13 najlepszych asystentów marketingowych AI zapewniających lepszą wydajność i zwrot z inwestycji

Jeśli należysz do zespołu marketingowego i zastanawiasz się, jak w pełni wykorzystać moc AI w swoim zawodzie, asystenci marketingu AI są tutaj, aby Ci pomóc.

Rozwiązania te nie przypominają innych programów marketingowych, które wykorzystują technologię AI do wykonywania ograniczonej liczby zadań, takich jak tworzenie tekstu reklamy do mediów społecznościowych lub generowanie obrazu z tekstu.

Zamiast tego możesz porozmawiać z tymi inteligentnymi asystentami, a oni odpowiedzą na Twoje pytania. Możesz na przykład porozmawiać o celu projektu i poprosić go o udostępnienie niestandardowej strategii marketingowej.

W tym artykule przedstawimy niektórych biegłych asystentów marketingowych AI, których firmy i agencje mogą wykorzystać do swoich celów marketingowych.

Asystenci marketingu i ich potrzeby

Narzędzie asystenta marketingowego odnosi się do aplikacji, która może pomóc specjalistom ds. Marketingu w poprawie ich wydajności poprzez usprawnienie i automatyzację zadań. Niektóre z typowych zadań, które mogą wykonywać te narzędzia, to pisanie e-maili, pisanie treści, generowanie obrazów, zarządzanie mediami społecznościowymi, SEO i analiza wydajności kampanii.

Jeśli zespoły marketingowe mogą włączyć odpowiedniego asystenta marketingowego do swojego przepływu pracy, z pewnością poprawi to ich produktywność. Uwalniając ich od przyziemnych zadań, pozwalają ludziom stać się bardziej kreatywnymi.

Korzyści z korzystania z Asystenta ds. Marketingu

  • Oszczędź swój cenny czas i pieniądze
  • Oferuj spersonalizowane wrażenia klientom lub klientom
  • Automatyzuj zadania, aby zwiększyć produktywność w projektach marketingowych
  • Pomóż podejmować lepsze decyzje biznesowe w oparciu o dane
  • Zapewnij płynną komunikację między klientem a marketerem
  • Docieraj do szerszego grona odbiorców dzięki marketingowi wielokanałowemu
  • Zachowaj spójność w brandingu we wszystkich kanałach

Jak asystenci marketingowi wykorzystujący sztuczną inteligencję pomagają firmom

  • Korzystając z asystentów marketingowych opartych na sztucznej inteligencji, możesz zautomatyzować powtarzalne zadania marketingowe i skupić się na bardziej strategicznych aspektach.
  • Narzędzia mogą również generować plany kampanii marketingowych, gdy udostępnisz swoje cele.
  • Asystenci ci mogą zapewnić wgląd w zachowania, preferencje i trendy klientów, analizując duże ilości danych.
  • Rozwiązania te umożliwiają również przeprowadzanie analiz predykcyjnych i analiz konkurencji.
  • Mogą one identyfikować potencjalnych potencjalnych klientów przed ich segmentacją i pielęgnacją.
  • Za pomocą tych asystentów firmy mogą tworzyć różnego rodzaju treści i posty w mediach społecznościowych.

Teraz przyjrzymy się kilku najlepszym asystentom marketingowym AI, których możesz wybrać

MarketingBlocks

MarketingBlocks przedstawia przyszłość marketingu dzięki asystentowi marketingu AI o imieniu Ethan. Bez względu na niszę biznesową lub branżę, Ethan może stworzyć zasoby marketingowe w ciągu kilku minut.

Ponieważ te zasoby są wysokiej jakości i przypominają ludzi, praca z nimi będzie przypominać współpracę z ekspertami od marketingu.

Możesz użyć tego asystenta do tworzenia kompletnych stron docelowych, projektów banerów, filmów promocyjnych, filmów ze szprychami, profesjonalnych logo, wizytówek, sloganów, e-booków, biznesplanów, skryptów głosowych, artykułów i innych.

GoCharlie

NA GoCharlie, otrzymasz Charlie — asystenta marketingu AI, który może generować rodzaje treści gotowych do publikacji dla Twojej marki. Po przeszkoleniu Charliego w zakresie głosu, produktów i celów Twojej marki możesz poprosić Charliego o stworzenie treści z ponad 60 typów.

Jego kreator blogów umożliwia generowanie postów na blogu w szybkich krokach. Ta platforma jest również idealna do generowania napisów i reklam na Facebooku, Instagramie lub Linkedin. Możesz również poprosić Charliego o tworzenie zimnych e-maili, biuletynów, opisów produktów, obrazów, grafik, kopii stron internetowych i treści o zmienionym przeznaczeniu.

Kontrola

Kontrola oferuje osobistego asystenta marketingowego o nazwie AI Marketer, aby natychmiast uzyskać zwięzłe dane. Możesz korzystać z różnych monitów, aby uzyskać szczegółowe informacje marketingowe na temat analiz automatyzacji, rozwoju firmy, wydajności kampanii w poszczególnych kanałach, raportów wydajności segmentów i informacji o przychodach.

Oferuje nie tylko spersonalizowane rozwiązania dla wszystkich zapytań, ale także zapewnia dostosowane sugestie dotyczące kampanii marketingowych. W przypadku wiadomości e-mail może generować temat, nagłówek, treść wiadomości e-mail i wezwania do działania. Możesz także tworzyć kopie tekstowe dla marketingowych SMS-ów.

Kenyt

Z asystentem marketingu AI z Kenyt, firmy mogą osiągnąć szybki wzrost zwrotu z inwestycji i zapewnić indywidualne zaangażowanie klientów. Poza automatycznym przechwytywaniem potencjalnych klientów z kanałów takich jak strony internetowe, e-mail, media społecznościowe i czat, może również skutecznie ich segmentować na podstawie zainteresowań i zachowań.

Za pomocą ML i konwersacyjnej sztucznej inteligencji asystent ocenia leady w celu ustalenia ich priorytetów. Pomaga także zarządzać kampaniami wielokanałowymi, naturalnie angażować klientów w różnych kanałach i zbierać informacje na temat preferencji klientów.

Wiatr w plecy

Zespoły marketingowe mogą przestać stresować się zaczynaniem wszystkiego od zera, kiedy już to zrobią Wiatr w plecy. Ten asystent AI pomaga firmom w spersonalizowanych planach marketingu e-mailowego i platform społecznościowych zgodnie z branżą i dostępnym czasem.

Generowanie łatwego do wykonania planu, który obejmuje sprawdzone najlepsze praktyki i wysyłanie przypomnień, pozwala zachować porządek. Możesz także poprosić go o wygenerowanie dla Ciebie kopii marketingowych lub wygenerowanie obrazów do postów społecznościowych. Zawiera nawet czcionkę, kolor i logo Twojej marki w tworzonych dla Ciebie projektach.

ChatSpot

Firmy wybierają asystenta marketingowego opartego na sztucznej inteligencji ChatSpot uzyskać wsparcie we wzroście. Łączy ChatGPT z kilkoma źródłami danych, w tym HubSpot CRM, aby zapewnić Ci unikalne spostrzeżenia. Możesz podzielić się swoimi celami, aby poinformować go o swoim stylu. W konsekwencji poprawi przepływ pracy dzięki spersonalizowanej interakcji.

Jego szablony prospektów pomagają znaleźć kluczowe możliwości dotarcia do klientów. Ten asystent może również tworzyć różnorodne treści, takie jak posty na blogach, posty w mediach społecznościowych i obrazy generowane przez sztuczną inteligencję. Ponadto może dostarczać szczegółowych informacji o firmie, odkrywać słowa kluczowe i udostępniać strategie konkurencji.

Brandgorithm

Jeśli chcesz uzyskać przewagę konkurencyjną nad konkurentami, powinieneś iść do Brandgorithm. Jest to najlepszy asystent marketingowy AI, z którego może korzystać każda firma lub osoba. Korzystając z tego asystenta, wystarczy jedno kliknięcie, aby wygenerować idealny przekaz marketingowy dla dowolnego kanału.

Możesz także użyć tej platformy do stworzenia skutecznej kopii marketingowej, która rezonuje z docelowymi odbiorcami. Przydatne jest również zachowanie spójności w kanałach i generowanie treści dla mediów społecznościowych i stron docelowych.

Sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja to asystent, którego możesz używać do kampanii marketingowych i nie tylko. To nie jest kolejna platforma do generowania kopii i obrazów. Możesz go używać do zarządzania zadaniami i projektami, edytowania dokumentów, tworzenia map myśli i czatowania z nim, aby uzyskać odpowiedzi na dowolne zapytanie.

Ten asystent AI jest zawsze dostępny do burzy mózgów i koordynacji zadań. Zawsze, gdy jesteś w trakcie projektu i potrzebujesz pomocy, może pomóc Ci z zadaniami, dokumentami i wieloma innymi rzeczami.

AIsyfikuj

Szukasz asystenta AI, który pomoże Ci generować pomysły biznesowe lub szybko odpowiadać na zapytania klientów? Wybierać AIsyfikuj do automatycznego tworzenia ponad 30 rodzajów treści. Niezależnie od tego, czy chodzi o pisanie blogów, kopii e-maili, postów w mediach społecznościowych czy kopii e-maili, ten asystent AI pozwala robić to ponad 10 razy szybciej.

Może ci pomóc, generując wysokiej jakości i spersonalizowane treści dla stron docelowych, odpowiedzi na e-maile, odpowiedzi na zapytania klientów, teksty reklam, posty na LinkedIn i komentarze, hashtagi, tematy, klastry, plany kampanii marketingowych itp. Obsługuje również integrację HubSpot, która umożliwia wykorzystanie OpenAI w HubSpot CRM.

Współharmonogram

Mia jest asystentem ds. wywiadu marketingowego opartym na sztucznej inteligencji Współharmonogram który pomaga w ulepszaniu przepływów pracy w marketingu. Możesz porozmawiać z Mią, aby uzyskać nowe pomysły na projekty i pozwolić jej wymyślić nowe punkty widzenia. Asystent ten przyda się również podczas blokady pisarskiej generując pierwszy szkic artykułu na dowolny temat.

Możesz także archiwizować czaty dotyczące konkretnego projektu z całym zespołem, aby mogli dołączyć do rozmowy lub przejrzeć starą rozmowę. Najlepsze w Mia jest to, że łączy sztuczną inteligencję z ludzką kreatywnością, aby szybko dostarczać treści wysokiej jakości.

Natychmiast

Natychmiast Asystent AI oszczędza czas i pieniądze i nie wymaga żadnego szkolenia. Zarówno agencje, jak i firmy mogą to wykorzystać do zwiększenia współczynnika konwersji i zwrotu z inwestycji. Możesz poprosić go o napisanie artykułów i postów w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram itp.), A zrobi to w ciągu kilku minut.

Ponadto możesz poinstruować tego asystenta, aby napisał niestandardowe szablony dla Twoich potrzeb. Opisy reklam Google, główny tekst reklamy na Facebooku i miniatury w mediach społecznościowych to inne rzeczy, które możesz wygenerować, prosząc o to.

Kore.ai

Jeśli chcesz generować więcej kwalifikowanych leadów marketingowych, możesz skorzystać z inteligentnych wirtualnych asystentów Kore.ai. Gdy włączysz go do swojej strategii marketingowej, zwiększy to liczbę konwersji i poprawi jakość obsługi klienta.

Wirtualni asystenci AI tej platformy mogą wykorzystywać informacje z Twoich stron internetowych i wcześniejszych interakcji z klientami, aby oferować użytkownikom spersonalizowane doświadczenia. Można je również wykorzystać do punktacji leadów, pielęgnowania leadów, monitorowania wzmianek o marce, informacji o klientach i zasięgu w mediach społecznościowych.

Przepływ pracy GrowthHackers

Max jest asystentem ds. marketingu AI z Przepływ pracy GrowthHackers. Jest w stanie dostarczyć przydatnych spostrzeżeń, analizując dane Twojej firmy. Max proaktywnie zaleca dodanie do planu marketingowego dowolnego kanału, który może przynieść korzyści.

Ten asystent może zapewnić pouczający wgląd w skuteczność odbiorców, analizę atrybucji, metody optymalizacji i wiele innych. Wykonuje również analizę segmentów w oparciu o cele biznesowe lub projektowe. Najlepsze jest to, że koncentruje się na obszarach, które będą napędzać konwersje i zwiększać zaangażowanie klientów.

Podsumowanie

Współczesne zespoły marketingowe mają do czynienia z szeregiem zadań. Asystenci marketingowi AI mogą odgrywać skuteczną rolę w automatyzacji swoich zadań oraz dostarczaniu im pomysłów i zasobów.

Wspomnieliśmy tutaj o kilku najlepszych asystentach AI, których możesz wybrać dla swojej firmy zgodnie ze swoimi wymaganiami i zestawem funkcji, które oferują. Jeśli chcesz wykorzystać technologię AI w zespole sprzedaży, sprawdź tę listę narzędzi sprzedażowych AI.