzenia treści i umożliwia usprawnienie marketingu w mediach społecznościowych.

Dzięki uproszczonemu możesz przyspieszyć proces tworzenia treści i zautomatyzować publikowanie w mediach społecznościowych. Ogólnie rzecz biorąc, jest to świetne narzędzie dla firm z małym zespołem, które chcą radzić sobie z ewoluującymi trendami, zachować spójność z mediami społecznościowymi i planować.

Najlepsza część o uproszczonym:

  • Umożliwia tworzenie harmonogramu publikowania i planowanie treści na wiele miesięcy za pomocą jednego narzędzia
  • Kompleksowe narzędzie do tworzenia, projektowania i planowania treści we wszystkich Twoich mediach społecznościowych

Uproszczony zapewnia użytkownikom bezpłatny plan. W przypadku małych zespołów ich plany zaczynają się od 18 USD/miesiąc. Biznesplan zaczyna się od 30 USD miesięcznie, a dla osób szukających większej liczby funkcji, uproszczony oferuje plan rozwoju.

Zoho Social

Zoho to świetne narzędzie do planowania mediów społecznościowych, które można wykorzystać do wielu celów. Możesz kształtować swoje treści, umieszczać je w dostosowanym kalendarzu dla użytkowników społecznościowych, otrzymywać opinie i publikować je w swoich ulubionych kanałach mediów społecznościowych za pomocą jednego pulpitu nawigacyjnego.

Za pomocą harmonogramu mediów społecznościowych Zoho możesz w każdej chwili kontemplować wyrównane posty i wprowadzić niezbędne poprawki lub optymalizacje.

Najlepsza część Zoho Social:

  • Niezwykle elementarna funkcja współpracy — współtwórz, przeglądaj i zatwierdzaj posty.
  • Jest przyjazny dla użytkownika i bezproblemowy dla początkujących marketerów. Tylko jeden pulpit dla wszystkich funkcji
  • Niezwykle imponujące szablony treści, które przeniosą Twoją grę treści na wyższy poziom!

Zoho Social zapewnia dostęp do bezpłatnego planu, którego możesz użyć, aby zobaczyć, jak funkcje mogą pomóc Twojej firmie. Mają standardowy i profesjonalny plan zaczynający się od 15 USD miesięcznie i kilka innych planów dla agencji, od 200 USD miesięcznie do 300 USD miesięcznie.

Visme

Visme to narzędzie do projektowania i planowania treści w mediach społecznościowych. Ma elegancki układ pulpitu nawigacyjnego z płynnym kreatorem przeciągania i upuszczania, dzięki czemu korzystanie z niego jest znacznie wygodniejsze.

Harmonogram mediów społecznościowych Visme jest idealny dla marketerów, którzy chcą zapewnić swoim odbiorcom dostosowane wrażenia dzięki rozbudowanym pomysłom i spersonalizowanym treściom.

Najlepsza część o Visme:

  • Oszczędź sobie kłopotów z publikowaniem w ostatniej chwili i ogranicz głupie błędy dzięki zaawansowanej edycji.
  • Może integrować się z Facebookiem, Instagramem, LinkedIn, Twitterem, Pinterestem, a nawet Slackiem.
  • Zaproś swoich współpracowników, aby przyjrzeli się analizom i współpracowali z nimi.

Dla osób szukających garści bezpłatnych funkcji projektowania, Visme oferuje bezpłatny plan. Jeśli prowadzisz firmę, Twój biznesplan zaczyna się od 24,75 USD miesięcznie z wieloma ekskluzywnymi funkcjami. Osoby z zespołami mogą również dostosowywać swoje plany.

Wniosek

Biorąc pod uwagę, jak marketing w mediach społecznościowych jest na drodze do pokonania wszystkich innych źródeł marketingowych, solidna obecność w mediach społecznościowych stała się koniecznością. Kalendarz w mediach społecznościowych może być jednym z podstawowych elementów budowania skutecznej obecności w Internecie.

Wszystkie wspomniane szablony kalendarzy mediów społecznościowych oferują bezpłatne wersje próbne, dzięki czemu możesz przetestować i znaleźć ten, który odpowiada Twoim potrzebom.

Możesz także zapoznać się z niektórymi narzędziami do zarządzania mediami społecznościowymi, aby zarządzać wieloma kontami.