11 narzędzi marketingu cyfrowego zwiększających zaangażowanie i przychody

Żyjemy w erze cyfrowej i silna obecność Twojej marki w Internecie ma kluczowe znaczenie.

Narzędzia marketingu cyfrowego mają na celu pomóc Ci w budowaniu świadomości marki i zwiększeniu Twojej firmy.

Jeśli prowadzisz biznes online, prawdopodobnie wiesz, że dotarcie do grupy docelowej, regionalnie lub globalnie, nie jest takie łatwe. Jednak różne narzędzia marketingu internetowego zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci właściwe rozwiązania.

Ale jak wybrać odpowiednie narzędzia do marketingu cyfrowego? To jest pytanie, na które dzisiaj zamierzamy odpowiedzieć.

Hotjar

Hotjar to tradycyjne narzędzie do analizy map ciepła i nagrywania sesji, które pomaga analizować dane o ruchu w Twojej witrynie. Dzięki Hotjar możesz zobaczyć, co odwiedzający robią w Twojej witrynie, a nawet robić notatki.

Ostatnio ewoluował. Hotjar oferuje doskonałe funkcje, takie jak mapy popularności, nagrania odwiedzających, ścieżki konwersji, analiza formularzy, ankiety, opinie przychodzące i ankiety. Funkcje współpracują ze sobą, aby pomóc Ci stworzyć lepszą obsługę klienta w Twojej witrynie, zwiększając zaangażowanie i przychody.

Mapy ciepła pomagają zobaczyć zachowania użytkowników i zrozumieć, czego chcą. Wizualnie reprezentują kliknięcia, stuknięcia i zachowania użytkowników podczas przewijania. Możesz pobrać i udostępnić informacje o mapach popularności członkom zespołu lub pracownikom.

Funkcja nagrywania w Hotjar łagodzi wszelkie domysły, ponieważ rejestruje wszystkie zachowania odwiedzających w celu przeglądania i robienia notatek. Możesz także udostępniać te informacje każdemu, kogo chcesz. Ścieżka konwersji pomaga zobaczyć, gdzie użytkownicy rezygnują, aby znaleźć możliwości poprawy.

Funkcja analizy formularzy pokazuje wszystkie szczegóły dotyczące formularzy w Twojej witrynie. Możesz zobaczyć pola, które Twoi klienci uważają za zbyt trudne do wypełnienia i jak je poprawić. Ankiety pozwalają zrozumieć, dlaczego Twoi klienci zachowują się w określony sposób.

Możesz dołączyć ukierunkowane pytania dla odwiedzających, aby uzyskać ich opinię. Możesz również uzyskać natychmiastową informację zwrotną od klientów za pośrednictwem funkcji przychodzącej opinii, a funkcja ankiety pozwala dowiedzieć się więcej o swoich odbiorcach.

Dobrą wiadomością jest to, że Hotjar oferuje bezpłatną wersję próbną dla nowych członków.

Powiększenie

Powiększenie pomaga sprawnie i szybciej zarządzać i optymalizować Facebook, Google i Microsoft Ads, aby uzyskać najlepszą przewagę. Głównym celem Azooma jest ułatwienie Ci reklamowania Twojej marki w Internecie.

Zbudowany z myślą o kliencie, Azooma pomaga zaoszczędzić czas i energię, aby zmaksymalizować zyski. Zawiera takie funkcje, jak inteligentne oprogramowanie, potężne sugestie, intuicyjny interfejs użytkownika, automatyzacja kampanii, system zarządzania kontem, niestandardowe raporty i portal opinii.

Inteligentne oprogramowanie zostało zaprojektowane, aby lepiej Ci służyć, oferując wyjątkowe możliwości. Otrzymujesz fachowe sugestie dotyczące Twojej firmy, a wszystkie wprowadzane przez Ciebie zmiany są automatycznie synchronizowane z Twoim kontem Ads.

Potężne sugestie pomagają zwiększyć ROI, ponieważ dane są analizowane 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Adzooma pozwala również dostosować strategie marketingowe, rozwiązywać problemy i odkrywać nowe możliwości.

Intuicyjny UX wykorzystuje funkcje oszczędzające czas, aby ułatwić pracę. Oznacza to, że zachowujesz kontrolę i decydujesz się na wykonanie sugestii, które Twoim zdaniem są idealne dla Twoich kampanii biznesowych.

Możesz automatycznie wstrzymywać lub zmniejszać stawki kampanii, a nawet otrzymywać powiadomienia, jeśli automatyzacja zostanie zmieniona.

Funkcja zarządzania kontami w Azooma umożliwia zarządzanie wieloma kontami Ads i efektywne łączenie ich w celu optymalizacji wydajności. Otrzymasz również przegląd wszystkiego, aby zobaczyć ważne konta, na których musisz się skupić. Z drugiej strony funkcja raportowania niestandardowego pomaga zrozumieć dane poprzez filtrowanie, sortowanie i eksportowanie raportów. Możesz także dostosować raporty za pomocą swojego logo i układu.

Adzooma jest bezpieczna, aktualna, elastyczna, niedroga i elastyczna. Oferują 30-dniowy bezpłatny okres próbny i 50% zniżki przez pierwsze trzy miesiące.

SEMrush

Aby zachować kreatywność treści i kampanii marketingowych, powinieneś rozważyć użycie SEMrush.

SEMrush to kompleksowa platforma marketingu cyfrowego z ponad 30 narzędziami marketingowymi. Jest to jeden z najlepszych pakietów SEO i zdobył wiele nagród.

Platforma może pomóc w SEO, reklamie, kampaniach w mediach społecznościowych, treściach, badaniach konkurencji oraz raportowaniu i zarządzaniu. Platforma, której zaufało ponad 5 milionów marketerów, jest dość popularna.

Funkcja SEO umożliwia przeprowadzanie organicznych badań, uzyskiwanie informacji o ruchu organicznym, przeprowadzanie badań słów kluczowych, budowanie linków zwrotnych, uzyskiwanie analiz, sprawdzanie SEO na stronie, audyt witryny i sprawdzanie silnika witryny. Oznacza to, że jeśli jesteś wydawcą i chcesz otrzymywać ruch organiczny na swojej stronie, SEMrush może pomóc Ci to skutecznie osiągnąć.

Funkcja reklamowa pozwala na badanie reklam. Zapewnia narzędzie słów kluczowych PPC, reklamy displayowe, narzędzie do tworzenia reklam i reklamy na liście produktów. Dlatego tworzenie reklam zostało znacznie prostsze dzięki SEMrush; nie będziesz musiał przechodzić przez wiele żmudnej pracy.

Funkcja Social Media może pomóc w tworzeniu plakatów i ich śledzeniu. Z drugiej strony funkcja Treść umożliwia kontrolę treści i prowadzenie badań tematycznych. Posiada szablon treści SEO, śledzenie postów, narzędzie do badania słów kluczowych, znajdowanie powiązanych słów kluczowych i wygodne monitorowanie marki.

Funkcja badań konkurencyjnych to miejsce, w którym dzieje się cała magia. Możesz znaleźć przegląd domeny, wykresy, analizę linków zwrotnych i słowa kluczowe, analizę ruchu i rankingi.

Wreszcie, funkcja raportowania i zarządzania w SEMrush pomaga zarządzać kalendarzem marketingowym i raportami oraz generować leady.

SEMrush oferuje bezpłatną wersję próbną dla nowych użytkowników.

Kanwa

Canva to internetowa platforma do projektowania, która zapewnia użytkownikom wiele funkcji projektowych i szablonów, które ułatwiają tworzenie pięknych plakatów, banerów i logo dla swojej firmy. Sekcja Szablony zawiera pomysły na projekty ulotek, życiorysów, broszur, wizytówek, zaproszeń i prezentacji oraz wiele innych.

Dzięki serwisowi Canva możesz szybko zaprojektować logo i baner biznesowy lub plakat w podróży, ponieważ dostępne są gotowe szablony, które Cię zainspirują.

Sekcja Nauka zawiera przydatne informacje o projektowaniu, brandingu, marketingu, wydarzeniach, kursach, fotografii i samouczkach. To jest sekcja, która może przenieść Twoje umiejętności projektowe na wyższy poziom.

Zaletą serwisu Canva jest to, że oferuje bezpłatny plan członkostwa z ponad 8000 darmowych szablonów, ponad 100 projektami oraz dużą ilością bezpłatnych grafik i zdjęć. Jednak plany premium oferują znacznie więcej.

Traackr

Jeśli wolisz używać influencerów do promowania swoich produktów lub usług, Traackr jest właściwą opcją do rozważenia.

Traackr to rozwiązanie marketingowe oparte na danych, zaprojektowane specjalnie dla marketerów, aby zoptymalizować swoje kampanie lub inwestycje i skutecznie je skalować. Zasadniczo jest to CRM do zarządzania influencerami.

Oprogramowanie jest idealne dla marek i agencji. Możesz odkrywać wpływowe osoby, sprawdzać ich, dbać o bezpieczeństwo marki, zarządzać programem i kampaniami, optymalizować budżet, porównywać strategię marketingową i zarządzać relacjami z klientami.

Dzięki Traackr możesz łatwo uzyskać dostęp do dużej bazy danych o globalnych wpływowych osobach i szukać ich biografii, podpisów lub treści na nawet 13 kanałach społecznościowych. Zidentyfikujesz najskuteczniejszych influencerów w 49 krajach, przefiltrujesz ich według odbiorców i kryteriów, a następnie zatrudnisz tego, który Twoim zdaniem jest idealny do Twoich potrzeb. Traackr posiada inteligentne i wydajne narzędzia do zarządzania kampaniami marketingowymi.

Otrzymujesz także raporty influencer dotyczące kampanii, śledzenia ROI i skuteczności. Zaletą korzystania z tego oprogramowania jest to, że pomaga ono w skalowaniu firmy.

Oferują niezawodną obsługę klienta i usługi dla swoich klientów, a oprogramowanie jest również łatwe w użyciu. Możesz sprawić, że wszystkie Twoje kampanie będą się liczyły, wybierając odpowiedniego influencera.

Engagebay

Engagebay to kompleksowe oprogramowanie CRM do marketingu i sprzedaży, które ułatwia małym i średnim firmom pozyskiwanie, pielęgnowanie, angażowanie i konwersję klientów.

Jest to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie, któremu zaufało ponad 15 000 klientów na całym świecie.

Funkcja automatyzacji marketingu Engagebay pomaga zaoszczędzić czas, ponieważ zawiera formularze i strony docelowe, sekwencje e-maili, zautomatyzowane narzędzia marketingowe i narzędzia do analizy witryny.

Zatoka CRM i sprzedaży umożliwia organizowanie wszystkich kontaktów e-mail w Twojej firmie oraz śledzenie bieżących transakcji i sprzedaży. Zapewnia 360-stopniowy widok klienta, planowanie spotkań, automatyczną sprzedaż i zarządzanie transakcjami.

Z drugiej strony funkcja czatu na żywo i pomocy technicznej pomaga komunikować się z klientami w czasie rzeczywistym, zarządzać zgłoszeniami i zgłoszeniami klientów, automatyzować różne usługi i wyświetlać wszystkie raporty e-mail.

Dzięki Engagebay możesz zwiększyć zaangażowanie i przychody w swojej firmie oraz zbudować trwałe relacje z klientami w dłuższej perspektywie. Dzięki wielu narzędziom sprzedażowym oprogramowania będziesz mógł sprzedawać jak profesjonalista. Inne funkcje zawarte w oprogramowaniu to powiadomienia push, szablony marketingu wideo i influencerzy.

Egagebay ma bezpłatny plan członkostwa, który umożliwia do 1000 kontaktów. Plany premium zaczynają się od 8,99 USD miesięcznie do 47,99 USD miesięcznie.

AdEspresso

AdEspresso to kolejna platforma, dzięki której reklama cyfrowa jest łatwa, szybka i skuteczna. Jeśli chcesz uzyskać szybsze wyniki z kanałów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i Google, powinieneś rozważyć użycie AdEspresso.

Dobrą rzeczą w AdEspresso jest to, że pozwala tworzyć, zarządzać, analizować, współpracować i uczyć się. Możesz szybciej tworzyć kampanie na wielu kanałach i zarządzać nimi wszystkimi w jednym miejscu.

Po utworzeniu kampanii pomaga zarządzać nimi w jednym miejscu i oszczędzać czas. Funkcja analizy zapewnia wgląd w Twoje kampanie tylko wtedy, gdy tego potrzebujesz. Jeśli prowadzisz kampanie dla swoich klientów, funkcja współpracy ułatwia dostęp do ich kont i prośby o zatwierdzenie zestawu kampanii przed ich upublicznieniem.

AdEspresso posiada również sekcję edukacyjną, w której możesz uzyskać wszystkie informacje potrzebne do przeniesienia swoich umiejętności marketingowych na wyższy poziom. Oferują specjalistyczne usługi reklamowe na Facebooku i mają obszerną bibliotekę kursów, seminariów internetowych i eksperymentów.

Jest jeszcze jedna usługa, którą oferują:

  • Przegląd kampanii — krótki 10-minutowy film zawierający wskazówki, jak poprawić skuteczność kampanii.
  • Indywidualny coaching — godzinna sesja na żywo oferująca fachowe porady marketingowe od profesjonalnych marketerów.
  • Usługa Concierge – w tej opcji pozwalasz AdEspresso prowadzić dla Ciebie wszystkie kampanie reklamowe na Facebooku.

Pod względem cenowym AdEspresso oferuje 14-dniowy bezpłatny okres próbny, a ich plany premium zaczynają się od 49 USD/miesiąc do 259/miesiąc.

Pitchbox

Pitchbox to platforma influencerska, budowania linków i content marketingu dla wydawców, marek i agencji. Platforma pomaga firmom z tych kategorii wygodnie promować swoje treści, zwiększać świadomość marki oraz zwiększać zaangażowanie i przychody.

Pitchbox cieszy się zaufaniem i jest używany przez wiele marek, takich jak The Hoth, Skyscanner, Outspoken Media, CopyPress, Freshbooks i About.com.

Dzięki Pitchbox możesz z łatwością znaleźć blogerów, wydawców i wpływowych osób, dzięki ich dużym plikom poszukiwania i przyjaznemu dla użytkownika wyszukiwaniu słów kluczowych. Możesz odkryć influencerów w swojej niszy w kilka sekund; integrować się z dostawcami SEO wysokiego poziomu, takimi jak SEMRushMoz i Ahrefs oraz współpracuj z wydawcami najwyższego poziomu.

Pitchbox umożliwia również dostosowywanie i personalizowanie działań następczych i informacyjnych. Dlatego może to pomóc Ci zaoszczędzić czas i pieniądze w porównaniu do korzystania z innych metod lub platform. Możesz dostosować zasięg do swojej grupy docelowej, śledzić potencjalnych klientów i zwiększać wskaźniki odpowiedzi klientów.

Możesz śledzić każdy etap zasięgu za pośrednictwem systemu zarządzania white label na Pitchbox, sprawdzać raporty klientów i zespołów oraz umożliwić członkom zespołu udoskonalenie strategii kampanii i optymalizację wydajności w celu maksymalizacji wyników.

Zapier

Zapier to platforma, której głównym celem jest pomoc w załatwianiu spraw. Jeśli prowadzisz biznes online, ale w większości masz napięty harmonogram, Zapier pomoże Ci zautomatyzować większość pracy i zaoszczędzić czas. Możesz tworzyć przepływy pracy znane jako zaps i łączyć różne aplikacje, aby zautomatyzować wszystkie codzienne zadania marketingowe i biznesowe.

Możesz skonfigurować wyzwalacz, aby otrzymywać powiadomienia, gdy ktoś zarejestruje się na utworzone przez Ciebie wydarzenie. Gdy pojawi się wyzwalacz, możesz śledzić osoby, które się zarejestrowały, lub wysłać nowym subskrybentom wiadomości e-mail wiadomość powitalną.

Wszystko, co musisz zrobić, aby skonfigurować zadania, to powiedzieć Zapierowi, co ma robić, a on pobierze dane z innych aplikacji, aby ukończyć pracę w Twoim imieniu.

Zapier pozwala również dostosować swoje Zapy dzięki wbudowanym aplikacjom, które pomogą Ci stworzyć to, co chcesz. Możesz dodać wiele akcji, aby zautomatyzować wiele zadań i utworzyć ścieżki znane jako logika rozgałęziania, która pozwala tworzyć wiele Zapów w celu zaspokojenia pojedynczego przepływu pracy.

Punkt centralny

Hubspot to platforma oferująca oprogramowanie do marketingu, sprzedaży, obsługi klienta i CRM. Zaletą korzystania z Hubspot jest to, że ma narzędzia dla wszystkich i wszystko, czego potrzebujesz jako sprzedawca online. Dzięki Hubspot możesz rozwijać swój biznes bez żadnych kompromisów. Mówiąc najprościej, jest to oprogramowanie typu full-stack.

Funkcje Hubspot obejmują centrum CMS, centrum marketingu, centrum sprzedaży i centrum usług. Centrum CMS jest elastyczne dla marketerów, idealne dla programistów i zapewnia najlepszą obsługę klienta. Centrum CMS zawiera edytor przeciągania i upuszczania, motywy stron internetowych i rekomendacje SEO.

Jeśli chodzi o centrum marketingowe, możesz szybko zwiększyć ruch i zwiększyć liczbę odwiedzających. Możesz prowadzić kampanie marketingu przychodzącego i odpowiednio je skalować. Funkcje centrum marketingowego obejmują generowanie leadów, analitykę i automatyzację marketingu.

Każda firma chce zwiększyć sprzedaż. Centrum sprzedaży w Hubspot może to umożliwić Twojej firmie. Jest to oprogramowanie, które pomaga zaoszczędzić na czasie, uzyskać głębszy wgląd w potencjalnych klientów, zautomatyzować zadania i zamknąć transakcje. Możesz śledzić swoje e-maile, planować spotkania i automatyzować e-maile.

Właściwa i terminowa obsługa klientów buduje zaufanie i przyczynia się do sukcesu Twojej marki. Na szczęście centrum usług Hubspot ułatwia Twojej firmie łączenie się z klientami, przekraczanie ich oczekiwań i przekształcanie ich w ambasadorów. Możesz śledzić bilety, otrzymywać opinie klientów i mieć bazę wiedzy potrzebną do zrozumienia swoich klientów.

Animo

Marketing wideo to obecnie jedna z najskuteczniejszych metod marketingowych. Korzyści jest wiele, a jedną z nich jest to, że pomaga dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i osiągnąć większą sprzedaż.

Animoto to platforma do tworzenia filmów dla firm lub osób prywatnych, które chcą tworzyć filmy, aby zaprezentować siebie, swoje produkty lub usługi. Animoto może pomóc w tworzeniu filmów promocyjnych, filmów z pokazami slajdów, filmów z mediów społecznościowych, filmów na Dzień Ojca oraz filmów z okazji urodzin i ukończenia szkoły.

Platforma do tworzenia wideo jest idealna dla firm eCommerce, nieruchomości, organizacji non-profit, edukacji i fotografii. Animoto może pomóc w zwiększeniu sprzedaży, zwiększeniu ruchu i zaangażowaniu odbiorców. Ma doskonałe funkcje, takie jak biblioteka zapasów, zdjęcia i klipy wideo, tworzenie w dowolnym miejscu i biblioteka muzyczna.

Dzięki bibliotece Stock możesz wybierać spośród milionów zdjęć i filmów stockowych oferowanych przez Getty Images, które są dołączane po zasubskrybowaniu platformy. Możesz wyszukiwać, przeciągać i upuszczać obrazy oraz dostosowywać je zgodnie z tym, jak chcesz edytować swój film.

Możesz także bez wysiłku dodawać własne zdjęcia i klipy wideo. Możesz stworzyć film ze zdjęciami z muzyką i sprawić, by były urzekające. Wszystko, co musisz zrobić, to dodać swoje zdjęcia do oprogramowania online i odpowiednio je ułożyć, aby stworzyć oszałamiający film ze zdjęciami.

Biblioteka muzyczna to kolejna fascynująca funkcja zawarta w Animoto. Możesz wybrać utwór z ogromnego katalogu tysięcy utworów muzycznych Animoto, wybrać szablon, a następnie dodać multimedia, aby stworzyć żądany film. Dlatego tworzenie kampanii wideo jest łatwe; dzięki Animoto możesz to robić w podróży.

Wniosek

Świat się zmienia, a im szybciej się dostosujemy, tym lepiej będzie dla wszystkich prowadzących biznes. Najlepszym sposobem na popularyzację marki, zwiększenie zaangażowania i zwiększenie przychodów jest zapewnienie silnej obecności w Internecie, aby dotrzeć do odbiorców na całym świecie.

Narzędzia marketingu cyfrowego mogą pomóc w efektywnym i bezproblemowym rozwoju firmy, jeśli włożysz w to pracę i pokażesz klientom idealne i wysokiej jakości produkty i usługi, które oferujesz. Narzędzia, platformy i oprogramowanie, które omówiliśmy w tym poście, są wysokiej jakości i zapewniają doskonałe rozwiązania, które pomagają w odpowiednim prowadzeniu i skalowaniu firmy.