11 rozwiązań czatu w aplikacji, które pomogą zwiększyć zaangażowanie użytkowników

Chcesz być na bieżąco z zaangażowaniem użytkowników w aplikację produktu lub usługi? Musisz osadzić w aplikacji rozwiązanie czatu w aplikacji. A najlepsze wyniki uzyskasz, wypróbowując super wydajne narzędzia wymienione poniżej.

Funkcja czatu w aplikacji rośnie, ponieważ umożliwia firmom łączenie się z klientami, odbiorcami i potencjalnymi klientami 24 na 7. Użytkownicy budują również zaufanie i lojalność wobec Twojej firmy, aby zapewnić, że obsługa klienta jest dostępna w razie potrzeby.

Jednak tworzenie i zarządzanie takimi systemami, ponieważ wymaga dużego wkładu ze strony zespołów programistycznych front-end i back-end. Zamiast tego możesz po prostu uzyskać rozwiązanie czatu w aplikacji od dowolnego z poniższych dostawców i skupić się na rzeczach, które mają największe znaczenie.

Co to jest czat w aplikacji?

Czat w aplikacji to interfejs do wysyłania wiadomości tekstowych w aplikacjach mobilnych lub aplikacjach internetowych, który umożliwia konsumentom interakcję z zespołem obsługi klienta w firmie.

Musisz używać aplikacji takich jak WhatsApp lub Facebook Messenger, aby komunikować się ze znajomymi, członkami rodziny i kontaktami zawodowymi. Wyobraź sobie, jak uwzględnić tę funkcję w aplikacjach takich jak Amazon, eBay, Walmart, AT&T, Uber itp.

Różnica polega tylko na tym, że rozmawiasz teraz z przedstawicielami obsługi klienta, a interfejs pokazuje branding odpowiednich firm. Ale ogólny temat jest ten sam, dwustronna rozmowa.

Takie systemy już istnieją dla powyższych aplikacji, aby wspierać użytkowników i klientów przez odpowiednie firmy. To są praktyczne przykłady czatu w aplikacji.

Różnica między czatem w aplikacji a wiadomościami w aplikacji

Wiadomości w aplikacji i czaty w aplikacji to zasadniczo różne usługi. Ale oba z nich przyczyniają się do zaangażowania użytkowników i tworzenia wartości marki.

Dwukierunkowa komunikacja

Czat w aplikacji to komunikacja 1:1 między firmą a jej klientami, sprzedawcami, klientami, dostawcami, przedstawicielami obsługi klienta i tak dalej. I odwrotnie, wiadomości w aplikacji pokazują bogate i jednostronne informacje od firmy do klientów.

Komunikacja grupowa

Czaty w aplikacji mogą ułatwiać komunikację grupową między grupami klientów, społecznością, grupami roboczymi itp. Jednak wiadomości w aplikacji nie mogą ułatwić tej usługi.

Informacyjny

Wiadomości w aplikacji to rozwiązanie informacyjne informujące klientów lub użytkowników o działaniach, takich jak status zamówienia, promocje, rabaty, nadchodzące wyprzedaże itp. Wręcz przeciwnie, czat w aplikacji koncentruje się na rozwiązywaniu zapytań użytkowników i problemów związanych z produktami lub usługami.

Dlaczego czat w aplikacji jest bardzo potrzebny dla aplikacji?

Obecnie większość firm ma aplikacje, a także obsługę klienta. Ale nie wszyscy zintegrowali obsługę klienta ze swoimi aplikacjami. Wielkie marki, takie jak Amazon i Uber, oferują bezproblemową obsługę klienta za pośrednictwem czatów w aplikacji.

Dowiedz się poniżej, dlaczego rozwiązanie czatu w aplikacji staje się potrzebą godziny:

Nieustanne doświadczenie użytkownika

Klienci mogą inicjować czat lub połączenia z aplikacji, którą znają lepiej. Jeśli przekierujesz użytkownika do interfejsu innej firmy, może to stanowić dla niego wyzwanie. Niektórzy mogą również zrezygnować z Twojej aplikacji.

Spersonalizowana obsługa klienta

Gdy wsparcie przez czat lub telefon jest dostępne w aplikacji, Twoi przedstawiciele mogą łatwo dostosować komunikację w zależności od preferencji klienta dotyczących języka, godzin kontaktu, priorytetu itp.

Wykryj problemy z produktami/usługami

Po zintegrowaniu aplikacji skierowanej do klienta z funkcją czatu w aplikacji łatwiej jest wykrywać zamówienia, problemy z usługą lub problemy z aplikacją bezpośrednio po stronie przedstawiciela serwisu.

Rozwiązywanie problemów

Wsparcie techniczne lub zespoły wsparcia drugiego poziomu mogą łatwo przeprowadzić klienta przez zdalne wsparcie, pozostając z nim w kontakcie za pośrednictwem aplikacji. Użytkownicy są bardziej skłonni ufać żądaniom pomocy zdalnej z Twojej aplikacji niż stronom trzecim, które mogą być oszustami.

Integracja z aplikacjami biznesowymi

Możesz łatwo importować konwersacje z sesji pomocy technicznej do CRM i analizować dane, aby ulepszać swoje aplikacje, produkty lub usługi.

Załączniki multimedialne

Klienci mogą łatwo wysyłać zrzuty ekranu, filmy, obrazy, dokumenty i nie tylko za pośrednictwem rozwiązań czatu w aplikacji.

Możliwości sprzedaży dodatkowej

Ponieważ przedstawiciele widzą wybory i preferencje użytkowników, mogą zgłaszać się do aktualizacji, dodatków i nie tylko.

To były podstawy obsługi wiadomości w aplikacji i czatu na początek. Teraz znajdź poniżej kilka niezwykłych narzędzi do tworzenia unikalnych doświadczeń klientów:

Jeden sygnał

OneSignal to jedno z najpopularniejszych rozwiązań do przesyłania wiadomości w aplikacjach w aplikacjach internetowych, aplikacjach mobilnych itp. To rozwiązanie może stać się Twoim wspaniałym przyjacielem, gdy musisz pozyskać nowych klientów, wysłać oferty promocyjne, wyjaśnić zaktualizowane funkcje produktu i nie tylko.

Aplikacja zawiera popularne szablony wiadomości w aplikacji, których można używać w aplikacji mobilnej. Wszystkie rozwiązania są bezkodowe, więc każdy, kto ma podstawową wiedzę na temat funkcjonalności aplikacji mobilnej z zaplecza, może korzystać z większości funkcji OneSignal.

Najważniejsze funkcje wiadomości w aplikacji to:

  • Implementacja wiadomości w aplikacji bez kodu
  • Nie musisz uzyskiwać zgody z App Store lub Google Play
  • Posiada wbudowaną analitykę danych do celów marketingowych i ulepszania produktów
  • Nadaje się do przesyłania wiadomości w aplikacji, takich jak koszyki e-commerce, oferty, ankiety, oceny, prośby o pozwolenie, skierowania itp.

Możesz wypróbować plan Darmowy, aby szybko poznać usługę. Wypróbuj swoją aplikację i zobacz, jak reagują klienci. Jeśli Tobie i Twoim klientom się to podoba, możesz wybrać płatne plany, takie jak Rozwój, Profesjonalny lub Enterprise.

Kometa Czat

Czy chcesz ułatwić konstruktywne i owocne indywidualne zaangażowanie i rozmowę w swojej firmie? Szukasz łatwego w użyciu rozwiązania do czatu w aplikacji, które musi być skalowalne? Następnie musisz wypróbować rozwiązanie do komunikacji w aplikacji CometChat.

Jego zestaw programistyczny (SDK) jest przeznaczony dla większości popularnych platform i języków programowania aplikacji mobilnych. Na przykład programiści aplikacji mobilnych mogą używać SDK w projektach opartych na Swift, Kotlin, React, React Native, Laravel, PHP i innych.

Kluczowe funkcje tego pakietu SDK czatu w aplikacji to:

  • Deweloperzy muszą po prostu zainstalować pakiet SDK, połączyć się za pomocą jednej linii kodu i zacząć tworzyć niesamowite wrażenia.
  • SMS-y jeden do jednego
  • SMS-y grupowe
  • Połączenia głosowe
  • Rozmowy wideo
  • Załączniki multimedialne

CometChat oferuje obecnie bezpłatne możliwości budowania przy użyciu podstawowych funkcji, gotowych zestawów interfejsu użytkownika i widżetów. W bezpłatnym abonamencie możesz obsługiwać do 25 aktywnych użytkowników miesięcznie. Do skalowania możesz otrzymywać płatne subskrypcje.

Freshchat

Freshchat to nie tylko rozwiązanie dla wygodnych systemów czatu w aplikacji. Jest to również solidne rozwiązanie do obsługi klienta. Oprócz interfejsu czatu oferuje następujące zaawansowane funkcje:

  • Chatboty odpowiadają na proste pytania i regularne zapytania od użytkowników i klientów.
  • Integracja konta WhatsApp Business dla chatbota.
  • Nowoczesne przesyłanie wiadomości za pośrednictwem widżetów internetowych.
  • Możesz dostosować język komunikatora w ponad 33 językach.
  • Pakiet Freshchat SDK umożliwia implementację wszystkich zaawansowanych funkcji aplikacji internetowych w aplikacjach mobilnych.
  • Możesz przechowywać odpowiedzi w puszkach i oszczędzać czas i wysiłek przedstawicieli obsługi klienta.
  • W przypadku obsługi klienta na poziomie przedsiębiorstwa możesz użyć funkcji IntelliAssign, aby automatycznie przekierować czaty do odpowiedniego agenta.

Najlepsze jest to, że Freshchat oferuje bezpłatny plan na start z maksymalnie 100 agentami. Jeśli podoba Ci się usługa, możesz zwiększyć skalę, uzyskując odpowiedni plan cenowy.

PubNub

Regularne funkcje przesyłania wiadomości PubNub umożliwiają tworzenie indywidualnych, grupowych i wielkoskalowych czatów w aplikacji dla odbiorców i użytkowników. Co więcej, nie musisz utrzymywać infrastruktury serwerowej dla czatu ani zaplecza czatu.

Godne uwagi cechy tego dostawcy rozwiązań czatu w aplikacji to:

  • Wszystkie rodzaje udostępniania multimediów
  • Liczenie nieprzeczytanych wiadomości
  • Reakcje na czacie w aplikacji
  • Monit i wskaźniki pisania
  • Metadane użytkowników, grup i kanałów
  • Kontrola wulgaryzmów, filtry antyspamowe, banowanie użytkowników itp.
  • Usuwanie i aktualizowanie wiadomości
  • Wiadomości Push w aplikacji
  • Preferencje użytkownika

PubNub oferuje również bezpłatny plan usług, którego możesz użyć do stworzenia początkowej koncepcji czatu w aplikacji dla swojej aplikacji. Posiada większość podstawowych funkcji dla ograniczonej liczby jednostek MAU. Jego płatne subskrypcje obejmują pakiety Starter i PRO.

Czat w aplikacji

Czat w aplikacji oferuje rozwiązania nowej generacji do rozmów z obsługą klienta w aplikacjach mobilnych i internetowych. Oferuje chatboty do zarządzania pełną obsługą klienta i skrzydłem wsparcia. Możesz użyć jednego chatbota do obsługi prostych zapytań dostępnych w Twojej bazie wiedzy.

Możesz przypisać wiele chatbotów do jednego przypadku, gdy potrzebujesz solidnego systemu do obsługi złożonych zapytań. Te chatboty wykonują komunikację między maszynami i między komputerami, aby rozwiązywać pytania przychodzące.

A w chwilach, gdy maszyny nie mogą odpowiedzieć na zapytania, możesz sprowadzić na miejsce swojego przedstawiciela obsługi klienta.

Korzystając z bezpłatnego planu, możesz wypróbować funkcje czatu w aplikacji dla maksymalnie 5000 użytkowników. Kiedy będziesz gotowy do uaktualnienia planu subskrypcji, możesz wybrać Premium Starter lub Professional.

Czat z Twilio

Chat by Twilio to niezbędny interfejs programowania aplikacji (API), który umożliwia dodawanie funkcji czatu jeden-do-jednego do aplikacji internetowej lub mobilnej. Oprócz czatu umożliwia także zbudowanie systemu wiadomości w aplikacji.

Interfejs Conversations API obsługuje usługę przesyłania wiadomości, podczas gdy interfejs Programmable Messaging API obsługuje usługi przesyłania wiadomości w aplikacji. Możesz również zintegrować te funkcje ze swoim kontem WhatsApp Business, jeśli obecnie obsługujesz klientów korzystających z WhatsApp.

Nie tylko WhatsApp, możesz także zarządzać obsługą klienta dla biznesu za pośrednictwem innych kanałów, takich jak Facebook Messenger dla firm, Wiadomości biznesowe Google, konwencjonalne czaty, MMS i mobilna usługa krótkich wiadomości (SMS).

Firebase od Google

A może Google pomoże Ci stworzyć najnowocześniejsze rozwiązanie do przesyłania wiadomości w aplikacji dla Twojej aplikacji Google Play? Dobrze słyszałeś! Google Firebase to narzędzie do tworzenia zaawansowanych systemów przesyłania wiadomości w aplikacji, które uzyskują więcej wejść i kliknięć.

Za pomocą Google Firebase możesz dostarczać kontekstowe i ukierunkowane wiadomości. Na przykład, gdy użytkownik ukończy określony poziom, możesz mu podziękować lub wyświetlić jednorazową zniżkę w wyskakującym okienku.

Większość procesu konfiguracji jest wizualna. Dlatego możesz to sprawdzić przed omówieniem budowania doświadczenia klienta z dowolnym deweloperem.

LustroFly

MirrorFly to solidne rozwiązanie API w aplikacji, które można zintegrować z dowolną aplikacją, aby uzyskać lepsze wrażenia użytkownika. Umożliwia dodanie ponad 150 nowoczesnych funkcji przesyłania wiadomości do bieżącej aplikacji. Robiąc to, możesz mieć całkowitą kontrolę nad doświadczeniem użytkownika i danymi.

Najważniejsze cechy aplikacji MirrorFly to:

  • Szyfrowane wiadomości, aby wzmocnić firmy
  • Smsowanie
  • Połączenia wideo dla użytkowników z całego świata
  • Wiadomości offline
  • Powiadomienia push
  • Transmisja na żywo i transmisja
  • Kompatybilność z wieloma urządzeniami
  • Wiele kanałów
  • Wbudowane narzędzie do moderacji
  • Bezpieczne udostępnianie plików
  • Dane analityczne

Możesz wypróbować ją za darmo, jeśli chcesz zobaczyć, jak działa ta platforma, zanim zdecydujesz się na którykolwiek z jej płatnych planów subskrypcji.

Strumień

Stream to jeden z najlepszych interfejsów API czatu w aplikacji dla niestandardowych aplikacji do obsługi wiadomości. Korzystając z niezawodnej infrastruktury czatu i bogatych w funkcje zestawów SDK, możesz szybko tworzyć wiadomości na czacie w czasie rzeczywistym. Jego wyróżnione cechy to:

  • Pomaga stworzyć bezpieczną infrastrukturę przesyłania wiadomości zgodną z HIPAA, Soc2 i RODO
  • Ponad 5 milionów jednoczesnych połączeń bez żadnych problemów w jednym kanale
  • Opcje dodawania funkcji, takich jak reakcje, wzbogacanie adresów URL, wątki, wskaźniki pisania, stan odczytu itp.
  • Obsługa wielu dzierżawców w celu tworzenia aplikacji SaaS

Stream oferuje 30-dniowy bezpłatny okres próbny dla każdego z funkcjami, takimi jak wiadomości na czacie i elastyczne interfejsy API. Możesz także wybrać dowolny z płatnych planów.

ZEGOCLOUD

Jeśli chcesz zbudować skalowalny i działający w czasie rzeczywistym czat w aplikacji, ZEGOCLOUD jest idealnym rozwiązaniem. Konfigurowalny pakiet SDK czatu umożliwia szybkie tworzenie zaawansowanych funkcji czatu w aplikacjach internetowych i mobilnych. Najlepsze cechy ZEGOCLOUD to:

  • Liczba nieprzeczytanych wiadomości, aby odzyskać użytkowników na czacie
  • Prywatny czat jeden na jednego
  • Prywatny czat grupowy
  • Załączniki multimedialne
  • Wiadomość offline
  • Kanał publiczny
  • Historia wiadomości
  • Aktywne powiadomienie

Co miesiąc ZEGOCLOUD daje pierwsze 10 000 minut za darmo, a potem musisz płacić na bieżąco. Możesz sprawdzić ceny każdej usługi na tej platformie.

Awiofon

Intercom pozwala na stworzenie bezpośredniego kanału komunikacji między Tobą a klientami z Twojej aplikacji lub strony internetowej. Ten kanał zaangażowania można wykorzystać do sprzedaży, marketingu i wsparcia.

Firmy mogą uzyskać więcej konwersji dzięki ABM, chatbotom i automatycznym konfiguracjom spotkań. Pozwala także przeprowadzać kampanie i ankiety w ramach produktu i wielokanałowe, aby zwiększyć zaangażowanie w każdym punkcie styku. Możesz nawet zapewnić spersonalizowane i proaktywne wsparcie swoim klientom.

Ostatnie słowa

Do tej pory odkryłeś niesamowite narzędzia, pakiety SDK i interfejsy API, które oferują wyjątkowe rozwiązania czatu w aplikacji w przystępnej cenie. Większość funkcji jest również dostępna przed Tobą i możesz nie potrzebować więcej czasu na badania.

Być może zainteresuje Cię również najlepsze oprogramowanie do czatu na żywo typu open source, aby wspierać swoich globalnych klientów.