10 sposobów, w jakie twórcy treści mogą korzystać z usług drukowania serwisu Canva

Jako twórca treści większość czasu poświęcasz na tworzenie filmów i postów dla swojej marki. Istnieje jednak marketingowa strona tworzenia treści, którą należy wziąć pod uwagę.

Dostępność produktów dla obserwujących pomoże nie tylko dać im możliwość wspierania Cię, ale także sprawi, że Twoje imię będzie znane na całym świecie. To kolejna rzecz, w której Canva może pomóc.

Czytaj dalej, aby zobaczyć, w jaki sposób usługi drukowania Canva mogą pomóc twórcom treści.

Co to jest usługa drukowania Canva?

Usługa drukowania Canva to punkt kompleksowej obsługi dla każdego, kto potrzebuje wydrukowanego projektu. Dostępna jest imponująca liczba opcji drukowania, od odzieży po koperty.

Drukowanie z serwisu Canva jest również niezwykle łatwe. Możesz zacząć od zera w edytorze projektów Canva i wydrukować swoje dzieło lub przesłać gotowy projekt i zabrać go stamtąd.

Istnieje również kilka opcji dostawy. Możesz wybrać wysyłkę standardową, która jest bezpłatna, lub możesz wybrać dostawę ekspresową. Możesz również zdecydować się na odbiór zamówienia w najbliższym biurze FedEx Office lub Staples. Ta ostatnia opcja jest dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Ponadto Canva oferuje Gwarancję zadowolenia na swoje produkty drukowane. Jeśli nie jesteś zadowolony z tego, jak coś się potoczyło, po prostu poinformuj o tym serwis Canva. Firma znajdzie sposób na rozwiązanie problemu — czy będzie to przedruk, czy zwrot pieniędzy.

Dlaczego twórcy treści powinni korzystać z usługi drukowania Canva

Canva to świetna platforma, z której mogą korzystać twórcy treści. Twórcy mogą tworzyć swoje logo, projektować banery na swoje strony internetowe, a nawet tworzyć własne strony internetowe bezpośrednio z edytora Canva.

Jeśli chodzi o usługi drukowania Canva, istnieje kilka sposobów, w jakie twórcy treści mogą z nich skorzystać. Drukowanie projektu pomaga w marketingu Twojej marki. Twoje logo może być wyświetlane na prawie wszystkim, aby świat zwrócił na to uwagę.

Dodatkowo posiadanie dostępu do usługi poligraficznej ułatwia otwarcie sklepu na Twojej stronie internetowej. Aby mieć pewność, że masz wystarczającą ilość materiałów eksploatacyjnych, musisz zamówić hurtowo w serwisie Canva, ale im więcej zamówisz, tym większy rabat otrzymasz od serwisu Canva.

Ale co o tobie? Czy możesz wydrukować materiały eksploatacyjne dla siebie? Oczywiście. Canva ma kilka produktów, które pomagają w organizacji i robieniu notatek.

Najlepsze w korzystaniu z usługi drukowania Canva jest to, że projekt zaczyna się i kończy na platformie. Nie musisz martwić się o pobranie odpowiedniego pliku lub upewnienie się, że wymiary są odpowiednie dla produktu. Canva zrobi to wszystko za Ciebie, zanim zaakceptuje Twoją płatność i wyśle ​​projekt do wysokiej jakości drukarni.

Produkty, które twórcy treści mogą drukować w serwisie Canva

Być może zastanawiasz się, które produkty powinieneś rozważyć dla swojej firmy. Jako twórca treści naprawdę nie ma złej odpowiedzi na pytanie, co powinieneś produkować. Poniżej znajduje się tylko kilka opcji, z których możesz skorzystać i jak możesz je wykorzystać w swoim pośpiechu.

1. Naklejki

Naklejki to wizytówki twórców treści. Widzisz je wszędzie — na latarniach, na dedykowanej ścianie z naklejkami w browarach i na laptopach. Służą celowi i szczerze mówiąc, ludzie je kochają.

W serwisie Canva naklejki są łatwe do zaprojektowania i reprezentują Twoją markę. Możesz umieścić swoje logo na naklejce lub po prostu swoje imię z zabawnymi wzorami. Możesz nawet umieścić na nim kod QR, aby poprowadzić innych do swojego bloga lub kanału YouTube.

2. Odzież

Serwis Canva umożliwia drukowanie projektów na bluzach, bluzach z kapturem i koszulkach — a kto nie lubi nosić przynajmniej jednego z nich?

Jednak nie zawsze musi to być Twoje logo, a nawet nazwa uchwytu. Jeśli jesteś artystą ze sklepem, możesz umieścić swoją sztukę na ubraniach. Ludzie pokochają noszenie twoich ekskluzywnych projektów.

3. Torby na ramię

Torby na ramię to świetne torby na zakupy i sposób na noszenie przedmiotów. Dlaczego nie umieścić również swojego logo na jednym z nich? Robiąc zakupy spożywcze lub taszcząc sprzęt do zamków z piasku na plażę, trudno będzie przegapić Twoją markę.

Torby na ramię Canva są również przyjazne dla środowiska. W pełni nadają się do recyklingu i kompostowania, więc możesz mieć pewność, że Twoje imię znajduje się na wartościowym produkcie.

4. Naczynia do napojów

Chcesz wydrukować wzór na kubku lub butelce z wodą? Canva ma taką opcję. Twoi zwolennicy pokochają noszenie Twojej marki po mieście, pozostając nawodnionym. Co więcej, każdego ranka wypijesz filiżankę kawy z Twoim imieniem i nazwiskiem.

Ogólne naczynia do napojów są czasami trochę drogie – ale nie musisz się martwić. Canva ma konkurencyjne ceny na swoje produkty i trudno przebić tę korzyść z bezpłatnej wysyłki.

5. Koperty

Jeśli masz sklep internetowy, dobrą praktyką jest posiadanie niestandardowych kopert do wysyłania produktów. Pokazuje to, że poważnie traktujesz swoją markę i zapewnia bardziej ekscytujące wrażenia, gdy kupujący otrzyma przesyłkę.

Canva ma możliwość zamówienia zarówno kopert zwykłych, jak i wysyłkowych, w zależności od Twoich potrzeb i produktów. Jeśli masz tendencję do wysyłania przedmiotów w pudełku, możesz zamiast tego umieścić naklejkę na wierzchu.

6. Zeszyty

Notatnik to kolejny zabawny przedmiot, z którego często korzysta wiele osób. Dlaczego więc nie umieścić swojej marki na jednym? Canva daje Ci możliwość wyboru drukowania notatnika w małych i dużych rozmiarach. Możesz też zrobić to w twardej lub miękkiej oprawie. Wybór należy całkowicie do Ciebie.

7. Pocztówki

W mediach społecznościowych pocztówki często się zapominają, ale mają swoje miejsce w Twojej marce — zwłaszcza jeśli jesteś podróżnikiem.

Jeśli jesteś podróżującym twórcą treści i masz grono fanów, które uwielbiają sprawdzać, gdzie byłeś, niestandardowe pocztówki mogą być świetnym sposobem na zaangażowanie obserwujących. Często pocztówki odpowiadają poziomom członkostwa, takim jak Patreon lub Ko-fi, co jest kolejnym fajnym sposobem na zaangażowanie zwolenników w Twoją pracę.

8. Planiści

Jako twórca treści wiesz już, jak ważna jest organizacja. Co by było, gdybyś mógł to zrobić za pomocą niestandardowego planera z serwisu Canva?

Fajną rzeczą w tworzeniu planisty w ten sposób jest to, że możesz mieć zarówno cyfrową, jak i drukowaną kopię tego samego stylu. Możesz także dzielić się swoimi metodami planowania z innymi, którzy są pod wrażeniem twoich zdolności organizacyjnych.

9. Kalendarze ścienne

Jeśli jesteś fotografem lub robisz dużo zdjęć, które korespondują z Twoją marką, posiadanie kalendarza ściennego może być fantastycznym sposobem na pokazanie ich. Możesz nawet dodać informacje dotyczące konkretnych dat, o których chcesz, aby Twoi zwolennicy wiedzieli wcześniej.

10. Etykietki na prezenty

Etykietki na prezenty są miłym akcentem, gdy wysyłasz produkt, który kupił od Ciebie wspierający. Możesz je spersonalizować za pomocą słodkiej wiadomości i swojego logo lub zdjęcia reprezentującego Twoją markę.

Możesz również zostawić to puste, aby odręcznie napisać swoją szczerą wdzięczność za ich zakup.

Promowanie marki jest równie ważne jak tworzenie dla niej treści. Canva ułatwia to zarówno dzięki usłudze drukowania, jak i łatwemu w obsłudze edytorowi projektów.

Niezależnie od tego, czy chcesz tworzyć naklejki, które rozdajesz spotkanym osobom, czy też otwierasz sklep i sprzedajesz przedmioty ze swoim logo, Canva może Ci pomóc na każdym etapie.