7 najlepszych narzędzi do pisania AI, których warto używać już dziś

Niezależnie od tego, czy zmagasz się z blokadą pisania, czy po prostu nie lubisz pisać, narzędzia do pisania oparte na sztucznej inteligencji mogą się przydać. Mogą nie tylko zaoszczędzić czas na pisaniu pierwszej wersji roboczej, ale także dostarczyć mnóstwo kreatywnych pomysłów. Tutaj przedstawiamy najlepsze narzędzia do pisania AI, które powinieneś już teraz sprawdzić.

1. Jaspis (dla profesjonalnych marketerów i blogerów)

Obsługiwany przez wiele modeli językowych (w tym GPT-4), Jasper jest jednym z najpopularniejszych elementów oprogramowania do pisania AI. Niezależnie od tego, czy chcesz wygenerować teksty reklam, posty na blogu czy podpisy w mediach społecznościowych, ma dla Ciebie ponad 50 szablonów.

Zaprojektowany dla profesjonalistów z branży marketingu i treści, Jasper ułatwia tworzenie treści dla całej kampanii. Podobnie ma autora długich postów na blogu, skupiającego się na SEO. Zanim zaczniesz pisać, możesz skorzystać z Czatu Jaspera, który pomoże Ci w fazie badań.

Aby zapewnić spójny ton wszystkich Twoich tekstów, Jasper uczy się i przejmuje głos Twojej marki oraz zapisuje szczegóły dotyczące Twojego projektu w swojej bazie wiedzy.

Jasper ma świetną społeczność i zespół szybkiego wsparcia, a także zapewnia bezpłatne szkolenia na swojej stronie internetowej, aby pomóc ludziom w pełni wykorzystać narzędzie.

Prawdopodobnie jedno z najlepszych narzędzi AI do tworzenia treści, Jasper ma trzy płatne plany, zaczynając od 49 USD miesięcznie.

2. ZamykaczeKopia (w przypadku treści zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek)

ClosersCopy to kolejne niesamowite narzędzie do pisania oparte na sztucznej inteligencji, skupiające się na pisaniu zoptymalizowanym pod kątem SEO. Zawiera setki gotowych struktur marketingowych i przepływów pracy, które mogą pomóc w wygenerowaniu zabójczej kopii.

To, co sprawia, że ​​ClosersCopy jest dobrym wyborem do pisania SEO, to fakt, że ma wbudowane narzędzia do audytu SEO i planowania. Funkcja audytu SEO porównuje wersję roboczą z najwyżej ocenianymi stronami w Google i dostarcza sugestie dotyczące ulepszeń. Podobnie planista SEO pomaga Ci stworzyć zarys postów na blogu na podstawie analizy konkurencji.

ClosersCopy ma trzy różne modele sztucznej inteligencji: jeden do copywritingu, drugi do artykułów i trzeci do opowiadania historii. Pomimo kilkudziesięciu funkcji ma przejrzysty, prosty pulpit nawigacyjny i edytor tekstu.

Cena waha się od 49,99 USD miesięcznie do 99,99 USD miesięcznie. Plan Power (najtańszy) umożliwia generowanie treści 300 razy, natomiast dwa pozostałe plany oferują nieograniczone pisanie.

Jeśli szukasz niedrogiego narzędzia do pisania AI, które wykona to zadanie, wypróbuj Rytr. Niezależnie od tego, czy chcesz pisać posty na blogu, teksty piosenek, teksty marketingowe, podpisy, scenariusze czy opisy produktów, Rytr ma szablony do prawie wszystkiego. Co więcej, możesz go używać do generowania obrazów AI i rozmawiania z jego chatbotem.

Rytr posiada łatwy w użyciu interfejs i możliwość generowania tekstu w ponad 30 językach. Jednak stworzenie pierwszej wersji roboczej zajmuje niewiele czasu, dzięki różnorodności przypadków użycia. Możesz dostosować wynik i użyć narzędzi do edycji, aby udoskonalić swoją pierwszą wersję roboczą.

Plan nieograniczony kosztuje 29 USD miesięcznie, natomiast konto Saver kosztuje 9 USD miesięcznie (100 000 znaków). Rytr ma nawet bezpłatny plan z 10 000 znaków i pięcioma obrazami miesięcznie. Ma rozszerzenie do Chrome, które działa bezproblemowo, umożliwiając pisanie podczas przeglądania.

Jeśli więc nie chcesz zasypywać autorów AI, Rytr będzie prawdopodobnie najlepszym rozwiązaniem. Chociaż nie oferuje wszystkich bajerów i gwizdków, jest to przyzwoite, wielofunkcyjne narzędzie, którego można używać do pisania profesjonalnego i osobistego.

4. Writesonic (do generowania treści w różnych formatach)

Writesonic, obsługiwany przez GPT, to coś więcej niż tylko pisarz AI. Posiada generatory obrazu i głosu, możliwość tworzenia niestandardowych botów AI oraz chatbota o nazwie Chatsonic.

Writesonic oferuje setki różnych szablonów, które umożliwiają tworzenie różnego rodzaju treści pisanych — od artykułów i esejów po strony docelowe i opisy w serwisie YouTube.

Tym, co wyróżnia Writesonic, jest to, że oferuje możliwość pisania długich artykułów nawet w ramach darmowego planu. Wystarczy wpisać temat, artykuł referencyjny i preferowany ton, a jednym kliknięciem możesz utworzyć kompletny artykuł.

Podobnie edytor Writesonic dzieli ekran na dwie sekcje, jedną do generowania tekstu, a drugą do jego edycji i formatowania, co znacznie ułatwia proces pisania.

Oprócz planu bezpłatnego Writesonic ma trzy plany płatne, zaczynając od 19 USD miesięcznie.

5. Kopia.ai (dla marek i zespołów)

Jeśli chcesz, aby każdy egzemplarz odzwierciedlał ton Twojej marki, Copy.ai jest doskonałym wyborem. Wykorzystując istniejące treści, identyfikuje głos Twojej marki. Podobnie istnieje baza informacji, do której możesz przesłać szczegółowe informacje o swoim projekcie — narzędzie następnie wykorzystuje zidentyfikowany ton i wiedzę w swoim piśmie, dodając spersonalizowany akcent.

Copy.ai posiada interfejs przypominający chatbota do generowania tekstu, który możesz następnie dodać do edytora i sformatować swoją treść. Co więcej, ma wbudowane przepływy pracy przeznaczone dla zespołów zajmujących się SEO, treścią i sprzedażą, które umożliwiają współpracę ze współpracownikami.

Copy.ai oferuje bezpłatne szkolenia i mnóstwo innych zasobów, dzięki którym możesz dowiedzieć się o swoim narzędziu. Bezpłatny plan zapewnia 2000 słów, podczas gdy nieograniczony plan Pro kosztuje 49 USD miesięcznie.

Zawiera także kilkanaście bezpłatnych narzędzi do tworzenia tematów wiadomości e-mail, podpisów, meta opisów, wezwań do działania, nazw produktów, sloganów itp. Co najważniejsze, możesz korzystać z tych bezpłatnych narzędzi bez konieczności rejestracji.

6. Sudowrite (za kreatywne pisanie i opowiadanie historii)

Jeśli jesteś kreatywnym pisarzem i szukasz narzędzia, które pomoże Ci w pisaniu, nie szukaj dalej. Obsługiwany przez GPT-3 i GPT-4, silnik opowieści Sudowrite może pomóc Ci napisać kompletną powieść.

Przed właściwą fazą pisania możesz użyć Sudowrite do przeprowadzenia burzy mózgów, opracowania postaci w opowieści i obmyślenia punktów fabuły. Po napisaniu kilku zdań możesz poprosić narzędzie, aby kontynuowało pisanie samodzielnie lub postępując zgodnie z instrukcjami. Co więcej, funkcja Opisz wykorzystuje metafory i zmysły, aby zilustrować scenę czytelnikom.

Gdy pierwsza wersja będzie już gotowa, Sudowrite może przeformułować, rozszerzyć lub skrócić zdania, aby dopracować Twoją historię. Może nawet przekazać opinię na temat Twojej historii, podkreślając możliwości ulepszeń.

Sudowrite ma trzy plany, z których najtańszy kosztuje 19 dolarów miesięcznie i oferuje 30 000 słów.

7. Inteligentna kopia (dla copywritingu)

Jeśli chcesz tworzyć manuskrypty odzwierciedlające wizerunek Twojej marki, wypróbuj Smart Copy. Ten asystent pisania AI, będący częścią rodziny Unbounce, może pomóc w tworzeniu angażujących treści na strony docelowe i kopie.

Zawiera galerię około 50 różnych szablonów, w tym szablony do codziennych zadań, takich jak tematy wiadomości e-mail, podziękowania i moduł rozwijania treści.

Płatny plan zawiera długi edytor o nazwie Writer. Wygląda jak zwykły edytor tekstu, ale po napisaniu kilku zdań (i ustawieniu preferencji) możesz poprosić Smart Copy, aby kontynuował pisanie za Ciebie. Gdy narzędzie wygeneruje wstępną wersję roboczą, możesz rozwinąć, zremiksować lub dodać więcej zdań do swojej kopii.

Oprócz blogów, stron docelowych i opisów produktów, Smart Copy może generować podstawowe wartości, slogany i misje Twojej firmy. Obsługuje dziesiątki języków, a także ma bezpłatne rozszerzenie do przeglądarki Chrome.

Smart Copy ma plan bezpłatny i płatny. Bezpłatny plan zapewnia 10 kredytów tygodniowo, podczas gdy plan Essential zapewnia 200 kredytów za 9 dolarów miesięcznie.