11 narzędzi obsługi klienta wykorzystujących sztuczną inteligencję, aby wykorzystać potencjał swojej firmy

Wsparcie i opieka nad klientem to jeden z najważniejszych elementów każdej branży związanej z konsumentami. Dobra obsługa klienta pomaga zadowolić klientów i tworzy nazwę firmy. Pomaga to przyciągnąć więcej klientów i zwiększa ogólną produktywność branży.

Zaawansowana technologia wpłynęła na obsługę klienta, ponieważ obecnie istnieje wiele narzędzi, takich jak czaty na żywo, aplikacje itp., które pomagają rozwiązywać problemy klientów. Korzystanie ze sztucznej inteligencji zapewnia również zaawansowane narzędzia obsługi klienta, które wykorzystują biznes.

W tym artykule zobaczymy, jakie są narzędzia obsługi klienta i jakie są ich zalety. Dowiemy się również, w jaki sposób narzędzia obsługi klienta oparte na sztucznej inteligencji mają znaczenie w biznesie w porównaniu ze zwykłymi narzędziami obsługi klienta. Na koniec przyjrzymy się niektórym z najlepszych narzędzi obsługi klienta opartych na sztucznej inteligencji, które pozwolą wykorzystać potencjał Twojej firmy.

Produkt Godne uwagi funkcjeŚwieże praceOmnichannel opieki, AI ticketing, oszczędność czasuAdaInterfejs użytkownika typu „przeciągnij i upuść”, często zadawane pytania konwersacyjneAiseraWielojęzyczna sztuczna inteligencja, doskonała obsługa, spostrzeżeniaGawędzenieInformacje o produkcie chatbot, obsługa wielu językówWonderchatChatbot AI ze strony internetowej, pomoc 24/7Sztuczna inteligencja ChatfuelaWzrost sprzedaży, ludzkie chatboty, GPT-4Agent wsparciaSzkice AI, integracja Help ScoutSztuczna inteligencja arbuzaChatboty GPT-4, łatwa konfiguracja, bez koduSeashore.AIUsprawniona sprzedaż, wsparcie w czasie rzeczywistymPrzemyślana sztuczna inteligencjaUczenie maszynowe, wiedza instytucjonalnaKafelkiHelp desk, zarządzanie biletami, automatyzacja

Ponieważ żadna ilość marketingu ani finezji produktu nie zastąpi obsługi klienta i doświadczenia, sprawdź te narzędzia AI Customer Support, które mogą Ci pomóc!

Co to jest narzędzie obsługi klienta?

Narzędzia obsługi klienta to różnorodne aplikacje i technologie, których firmy używają do pomocy i wspierania swoich klientów. Narzędzia te mają za zadanie zwiększyć efektywność i produktywność działań związanych z obsługą klienta.

Oferują szybką pomoc, zbierają opinie, zarządzają i monitorują kontakty z klientami oraz poprawiają ogólne wrażenia klientów.

Obecnie najczęściej używanymi zasobami obsługi klienta są społeczności i fora internetowe, na których użytkownicy mogą wchodzić w interakcje z innymi użytkownikami, ekspertami i przedstawicielami biznesu.

Czat na żywo to kolejna pomocna opcja, która umożliwia prowadzenie rozmowy w teraźniejszości i natychmiastowe otrzymywanie odpowiedzi. Za ich pomocą klienci mogą kontaktować się z personelem firmy i zgłaszać problem, skargę lub zapytanie.

Korzyści z narzędzia obsługi klienta

Nie ma wątpliwości, że narzędzia AI zawsze ułatwiały żmudne zadania. Narzędzia obsługi klienta nie różnią się niczym. Poniżej podano kilka korzyści oferowanych przez te narzędzia:

  • Narzędzia obsługi klienta zwiększają efektywność działań związanych z obsługą klienta. Pomagają usprawnić procesy, szybciej rozwiązywać problemy i szybko reagować.
  • Ponieważ te narzędzia pomagają poprawić jakość usług, prowadzi to do szczęśliwszych klientów i większej lojalności klientów.
  • Narzędzia te nie tylko odpowiadają na zapytania i problemy, ale także dają znaczący wgląd w zachowania i preferencje klientów.
  • Narzędzia obsługi klienta pomagają również sprostać rosnącym wymaganiom wsparcia w miarę rozwoju firmy.
  • Narzędzia te zapewniają również wielokanałowe wsparcie i mogą pomóc w nawiązaniu kontaktu z klientami na wybranej przez nich platformie.
  • Co więcej, narzędzia te są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i pomagają obniżyć koszty związane z wydatkami operacyjnymi.
  • Najlepsze w tych narzędziach jest to, że zapewniają proaktywne wsparcie i pomagają rozwiązywać problemy, zanim staną się one eskalacją.
  • Wreszcie, pomagają budować pozytywny wizerunek marki poprzez konsekwentne, wysokiej jakości wsparcie.
  • Narzędzia obsługi klienta AI vs. Zwykłe

    Włączenie sztucznej inteligencji do rozwiązań obsługi klienta może mieć duże znaczenie w miejscu pracy. Można je zastosować w celu zwiększenia zadowolenia klientów i zapewnienia przyjemniejszych doświadczeń konsumenckich.

    Chatboty i analiza nastrojów to narzędzia zintegrowane ze sztuczną inteligencją, które mogą przyspieszyć obsługę klienta, usprawnić przepływ pracy personelu pomocniczego i proaktywnie przewidywać wymagania klientów.

    Dlatego wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta może znacząco wpłynąć na sposób, w jaki Twoi pracownicy wchodzą w interakcje z konsumentami i jak ich traktują. W przeciwieństwie do tradycyjnych technologii, sztuczna inteligencja pomaga zautomatyzować działania, gwarantując szybkie odpowiedzi i sprawne rozwiązywanie problemów. Dostosowuje interakcje, aby zwiększyć satysfakcję i lojalność konsumentów za pomocą spostrzeżeń opartych na danych.

    Ostatecznie narzędzia AI zapewniają:

    • Proaktywna, całodobowa pomoc.
    • Poprawianie doświadczeń klientów i wspieranie sukcesu firmy.
    • Stopień wydajności, któremu tradycyjne narzędzia nie mogą się równać.

    W ten sposób sztuczna inteligencja upraszcza skalowanie i obsługę rosnącego popytu bez przydzielania zbyt wielu zasobów.

    Jak wybrać najlepsze narzędzie obsługi klienta AI?

    Wybór odpowiedniego narzędzia obsługi klienta AI jest bardzo ważny dla każdej firmy. Poniżej znajduje się 5 punktów, o których powinieneś pamiętać, kupując narzędzie do obsługi klienta oparte na sztucznej inteligencji.

  • Wydajność i dopasowanie: Upewnij się, że narzędzia mają podstawowe funkcje, takie jak automatyzacja, chatboty i analiza danych oraz są zgodne z wymaganiami dotyczącymi pomocy technicznej.
  • Układ i kompatybilność: Wybierz narzędzie, które dobrze współpracuje z Twoimi obecnymi platformami i systemami.
  • Elastyczność i personalizacja: wybierz narzędzie, które można dostosować do konkretnych potrzeb klienta.
  • Skalowalność i efektywność: Wraz z rozwojem firmy upewnij się, że narzędzie poradzi sobie z rosnącą liczbą zapytań o wsparcie.
  • Bezpieczeństwo i zgodność danych: Nadaj priorytet technologiom, które ściśle przestrzegają zasad i chronią dane konsumentów.
  • Świeże prace

    Świeże prace to intuicyjna wielokanałowa platforma obsługi klienta z generatywną sztuczną inteligencją do sprzedaży biletów i pomocy konwersacyjnej. Boty Freddy AI firmy Freshdesk mogą automatyzować odpowiedzi w czasie rzeczywistym, co pomaga Twoim klientom i personelowi wsparcia w oszczędzaniu czasu.

    Możesz zebrać cały kontekst za pomocą cyfrowych IVR i przypisać swoje interakcje do odpowiednich grup agentów. Reakcje platformy w czasie rzeczywistym, zautomatyzowane procesy i kontekstowe transfery agentów umożliwiają radykalne skrócenie średniego czasu obsługi.

    Dzięki Freshdesk na jednym ekranie Twój zespół będzie miał dostęp do całego kontekstu klienta ze wszystkich kanałów, w tym online, mobile, SMS, WhatsApp, Messenger, Apple Business Chat i innych. To wyposaża ich we wszystko, czego potrzebują, aby szybko rozwiązać każdy problem.

    Przeczytaj także: Platformy do tworzenia bazy wiedzy i FAQ dla Twojej firmy.

    Ada

    AdaNarzędzie obsługi klienta ma interfejs użytkownika typu „przeciągnij i upuść”, narzędzia budowlane generowane przez sztuczną inteligencję oraz wbudowane narzędzia analityczne, które informują o tym, gdzie należy skoncentrować się na automatyzacji.

    Platforma posiada unikalną funkcję, która pozwala szybko pisać konwersacyjne FAQ. Możesz zsynchronizować Adę ze swoją bazą wiedzy, aby automatycznie tworzyć nowe intencje na podstawie istniejącego materiału.

    Dzięki setkom wstępnie skonfigurowanych łączników do CRM, MAP i aplikacji e-commerce, Ada ułatwia tworzenie dopasowanych, zautomatyzowanych doświadczeń klienta. Wreszcie, możesz połączyć się z podstawowymi programami interakcji z klientami, takimi jak Zendesk, Salesforce, Talkdesk i inne, aby uprościć swoją pracę.

    Przeczytaj też: Freshdesk vs. Zendesk: Bitwa najlepszego oprogramowania do obsługi klienta.

    Aisera

    Chatbot obsługi klienta AI od Aisera wykorzystuje automatyzację, uczenie maszynowe i wielojęzyczną inteligencję konwersacyjną, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta, integrując się z istniejącymi narzędziami i systemami.

    Wykorzystując konwersacyjną sztuczną inteligencję i automatyzację, uczy się na podstawie każdej interakcji i usprawnia powtarzalne zadania i przepływy pracy.

    Możesz uzyskać głębszy wgląd i zapewnić lepszą obsługę dzięki obsłudze klienta Aisera opartej na sztucznej inteligencji. Dzięki Aisera możesz poprawić postrzeganie marki, lojalność klientów, proaktywną pomoc, a nawet generowanie dochodów dla firm.

    Gawędzenie

    Z pomocą Gawędzeniemożesz nauczyć chatbota korzystania z informacji o produktach i usługach Twojej firmy, takich jak zasoby online i bazy wiedzy, aby udzielać klientom poprawnych odpowiedzi i zapewniać szybką obsługę.

    Chatbot jest prosty w konfiguracji; kiedy podasz źródła danych, zacznie się uczyć. Aby korzystać z technologii Chatling, nie musisz uczyć się kodowania ani wykonywać ręcznych wyzwalaczy.

    Chatbot Chatling pomaga organizacjom obniżyć koszty pracy, zmniejszając zapotrzebowanie na znaczną liczbę pracowników obsługi klienta przy niewielkim zaangażowaniu ludzi. Najlepszą cechą chatbota Chatling jest zdolność rozumienia i reagowania na pytania klientów w dowolnym języku.

    Wonderchat

    Budowanie chatbota AI za pomocą Wonderchat jest tak proste, jak podanie adresu URL do Twojej witryny lub przesłanie pliku PDF. Platforma wykorzystuje Twoją bazę wiedzy do stworzenia unikalnego chatbota w pełni wspieranego przez ChatGPT.

    Twój chatbot AI może rozpocząć interakcję z użytkownikami i odpowiadać na ich pytania 24 godziny na dobę w zaledwie pięć minut.

    Dzięki wyjątkowemu zestawowi funkcji Wonderchat może poprawić skuteczność, szybkość i dokładność obsługi klienta. Firmy mogą efektywniej zarządzać swoimi zasobami, skracać czas reakcji i poprawiać jakość obsługi klienta, oferując zautomatyzowaną pomoc techniczną 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Sztuczna inteligencja Chatfuela

    Idealną technologią do tworzenia chatbotów, które zwiększają sprzedaż, usprawniają obsługę klienta i automatyzują komunikację z obserwującymi, jest Sztuczna inteligencja Chatfuela. Może dostarczać klientom informacji o Twojej firmie, odpowiadać na ich zapytania, sugerować towary i usługi i robić znacznie więcej.

    Sieć neuronowa GPT-4 z OpenAI zasila chatboty opracowane przez Chatfuel AI. Najnowsze funkcje modelu językowego GPT umożliwiają tworzenie użytecznych, funkcjonalnych i przypominających ludzi chatbotów.

    Kolejną kluczową korzyścią jest prosty i przyjazny dla użytkownika interfejs szkoleniowy AI usługi Chatfuel AI. Musisz przesłać absolutne minimum danych podczas szkolenia bota; reszta zostanie zsynchronizowana.

    SupportAgent.ai

    Zasilany sztuczną inteligencją Agent wsparcia Narzędzie, oparte na modelu językowym GPT-4, automatycznie umożliwia agentom tworzenie szkiców odpowiedzi dla Help Scout. Gdy otrzymasz nową prośbę o wsparcie, automatycznie tworzy wersje robocze odpowiedzi. SupportAgent stale poszerza swoją wiedzę, ucząc się z różnych źródeł i wersji roboczych.

    Aby upewnić się, że właściwe odpowiedzi są wysyłane do właściwych konsumentów, SupportAgent może uporządkować je według tagów. Najlepszym aspektem SupportAgent jest bezpieczeństwo. Chatboty wykorzystują informacje, które im przekazujesz, do tworzenia wersji roboczych, które są następnie bezpiecznie przechowywane.

    Sztuczna inteligencja arbuza

    Nowoczesna konwersacyjna platforma AI Arbuz rewolucjonizuje obsługę klienta, umożliwiając firmom tworzenie niestandardowych chatbotów wykorzystujących technologię GPT-4.

    Watermelon zapewnia organizacjom szybkie, łatwe i praktyczne podejście do poprawy zaangażowania klientów i przyspieszenia procesu obsługi klienta poprzez integrację inteligentnego środowiska chatbota z GPT-4.

    Bez kodu jest to jedna z najbardziej przyjaznych dla użytkownika platform konwersacyjnych do automatyzacji rozmów. Zintegrowanie oprogramowania, połączenie kanałów obsługi i rozpoczęcie automatyzacji obsługi klienta za pomocą chatbota AI może zmniejszyć obciążenie. Na każdym etapie podróży klienta chatbot zapewnia, że ​​jesteś dla niego dostępny.

    Seashore.AI

    Seashore.AI to oparta na sztucznej inteligencji platforma konwersacyjna, która pomaga firmom w usprawnianiu procesów sprzedaży i obsługi klienta. Może rozumieć zapytania klientów i odpowiadać na nie w czasie rzeczywistym, wykorzystując przetwarzanie języka naturalnego i integrując je z obecnym stosem technologii, zapewniając im szybką pomoc i wsparcie.

    Dzięki funkcjom, takim jak prosta analiza, szybka konfiguracja, 100% automatyzacja i nie tylko, Seashore.AI oferuje chatbota AI, który może naśladować mówienie do człowieka. Zapewnia również alternatywy płatności za użycie, aby pomóc organizacjom w znalezieniu idealnej opcji dla ich potrzeb. Ponadto Seashore.AI oferuje narzędzia, takie jak filmy, blogi i czaty na żywo, aby pomóc firmom w maksymalizacji sprzedaży online.

    Przemyślana sztuczna inteligencja

    Przemyślana sztuczna inteligencja jest skonstruowany przy użyciu uczenia maszynowego i wykształcony na podstawie wiedzy instytucjonalnej, więc nie trzeba go uczyć zbioru zasad. Wykorzystują sztuczną inteligencję do skutecznego rozwiązywania problemów i oszczędzania czasu, ponieważ uczy się dostrzegać wzorce lepiej niż człowiek.

    Sztuczna inteligencja przezorności szkoli i opracowuje potężnego, spostrzegawczego i posiadającego wiedzę agenta wsparcia niemal natychmiast, korzystając ze zgłoszeń historycznych, baz wiedzy, artykułów, makr, szablonów i wielu innych źródeł danych. W zależności od wymagań klienta i problemów, które próbujesz rozwiązać, może on zmieniać odpowiedzi.

    Kafelki

    Kafelki to wszechstronna aplikacja pomocy technicznej usprawniająca obsługę klienta i zarządzanie zgłoszeniami. Jest to skonsolidowana platforma, która umożliwia firmom łatwą obsługę próśb, skarg i zapytań klientów.

    Z pomocą Tiledesk firmy mogą poprawić zadowolenie klientów, oferując wyjątkową obsługę klienta. Jego system zgłoszeń umożliwia uporządkowane i metodyczne tworzenie, śledzenie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów.

    Tiledesk zapewnia możliwość automatycznego przydzielania i kierowania biletów. Inteligentnie przyznaje dostęp odpowiednim agentom lub zespołom na podstawie wcześniej ustalonych reguł. Gwarantuje, że obawy konsumentów trafią do odpowiedniej osoby lub działu w celu uzyskania szybkiej odpowiedzi.

    Wniosek

    Satysfakcjonujące doświadczenie klienta może zwiększyć lojalność wobec marki, poprawić utrzymanie klientów i dać Twojej firmie przewagę nad innymi, niezależnie od wielkości. Automatyzując żmudne procesy, oferując całodobową pomoc i tworząc zindywidualizowane odpowiedzi, technologie obsługi klienta AI mogą zwiększyć zaangażowanie i doświadczenie klientów.

    Dodatkowo sztuczna inteligencja może pomóc usprawnić procedury, zwiększyć zaangażowanie konsumentów i skrócić czas reakcji.

    Chcesz poprawić obecność swojej firmy? Wykorzystaj te narzędzia marketingu AI!