11 rozwiązań czatu w aplikacji, które pomogą zwiększyć zaangażowanie użytkowników

Udostępnij teraz w social media:

Chcesz być na bieżąco z zaangażowaniem użytkowników w aplikację produktu lub usługi? Musisz osadzić w aplikacji rozwiązanie czatu w aplikacji. A najlepsze wyniki uzyskasz, wypróbowując super wydajne narzędzia wymienione poniżej.

Funkcja czatu w aplikacji rośnie, ponieważ umożliwia firmom łączenie się z klientami, odbiorcami i potencjalnymi klientami 24 na 7. Użytkownicy budują również zaufanie i lojalność wobec Twojej firmy, aby zapewnić, że obsługa klienta jest dostępna w razie potrzeby.

Jednak tworzenie i zarządzanie takimi systemami, ponieważ wymaga dużego wkładu ze strony zespołów programistycznych front-end i back-end. Zamiast tego możesz po prostu uzyskać rozwiązanie czatu w aplikacji od dowolnego z poniższych dostawców i skupić się na rzeczach, które mają największe znaczenie.

Co to jest czat w aplikacji?

Czat w aplikacji to interfejs do wysyłania wiadomości tekstowych w aplikacjach mobilnych lub aplikacjach internetowych, który umożliwia konsumentom interakcję z zespołem obsługi klienta w firmie.

Musisz używać aplikacji takich jak WhatsApp lub Facebook Messenger, aby komunikować się ze znajomymi, członkami rodziny i kontaktami zawodowymi. Wyobraź sobie, jak uwzględnić tę funkcję w aplikacjach takich jak Amazon, eBay, Walmart, AT&T, Uber itp.

Różnica polega tylko na tym, że rozmawiasz teraz z przedstawicielami obsługi klienta, a interfejs pokazuje branding odpowiednich firm. Ale ogólny temat jest ten sam, dwustronna rozmowa.

Takie systemy już istnieją dla powyższych aplikacji, aby wspierać użytkowników i klientów przez odpowiednie firmy. To są praktyczne przykłady czatu w aplikacji.

Różnica między czatem w aplikacji a wiadomościami w aplikacji

Wiadomości w aplikacji i czaty w aplikacji to zasadniczo różne usługi. Ale oba z nich przyczyniają się do zaangażowania użytkowników i tworzenia wartości marki.

Dwukierunkowa komunikacja

Czat w aplikacji to komunikacja 1:1 między firmą a jej klientami, sprzedawcami, klientami, dostawcami, przedstawicielami obsługi klienta i tak dalej. I odwrotnie, wiadomości w aplikacji pokazują bogate i jednostronne informacje od firmy do klientów.

Komunikacja grupowa

Czaty w aplikacji mogą ułatwiać komunikację grupową między grupami klientów, społecznością, grupami roboczymi itp. Jednak wiadomości w aplikacji nie mogą ułatwić tej usługi.

Informacyjny

Wiadomości w aplikacji to rozwiązanie informacyjne informujące klientów lub użytkowników o działaniach, takich jak status zamówienia, promocje, rabaty, nadchodzące wyprzedaże itp. Wręcz przeciwnie, czat w aplikacji koncentruje się na rozwiązywaniu zapytań użytkowników i problemów związanych z produktami lub usługami.

Dlaczego czat w aplikacji jest bardzo potrzebny dla aplikacji?

Obecnie większość firm ma aplikacje, a także obsługę klienta. Ale nie wszyscy zintegrowali obsługę klienta ze swoimi aplikacjami. Wielkie marki, takie jak Amazon i Uber, oferują bezproblemową obsługę klienta za pośrednictwem czatów w aplikacji.

Dowiedz się poniżej, dlaczego rozwiązanie czatu w aplikacji staje się potrzebą godziny:

Nieustanne doświadczenie użytkownika

Klienci mogą inicjować czat lub połączenia z aplikacji, którą znają lepiej. Jeśli przekierujesz użytkownika do interfejsu innej firmy, może to stanowić dla niego wyzwanie. Niektórzy mogą również zrezygnować z Twojej aplikacji.

  Napraw system Wykrył nieautoryzowane zmiany w systemie operacyjnym oprogramowania układowego lub sterownikach UEFI

Spersonalizowana obsługa klienta

Gdy wsparcie przez czat lub telefon jest dostępne w aplikacji, Twoi przedstawiciele mogą łatwo dostosować komunikację w zależności od preferencji klienta dotyczących języka, godzin kontaktu, priorytetu itp.

Wykryj problemy z produktami/usługami

Po zintegrowaniu aplikacji skierowanej do klienta z funkcją czatu w aplikacji łatwiej jest wykrywać zamówienia, problemy z usługą lub problemy z aplikacją bezpośrednio po stronie przedstawiciela serwisu.

Rozwiązywanie problemów

Wsparcie techniczne lub zespoły wsparcia drugiego poziomu mogą łatwo przeprowadzić klienta przez zdalne wsparcie, pozostając z nim w kontakcie za pośrednictwem aplikacji. Użytkownicy są bardziej skłonni ufać żądaniom pomocy zdalnej z Twojej aplikacji niż stronom trzecim, które mogą być oszustami.

Integracja z aplikacjami biznesowymi

Możesz łatwo importować konwersacje z sesji pomocy technicznej do CRM i analizować dane, aby ulepszać swoje aplikacje, produkty lub usługi.

Załączniki multimedialne

Klienci mogą łatwo wysyłać zrzuty ekranu, filmy, obrazy, dokumenty i nie tylko za pośrednictwem rozwiązań czatu w aplikacji.

Możliwości sprzedaży dodatkowej

Ponieważ przedstawiciele widzą wybory i preferencje użytkowników, mogą zgłaszać się do aktualizacji, dodatków i nie tylko.

To były podstawy obsługi wiadomości w aplikacji i czatu na początek. Teraz znajdź poniżej kilka niezwykłych narzędzi do tworzenia unikalnych doświadczeń klientów:

Jeden sygnał

OneSignal to jedno z najpopularniejszych rozwiązań do przesyłania wiadomości w aplikacjach w aplikacjach internetowych, aplikacjach mobilnych itp. To rozwiązanie może stać się Twoim wspaniałym przyjacielem, gdy musisz pozyskać nowych klientów, wysłać oferty promocyjne, wyjaśnić zaktualizowane funkcje produktu i nie tylko.

Aplikacja zawiera popularne szablony wiadomości w aplikacji, których można używać w aplikacji mobilnej. Wszystkie rozwiązania są bezkodowe, więc każdy, kto ma podstawową wiedzę na temat funkcjonalności aplikacji mobilnej z zaplecza, może korzystać z większości funkcji OneSignal.

Najważniejsze funkcje wiadomości w aplikacji to:

  • Implementacja wiadomości w aplikacji bez kodu
  • Nie musisz uzyskiwać zgody z App Store lub Google Play
  • Posiada wbudowaną analitykę danych do celów marketingowych i ulepszania produktów
  • Nadaje się do przesyłania wiadomości w aplikacji, takich jak koszyki e-commerce, oferty, ankiety, oceny, prośby o pozwolenie, skierowania itp.

Możesz wypróbować plan Darmowy, aby szybko poznać usługę. Wypróbuj swoją aplikację i zobacz, jak reagują klienci. Jeśli Tobie i Twoim klientom się to podoba, możesz wybrać płatne plany, takie jak Rozwój, Profesjonalny lub Enterprise.

Kometa Czat

Czy chcesz ułatwić konstruktywne i owocne indywidualne zaangażowanie i rozmowę w swojej firmie? Szukasz łatwego w użyciu rozwiązania do czatu w aplikacji, które musi być skalowalne? Następnie musisz wypróbować rozwiązanie do komunikacji w aplikacji CometChat.

Jego zestaw programistyczny (SDK) jest przeznaczony dla większości popularnych platform i języków programowania aplikacji mobilnych. Na przykład programiści aplikacji mobilnych mogą używać SDK w projektach opartych na Swift, Kotlin, React, React Native, Laravel, PHP i innych.

Kluczowe funkcje tego pakietu SDK czatu w aplikacji to:

  • Deweloperzy muszą po prostu zainstalować pakiet SDK, połączyć się za pomocą jednej linii kodu i zacząć tworzyć niesamowite wrażenia.
  • SMS-y jeden do jednego
  • SMS-y grupowe
  • Połączenia głosowe
  • Rozmowy wideo
  • Załączniki multimedialne

CometChat oferuje obecnie bezpłatne możliwości budowania przy użyciu podstawowych funkcji, gotowych zestawów interfejsu użytkownika i widżetów. W bezpłatnym abonamencie możesz obsługiwać do 25 aktywnych użytkowników miesięcznie. Do skalowania możesz otrzymywać płatne subskrypcje.

Freshchat

Freshchat to nie tylko rozwiązanie dla wygodnych systemów czatu w aplikacji. Jest to również solidne rozwiązanie do obsługi klienta. Oprócz interfejsu czatu oferuje następujące zaawansowane funkcje:

  • Chatboty odpowiadają na proste pytania i regularne zapytania od użytkowników i klientów.
  • Integracja konta WhatsApp Business dla chatbota.
  • Nowoczesne przesyłanie wiadomości za pośrednictwem widżetów internetowych.
  • Możesz dostosować język komunikatora w ponad 33 językach.
  • Pakiet Freshchat SDK umożliwia implementację wszystkich zaawansowanych funkcji aplikacji internetowych w aplikacjach mobilnych.
  • Możesz przechowywać odpowiedzi w puszkach i oszczędzać czas i wysiłek przedstawicieli obsługi klienta.
  • W przypadku obsługi klienta na poziomie przedsiębiorstwa możesz użyć funkcji IntelliAssign, aby automatycznie przekierować czaty do odpowiedniego agenta.
  Jak zmienić hasło systemu Windows

Najlepsze jest to, że Freshchat oferuje bezpłatny plan na start z maksymalnie 100 agentami. Jeśli podoba Ci się usługa, możesz zwiększyć skalę, uzyskując odpowiedni plan cenowy.

PubNub

Regularne funkcje przesyłania wiadomości PubNub umożliwiają tworzenie indywidualnych, grupowych i wielkoskalowych czatów w aplikacji dla odbiorców i użytkowników. Co więcej, nie musisz utrzymywać infrastruktury serwerowej dla czatu ani zaplecza czatu.

Godne uwagi cechy tego dostawcy rozwiązań czatu w aplikacji to:

  • Wszystkie rodzaje udostępniania multimediów
  • Liczenie nieprzeczytanych wiadomości
  • Reakcje na czacie w aplikacji
  • Monit i wskaźniki pisania
  • Metadane użytkowników, grup i kanałów
  • Kontrola wulgaryzmów, filtry antyspamowe, banowanie użytkowników itp.
  • Usuwanie i aktualizowanie wiadomości
  • Wiadomości Push w aplikacji
  • Preferencje użytkownika

PubNub oferuje również bezpłatny plan usług, którego możesz użyć do stworzenia początkowej koncepcji czatu w aplikacji dla swojej aplikacji. Posiada większość podstawowych funkcji dla ograniczonej liczby jednostek MAU. Jego płatne subskrypcje obejmują pakiety Starter i PRO.

Czat w aplikacji

Czat w aplikacji oferuje rozwiązania nowej generacji do rozmów z obsługą klienta w aplikacjach mobilnych i internetowych. Oferuje chatboty do zarządzania pełną obsługą klienta i skrzydłem wsparcia. Możesz użyć jednego chatbota do obsługi prostych zapytań dostępnych w Twojej bazie wiedzy.

Możesz przypisać wiele chatbotów do jednego przypadku, gdy potrzebujesz solidnego systemu do obsługi złożonych zapytań. Te chatboty wykonują komunikację między maszynami i między komputerami, aby rozwiązywać pytania przychodzące.

A w chwilach, gdy maszyny nie mogą odpowiedzieć na zapytania, możesz sprowadzić na miejsce swojego przedstawiciela obsługi klienta.

Korzystając z bezpłatnego planu, możesz wypróbować funkcje czatu w aplikacji dla maksymalnie 5000 użytkowników. Kiedy będziesz gotowy do uaktualnienia planu subskrypcji, możesz wybrać Premium Starter lub Professional.

Czat z Twilio

Chat by Twilio to niezbędny interfejs programowania aplikacji (API), który umożliwia dodawanie funkcji czatu jeden-do-jednego do aplikacji internetowej lub mobilnej. Oprócz czatu umożliwia także zbudowanie systemu wiadomości w aplikacji.

Interfejs Conversations API obsługuje usługę przesyłania wiadomości, podczas gdy interfejs Programmable Messaging API obsługuje usługi przesyłania wiadomości w aplikacji. Możesz również zintegrować te funkcje ze swoim kontem WhatsApp Business, jeśli obecnie obsługujesz klientów korzystających z WhatsApp.

Nie tylko WhatsApp, możesz także zarządzać obsługą klienta dla biznesu za pośrednictwem innych kanałów, takich jak Facebook Messenger dla firm, Wiadomości biznesowe Google, konwencjonalne czaty, MMS i mobilna usługa krótkich wiadomości (SMS).

Firebase od Google

A może Google pomoże Ci stworzyć najnowocześniejsze rozwiązanie do przesyłania wiadomości w aplikacji dla Twojej aplikacji Google Play? Dobrze słyszałeś! Google Firebase to narzędzie do tworzenia zaawansowanych systemów przesyłania wiadomości w aplikacji, które uzyskują więcej wejść i kliknięć.

Za pomocą Google Firebase możesz dostarczać kontekstowe i ukierunkowane wiadomości. Na przykład, gdy użytkownik ukończy określony poziom, możesz mu podziękować lub wyświetlić jednorazową zniżkę w wyskakującym okienku.

Większość procesu konfiguracji jest wizualna. Dlatego możesz to sprawdzić przed omówieniem budowania doświadczenia klienta z dowolnym deweloperem.

  Jak nagrywać dźwięk z aplikacji w systemie Windows 10 za pomocą Audacity

LustroFly

MirrorFly to solidne rozwiązanie API w aplikacji, które można zintegrować z dowolną aplikacją, aby uzyskać lepsze wrażenia użytkownika. Umożliwia dodanie ponad 150 nowoczesnych funkcji przesyłania wiadomości do bieżącej aplikacji. Robiąc to, możesz mieć całkowitą kontrolę nad doświadczeniem użytkownika i danymi.

Najważniejsze cechy aplikacji MirrorFly to:

  • Szyfrowane wiadomości, aby wzmocnić firmy
  • Smsowanie
  • Połączenia wideo dla użytkowników z całego świata
  • Wiadomości offline
  • Powiadomienia push
  • Transmisja na żywo i transmisja
  • Kompatybilność z wieloma urządzeniami
  • Wiele kanałów
  • Wbudowane narzędzie do moderacji
  • Bezpieczne udostępnianie plików
  • Dane analityczne

Możesz wypróbować ją za darmo, jeśli chcesz zobaczyć, jak działa ta platforma, zanim zdecydujesz się na którykolwiek z jej płatnych planów subskrypcji.

Strumień

Stream to jeden z najlepszych interfejsów API czatu w aplikacji dla niestandardowych aplikacji do obsługi wiadomości. Korzystając z niezawodnej infrastruktury czatu i bogatych w funkcje zestawów SDK, możesz szybko tworzyć wiadomości na czacie w czasie rzeczywistym. Jego wyróżnione cechy to:

  • Pomaga stworzyć bezpieczną infrastrukturę przesyłania wiadomości zgodną z HIPAA, Soc2 i RODO
  • Ponad 5 milionów jednoczesnych połączeń bez żadnych problemów w jednym kanale
  • Opcje dodawania funkcji, takich jak reakcje, wzbogacanie adresów URL, wątki, wskaźniki pisania, stan odczytu itp.
  • Obsługa wielu dzierżawców w celu tworzenia aplikacji SaaS

Stream oferuje 30-dniowy bezpłatny okres próbny dla każdego z funkcjami, takimi jak wiadomości na czacie i elastyczne interfejsy API. Możesz także wybrać dowolny z płatnych planów.

ZEGOCLOUD

Jeśli chcesz zbudować skalowalny i działający w czasie rzeczywistym czat w aplikacji, ZEGOCLOUD jest idealnym rozwiązaniem. Konfigurowalny pakiet SDK czatu umożliwia szybkie tworzenie zaawansowanych funkcji czatu w aplikacjach internetowych i mobilnych. Najlepsze cechy ZEGOCLOUD to:

  • Liczba nieprzeczytanych wiadomości, aby odzyskać użytkowników na czacie
  • Prywatny czat jeden na jednego
  • Prywatny czat grupowy
  • Załączniki multimedialne
  • Wiadomość offline
  • Kanał publiczny
  • Historia wiadomości
  • Aktywne powiadomienie

Co miesiąc ZEGOCLOUD daje pierwsze 10 000 minut za darmo, a potem musisz płacić na bieżąco. Możesz sprawdzić ceny każdej usługi na tej platformie.

Awiofon

Intercom pozwala na stworzenie bezpośredniego kanału komunikacji między Tobą a klientami z Twojej aplikacji lub strony internetowej. Ten kanał zaangażowania można wykorzystać do sprzedaży, marketingu i wsparcia.

Firmy mogą uzyskać więcej konwersji dzięki ABM, chatbotom i automatycznym konfiguracjom spotkań. Pozwala także przeprowadzać kampanie i ankiety w ramach produktu i wielokanałowe, aby zwiększyć zaangażowanie w każdym punkcie styku. Możesz nawet zapewnić spersonalizowane i proaktywne wsparcie swoim klientom.

Ostatnie słowa

Do tej pory odkryłeś niesamowite narzędzia, pakiety SDK i interfejsy API, które oferują wyjątkowe rozwiązania czatu w aplikacji w przystępnej cenie. Większość funkcji jest również dostępna przed Tobą i możesz nie potrzebować więcej czasu na badania.

Być może zainteresuje Cię również najlepsze oprogramowanie do czatu na żywo typu open source, aby wspierać swoich globalnych klientów.

x