8 narzędzi do przesyłania opinii wideo w celu lepszego zgłaszania błędów

W rozwoju produktu konieczne staje się, aby zespół programistów otrzymywał informacje zwrotne od użytkowników końcowych, aby wiedzieć, czy produkt działa zgodnie z ich oczekiwaniami. Mogą to być proste kwestie, takie jak umieszczenie przycisku lub projekt formularza, oraz złożone problemy, takie jak błąd, którego użytkownik nie jest w stanie wskazać.

Często użytkownik końcowy nie jest osobą techniczną i może nie być w stanie wyrazić problemu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub sesji czatu. Tutaj pomocne są opinie wideo.

Co to jest informacja zwrotna wideo?

W przypadku informacji zwrotnej wideo użytkownik końcowy wchodzi w interakcję z systemem, którym może być strona internetowa lub aplikacja, i rejestruje swoje interakcje za pomocą narzędzia do nagrywania ekranu, jednocześnie mówiąc o tym, co robi i dlaczego jest zadowolony lub niezadowolony z określonej funkcji.

Mogli również jasno wyjaśnić błędy i różnice między oczekiwanymi a rzeczywistymi wynikami, co ułatwia zespołowi programistycznemu odtworzenie problemu po ich stronie.

Oto kluczowe punkty, dla których wielu programistów przechodzi na wideo, aby przekazać opinię lub zgłosić błąd:

  • Łatwy do zrozumienia: ponieważ użytkownik końcowy wchodzi w interakcję z systemem, przekazując informacje zwrotne, programista może zrozumieć, gdzie występuje problem.
  • Oszczędność czasu: 5-minutowy film może wyjaśnić, kiedy i gdzie występuje błąd lub gdzie interfejs użytkownika nie jest wystarczająco przyjazny, co może zająć 1 godzinę spotkania.
  • Zapewnia większą przejrzystość problemu: opinie wideo mogą pomóc programiście zrozumieć, jaka wartość została wprowadzona, aby spowodować błąd, który przycisk został kliknięty i jak trudne było dla użytkownika zlokalizowanie określonej funkcji w aplikacji. Pomoże im to dodać więcej walidacji lub przeprojektować interfejs użytkownika, aby był bardziej przyjazny dla użytkownika.
  • Daj wyobrażenie o potrzebach/odczuciach klienta: programista może zrozumieć, jakie trudności napotyka klient podczas interakcji z aplikacją. Rozważmy na przykład sytuację, w której produkty są dodawane do koszyka, ale klient nie finalizuje zakupu. Możliwe, że ikona koszyka była zbyt mała lub ukryta za inną opcją menu. Można to zrozumieć, obserwując, w jaki sposób klienci wchodzą w interakcję z aplikacją zakupową i słuchając, co w tym czasie mówią. Deweloper może sprawić, by ikona koszyka była większa i bardziej widoczna.
  • Pozostań w kontakcie w dalszej komunikacji: po wprowadzeniu zmian ten sam użytkownik może zostać poproszony o przesłanie nowej opinii wideo, aby sprawdzić, czy problem został rozwiązany.

Oto niektóre z zaawansowanych narzędzi do przesyłania opinii i raportowania wideo, które tworzą przystępne, interaktywne i animowane sposoby wystawiania opinii na temat Twojej witryny

BugHerd

BugHerd to oprogramowanie do zarządzania zbieraniem opinii i zgłaszaniem błędów w chmurze, które umożliwia użytkownikowi łatwe zarządzanie wszystkimi zmianami w witrynie należącej do użytkownika z jednej centralnej lokalizacji, co jest wygodnym sposobem obsługi opinii i błędów.

Cechy:

  • Prosty w konfiguracji
  • Proste opinie gości
  • Informacje zwrotne wideo
  • Komentowanie w czasie rzeczywistym

BugHerd to najbardziej szczegółowe na świecie wizualne sprzężenie zwrotne i narzędzie do śledzenia błędów. Jego interfejs jest podobny do karteczek samoprzylepnych, które przypinają opinie klientów i śledzą błędy bezpośrednio na stronie.

Frame.io

Frame.io firmy Adobe zawiera kompleksowe rozwiązanie, które umożliwia użytkownikowi udostępnianie multimediów, śledzenie opinii i zapewnia usprawnienie przepływu pracy użytkownika. To oprogramowanie nie naraża danych i bezpieczeństwa użytkownika, ponieważ wszystkie sesje w tym narzędziu są szyfrowane. Co więcej, użytkownicy mogą uzyskać do tego dostęp bez dodatkowych kosztów, co jest wliczone w subskrypcję Adobe Creative Cloud.

Cechy:

  • Przyspiesz recenzje/opinie i zatwierdzenia
  • Udostępniaj pliki w mgnieniu oka
  • Swobodnie udostępniaj filmy każdemu
  • Pracuj z dowolnego miejsca, na dowolnym urządzeniu

Te funkcje zapewniają potężny sposób tworzenia projektów, udostępniania i współpracy między programistami i użytkownikami.

Gowizualnie

GoVisually to najprostsze rozwiązanie sprawdzające do bezpośredniej wizualnej informacji zwrotnej na temat projektów, plików PDF i treści wideo; tutaj konsument może przesyłać pliki w dowolnym formacie.

Cechy:

  • Przesyłaj i dodawaj adnotacje do różnych typów plików
  • Udostępnij nieograniczonej liczbie recenzentów
  • Przechowuj wszystkie swoje poprawki w jednym miejscu

Oferuje użytkownikom siedem dni bezpłatnego okresu próbnego, a jego ceny zaczynają się od 99 USD miesięcznie. Jest to dość drogie w porównaniu z innym oprogramowaniem, ale bardzo wydajne. Jest to proste i łatwe rozwiązanie do uzyskiwania opinii wideo, ponieważ integracja ze stroną internetową lub aplikacją wymaga minimalnych kroków.

Userback.io

Userback.io to łatwe rozwiązanie dla programistów, agencji i właścicieli witryn internetowych, umożliwiające zbieranie cennych opinii użytkowników lub zgłaszanie błędów z projektów internetowych oraz zarządzanie lub udostępnianie w interfejsie internetowym opartym na chmurze.

Cechy:

  • Wzbogacaj opinie o kontekstowe wideo w aplikacji i przechwytywanie ekranu.
  • Nadaj priorytet funkcjom i poprawkom, których potrzebują Twoi użytkownicy
  • Zintegruj z istniejącymi przepływami pracy i platformami projektowymi

Userback to firma SaaS, która integruje się z wieloma innymi platformami, takimi jak JIRA, HipChat, Slack itp. Ceny tego oprogramowania zaczynają się od 79 USD miesięcznie.

Widmoniale

Vidmonials to potężne narzędzie do gromadzenia wideo, które umożliwia klientom gromadzenie, zarządzanie i udostępnianie wpływowych filmów od potencjalnych klientów, pracowników i odbiorców.

Jest to stosunkowo łatwe do wdrożenia na dowolnej stronie internetowej, umożliwiając klientom nagrywanie, edytowanie i przesyłanie referencji wideo. Jest to regularnie konserwowane i aktualizowane, aby zapewnić płynne działanie.

Filestage.io

Filestage.io to platforma współpracy i recenzji, która umożliwia użytkownikowi przesyłanie, przeglądanie i zatwierdzanie plików, takich jak filmy, obrazy, pliki audio i pliki tekstowe z dodatkowymi funkcjami kontroli wersji, komentowania w czasie rzeczywistym i szczegółowej analizy, co upraszcza otrzymywanie opinii i raportów o błędach.

Cechy:

  • Komentuj pliki
  • Śledź swoje postępy
  • Uzyskaj zgodę na pracę

Filestage oferuje bezpłatny plan próbny, a płatne plany zaczynają się od 19 USD miesięcznie.

wipster:

Wipster.io ułatwia udostępnianie i przeglądanie, gdy jesteś w podróży. Ma mobilny interfejs użytkownika, dzięki czemu rzeczy są bardziej dostępne i proste.

Cechy:

  • Zarządzanie mediami
  • Udostępnij do sprawdzenia
  • Śledź postępy
  • Komentarze stają się zadaniami
  • Bezpośrednie porównanie
  • Kontrola wersji

Jest bezpłatny dla wszystkich osób i do okazjonalnego użytku, a do celów biznesowych cena zaczyna się od 19,95 USD za użytkownika miesięcznie.

Animoto

Narzędzie Animoto pozwala użytkownikowi na stronie internetowej stworzyć profesjonalnie wyglądający film, w którym użytkownik otrzymuje szeroką gamę stylów wideo, dodaje swoje zdjęcia / filmy i dostosowuje je za pomocą tekstu, muzyki i efektów. Zapewnia to również inne funkcje, takie jak analiza wideo, narzędzia do współpracy i bezpośrednie udostępnianie filmów.

Cechy:

  • Łatwy w użyciu
  • Ogromna biblioteka muzyczna
  • Możliwość dostosowania w dowolnym momencie

Animoto oferuje bezpłatny plan tworzenia nieograniczonej liczby filmów z marką Animoto. Jeśli chcesz tworzyć filmy bez marki, płatne plany zaczynają się od 9 USD miesięcznie.

Wniosek

Powyższe daje wyobrażenie o niektórych z najlepszych narzędzi do przesyłania opinii wideo. Według mojego wyboru użytkownik może korzystać z frame.io, ponieważ nie ma potrzeby dokonywania osobnego zakupu, jeśli użytkownik ma kreatywne konto w chmurze w Adobe. Ułatwia to wdrożenie i obejmuje wsparcie Adobe, dzięki czemu jest bardziej niezawodne.

Możesz również rozważyć przyjrzenie się tym narzędziom do zbierania opinii od klientów.