9 najlepszych systemów CRM WhatsApp zapewniających łatwe relacje z klientami

Twój przewodnik po najlepszych platformach WhatsApp CRM zapewniających najlepszą obsługę klienta!

W świetle wprowadzenia aplikacji do przesyłania wiadomości firmy na nowo odkrywają sposób komunikowania się z klientami. Zarządzanie relacjami z klientami WhatsApp (CRM), które stało się niezwykle popularne wśród dużych firm, witryn e-commerce, banków i innych branż, jest rewolucyjnym narzędziem.

Chociaż reakcja na e-maile zajmuje zwykle około 10 godzin. Jednak około 80% wiadomości WhatsApp jest czytanych w ciągu 5 minut od wysłania, co czyni ją skuteczniejszą niż Gmail CRM!

W ten sposób WhatsApp CRM wykorzystuje siłę tej powszechnie używanej usługi przesyłania wiadomości, aby pomóc firmom w szybkiej interakcji z klientami, informowaniu ich i pomaganiu. Oto lista najlepszych systemów CRM WhatsApp, które szczegółowo opisaliśmy w poniższym artykule, aby Twoja firma mogła zapewnić bezproblemową obsługę klienta!

Tytuł

Opis

Badać

HubSpot

Automatyzuj wiadomości, zbieraj dyskusje, spersonalizowane interakcje.


Badać

Bitrix24

Komunikacja bezpośrednia, marketing WhatsApp, efektywne rurociągi sprzedażowe.


Badać

WAPlus

WhatsApp CRM, automatyzacja marketingu, konfigurowalny czat, szybkie reakcje.


Badać

Kommo

Usprawnij sprzedaż, bezpieczna komunikacja, szablony do szybkiego wypełniania, wnikliwe zachowania użytkowników.


Badać

Aplikacja InTouch

Rozszerzenie Chrome dla potencjalnych klientów WhatsApp, zapisuj kontakty, zarządzaj profilami.


Badać

WhatsTool

Rozwój biznesu dzięki WhatsApp, chatbotom opartym na sztucznej inteligencji, wiadomościom masowym, integracji z CRM.


Badać

VTygrys

Połącz WhatsApp z CRM, automatyzuj zamówienia, wysyłaj różne typy wiadomości.


Badać

OnePageCRM

Zintegruj OnePageCRM z WhatsApp, dzwoń do potencjalnych klientów, wydajnie dzwoniąc na zimno.


Badać

TeleCRM

WhatsApp CRM, automatyzuj zbieranie leadów, spersonalizowany chatbot, nagrywaj komunikację zespołu.


Badać

Co więcej, wiadomości tekstowe są po prostu częścią kompletnego podejścia, które łączy znajomość WhatsApp z pomysłami CRM, aby zapewnić klientom praktyczną obsługę. Poniżej znajdują się przykłady tego, jak duże firmy, sklepy e-commerce, banki itp. komunikują się/wysyłają aktualizacje za pośrednictwem WhatsApp:

  • Handel elektroniczny: WhatsApp CRM umożliwia firmom wysyłanie potwierdzeń zamówień, przekazywanie informacji o dostawie i odpowiadanie na pytania klientów bezpośrednio za pośrednictwem WhatsApp.
  • Branża turystyczna: aby zagwarantować udaną podróż, biura podróży mogą korzystać z aplikacji WhatsApp CRM, aby pobierać szczegóły rozkładów jazdy, oferować aktualne aktualizacje i angażować się w rozmowy z klientami.
  • Bankowość: Banki mogą zapewnić natychmiastowe wsparcie, powiadomić o transakcjach, a nawet umożliwić konsumentom bezproblemowe przeprowadzanie transakcji bankowych za pośrednictwem platformy WhatsApp dzięki WhatsApp CRM.

Zalety WhatsApp CRM

Zarządzanie interakcjami z klientami i danymi będzie się różnić ze względu na integrację WhatsApp z systemami CRM. Ta współpraca zapewnia żywy sojusz, który może wzbogacić działalność Twojej firmy i relacje z klientami.

Zarządzanie komunikacją, sprzedażą i marketingiem z jednej platformy jest możliwe po połączeniu CRM i WhatsApp, co prowadzi do bardziej przekonujących procesów i lepszej obsługi klientów.

Poniżej znajdują się najważniejsze zalety wykorzystania WhatsApp jako narzędzia CRM:

Ujednolicona baza danych klientów: możesz utworzyć bazę danych klientów, z którą wszyscy klienci będą mogli łatwo wchodzić w interakcje.

Lepsza obsługa klienta: Umożliwia szybkie i skuteczne odpowiadanie na zapytania. Dzięki dokładnemu zrozumieniu historii i preferencji klientów możesz zapewnić im spersonalizowaną obsługę, zwiększając satysfakcję i lojalność klientów.

Lepsza sprzedaż i marketing: umożliwia zespołom sprzedaży i marketingu korzystanie z WhatsApp w celu dostarczania niestandardowych ofert, wiadomości i promocji w oparciu o informacje o konsumentach, co zwiększa współczynniki konwersji

Uproszczone operacje: ten system łączy Twoje zespoły na jednej platformie, redukując zamieszanie i eliminując powielanie pracy.

Dokładna analiza czasu: możesz liczyć interakcje z klientami, łącząc WhatsApp ze swoim systemem CRM. Dzięki temu możesz zbadać zachowania i preferencje klientów.

Automatyzacja: ułatwia automatyzację powtarzających się działań, takich jak wysyłanie kolejnych wiadomości, przypomnień o spotkaniach lub reklam. Poprawia to znaczenie operacyjne, jednocześnie oszczędzając czas.

Wiele dostępnych systemów zarządzania relacjami z klientami (CRM) może znacząco wpłynąć na Twoją zdolność do zarządzania interakcjami z klientami i wyprzedzić konkurencję.

Zrozumienie, które rozwiązania CRM sprawdzają się najlepiej w połączeniu z kontem WhatsApp Business, ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia celów marketingowych i sprzedażowych. Kontynuuj czytanie, aby poznać najpopularniejsze obecnie platformy WhatsApp CRM.

HubSpot

Klienci chcą komunikować się z markami łatwo i bez wysiłku, podobnie jak komunikują się z przyjaciółmi i rodziną. Z obsługą HubSpotDzięki połączeniu WhatsApp wszystkie dyskusje klientów można zebrać na jednej platformie, dzięki czemu zespoły obsługi klienta i marketingu nigdy nie przegapią żadnych nowych wiadomości.

Funkcje😍:

  • Uprość procedurę wysyłania przypomnień o porzuconych koszykach i personalizuj wiadomości na podstawie transakcji klientów.
  • Wykorzystaj dobrze znaną współdzieloną skrzynkę odbiorczą, aby obsługiwać klientów na wybranym przez nich i dostępnym kanale.
  • Dostosuj szablony WhatsApp, korzystając z informacji z HubSpot CRM.
  • Korzystając z predefiniowanych szablonów przepływu pracy, automatycznie wysyłaj wiadomości WhatsApp od firm.

Twój zespół uzyskuje dogłębną wiedzę na temat historii interakcji każdego klienta, łącząc WhatsApp ze wspólną skrzynką odbiorczą HubSpot, umożliwiając świadczenie niezmiennie doskonałej obsługi klienta.

Bitrix24

Konfigurowanie A Bitrix24-Integracja z WhatsApp pozwala na nawiązanie bezpośrednich kanałów komunikacji z potencjalnymi klientami i prowadzenie kompleksowej dokumentacji każdej interakcji.

Funkcje😍:

  • Wysyłaj komunikaty marketingowe WhatsApp do kategorii klientów, które zostały podzielone na podstawie segmentacji klientów i ich nawyków zakupowych.
  • Udostępniaj formularze internetowe, raporty i faktury swoim sprzedawcom, korzystając z WhatsApp, aby uprościć współpracę.
  • Wykorzystuje precyzyjne raportowanie do efektywnego projektowania rurociągów sprzedaży i zarządzania nimi.
  • Należy pamiętać, że wiadomości wysłane do użytkowników po upływie ponad 24 godzin od wiadomości początkowej nie otrzymają żadnej odpowiedzi.

Bitrix24 umożliwia Twojemu zespołowi skuteczną współpracę z klientami na każdym etapie ich podróży zakupowej, nawet jeśli wcześniejsze rozmowy jeszcze się nie odbyły. To z kolei prowadzi do głębszego zrozumienia procesu zakupowego klienta i ułatwia bardziej precyzyjne targetowanie, co w efekcie zwiększa współczynniki konwersji.

WAPlus

WAPlus Workspace to aplikacja CRM specyficzna dla WhatsApp, która odpowiednio zarządza potencjalnymi klientami WhatsApp, automatycznym marketingiem, dobrą obsługą klienta i lepszą pracą zespołową.

Funkcje😍:

  • Umożliwia także osobom niebędącym kontaktami inicjowanie czatów.
  • Umożliwia łatwe śledzenie kontaktów z zewnętrznymi potencjalnymi klientami.
  • Dostosuj wygląd przycisku czatu, w tym kolor i tekst wezwania do działania (CTA).
  • Aby stworzyć specyficzne i angażujące doświadczenie użytkownika, zmień nazwę swojej marki, podtytuł, tekst powitalny i domyślną wiadomość dla użytkownika.
  • Zapewnia funkcje takie jak automatyczne odpowiedzi, szybkie odpowiedzi i dodawanie notatek do dyskusji.

Jego pierwotnym zamierzeniem jest umożliwienie użytkownikom skuteczniejszego zarządzania relacjami z klientami poprzez umożliwienie natychmiastowego połączenia z konsumentem w zaledwie 2 sekundy.

Kommo

Początkowo WhatsApp był przeznaczony bardziej do improwizowanych rozmów niż do skutecznej obsługi kluczowych transakcji biznesowych. Popraw jakość korzystania z WhatsApp, korzystając z Kommowyspecjalizowana platforma ułatwiająca proces sprzedaży.

Funkcje😍:

  • Szybko pozyskuj nowych potencjalnych klientów z WhatsApp i zarządzaj nimi w ramach prostego procesu sprzedaży typu „przeciągnij i upuść”.
  • Zapewnij bezpieczną i kontrolowaną komunikację, kontrolując dostęp użytkowników do konta WhatsApp Twojej firmy.
  • Obsługa profili klientów może pomóc Ci być lepiej zorganizowanym.
  • Szablony czatów z natychmiastowym wypełnieniem pozwolą Ci dodać osobisty charakter.
  • Poznaj wnikliwe szczegóły na temat zachowań użytkowników, w tym kluczowe dane, takie jak typowy czas reakcji WhatsApp.

Stwórz wszechstronną bazę danych komunikacyjnych wzbogaconą o materiały multimedialne i przyciski szybkiego działania, do których dostęp i wysyłanie jest łatwe.

Aplikacja InTouch

Podstawową funkcją Aplikacja InTouch Rozszerzenie Chrome służy do zarządzania potencjalnymi klientami WhatsApp. Upraszcza procedurę natychmiastowego zapisywania niezidentyfikowanych numerów z czatów i grup WhatsApp na telefonie.

Funkcje😍:

  • Bezpośrednio zapisuj w telefonie każdy kontakt z udostępnionej listy kontaktów.
  • Szybko i łatwo zapisuj numery telefonów wszystkich członków grupy za pomocą jednego kliknięcia.
  • Wprowadzaj zmiany w informacjach kontaktowych, dodawaj notatki, dostosowuj zdjęcia profilowe, wykonuj połączenia i wykonuj inne czynności.
  • Jak najszybciej wykonuj połączenia z sieci WhatsApp i innych witryn.

W WhatsApp zapytania klientów często wyświetlają się jako „nieznane liczby”. Możesz szybko dodać te numery do kontaktów w telefonie za pomocą jednego kliknięcia, korzystając z dodatku InTouchApp.

Za pośrednictwem WhatsAppa WhatsTool oferuje różnorodne możliwości rozwoju biznesu. Wśród wielu innych opcji usługi te obejmują tworzenie chatbotów opartych na sztucznej inteligencji, wysyłanie masowych wiadomości WhatsApp i płynne łączenie się z obecnymi systemami CRM.

Funkcje😍:

  • Przyspiesz dostarczanie interaktywnych przycisków w zautomatyzowanych wiadomościach WhatsApp.
  • Zbuduj chatbota WhatsApp, aby wdrożyć spersonalizowane odpowiedzi na często zadawane zapytania.
  • Z łatwością zarządzaj wszystkimi wiadomościami WhatsApp za pomocą jednego pulpitu nawigacyjnego.
  • Zintegruj interakcje WhatsApp z potencjalnymi potencjalnymi klientami ze swoim systemem CRM, automatycznie je gromadząc i przechowując.

Możesz wchodzić w interakcje z odwiedzającymi WhatsApp za pomocą WhatsTool, aby przyciągnąć ich uwagę. Dodatkowo przyspiesza tworzenie chatbota dla Twojego numeru WhatsApp dzięki bezpłatnej łączności API.

VTygrys

Wygodnie połącz WhatsApp z VTygrys CRM umożliwiający pielęgnowanie potencjalnych klientów i rozpoczynanie rozmów z systemu CRM: Zautomatyzuj śledzenie zamówień, powiadomienia, alarmy i procesy przesyłania opinii klientów, aby ułatwić operacje.

Funkcje😍:

  • Bezpośrednio w Vtiger CRM możesz łatwo wysyłać i odbierać wiadomości WhatsApp za pomocą swoich połączeń.
  • Wykorzystaj WhatsApp do wysyłania różnych typów wiadomości, np. zwykłych wiadomości, zatwierdzeń, powiadomień i alertów.
  • Łącz konfigurowalne szablony z różnymi modułami CRM, aby tworzyć spersonalizowane wiadomości.
  • Popraw komunikację, dodając do rozmów WhatsApp odpowiednie pliki, takie jak oferty i faktury.
  • Uważnie obserwuj rozwój swojej komunikacji i wszelkich powiązanych informacji, takich jak status wiadomości.

Usuwając przeszkody administracyjne, możesz także poprawić komunikację wewnętrzną — wykorzystaj przepływy pracy oparte na CRM, aby usprawnić swoje procesy sprzedaży.

OnePageCRM

Utrzymywanie kontaktu z klientami i zwiększanie sprzedaży zawsze było wyzwaniem. Integrując OnePageCRM w WhatsApp możesz maksymalnie wykorzystać jego potencjał i komunikować się z klientami i potencjalnymi klientami efektywniej i bez wykonywania dodatkowych kliknięć.

Funkcje😍:

  • Możesz dzwonić do swoich potencjalnych klientów z CRM, klikając numer telefonu kontaktu.
  • Ustaw przypomnienie natychmiast po każdej rozmowie, aby mieć pewność, że wykorzystasz każdą okazję do nawiązania kontaktu.
  • Wykorzystując widok Split-Pane, możesz zwiększyć efektywność swoich rozmów telefonicznych i ułatwić kontakt z potencjalnymi klientami.

Dzięki OnePageCRM możesz na bieżąco informować swój zespół, szybko i łatwo rejestrując wyniki rozmów za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

TeleCRM

Narzędzie Whatsapp CRM i automatyzacji o nazwie TeleCRM ma na celu zwiększenie Twoich wysiłków sprzedażowych. Ta praktyczna aplikacja zbiera leady z wielu kanałów, w tym reklam na Facebooku, reklamach Google i WhatsApp, i sprawnie dystrybuuje je do członków Twojego zespołu.

Funkcje😍:

  • Wykorzystaj chatbota WhatsApp, aby tworzyć spersonalizowane rozwiązania na często zadawane pytania.
  • Interakcje leadów w WhatsApp mogą być automatycznie rejestrowane i zapisywane w CRM.
  • Cała komunikacja zespołu może być rejestrowana i scentralizowana w CRM.
  • Na jednym panelu możesz szybko sprawdzić wszystkie wiadomości WhatsApp wysyłane i odbierane przez członków zespołu.

Jedną z jego godnych uwagi funkcji jest automatyczny autodialer, który zapewnia efektywne wykorzystanie czasu i zapobiega błędom poprzez automatyczne wybieranie numerów, pojedynczo.

Wniosek

Naszym głównym poglądem jest to, że integracja danych CRM, narzędzi marketingowych i sprzedażowych z WhatsApp to wysoce skuteczna strategia dotarcia do szerokiego grona odbiorców w XXI wieku, niezależnie od wybranego dostawcy.

Każde narzędzie oferuje jedną skrzynkę odbiorczą do zarządzania całą komunikacją z klientami.

Aby wybrać najlepszą opcję dla Twojej firmy, dokładnie rozważ unikalne cechy każdej oferty i oceń jej ceny.

Następnie dowiedz się, czym jest obsługa klienta w mediach społecznościowych i dlaczego Twoja marka jej potrzebuje.