10 sposobów na naprawienie błędu Spotify, który nie może się zalogować

Przez lata w naszym życiu pojawiło się kilka aplikacji do strumieniowego przesyłania muzyki online. Najpopularniejszym z nich jest Spotify. Jest to platforma usług podcastów, muzyki i wideo, która pozwala odblokować tysiące utworów i zabawnych treści z całego świata. Jednak użytkownicy często zgłaszają, że Spotify nie może się zalogować, co sprawia, że ​​ich doświadczenie jest frustrujące. Kontynuuj czytanie tego artykułu, aby rozwiązać problem braku logowania Spotify na Facebooku w prostych krokach. Kontynuuj także czytanie artykułu, aby dowiedzieć się, jak korzystać ze Spotify bez Facebooka.

Jak naprawić Spotify Nie można się zalogować Błąd

Możesz zostać wylogowany ze Spotify z kilku powodów, od wirusów po usterki urządzenia. Poza tym, oto inne powody, dla których Twój Spotify nie może się zalogować:

  • Masz chwiejne połączenie internetowe.
  • Twoje dane logowania są nieprawidłowe.
  • W aplikacji jest błąd.
  • Nie pobrałeś najnowszej wersji aplikacji Spotify.
  • Próbujesz uzyskać dostęp do swojego konta Spotify z innej lokalizacji.
  • W Twoim smartfonie mogą znajdować się wirusy i błędy.
  • Spotify wyłączył Twoje konto z powodu naruszenia jego zasad.

Metoda 1: Wprowadź poprawne dane logowania

Czasami się spieszymy i wpisujemy zły adres e-mail lub hasło. Nawet drobne literówki, takie jak wielkie litery i spacje, mogą uniemożliwić Spotify dostęp do kont i hipnotyzujących list odtwarzania. Dlatego zawsze dokładnie sprawdzaj adres e-mail i hasło, które wpisujesz na smartfonie, aby się zalogować.

Metoda 2: Uruchom ponownie router

Będąc aplikacją do strumieniowego przesyłania muzyki online, Spotify wymaga stabilnego połączenia internetowego, aby zapewnić płynne i nieprzerwane przesyłanie strumieniowe. Jednak chwiejne połączenie internetowe może powodować opóźnienia i odbierać punkty brownie. W takim przypadku możesz przywrócić Spotify do pierwotnego kształtu, wyłączając i włączając Wi-Fi lub komórkową transmisję danych.

Możesz nawiązać nowe połączenie, ponownie uruchamiając router internetowy lub modem. Służy do rozwiązywania problemów z łącznością sieciową i może rozwiązać omawiany problem. Możesz ponownie uruchomić router, postępując zgodnie z naszym przewodnikiem dotyczącym ponownego uruchamiania routera lub modemu.

Metoda 3: Poczekaj na uptime serwera Reddit

Podobnie jak inne popularne platformy mediów społecznościowych i aplikacje do przesyłania strumieniowego, Spotify również może od czasu do czasu ulec awarii. Kiedy tak się dzieje, użytkownicy na całym świecie mają trudności z ładowaniem utworów, odtwarzaniem utworów lub po prostu logowaniem się do swoich kont Spotify. Na szczęście istnieją dwa sposoby sprawdzenia, czy serwer nie działa również dla innych:

Opcja I: Spójrz na uchwyt Twittera ze statusem Spotify

1. Zaloguj się na swoje konto na Twitterze i wyszukaj Stan Spotify w pasku wyszukiwania.

2. Otwórz konto i przewiń w dół, aby zobaczyć jego najnowsze tweety.

3. Jeśli aplikacja wskazuje, że coś jest nie tak z serwerem, poczekaj, aż problem zostanie rozwiązany. Spróbuj zalogować się na swoje konto Spotify po kilku godzinach i sprawdź to samo.

Opcja II: Użyj narzędzia innej firmy, aby sprawdzić awarię serwera

1. Przeglądaj oficjalną stronę internetową Detektor dolny na smartfonie.

2. Stuknij opcję szkła powiększającego w prawym górnym rogu.

3. Wpisz Spotify, aby zobaczyć wszystkie problemy, z jakimi boryka się obecnie aplikacja.

Jeśli nie określono żadnych problemów, oznacza to, że serwer jest w porządku i musisz wypróbować inne metody wymienione w artykule.

Metoda 4: Uruchom ponownie urządzenie

Drobne problemy ze smartfonem lub tabletem mogą również uniemożliwić niektórym aplikacjom najlepsze działanie. W takim przypadku możesz spróbować ponownie uruchomić telefon, aby sprawdzić, czy Spotify nie może się zalogować, czy nie. Spowoduje to również wyczyszczenie wszystkich aplikacji działających w tle i daje telefonowi trochę zasłużonego przyspieszenia.

1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania przez kilka sekund.

2. Zwolnij je, gdy zobaczysz opcję Uruchom ponownie i dotknij jej.

Teraz poczekaj na ponowne uruchomienie urządzenia i sprawdź, czy możesz zalogować się w aplikacji Spotify.

Metoda 5: Zaktualizuj aplikację Spotify

Wyobraź sobie, że pewnego dnia słuchasz swojej ulubionej listy odtwarzania, a następnego dnia aplikacja przestaje Cię rozpoznawać. Czy samo myślenie o tym nie jest druzgocące? Oto, co czasami może zrobić brak aktualizacji bieżącej wersji Spotify. Aktualizowanie aplikacji za pomocą Sklepu Play jest zawsze zalecane, ponieważ programiści naprawiają powiązane problemy i błędy, aby poprawić wydajność aplikacji.

1. Otwórz Sklep Google Play i wpisz Spotify w polu wyszukiwania.

2. Stuknij nazwę aplikacji, a następnie opcję Aktualizuj, aby zainstalować najnowszą wersję aplikacji Spotify na swoim urządzeniu.

Uwaga: jeśli w urządzeniu jest włączona opcja automatycznej aktualizacji, opcja Aktualizuj może nie być dostępna. Zamiast tego na ekranie będą wyświetlane tylko Odinstaluj i Otwórz.

Metoda 6: Wyczyść pamięć i pamięć podręczną Spotify

Innym możliwym powodem, dla którego Spotify nie może się zalogować, jest pamięć podręczna i niechciane pliki. Dla niedoinformowanych gromadzenie pamięci podręcznej to nic innego jak gromadzenie plików, obrazów, tekstów i innych multimediów w urządzeniu. W związku z tym wszystkie te zanieczyszczenia zajmują miejsce w smartfonie, a tym samym zmniejszają szybkość i wydajność.

Uwaga: ponieważ smartfony nie mają tych samych opcji ustawień, różnią się one w zależności od producenta. Dlatego zawsze upewnij się, że ustawienia są prawidłowe, zanim je zmienisz. Wspomniane kroki zostały wykonane na Motorola Edge 30.

Opcja I: Wyczyść dane pamięci Spotify

1. Przejdź do Ustawień i dotknij Aplikacje.

2. Następnie dotknij Zobacz wszystkie aplikacje i znajdź Spotify na liście.

3. Następnie dotknij Pamięć i pamięć podręczna.

4. Na koniec zakończ proces, dotykając opcji Wyczyść pamięć.

Opcja II: Wyczyść pamięć podręczną Spotify

1. Powtórz wyżej wymienione kroki 1-3 w Metodzie 6A.

2. Stuknij w Wyczyść pamięć podręczną i usuń wszystkie śmieci ze smartfona.

Metoda 7: Zainstaluj ponownie Spotify

Jeśli powyższe metody zawiodły, możesz spróbować ponownie zainstalować aplikację Spotify na swoim smartfonie. Po usunięciu aplikacji urządzenie usunie wszystkie dane, pamięć podręczną i złośliwe oprogramowanie. Następnie możesz zacząć od nowa, ponownie instalując aplikację.

1. Otwórz Sklep Google Play i wyszukaj Spotify.

2. Stuknij w Odinstaluj i poczekaj na zakończenie procesu.

3. Następnie dotknij Instaluj i spróbuj zalogować się na swoje konto.

Metoda 8: Zresetuj hasło Spotify

Zanim przejdziesz do długich procedur, możesz także spróbować zresetować hasło logowania do Spotify.

1. Przeglądaj zresetuj hasło Spotify w Google.

2. Wprowadź swój adres e-mail lub nazwę użytkownika i kliknij Wyślij.

3. Przejdź do swojego e-maila i otwórz link przesłany przez Spotify.

4. Na koniec utwórz nowe hasło i użyj go do późniejszego logowania.

Metoda 9: Zaloguj się przy użyciu innego urządzenia

Zdjęcie autorstwa sgcdesignco na Unsplash

Czasami wystarczy wybrać mniej uczęszczaną ścieżkę, aby coś ominąć. Podobnie spróbuj zalogować się na swoje konto Spotify przy użyciu innej przeglądarki lub urządzenia. Jeśli to zadziała, coś może być nie tak ze starym urządzeniem. Ale jeśli to nie zadziała, być może w aplikacji Spotify występuje nierozwiązany błąd.

1. Udaj się do oficjalna strona Spotify na swoim laptopie i kliknij Zaloguj się w prawym górnym rogu.

2. Wprowadź swój adres e-mail, nazwę użytkownika lub hasło, aby uzyskać dostęp do konta Spotify.

Metoda 10: Dezaktywuj swoje konto bieżące

Należy pamiętać, że jeśli zarejestrowałeś się za pomocą Facebooka, nie możesz go odłączyć, aby korzystać ze Spotify bez Facebooka. Niemniej jednak możesz zamknąć swoje obecne konto i zarejestrować się ponownie, używając adresu e-mail. Ta metoda pomaga również, gdy użytkownicy zgłaszają, że logowanie do Spotify nie powiodło się na Facebooku.

Wykonaj następujące kroki, aby dezaktywować swoje konto:

1. Przeglądaj dezaktywować konto Spotify w przeglądarce i dotknij oficjalnej strony obsługi klienta Spotify.

2. Stuknij w Zamknij swoje konto pod Nie masz Premium?

3. Następnie wprowadź dane logowania i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

Są to więc metody rozwiązania problemu z niemożnością zalogowania się w Spotify.

Jak korzystać ze Spotify bez Facebooka

Podobnie jak inne aplikacje, Spotify umożliwia udostępnianie dostępu do konta aplikacjom innych firm. Może to jednak powodować kilka problemów, takich jak brak logowania Spotify na Facebooku. Na szczęście możesz rozwiązać ten problem, po prostu usuwając powiązanie tych aplikacji z kontem Spotify, aby łatwo się zalogować.

1. Uruchom aplikację Facebook i dotknij trzech poziomych linii w prawym górnym rogu.

2. Przewiń w dół i znajdź Ustawienia i prywatność.

3. Z rozwijanego menu stuknij w Ustawienia.

4. Teraz przewiń w dół, aby znaleźć aplikacje i strony internetowe w obszarze Uprawnienia.

5. Następnie zlokalizuj Spotify wśród innych aplikacji i dotknij Spotify, a następnie Usuń, aby zakończyć proces.

Dlatego w ten sposób możesz korzystać ze Spotify bez Facebooka.

Często zadawane pytania (FAQ)

Q1. Dlaczego aplikacja Spotify nie pozwala mi się zalogować?

Odp. Przyczyn tego problemu może być wiele. Na przykład, być może serwer jest wyłączony, aplikacja nie jest aktualizowana lub Twój telefon ma jakiś błąd. W takim przypadku możesz spróbować szczęścia za pomocą dowolnej z wyżej wymienionych metod i rozwiązać problem niemal natychmiast.

Q2. Dlaczego moje konto Spotify nie działa?

Odp. Jak wspomniano wcześniej w artykule, Spotify może przestać działać z kilku powodów. Zawsze upewnij się, że Twoje urządzenie obsługuje najnowszą wersję danych, ma wystarczającą ilość miejsca, a połączenie internetowe jest stabilne.

Q3. Dlaczego Spotify mnie wylogowuje i nie może zalogować się ponownie?

Odp. Spotify wyloguje Cię ze wszystkich urządzeń po zmianie hasła ze względów bezpieczeństwa. W związku z tym musisz wprowadzić swój adres e-mail lub nazwę użytkownika wraz z nowym hasłem, aby się zalogować. Jeśli jednak problem będzie się powtarzał, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, zwolnić miejsce lub ponownie zainstalować aplikację.

***

Wraz z wydawaniem co miesiąc szerokiej gamy podcastów i utworów, odpowiedzialność za bycie na bieżąco wzrasta na barkach Spotify. Może to spowodować awarie, opóźnienia i uniemożliwić zalogowanie się Spotify dla wielu użytkowników. Na szczęście możesz powstrzymać ten problem za pomocą wyżej wymienionych metod. Skomentuj poniżej, co zadziałało najlepiej i daj nam znać, co chcesz przeczytać dalej.