9 najlepszych programów księgowych do zarządzania nieruchomościami dla właścicieli

Zarządzanie wieloma nieruchomościami bez oprogramowania do zarządzania nieruchomościami wydaje się trudne i czasochłonne dla właściciela.

Śledzenie czynszów i innych wydatków związanych z nieruchomościami może być uciążliwe. Przekazywanie go na arkuszach Excela lub ręcznie również nie jest pomocne. Co więcej, zatrudnienie księgowych może stać się dla Ciebie kolejnym wydatkiem.

Bez wątpienia zarządzanie wieloma nieruchomościami, ogłaszanie ofert pracy lub sprzedaży, przetwarzanie dokumentów prawnych i działanie w ramach budżetu może utrudniać prowadzenie i utrzymywanie działalności związanej z nieruchomościami.

Zarządcy nieruchomości używali papieru, e-maili, arkuszy kalkulacyjnych, długopisu i papieru przez wiele lat, aby śledzić wszystkie transakcje, zadania, prośby najemców i inne codzienne czynności.

Na szczęście po wprowadzeniu oprogramowania do zarządzania nieruchomościami wszystkie główne zadania są teraz zautomatyzowane, a operacje przebiegają płynniej w porównaniu z poprzednimi czasami.

Narzędzie do zarządzania nieruchomościami może pomóc Ci stać się mądrym właścicielem. I pozwala skoncentrować się na innych rzeczach, zamiast obliczania czynszu i zabezpieczenia.

Oto kilka powodów, dla których warto korzystać z narzędzia do zarządzania nieruchomościami i jak mogą ci one pomóc.

Przeznaczenie oprogramowania księgowego do zarządzania nieruchomościami

Narzędzie do zarządzania nieruchomościami może pomóc Ci stać się mądrym właścicielem. I pozwala skoncentrować się na innych rzeczach, zamiast obliczania czynszu i zabezpieczenia.

Oto kilka powodów, dla których warto korzystać z narzędzia do zarządzania nieruchomościami i jak mogą ci one pomóc.

  • Narzędzia do zarządzania nieruchomościami są niedrogie i pomagają zaoszczędzić dużo pieniędzy w czasie. Program zorganizuje każdą transakcję. Tak więc, ponieważ zadania księgowe są łatwiejsze do zarządzania niż proste wprowadzanie danych, nie trzeba zatrudniać księgowego.
  • Property Management Accounting Software automatyzuje procesy księgowe i rachunkowe, zmniejszając liczbę błędów księgowych i niezamierzonych pomyłek.
  • Mają zaawansowane i solidne możliwości raportowania. W rezultacie możesz generować tygodniowe lub kwartalne raporty finansowe dla wynajmowanych nieruchomości.
  • Możesz uzyskać bezpieczeństwo oprogramowania i danych dzięki oprogramowaniu do księgowości zarządzania nieruchomościami, dzięki czemu nie będziesz musiał martwić się o cyberataki.
  • Skalowalność to kolejna istotna zaleta korzystania z tego oprogramowania. Można go dostosować do własnych wymagań.
  • Funkcje, które powinno mieć oprogramowanie do zarządzania księgowością

    Automatyzacja

    Jedną z najbardziej użytecznych korzyści płynących z używania PMS jest automatyzacja. Firmy mogą osiągać znacznie lepsze wyniki, automatyzując rutynowe, powtarzalne zadania, które maszyny mogą wykonywać wydajniej niż ludzie.

    Ponadto zautomatyzowane zadania mogą zaoszczędzić pracownikom godziny, które mogą poświęcić na ważniejsze aspekty firmy, takie jak obsługa klienta.

    Apel klienta

    Właściwe oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami może zaoferować więcej niż tylko wsparcie. Dodatkowo ma wiele innych funkcji, takich jak synchronizacja kalendarza, funkcje powiadomień i personalizacja kampanii marketingowych. W przypadku ekspansji poza rynek lokalny należy również rozważyć sposoby przyciągnięcia klientów z innych krajów.

    Poprawiając ich doświadczenie, okazujesz swoim klientom większe uznanie. Na koniec dodaj do swojej aplikacji tyle funkcji zorientowanych na klienta, ile chcesz, aby poprawić wrażenia użytkownika i zwiększyć atrakcyjność dla klientów.

    Zarządzanie wieloma nieruchomościami

    Zarządzanie wieloma nieruchomościami staje się kłopotliwe i przyprawia o ból głowy. Wtedy możesz potrzebować wszystkiego w jednej aplikacji do zarządzania wszystkimi tymi nieruchomościami.

    Wybierz oprogramowanie księgowe do zarządzania nieruchomościami, które ma tę funkcję jako obowiązkowe. Oto lista najlepszych programów księgowych do zarządzania nieruchomościami dla właścicieli, które mogą pomóc im zarządzać swoimi nieruchomościami.

    Świeże książki

    Oprogramowanie księgowe FreshBooks to jeden z produktów Freshworks, przeznaczony specjalnie do zarządzania nieruchomościami. Pomaga z łatwością zarządzać wszystkimi kontami dla nieruchomości i wynajmu.

    Freshworks to zaufany i wiodący na rynku dostawca najnowocześniejszych rozwiązań SaaS dla firm każdej wielkości, które zajmują się różnymi złożonymi problemami biznesowymi.

    Kluczowe cechy

    • Automatyczne przypomnienia o czynszu: automatycznie przypominaj najemcom o ich czynszu.
    • Automatycznie generowane rachunki są wysyłane do Twoich najemców.
    • Miej oko na depozyty zabezpieczające
    • Oprogramowanie księgowe ułatwia pracę zespołową.
    • Oprogramowanie księgowe FreshBooks umożliwia współpracę.
    • Możesz szybko tworzyć piękne, całkowicie dostosowane faktury i kosztorysy.
    • Nie tylko uszczęśliwisz swoich najemców, automatyzując proces odnawiania i akceptując płatności online, ale także zauważysz szybsze przelewy na konto.
    • Śledź miesięczne płatności czynszu i interakcje najemców. Możesz zaoszczędzić czas i zwiększyć rentowność swojej firmy, oferując najemcom automatyczne przypomnienia o zaległym czynszu oraz umożliwiając bezpieczne płatności online.

    Co więcej, jego przystępna cena i szeroki zakres funkcji sprawiają, że jest to idealne oprogramowanie do księgowania nieruchomości dla małych i średnich firm. FreshBooks jest również wygodny; możesz go używać na swoim urządzeniu mobilnym. Pomaga zaoszczędzić czas i wysiłek oraz pozwala skupić się bardziej na swoich nieruchomościach, najemcach i branży nieruchomości.

    Buildium

    Buildium to oparte na chmurze narzędzie do zarządzania nieruchomościami, które zapewnia zarządcom nieruchomości pełną kontrolę nad każdym aspektem ich działalności biznesowej. Polega na zarządzaniu czynszem i opłatami online, zapełnianiu wolnych powierzchni, planowaniu konserwacji i monitorowaniu finansów.

    Buildium usprawnia proces wynajmu dzięki funkcjom takim jak śledzenie najemców i dzierżaw, pełna księgowość księgi głównej, automatyczne przypomnienia o czynszach i opłatach oraz raporty na żądanie.

    Kluczowe cechy

    • Cały monitoring płatności czynszu
    • Ujawnienie finansowe
    • Miesięczne automatyczne uzgadnianie bankowe
    • Aplikacja mobilna ze śledzeniem wydatków Wiele integracji z witrynami takimi jak Apartments.com i Zillow

    Interfejs najemcy Buildium umożliwia zarządcom nieruchomości przyjmowanie płatności online za czynsz i sprawia, że ​​pobieranie czynszu od właściciela jest procesem automatycznym.

    TenantCloud

    Właściciele mogą zarządzać żądaniami konserwacji, przeglądać aplikacje i pobierać czynsz online za pomocą TenantCloud. Jest to oparte na chmurze narzędzie do zarządzania nieruchomościami, stworzone w celu spełnienia wymagań właścicieli, zarządców nieruchomości i ekspertów ds. nieruchomości.

    System zawiera funkcje do zarządzania najemcami, administrowania księgowością oraz marketingu.

    Kluczowe cechy

    • Pojedynczy pulpit nawigacyjny do śledzenia i zarządzania wszystkimi przepływami pracy związanymi z marketingiem, leasingiem, konserwacją i księgowością.
    • Twórz wyspecjalizowane strony internetowe, korzystając z różnych edytowalnych szablonów, aby zwiększyć rozpoznawalność marki. Przyjmuj rezerwacje i zgłoszenia na stronie.
    • Zarządzaj płatnościami za czynsz, fakturami za wykonane usługi, opłatami za opóźnienia, zwrotami i nie tylko.
    • Usprawnione transakcje online dzięki integracji ze Stripe lub Dwolla; możesz zdigitalizować każdą transakcję i natychmiast zarejestrować ją w wyznaczonych księgach.
    • Aktywuj zespoły i zarządzaj poziomami dostępu i uprawnieniami w oparciu o role użytkowników. Przydzielaj zadania członkom zespołu, wysyłaj przypomnienia i monitoruj zmiany.
    • Zintegrowany CRM pomaga śledzić potencjalnych klientów.
    • Organizuj korespondencję z właścicielami, najemcami i dostawcami za pośrednictwem wiadomości e-mail i czatu w aplikacji, aby utworzyć centralną bazę danych.

    Oferuje zarządzanie najemcami, księgowość, automatyczne fakturowanie, raporty z analizy nieruchomości oraz bezpłatną stronę z ogłoszeniami. Dostępne są bezpłatne, podstawowe i zaawansowane programy.

    Szybkie książki

    Kompleksowy pakiet do księgowości i zarządzania biznesem QuickBooks firmy Intuit jest przeznaczony dla małych i średnich organizacji.

    Kluczowe cechy

    • Automatyczne przypomnienia o płatności
    • Dostarczaj indywidualne potwierdzenia płatności, aby śledzić płatności.
    • Zaawansowane kanały bankowe i tworzenie grup klientów
    • Ceny na etykietach z kodami kreskowymi
    • Do ostatecznej ceny możesz dodać fracht, wysyłkę, ubezpieczenie i inne koszty

    Oprogramowanie ma na celu usprawnienie przepływu pracy i komunikacji między księgowymi a klientami. Funkcjonalność QuickBooks oferuje również raporty transakcji finansowych.

    Stessa

    Stessa to kolejny program do finansowania wynajmu nieruchomości. Skanuj paragony, synchronizuj konta bankowe i generuj różne raporty.

    Kluczowe cechy

    • Jeśli wynajmujesz krótkoterminowo lub jesteś właścicielem domu wakacyjnego, możesz śledzić wyniki za pomocą kolumny Stessa Pro Forma i funkcji wydatków miesięcznych.
    • Aby umożliwić automatyczne transakcje, możesz połączyć AppFolio i Stessa.
    • Aby śledzić, klasyfikować, organizować i skanować rachunki związane z nieruchomościami, aplikacja mobilna Stessa na iOS wykorzystuje uczenie maszynowe.

    Głównymi celami tego systemu są księgowość i śledzenie finansów. Ponadto szczególny nacisk Stessy na zarządzanie finansami sprawia, że ​​jest to idealne rozwiązanie dla właścicieli małych portfeli, którzy szukają łatwego sposobu zarządzania swoimi finansami i czynszami.

    Pas podstawowy

    Całkowicie zintegrowane rozwiązanie finansowe Baselane zostało stworzone specjalnie dla właścicieli. Jest to oprogramowanie księgowe, w którym możesz pobierać czynsze i prowadzić bankowość dla firm za darmo.

    Kluczowe cechy

    • Funkcja kont wirtualnych pozwala śledzić depozyty zabezpieczające, dzielić dochody i wydatki według nieruchomości oraz dostosowywać sposób obchodzenia się z pieniędzmi.
    • Czynsz można wpłacić na dowolne konto w Baselane.
    • Kompleksowe wyceny nieruchomości i przepływów pieniężnych obejmują przychody, koszty operacyjne, zysk operacyjny, przepływy pieniężne netto brutto itp.

    Oferuje również płatne usługi, takie jak pożyczki dla właścicieli i ubezpieczenie właścicieli.

    Pętla drzwi

    Dzięki DoorLoop możesz łączyć konta bankowe, karty debetowe i kredytowe, ułatwiając śledzenie transakcji. Dodatkowo możesz użyć tego do automatyzacji innych zadań, takich jak pobieranie czynszu i płatności cykliczne.

    To oprogramowanie zawiera wszystkie niezbędne funkcje księgowe, które pomogą Ci zarządzać finansami mieszkaniowymi, komercyjnymi, a nawet pracowniczymi i komunalnymi.

    Co więcej, możesz połączyć swoje konto DoorLoop z QuickBooks, innym narzędziem do księgowości online, i synchronizować wszystkie informacje o wydatkach i dochodach w czasie rzeczywistym.

    Kluczowe cechy

    • Łatwo konfigurowalne szablony planów kont
    • Automatyzacja procesu płatności, w tym pobierania płatności
    • Do celów rozliczenia podatkowego możesz łatwo wyeksportować wszystkie swoje dane księgowe.
    • Dzięki otwartemu API Zapier lub DoorLoop możesz zintegrować niezliczone aplikacje, takie jak CRM, procesory płatności i inne oprogramowanie online.
    • Możesz także zarządzać finansami swojej nieruchomości na arenie międzynarodowej za pomocą pętli do drzwi.

    Ponadto DoorLoop zawiera 60 gotowych raportów, w tym przegląd działalności, bilans, rachunek zysków i strat oraz rachunek przepływów pieniężnych.

    Studio właściciela

    Landlord Studio obiecuje zaoszczędzić czas i pieniądze, automatyzując zarządzanie nieruchomościami. Został zaprojektowany, aby pomóc małym i średnim firmom zarządzać księgowością i komunikacją z najemcami.

    Jego funkcje z pewnością Cię zadziwią, jeśli jesteś właścicielem i chcesz korzystać z narzędzia w swoim ojczystym języku. To narzędzie jest dostępne w sklepach Apple i Google Play jako pełne natywne aplikacje mobilne i desktopowe.

    Kluczowe cechy

    • Oblicza podatek automatycznie. Możesz dostosować wszystkie ustawienia podatkowe i wiele więcej.
    • Aplikacja i witryna są poprawnie zsynchronizowane, z regularnymi aktualizacjami, bez błędów oprogramowania i doskonałą obsługą klienta.
    • Jego pulpit nawigacyjny pozwala śledzić płatności czynszu i depozyty oraz szybko sprawdzać swoje dochody i wydatki.
    • Powinieneś zachować całą odpowiednią dokumentację wynajmu, rejestrować wydatki i przesyłać zdjęcia rachunków. Pozwala także tworzyć precyzyjne raporty i eksportować je do Excela.

    Oprogramowanie własnościowe

    Propertyware to ostatnie narzędzie na liście, ale nie mniej ważne. Jest to potężne oprogramowanie księgowe do zarządzania nieruchomościami. Wysokowydajna firma zajmująca się nieruchomościami mieszkaniowymi może wykorzystywać ją jako elastyczną, otwartą platformę.

    Kluczowe cechy

    • Wszystkie Twoje wypożyczenia są przechowywane w jednym miejscu.
    • Z łatwością twórz raporty, sortuj i filtruj dzięki dobrym funkcjom raportowania.
    • Zarządzanie żądaniami konserwacji za pośrednictwem portalu właściciela
    • Oparte na chmurze powiadomienia e-mail dla najemców i właścicieli

    Zapewnia jedne z najlepszych możliwości raportowania, takie jak niestandardowe opcje pól i opcje automatycznego powiadamiania dla właścicieli i najemców.

    Wniosek

    Zarządzanie finansami nigdy nie jest łatwe, jeśli nie masz doświadczenia w księgowości. Jako właściciel powinieneś dobrze zarządzać finansami. Nie twórz więc wielu arkuszy kalkulacyjnych, aby śledzić wszystkie wypożyczenia. Wypróbuj oprogramowanie do zarządzania księgowością, o którym wspominaliśmy powyżej, i zostań profesjonalistą w zarządzaniu finansami.