8 sposobów na poprawę sygnałów społecznościowych i ich wpływ na SEO

Czy walczysz o rozwój na platformach społecznościowych, ale nie ma wyników? Zapewniamy ochronę i przedstawiamy najlepsze sposoby na przyspieszenie rozwoju.

W dzisiejszej dobie informacji i technologii cały świat działa na platformach mediów społecznościowych. Wszystko pojawiło się w Internecie, od czytania gazet po uczęszczanie na wykłady, od konsultacji lekarskich po rezerwację biletów.

Platformy mediów społecznościowych, takie jak Facebook, Instagram i Twitter, pomogły ludziom znaleźć nowe ścieżki i możliwości rozwoju zawodowego i biznesowego. Ułatwiło nawet ludziom prezentowanie swoich talentów, prezentowanie poglądów, dzielenie się pomysłami i zarabianie pieniędzy. Ale to nie wystarczy, jeśli ktoś chce utrzymać swoją karierę za pośrednictwem takich platform mediów społecznościowych.

Internet działa na określonych algorytmach, w których trzeba być regularnie widocznym online z ich treścią, aby czerpać korzyści z mediów społecznościowych. Ludzie biorą nawet udział w kursach zarządzania mediami społecznościowymi, aby stać się w tym lepszymi.

Istnieją ogromne czynniki, które bezpośrednio lub pośrednio wpływają na rankingi w Google. Jednak widoczność w mediach społecznościowych można zwiększyć wraz ze wzrostem sygnałów społecznościowych. Zanim zaczniemy od tematu, jak to poprawić, dowiedzmy się, czym są te sygnały społeczne, jak mogą wpływać na rozwój jednostki i dlaczego jest to uważane za czynnik rankingowy.

Później, po przejrzeniu wszystkich tych tematów, zagłębimy się w sposoby, dzięki którym możemy improwizować sygnały społecznościowe dla SEO.

W jaki sposób polubienia, udostępnienia i wyświetlenia pomagają w rozwoju treści?

Chcesz zwiększyć liczbę fanów w mediach społecznościowych dzięki prawdziwym obserwującym? Zastanawiasz się, jak przyciągnąć zainteresowanych widzów? Oto odpowiedź. Liczba polubień, udostępnień i wyświetleń może wpłynąć na Twój rozwój na platformach społecznościowych. Zobaczmy jak.

Musisz zgromadzić więcej odbiorców, aby odnieść większy sukces w marketingu. Im więcej osób dotrzesz ze swoimi treściami, tym bardziej popularne będą Twoje treści. Istnieje jednak kilka sposobów na podniesienie poziomu popularności. Nowsze media mogą ogromnie podnieść wskaźnik sukcesu. Jednak spędzenie kilku godzin z treścią i pozostawanie zaangażowanym może zwiększyć Twój zasięg.

Co więcej, maksymalizacja liczby widzów, polubień i udostępnień może sprawić, że Twoje treści trafią do dużej grupy odbiorców. Większy zasięg jest zawsze lepszy dla rozwoju treści w mediach społecznościowych.

Na przykład, jeśli użytkownik często lubi Twoje treści, jest bardziej prawdopodobne, że zasugeruje mu Twoje treści na swoim kanale. Podobnie, więcej udostępnień i wyświetleń również wpływa na dużą publiczność.

Czym dokładnie są sygnały społecznościowe?

Sygnały społecznościowe to po prostu reakcje ludzi na treści online pojawiające się na platformach społecznościowych. Są to polubienia, nielubienia, wyświetlenia, udostępnienia, komentarze, tweety i retweety. Im więcej zarejestrowanych odpowiedzi, tym bardziej popularna i mainstreamowa jest treść. Dlatego trzeba być widocznym w internecie, żeby takich reakcji było więcej.

Co więcej, z punktu widzenia SEO, sygnały społecznościowe to sygnały, które improwizują wyszukiwarki i zapoznają osobę z tożsamością, popularnością i wiarygodnością jej profilu lub postu. Jednak w przypadku różnych platform istnieją różne wskaźniki, które można nazwać sygnałami społecznościowymi.

Jak sygnały społecznościowe wpływają na SEO?

Sygnały społecznościowe wskazują stopień, w jakim dana treść pojawiająca się w Internecie dotarła do docelowych odbiorców. Na przykład osoba przesyła wideo na Instagramie, dzieląc się ważnymi informacjami na temat choroby Covid-19.

Liczba polubień i wyświetleń, jakie uzyska na filmie, będzie wskazywać na trafność i wagę treści. Im więcej opinii i preferencji, tym bardziej widoczna będzie treść w topowych wynikach wyszukiwania w internecie, wskazując na wysoką jakość treści.

Ostatecznie wyszukiwarki dokładają wszelkich starań, aby zapewnić użytkownikom wysokiej jakości treści, które są zgodne z reakcjami użytkowników. Dlatego sygnały społecznościowe są niezbędne dla SEO. Pomagają generować ruch na określonych treściach, sygnalizując algorytmowi sieciowemu tworzenie wyników.

Dlatego sygnały społecznościowe mają pośredni wpływ na wydajność SEO. Chociaż badania i eksperymenty wciąż trwają w celu odkrycia dokładnego wpływu, nie zostały one jeszcze ujawnione.

Czynniki rankingu sygnałów społecznościowych dla Google

Ilekroć wpadnie nam do głowy pytanie lub chcemy uzyskać informacje na jakiś temat, natychmiast wpisujemy je w Google. Google stara się udzielać swoim użytkownikom najbardziej trafnych i wartościowych odpowiedzi za pośrednictwem różnych linków i stron internetowych. Strony takie są ułożone według najczęściej odwiedzanych.

Według Google strony te oferują użytkownikom wysokiej jakości informacje. Witryny te generowały dobry ruch dzięki zarejestrowanym w przeszłości odpowiedziom widzów, które nazywamy sygnałami społecznościowymi. Sygnały społecznościowe odgrywają zatem kluczową rolę w rankingach Google i SEO.

Ponadto dla Google każda treść online jest cenna, ale najbardziej ceni treść, która uzyskała największą liczbę odpowiedzi. Jednak Google nie deklaruje oficjalnie sygnałów społecznościowych jako czynnika rankingowego, ponieważ wiele czynników wpływa bezpośrednio na rankingi Google.

Obejmują one linki zwrotne, intencje wyszukiwania, jakość treści, świeżość i wiele innych. Ale nie możemy odmówić faktu, że większe zaangażowanie społeczne skutkuje większą widocznością postów społecznościowych.

Poświęcenie trochę czasu może pozytywnie wpłynąć na Twoje SEO i ranking w Google. Pamiętaj, aby podczas publikowania skupić się na widoczności i świadomości marki. Może ci to pomóc podczas całej podróży w mediach społecznościowych.

Ponieważ teraz lepiej rozumiemy sygnały społecznościowe i ich znaczenie dla SEO, omówmy, w jaki sposób możemy ulepszyć sygnały społecznościowe dla SEO. Oprócz angażowania się w media społecznościowe, są to rzeczy, które możesz robić za każdym razem, gdy publikujesz.

Połącz witrynę z profilami w mediach społecznościowych

Łączenie witryny z profilami w mediach społecznościowych to łatwy, ale niezbędny sposób na zwiększenie ruchu w sieci i poprawę SEO. Twój profil ma większe szanse na wyświetlenie, gdy podasz link do strony internetowej w swoim profilu. Nie tylko to, dołączanie linków w profilu również poprawia wrażenia użytkownika. Linki do witryn w Twoich profilach w mediach społecznościowych bezpośrednio wprowadzają widzów na Twoją stronę internetową.

Ponadto Google stara się również łączyć strony internetowe z kontami w mediach społecznościowych. Łączenie stron internetowych może poprawić komfort użytkowania. Jednak zastąpienie witryn internetowych platformą mediów społecznościowych może zwiększyć zasięg Twoich treści. Co więcej, ułatwi to ludziom czytanie innych treści. Dlatego łączenie sprawia, że ​​proces udostępniania jest łatwiejszy i wygodniejszy.

Zoptymalizuj profile w mediach społecznościowych

Twój profil w mediach społecznościowych powinien być taki, aby spełniał szybkie wymagania wyszukiwarek. Na tym polega optymalizacja. Na przykład, jeśli masz stronę internetową lub post na blogu, użycie odpowiednich słów kluczowych może sprawić, że Twój post będzie bardziej widoczny w wyszukiwarce dla osoby, która go szuka.

Podobnie profile w mediach społecznościowych powinny być wystarczające, aby dostarczać wszystkich powiązanych informacji, których chcą użytkownicy.

Co więcej, trafne słowa kluczowe mogą pomóc Google w łatwym zrozumieniu związku między Twoją witryną a słowami kluczowymi. Zoptymalizowany profil w mediach społecznościowych pozytywnie zwiększy ruch, zwiększy liczbę subskrybentów poczty e-mail i zwiększy sprzedaż, podczas gdy niezoptymalizowany profil w mediach społecznościowych nie.

Musisz jednak przyciągnąć więcej odbiorców, aby nie utrudniać rozwoju swojej firmy. Ta grupa docelowa ostatecznie stanie się naprawdę zainteresowanymi klientami.

Oto kilka wymienionych sposobów, dzięki którym możesz zoptymalizować swój profil w mediach społecznościowych:

  • Wyjaśnij nazwę marki — pomoże to przyciągnąć uwagę użytkownika i utrzymać jego zaangażowanie w Twoje treści.
  • Prześlij zdjęcie profilowe dobrej jakości – Pamiętaj, że Twój profil powinien przedstawiać Twoją markę. Nie zostawiaj pustego zdjęcia, aby ludzie mogli Ci zaufać.
  • Używaj odpowiednich hashtagów – Umożliwią one użytkownikom łatwiejsze wyszukiwanie. Te hashtagi związane z marką sortują Twoje treści według kategorii.

Publikuj regularnie w mediach społecznościowych

Media społecznościowe to przede wszystkim treść. Im częściej będziesz dodawać treści, tym bardziej będą one doceniane przez internautów. Ale publikowanie czegokolwiek nie działa. Twoje treści z większym prawdopodobieństwem otrzymają polubienia i komentarze, jeśli są interesujące dla internautów, a Twój profil staje się bardziej widoczny, jeśli regularnie publikujesz treści.

Publikuj istotne treści

Chociaż internet jest pełen treści, aby mieć dobry ranking SEO dla swoich treści, musisz mieć treści oparte na faktach. Powinien być równie wciągający i dostarczać użytkownikom odpowiednich informacji. Publikowanie śmieci i treści, które nie interesują użytkowników, zostaną przeoczone.

Twoje treści powinny być wystarczająco atrakcyjne, aby przyciągnąć dużą liczbę widzów. Trafna treść zwiększa jej autentyczność, co potwierdzają również wyszukiwarki.

Dodaj przyciski udostępniania społecznościowego

Jeśli chcesz, aby Twoje treści były widoczne, a wiele osób udostępniało je również w Internecie, zapewnij użytkownikom wygodę. Możesz to zrobić po prostu dodając przyciski udostępniania treści w mediach społecznościowych. Twoje treści będą miały większe szanse na udostępnienie, jeśli zapewnisz taką opcję.

Na przykład większość platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i Youtube, oferuje twórcom treści możliwość udostępniania swoich postów, a inni widzowie również mogą udostępniać je dalej.

Użycie znaczników schematu

Aby uzyskać dobry ranking SEO dla swoich treści, użyj otwartych wykresów i tagów schematu, aby były bardziej widoczne. Jest to bardziej wymagane, jeśli publikujesz swoje treści na platformach takich jak Instagram, Facebook i Twitter.

Dodanie tagów pomaga Twoim treściom zdobyć więcej widzów, ostatecznie poprawiając ranking SEO. Brak etykiet i otwartych wykresów zmniejsza prawdopodobieństwo kliknięcia Twoich treści i przyciąga mniej uwagi użytkowników.

Bądź aktywny w mediach społecznościowych

Publikowanie treści raz na jakiś czas, a potem nie robienie tego przez kilka dni, nie jest dobre dla SEO. Musisz często publikować swoje treści na platformach społecznościowych, powiedzmy raz na dwa dni, aby były widoczne online. Poza tym powinieneś aktywnie odpowiadać na to, co inni publikują w Internecie. Możesz także odpowiadać na posty innych osób.

Dołącz odpowiednią biografię autora

Jeśli piszesz post na blogu dla autora, dobrym pomysłem będzie wspomnieć o ważnych szczegółach o autorze, a nawet oznaczyć jego profil później w poście na blogu. Podnosi to wartość Twojego posta na blogu i zwiększa jego wiarygodność. W ten sposób ludzie dowiadują się nie tylko o autorze, ale także o twórcy posta. Wyszukiwarki traktują takie posty jako uwierzytelnione treści, poprawiając w ten sposób SEO.

Wniosek

Krótko mówiąc, dobra treść jest tym, czego wszyscy szukają. Każdy twórca treści jest odpowiedzialny za dostarczanie ludziom wartościowych informacji. Im bardziej wartościowe są dane, tym bardziej będą preferowane. Dokładne dane pomogą Twoim treściom utrzymać dobrą pozycję w internecie. Internet to ocean treści.

Pamiętaj o powyższych punktach, jeśli chcesz, aby Twój profil lub post na blogu był widoczny. Te wyżej wymienione punkty pomogą Twoim treściom utrzymać dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania, poprawiając w ten sposób SEO. Dobrze zaprojektowany post na blogu przyciąga dużą liczbę widzów i ich odpowiedzi.

Możesz zapoznać się z najlepszymi narzędziami i szablonami kalendarzy w mediach społecznościowych.