Kupując produkty sprzedawane przez zewnętrznych sprzedawców na Amazon, nierzadko masz pytania dotyczące szczegółów produktu, opcji dostosowywania lub procesu wysyłki.
Niezależnie od tego, jakie jest Twoje pytanie lub problem, nawiązanie bezpośredniej komunikacji ze sprzedawcą może szybko uzyskać odpowiedź lub rozwiązanie problemu. Na szczęście Amazon oferuje użytkownikom wiele sposobów kontaktowania się ze sprzedawcami przed i po zakupie produktów.
Spis treści:
1. Skontaktuj się ze sprzedawcą za pośrednictwem strony z listą produktów Amazon
Jeśli kupujesz przedmiot od zewnętrznego sprzedawcy na Amazon, musisz sprawdzić sekcję Sprzedawane według, którą znajdziesz pod przyciskiem Kup teraz po prawej stronie listy produktów. Następnie wykonaj następujące kroki:
2. Skontaktuj się ze sprzedawcą za pośrednictwem strony zamówień Amazon
Jeśli kupiłeś już produkt na Amazon, możesz skontaktować się ze sprzedawcą w celu uzyskania wsparcia po zakupie, korzystając ze strony Zamówienia. Oto, co musisz zrobić:
3. Skontaktuj się ze sprzedawcą za pośrednictwem Centrum wiadomości Amazon
Jeśli już nawiązałeś komunikację ze sprzedawcą i chcesz kontynuować swoje zapytanie, możesz skorzystać z Centrum wiadomości Amazon. Oto, co należy zrobić:
Co zawrzeć w wiadomości do sprzedawcy Amazon
Gdy kontaktujesz się ze sprzedawcą Amazon, pamiętaj o podaniu w wiadomości następujących informacji, aby szybko znaleźć rozwiązanie:
Najlepiej nie podawać w wiadomościach żadnych danych osobowych, w tym numeru kontaktowego, adresu e-mail, adresu zamieszkania ani numeru karty kredytowej.
Gdy prześlesz pytanie lub zgłosisz problem sprzedawcy, odpowiada on zazwyczaj na Twoją wiadomość w ciągu 48 godzin. Jeśli jednak sprzedawca ma do czynienia z dużą liczbą wiadomości, spodziewaj się opóźnienia w czasie odpowiedzi.
Jeśli masz problem z produktem i chcesz go rozwiązać przed zamknięciem okresu zwrotu lub wymiany, możesz spróbować skontaktować się z działem obsługi klienta Amazon.
Podobnie, jeśli kupiłeś produkt od zewnętrznego sprzedawcy na Amazon, ale jeszcze go nie otrzymałeś i nie otrzymałeś odpowiedzi od sprzedawcy, najlepiej jest skontaktować się z obsługą klienta Amazon w sprawie brakującej paczki.