Disney Plus nie ładuje się? Oto jak naprawić problemy z buforowaniem Disney Plus

Disney posiada jedne z najpopularniejszych tytułów filmowych i telewizyjnych. Niedawno uruchomiła własną usługę przesyłania strumieniowego o nazwie Disney Plus. Biorąc pod uwagę imponujący katalog tytułów, subskrypcja nie jest złą usługą. Z usługi można korzystać z poziomu przeglądarki internetowej na komputerze stacjonarnym, dedykowanych aplikacji mobilnych oraz aplikacji natywnych dla telewizorów Smart TV.

Problemy z buforowaniem Disney Plus

Disney Plus nie ładuje się?

Disney Plus oferuje transmisję strumieniową HD, podobnie jak inne usługi przesyłania strumieniowego online (Netflix, Hulu, CBS). Oferuje również standardową lub niższą rozdzielczość do odtwarzania treści, jeśli Twój internet jest wolny.

Jakość strumienia nie jest określona przez Twój plan, więc powinieneś być w stanie przesyłać strumieniowo w najlepszej jakości, jaką może obsługiwać Twój internet.

Napraw problemy z buforowaniem Disney Plus

Jeśli próbujesz oglądać Disney Plus i stale się buforuje, wypróbuj poniższe poprawki.

1. Przeprowadź test szybkości

Sprawdź prędkość swojego internetu. Może być powolny lub ping może być wyjątkowo wysoki, co uniemożliwi ci przesyłanie strumieniowe Disney Plus.

Wizyta Test prędkości.
Kliknij Idź.
Sprawdź ping i prędkość.

Jeśli Twój internet jest wolny, sprawdź, co może go przeciągać, i napraw go.

2. Uruchom ponownie router

Jeśli prędkość Twojego Internetu jest dobra lub w miarę dobra, spróbuj ponownie uruchomić router.

Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania na routerze przez 20 sekund.
Zwolnij przycisk.
Poczekaj 20 sekund.
Naciśnij przycisk zasilania, aby ponownie włączyć router.
Rozpocznij przesyłanie strumieniowe.

3. Sprawdź inne urządzenia i pobrane pliki

Jeśli masz inne urządzenia podłączone do tej samej sieci i wszystkie one aktywnie korzystają z połączenia, będziesz udostępniać im przepustowość. Upewnij się, że przepustowość nie jest wykorzystywana do tego stopnia, że ​​nie możesz płynnie przesyłać strumieniowo. Wyłącz wszystkie inne urządzenia i sprawdź, czy Disney Plus rozpoczyna transmisję strumieniową. Jeśli tak, masz problem z przepustowością, którym musisz się zająć.

4. Uruchom ponownie / otwórz ponownie Disney Plus

Spróbuj ponownie uruchomić aplikację Disney Plus. Treść może się nie ładować z powodu błędu aplikacji lub przeglądarki.

Aby zamknąć aplikację na urządzeniu mobilnym;

W systemie Android dotknij przycisku wielozadaniowości, a następnie dotknij przycisku zamykania w oknie aplikacji.
W systemie iOS przesuń palcem w górę i w lewo od dołu ekranu, a następnie przesuń w górę w aplikacji Disney Plus.

Aby zamknąć Disney Plus na pulpicie, zamknij przeglądarkę.

5. Porozmawiaj ze swoim dostawcą usług internetowych na temat strumieniowego przesyłania multimediów

Dostawcy usług internetowych czasami ograniczają ruch w mediach, aby ich przepustowość nie była przeciążona i aby obciążać klientów wyższymi opłatami za plan przesyłania strumieniowego. Porozmawiaj ze swoim dostawcą usług internetowych i zapytaj, czy ograniczają usługi przesyłania strumieniowego multimediów. Jeśli tak, być może będziesz musiał zaktualizować swój plan, aby przesyłać strumieniowo Disney Plus.

Wniosek

Disney Plus nie jest bynajmniej niestabilną usługą, która nie jest w stanie obsłużyć dużej liczby użytkowników. Jeśli korzystasz z VPN z usługą, może to powodować problemy z przesyłaniem strumieniowym, ale poza tym i zewnętrzne problemy z Internetem nie ma żadnego powodu, dla którego nie powinieneś być w stanie przesyłać strumieniowo bez żadnych problemów.