9 Hosting plików Darmowe opcje przechowywania w chmurze do użytku osobistego i biznesowego

Przechowywanie ważnych danych w więcej niż jednym miejscu to najmądrzejsza decyzja, ponieważ nigdy nie wiesz, kiedy Twoje dane mogą zostać usunięte z najdziwniejszych powodów.

W rzeczywistości nigdy nie możesz całkowicie polegać na dysku twardym swojego komputera, ponieważ bez względu na postęp technologii zawsze będziemy podatni na wirusy i inne nieprzyjemne ataki hakerów, którzy mogą ukraść Twoje informacje, zanim jeszcze policzysz do 3 .

To jest powód, dla którego powinieneś zastanowić się nad przechowywaniem danych na bezpiecznych platformach do przechowywania w chmurze. Ma wiele zalet, z których niektóre to:

  • Łatwy dostęp z dowolnego miejsca i o każdej porze
  • Możliwość odzyskania i odzyskania utraconych danych
  • W pełni zabezpieczona i szyfrowana usługa
  • Wygodne natychmiastowe udostępnianie danych członkom zespołu, znajomym i rodzinie
  • Łatwe tworzenie kopii zapasowych i przywracanie danych w mgnieniu oka.

Nie jest trudno znaleźć najlepsze platformy do przechowywania w chmurze. Właściwie to właśnie zamierzam wam dzisiaj pokazać w tym artykule. Są one całkowicie bezpłatne i w 100% bezpieczne, na których możesz polegać.

Przejdźmy od razu do tego.

Internxt

Czy próbujesz raz na zawsze uwolnić się od Big Tech? Internxt to usługa w chmurze o otwartym kodzie źródłowym, która zapewnia całkowitą prywatność i bezpieczeństwo.

Zaprojektowany, aby chronić prawo użytkowników do prywatności, Internxt kompleksowo szyfruje wszystko, co zdecydujesz się udostępnić lub przechowywać w chmurze. Internxt jest oparty na blockchain i zdecentralizowany, co oznacza, że ​​usługa działa w rozległej sieci peer-to-peer, a nie w centralnej bazie danych serwerów. Wszystko to składa się na absurdalnie bezpieczną usługę, która zapewnia pełną i całkowitą kontrolę nad plikami, zdjęciami i informacjami osobistymi.

Internxt to nowoczesna i etyczna alternatywa dla wielu podobnych usług oferowanych przez żądnych danych gigantów technologicznych. Nigdy nie ma dostępu z pierwszej lub trzeciej strony! Dzięki Internxt możesz być pewien, że jesteś absolutnie jedynym, który ma dostęp do Twoich plików.

Usługa w chmurze Internxt Web3 jest przystępna cenowo, przyjazna dla użytkownika i niezwykle łatwa w użyciu. Wypróbuj bezpłatnie 10 GB w pełni funkcjonalnej przestrzeni dyskowej. Lub subskrybuj co miesiąc, aby uzyskać więcej miejsca już od 1,05 USD za 20 GB, 4,75 USD za 200 GB lub 10,50 USD za imponujące 2 TB.

Gotowość firmy do obrony praw cyfrowych, wygodnych funkcji synchronizacji/kopii zapasowych, możliwości ograniczania udostępniania łączy, solidnej polityki pierwszeństwa użytkownika i solidnej technologii szyfrowania sprawiają, że Internxt jest idealnym wyborem dla każdego, kto dba o swoją prywatność w Internecie.

pChmura

Szukasz prostego i bezpiecznego przechowywania dokumentów w chmurze?

Wypróbuj pCloud, aby uzyskać 10 GB miejsca za darmo.

pCloud obsługuje wszystkie urządzenia do przechowywania plików, dzięki czemu możesz uzyskać dostęp do swoich dokumentów z Internetu, telefonu lub laptopa, gdy ich potrzebujesz. Możesz współpracować z innymi członkami, aby wysyłać i odbierać pliki oraz szybko wprowadzać dowolne zmiany. Ponadto pCloud Crypto pomaga zachować poufność plików dzięki niezniszczalnemu bezpieczeństwu.

Możesz teraz zarządzać swoimi plikami siedząc w dowolnym miejscu i czasie. Przeszukaj folder lub plik, który chcesz zobaczyć, i filtruj je według ich formatu. Jeśli chcesz uzyskać dostęp do usuniętych plików, możesz przejść do opcji kosza, aby wyszukać pliki i przywrócić je, jeśli chcesz.

pCloud umożliwia przesyłanie dowolnego pliku o dowolnym rozmiarze i możesz zaprosić użytkowników pCloud do przeglądania Twoich folderów i zarządzania plikami. Udostępnij link do swojego pliku innym użytkownikom i przyznaj im dostęp do edycji i dodawania komentarzy. Co więcej, pCloud oferuje szyfrowanie SSL/TLS i przechowuje Twoje pliki na co najmniej trzech lokalizacjach serwerów. Posiada wiele wtyczek, które ułatwiają pracę.

W zależności od wymagań dotyczących przestrzeni dyskowej możesz wybrać dowolny plan od 175 USD za 500 GB pamięci.

Synchronizuj

Kolejna bardzo fajna platforma do przechowywania w chmurze, Sync, oferuje kompleksowe szyfrowanie, aby zapewnić bezpieczeństwo i ochronę danych. Jak sama nazwa wskazuje, automatycznie synchronizuje dane między różnymi urządzeniami i systemami operacyjnymi, w tym macOS, Windows, IOS i Android.

Za pośrednictwem tej platformy możesz udostępniać dowolny typ pliku, a nawet zapraszać wielu użytkowników do wspólnej pracy nad tymi samymi danymi. Posiada funkcje ochrony hasłem, powiadomień i uprawnień, dzięki czemu zawsze masz kontrolę nad tym, co dzieje się na Twoim koncie podczas współpracy.

Otrzymasz 5 GB za darmo do wykorzystania podczas rejestracji i możesz uaktualnić w dowolnym momencie.

Dropbox

Możesz bezpiecznie przechowywać, tworzyć kopie zapasowe i udostępniać swoje dane Dropbox. Najprawdopodobniej słyszałeś już o tej niesamowitej platformie przechowywania w chmurze, ponieważ jest ona powszechnie używana przez ludzi na całym świecie.

Możesz uzyskać dostęp do swoich danych z wielu urządzeń, z poziomu aplikacji komputerowej, aplikacji mobilnej lub po prostu przeglądarki. Wszystko jest zsynchronizowane dla Twojej wygody, zwłaszcza gdy jesteś w podróży.

Dane, które zdecydujesz się przechowywać na tej platformie, są zawsze chronione. Nawet jeśli z jakiegoś powodu utracisz dostęp do swojego urządzenia, możesz po prostu skorzystać z funkcji „zdalnego czyszczenia”, aby usunąć wszystkie dane z konta, aby nikt ich nie przegapił.

Możesz zacząć od 2 GB za darmo, a następnie przejść na jeden z płatnych planów już od 9,99 USD miesięcznie, aby odblokować wszystkie niesamowite funkcje.

dysk Google

Wszystko, co wychodzi z Google, na pewno będzie świetne i nie inaczej jest w przypadku Dysk Google. Jest to wygodna platforma do użytku osobistego i biznesowego, którą można skalować zgodnie z wymaganiami.

Możesz przechowywać, udostępniać i współpracować w zakresie swoich danych. W rzeczywistości pozwala zintegrować go z innymi aplikacjami Google, takimi jak Arkusze, Prezentacje i Dokumenty, dzięki czemu nie musisz migrować z istniejących narzędzi. Mało tego, oprócz samych aplikacji Google, możesz zintegrować go z narzędziami innych firm, takimi jak Slack, Adobe, DocuSign i Salesforce.

To znacznie ułatwia pracę z członkami zespołu, ponieważ wszystko jest dostępne z jednego miejsca.

Dysku Google można używać na wielu urządzeniach i systemach operacyjnych. Daje Ci ogromne 15 GB bez żadnych kosztów.

Do użytku biznesowego, jeśli nie masz nic przeciwko wydaniu kilku dolarów, wypróbuj Google Workspace.

OneDrive

Dzięki bezpłatnej wersji programu możesz wiele zdziałać OneDrive, takie jak tworzenie kopii zapasowych, przechowywanie i udostępnianie danych, a także współpraca z zespołem. Jednak uaktualnienie do wersji premium otworzy więcej unikalnych funkcji, z których główna będzie mogła uzyskać dostęp do aplikacji Microsoft, takich jak Word, Excel i PowerPoint, na całej platformie.

Jeśli nie chcesz w tej chwili uaktualniać, nadal możesz korzystać z niesamowitych funkcji OneDrive, takich jak osobisty skarbiec do przechowywania poufnych danych i skanowanie dokumentów, aby upewnić się, że wszystko jest czyste.

Możesz uzyskać dostęp do swoich danych z różnych urządzeń w dowolnym czasie i miejscu. Bezpłatny abonament zapewnia 5 GB miejsca do wykorzystania.

Skrzynka

Zaufany przez niektóre z najbardziej znanych organizacji na świecie, Skrzynka śledzi zaawansowane kontrole bezpieczeństwa, inteligentne wykrywanie zagrożeń i pełne zarządzanie informacjami dotyczącymi Twoich danych. Zapewnia uproszczony przepływ pracy, dzięki któremu możesz zautomatyzować powtarzające się zadania i zaoszczędzić wiele cennego czasu, aby skupić się na ważniejszych rzeczach.

Możesz zebrać członków swojego zespołu w celu bezproblemowej współpracy oraz udostępniania plików i notatek. Ta platforma doskonale nadaje się do szybkiego wykonania pracy, zwłaszcza jeśli jesteś bardzo zajętą ​​osobą.

Box można zintegrować z ponad 1500 ulubionymi narzędziami innych firm i zapewnia darmowe 10 GB miejsca na początek.

Dokumenty Zoho

Możesz udostępniać wszystkie typy plików na Dokumenty Zoho i udostępniaj je znajomym, rodzinie i członkom zespołu. Dostajesz 5 GB na początek i umożliwia synchronizację plików tam iz powrotem z systemu Windows, macOS i Ubuntu Linux bez żadnych problemów.

Pozwala organizować dane w różnych kategoriach, a także wykorzystuje kontrolki administracyjne, aby dostosować cały system do własnych wymagań. Wszystkie Twoje dane są szyfrowane na wielu poziomach i nie ma żadnych pytań, gdy platforma używa SOC 2 Type II i ISO 27001 dla swojego bezpieczeństwa.

Dokumenty Zoho możesz zabrać ze sobą, korzystając z ich aplikacji na Androida i iOS.

iCloud

Jeśli jesteś użytkownikiem produktów Apple, to iCloud to naprawdę wszystko, czego potrzebujesz. Synchronizuje się na wielu urządzeniach i umożliwia łatwe wyszukiwanie, przeglądanie i udostępnianie danych bez względu na to, jak stare lub nowe są.

Bardzo kuszącą funkcją jest to, że iCloud automatycznie przesyła zdjęcia w wysokiej rozdzielczości na platformę i przechowuje ich lekką wersję na urządzeniu, aby zaoszczędzić przepustowość. Możesz pobrać oryginalny plik w dowolnym momencie.

Możesz uporządkować swoje pliki według folderów, nazw, a nawet kolorów, aby zapewnić łatwy dostęp do danych i nie pomieszanie ich z tysiącami innych. Oto kilka innych głównych cech iCloud, o których warto wspomnieć:

  • Udostępniaj foldery każdemu (nawet użytkownikom spoza Apple) i ustaw dla nich uprawnienia.
  • Automatyczne kopie zapasowe
  • Automatyczna aktualizacja na wszystkich urządzeniach po wprowadzeniu zmiany
  • Wykorzystaj arkusze kalkulacyjne, notatki, dokumenty i prezentacje do efektywnej współpracy
  • Bezproblemowe przejście na nowe urządzenie z nienaruszonymi wszystkimi danymi i ustawieniami
  • Bezpieczeństwo uwierzytelniania dwuskładnikowego

Ta platforma w chmurze jest na początek bezpłatna. Dostajesz 5 GB do wykorzystania, po czym płatne równiny zaczynają się już od 0,99 USD miesięcznie.

Wniosek

Oto tabela porównująca przydział miejsca udostępniany przez każdą z platform, aby ułatwić wybór:

PlatformaPamięć w BEZPŁATNYM planieInternxt10 GBpCloud10 GBDropbox2 GBDysk Google15 GBJeden dysk5 GBBox10 GBZoho Docs5 GBSync5 GBiCloud5 GB

Niezależnie od tego, czy Twój cel jest osobisty, czy biznesowy, powyższe bezpłatne platformy do przechowywania w chmurze będą odpowiednio odpowiadać Twoim wymaganiom, a jednocześnie zapewnią bezpieczeństwo Twoich danych.