8 najlepszych narzędzi do głębokiego linkowania w celu poprawy konwersji

Istnieje silna korelacja między doświadczeniem użytkownika a rozwojem aplikacji mobilnej.

Szacuje się, że 77% aplikacji mobilnych jest porzucanych w ciągu trzech dni od instalacji.

W związku z tym doświadczenie użytkownika podczas wdrażania jest bardzo ważne. Świetny proces wdrażania użytkowników powinien upraszczać złożoność, ograniczać kroki i zapewniać szybkość przez cały czas.

Ponadto pomyślne wdrażanie aplikacji mobilnych wymaga głębokich linków.

Głębokie linkowanie to jedno z terminów marketingowych, które powinieneś znać w branży marketingu mobilnego. Zarówno użytkownicy, jak i marketerzy mogą czerpać korzyści z głębokiego linkowania.

Ponadto upraszcza podróż użytkownika, eliminując tarcie. Doprowadzi to do wzrostu współczynników konwersji i retencji użytkowników. To wygrana-wygrana!

Aplikacje mobilne z precyzyjnymi linkami są łatwiejsze w nawigacji, a marki odnotowują niższy zwrot z inwestycji. Głębokie łącze umożliwia użytkownikom szybkie przechodzenie między kampaniami i aplikacjami oraz korzystanie z ukierunkowanej, spersonalizowanej obsługi. Głębokie linki mogą również pomóc marketerom w kierowaniu użytkowników do odpowiednich treści na podstawie intencji ich wizyty.

Z tego artykułu dowiesz się, jak używać precyzyjnych linków na urządzeniach mobilnych i jakie narzędzia działają najlepiej.

Co to jest głębokie linkowanie?

Głębokie linkowanie sprawia, że ​​aplikacje działają jak strony internetowe. Oznacza to, że ludzie mogą kliknąć łącze w Internecie, w wiadomości e-mail lub SMS-ie lub w innej aplikacji i przejść bezpośrednio do jej funkcji. Pomaga marketerom mobilnym tworzyć niestandardowe ścieżki zakupowe klientów, doświadczenia związane z wdrażaniem aplikacji i konwersje handlu mobilnego.

Precyzyjny link zaczyna się od nazwy aplikacji zamiast „https://”, jak zwykły adres URL. Daje użytkownikom dostęp do z góry określonej strony w aplikacji, takiej jak strona marketingu mobilnego, gdzie zwykłe adresy URL nie działają.

Ostatecznym celem głębokiego linkowania jest konwersja, więc upewnij się, że kierujesz użytkowników do wydarzenia w aplikacji, w którym mają uczestniczyć. Załóżmy, że chcesz, aby kupili produkt na stronie produktu. Będziesz zachęcać do konwersji, kontrolując podróż użytkownika i minimalizując punkty porzucenia.

  • Zwiększ swoją wartość życiową — głębokie linki prowadzą użytkowników do właściwych treści, co zwiększa przychody, lojalność i wartość życiową (LTV).
  • Zwiększ swoje akwizycje – głębokie linki zapraszają użytkowników do ich ulubionych aplikacji lub oferują specjalne oferty. Możesz także dotrzeć do większej liczby osób za pomocą wielu kanałów, więc masz większe szanse na konwersję.
  • Usprawnij obsługę — głębokie linki ułatwiają użytkownikom znajdowanie treści bez nawigacji. Co więcej, pozwalają użytkownikom przejść bezpośrednio z mediów społecznościowych, strony mobilnej itp. do Twojej aplikacji.
  • Ponownie zaangażuj użytkowników – możesz użyć precyzyjnych linków, aby kierować użytkowników do określonych treści po tym, jak nie byli aktywni. Możesz ponownie zaangażować użytkowników, wysyłając im powiadomienia push z linkami do zaktualizowanych funkcji, ekskluzywnych ofert lub innych rzeczy, które sprawią, że będą chcieli się zameldować.

Jak działa głębokie linkowanie?

Głębokie linki mapują każdy ekran w aplikacji, takiej jak strona internetowa. W ten sposób każda strona internetowa, którą odwiedzasz w przeglądarce internetowej, ma ekran w aplikacji, dzięki czemu klienci mogą płynnie przechodzić od przeglądania sieci do przeglądania aplikacji.

Gdy użytkownik szuka produktu w wyszukiwarce mobilnej i ma już zainstalowaną aplikację, kliknięcie precyzyjnego linku przeniesie go prosto. Głębokie linkowanie poprawia współczynniki konwersji, usuwając krok z procesu transakcji.

Możesz używać precyzyjnych linków w witrynach mobilnych, powiadomień push i e-mailowych kampanii marketingowych. W ten sposób powiadomienie staje się bardziej wartościowe, dostarczając odpowiednich informacji i zwiększając liczbę konwersji.

Sprawdźmy narzędzia do tworzenia precyzyjnych linków lub testowania, aby poprawić konwersje.

Geniusz adresu URL

Generator precyzyjnych linków URL Genius został zaprojektowany z myślą o firmach każdej wielkości. Brian Klais założył ją w 2015 roku. Ten generator linków do aplikacji został zaprojektowany, aby ułatwić tworzenie linków do dowolnej aplikacji bez umiejętności kodowania lub umiejętności technicznych.

Jest łatwy w użyciu i możesz przekierowywać ruch, kopiując i wklejając adresy URL. Jest to platforma bez danych osobowych (bez zbierania danych osobowych!) i kodów QR, która umożliwia marketerom otwieranie aplikacji z dowolnego miejsca. Może to być profil społecznościowy lub strona produktu.

Funkcje narzędzia URL Genius

  • Linki do aplikacji nie wymagają pakietu SDK
  • Błyskawicznie wdrażaj łącza do aplikacji
  • Każde łącze do aplikacji ma dynamiczny kod QR
  • Inteligentne spostrzeżenia dzięki URL Genius
  • Indywidualny proces budżetowania

To narzędzie do tworzenia precyzyjnych linków jest również bardziej przyjazne dla użytkownika, ponieważ SDK i inne zasoby techniczne są opcjonalne.

Oddział

Branch to wieloplatformowe narzędzie do atrybucji i łączenia, które pomaga firmom oceniać i ulepszać doświadczenia użytkowników mobilnych. Użytkownicy mogą zwiększyć współczynniki konwersji, zaangażowanie i retencję za pomocą precyzyjnych linków, banerów mobilnych i atrybucji.

Pomaga stworzyć i uruchomić całą kampanię z głębokim linkowaniem. Możesz przechowywać informacje kontekstowe o użytkownikach, dokąd chcą się udać i skąd przybyli. Osiągniesz lepsze wyniki i poprawisz sposób interakcji użytkowników z Twoimi treściami.

Cechy oddziału

  • Wieloplatformowy identyfikator osoby
  • Uniwersalna reklama
  • Najlepsze wsparcie kampanii
  • Analiza kohortowa
  • Analizuj, optymalizuj i integruj dane Branch.

Komórki dzielą dziś firmy, prowadząc do niedokładnych przypisań i niedziałających linków, marnując pieniądze na marketing i rujnując wrażenia klientów.

Branch może temu zaradzić, przyglądając się wszystkim punktom kontaktu użytkownika i upewniając się, że linki prowadzą do właściwego miejsca na stronie internetowej lub w aplikacji.

JotURL

JotURL to ujednolicone narzędzie do optymalizacji marketingu cyfrowego dla agencji marketingowych, firm zajmujących się handlem elektronicznym i sprzedawców internetowych. Wykorzystają to do zarządzania, optymalizacji, porównywania i monitorowania swoich linków marketingowych.

JotURL ułatwia użytkownikom wykorzystanie punktów kontaktowych w wielu kanałach, optymalizację budżetów, poprawę wdrażania i wydajności kampanii oraz poprawę konwersji.

Funkcje JotURL

  • Niestandardowy kod QR logo
  • Dostosowanie domeny
  • Wezwania do działania z niestandardowym CSS
  • Monitor stanu
  • Konfigurowalny szablon wezwania do działania

Zarządzanie i realizacja tradycyjnych kampanii online wiąże się z wieloma kosztami, takimi jak wezwania do działania, śledzenie konwersji, linki markowe itp. Dzięki JotURL możesz zarządzać wszystkimi działaniami marketingowymi w jednym miejscu.

Kochava

Zunifikowana platforma odbiorców firmy Kochava łączy funkcje atrybucji mobilnej, analiz i zarządzania danymi.

System wysyła powiadomienia, gdy zmieniają się kluczowe wskaźniki, wzrastają współczynniki konwersji, spadają przychody lub zmienia się liczba instalacji. Powiadomienia są wysyłane przez e-mail, Slack, SMS lub PagerDuty.

Cechy Kochavy

  • Integracja segmentu
  • Integracja z botem
  • Integracja miejskiego sterowca
  • Skonfiguruj powiadomienia
  • Śledź aplikacje klienckie za pomocą śledzenia innej firmy

To jedyne mobilne narzędzie atrybucji, które może przypisywać instalacje bez osadzania pakietu SDK w aplikacji. W ten sposób możliwe jest przypisywanie aplikacji poprzez integrację z chmurą, a nie w samej aplikacji.

Oprogramowanie do skracania adresów URL Geniuslink umożliwia twórcom treści, pisarzom, sprzedawcom i sprzedawcom automatyczne kierowanie łączy do różnych stron internetowych w oparciu o lokalizację ich klientów.

Wydawcy mogą kierować klientów do określonych stron w regionalnych witrynach sklepowych Amazon za pomocą algorytmów dopasowywania produktów.

Platforma pozwala YouTuberom tworzyć strony docelowe ze zdjęciami produktów, przyciskami CTA i niestandardowymi logo. Geniuslink pozwala menedżerom testować wiele stron internetowych za pomocą testów A/B. Ponadto śledzą piksele w hiperłączach, przekierowują odwiedzających i analizują kliknięcia na różnych stronach internetowych.

Funkcja tagowania Geniuslink umożliwia administratorom dodawanie tagów UTM do łączy, dzięki czemu użytkownicy mogą porównywać kampanie, kanały, źródła, słowa kluczowe itp.

Funkcje GeniusLink

  • Zarządzanie kampaniami
  • Domeny niestandardowe
  • Zaangażowane śledzenie
  • Reklamy i marketing
  • Linki analityczne

Ponadto mechanizm raportowania oferuje wgląd w polecenia, system operacyjny, urządzenia, miejsca docelowe, współczynniki klikalności, konwersje, sprzedaż i prowizje.

Dostarcz

Delivr umożliwia skracanie linków i zarządzanie krótkimi adresami URL i kodami QR w ramach kampanii marketingowych i medialnych, a wszystko to za pomocą jednego kliknięcia.

Krótkie adresy URL i kody QR umożliwiają dostarczanie różnych aplikacji w zależności od urządzenia lub systemu operacyjnego.

Ponadto wiele stron internetowych, parametrów i sterowników kampanii sprawia, że ​​linki są dłuższe, a Delivr skraca je do mediów społecznościowych, poczty e-mail i wiadomości tekstowych.

Cechy Delivr

  • Konstruktor UTM
  • Skróć swój adres URL
  • Branding linku
  • Śledzenie linków

Możesz łatwo śledzić wydajność każdego kanału marketingowego, udostępniając swoje linki w wiadomościach e-mail, SMS-ach, reklamach displayowych, mediach społecznościowych i nie tylko.

URL aplikacji

Rozwiązanie AppURL firmy Quixey oferuje możliwość wyboru schematu adresów URL, który jest najbardziej odpowiedni dla Twojej aplikacji.

Otrzymasz obszerną dokumentację i przewodnik, jak udostępnić swoją aplikację mobilną w Internecie.

Funkcje AppURL

  • Głębokie linkowanie Twojej witryny
  • Głębokie linkowanie między aplikacjami
  • Podglądy niestandardowych linków
  • Przeanalizuj swój dostęp
  • Wysyłanie wiadomości SMS-em

Usługa AppURL umożliwia skierowanie aplikacji mobilnej do natywnych wersji Androida, Blackberry 10, iOS i Windows Phone.

Linki dynamiczne Firebase

Linki dynamiczne Firebase to precyzyjne linki zaprogramowane w inteligentny sposób, aby przekierowywać użytkowników do odpowiedniego sklepu z aplikacjami, jeśli nie mają oni aplikacji zainstalowanej na swoim urządzeniu.

Linki te przekierowują również użytkowników do strony zastępczej, jeśli aplikacja jest niedostępna.

Umożliwi to aplikacji analizę informacji o łączach, które doprowadziły użytkownika do aplikacji w pierwszej kolejności, zapewniając w ten sposób spersonalizowane wrażenia dla użytkownika.

Funkcje linków dynamicznych Firebase

  • Zmień odwiedzających witrynę w użytkowników aplikacji
  • Zintegrowane kampanie wielokanałowe
  • Udostępniaj zawartość swojej aplikacji
  • Konwertuj użytkowników komputerów stacjonarnych na użytkowników aplikacji
  • Zwiększ osobistą promocję swojej aplikacji
  • Popraw widoczność swoich analiz

W ten sposób użytkownicy aplikacji cieszą się lepszymi doświadczeniami użytkownika i oszczędzają czas.

Wniosek

System głębokiego linkowania może pomóc Ci osiągnąć maksymalne cele marketingowe dla Twojej aplikacji mobilnej przy minimalnych nakładach inwestycyjnych. Ponadto takie podejście ułatwia użytkownikom dostęp do treści, produktów i rabatów.

Możesz w pełni wykorzystać głębokie linki, wykorzystując je strategicznie jako inteligentny sprzedawca aplikacji. Wybierz mądrze narzędzia do głębokiego linkowania z powyższej listy!

Następnie sprawdź najlepsze narzędzia do zarządzania linkami do marek.