Twitter jest tym, co sprawiło, że hashtagi mają znaczenie, a jeśli chodzi o znajdowanie odpowiednich, skonsolidowanych informacji na temat wydarzenia, Twitter nadal jest liderem. Oczywiście podążając za sukcesem hashtagów, a następnie Twitter Trends, Facebook i Google Plus zdecydowały, że warto je mieć w pobliżu. Nie możemy powiedzieć, że hashtagi odniosły taki sam sukces w tych dwóch sieciach, ale ludzie ich używają. Hashtagger to aplikacja na Androida, która umożliwia wyszukiwanie hashtagów w trzech głównych sieciach społecznościowych; Twitter, Facebook i Google Plus. Możesz przeglądać popularne hashtagi i zapisywać swoje wyszukiwania.
Domyślnie wyszukiwania w Twitterze i Google Plus są włączone, a każda z nich ma własną kartę na ekranie głównym aplikacji, ale będziesz musiał włączyć Facebooka, jeśli chcesz uwzględnić go w wyszukiwaniu. Otwórz ustawienia aplikacji za pomocą przycisku więcej i wybierz Facebook. Będziesz musiał zalogować się do każdej sieci społecznościowej z odpowiedniej karty. Następnie użyj paska wyszukiwania i wpisz, czego chcesz szukać.
Wyniki dla każdej sieci są wyświetlane w odpowiednich zakładkach, więc nie otrzymujesz listy będącej mieszanką tweetów i postów. Możesz zapisać swoje wyszukiwania. Stuknij przycisk więcej po przeprowadzeniu wyszukiwania, a pojawi się opcja zapisania go. Aby wyświetlić zapisane wyszukiwania lub zobaczyć popularne hashtagi, otwórz szufladę nawigacji. Jest podzielony na zakładki; jeden dla trendów i jeden dla zapisanych wyszukiwań. Możesz przeglądać tematy zyskujące popularność w Twojej okolicy lub tematy zyskujące popularność na całym świecie, korzystając z opcji rozwijanej u góry tematów zyskujących na popularności w szufladzie nawigacji.
To wszystko, co jest dostępne w aplikacji. Jest to jednak nowe i dość podstawowe, ale jeśli planujesz śledzić ważne światowe wydarzenie, takie jak Mistrzostwa Świata FIFA, za pomocą mediów społecznościowych, ta aplikacja może się okazać bardzo przydatna.
Czego więc brakuje lub co może ulepszyć tę aplikację? Powiedziałbym filtry. Wyniki wyszukiwania tak naprawdę nie filtrują naszych profili, tweetów ani postów, więc wszystkie są pomieszane w jednej karcie. Powinien istnieć sposób na usunięcie profili i stron z wyników. Wyniki wyszukiwania można odświeżyć, pociągając w dół i zwalniając kartę. W przypadku Google Plus i Facebooka, gdzie hashtagi są rzadziej używane, wyświetlane są tylko najnowsze wyniki. Aby wyświetlić starsze posty, dotknij przycisku. To całkiem sprytne, biorąc pod uwagę, że każdy, kto szuka hashtagów związanych z bieżącym wydarzeniem, będzie chciał tylko najnowszych wiadomości.
Zainstaluj Hastagger ze sklepu Google Play