Disney+ nie działa? 10 problemów z Disney+ i jak je naprawić

Disney+ to jedna z najpopularniejszych dostępnych usług strumieniowego przesyłania wideo, ale nie zawsze działa tak, jak powinna. Nie ma nic bardziej frustrującego niż brak możliwości korzystania z konta Disney+ z powodu typowych błędów i problemów.

Poniżej szczegółowo opisujemy wszystkie kroki, które możesz podjąć, aby rozwiązać wszelkie problemy, jakie napotykasz podczas przesyłania strumieniowego Disney+ na dowolnym urządzeniu.

Szybkie wskazówki, jak rozwiązać problemy z Disney+

Większość problemów, które możesz napotkać podczas próby przesyłania strumieniowego Disney+ pochodzą z samej aplikacji, Twojego urządzenia lub połączenia internetowego.

W rezultacie często najlepiej jest rozpocząć rozwiązywanie problemów z urządzeniem, gdy pojawi się problem z przesyłaniem strumieniowym. Rozważ następujące kroki rozwiązywania problemów, aby szybko wrócić do przesyłania strumieniowego:

  • Uruchom ponownie telewizor, urządzenie do przesyłania strumieniowego, komputer lub telefon.
  • Zamknij i otwórz ponownie aplikację Disney+.
  • Uruchom ponownie router.
  • Sprawdź problemy z Internetem lub popraw wolne lub niestabilne połączenie Wi-Fi.
  • Zaktualizuj aplikację Disney+.
  • Wyloguj się i wróć na swoje konto Disney+.
  • Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację Disney+.
  • Sprawdź dostępność aktualizacji na swoim telewizorze lub urządzeniu do transmisji strumieniowej.
  • Używać Strona Downdetector na Disney+ aby sprawdzić, czy Disney+ nie działa.

Jeśli żaden z tych kroków nie rozwiąże Twojego problemu, czytaj dalej, aby poznać konkretne kody błędów Disney+ i wskazówki, jak je naprawić.

Komunikat o błędzie „Nie można się połączyć”.

Częstym problemem Disney+ jest błąd „nie można się połączyć”. Oznacza to, że Twoje urządzenie lub przeglądarka nie mogła połączyć się z serwerem.

Dzieje się tak zazwyczaj, gdy Disney+ jest przeciążony zbyt dużą liczbą użytkowników próbujących uzyskać do niego dostęp jednocześnie. Innym razem przyczyną jest zbyt szybkie otwarcie aplikacji, zanim urządzenie mogło nawiązać połączenie internetowe.

Ten problem zwykle rozwiązuje się sam w ciągu kilku minut. Spróbuj zamknąć aplikację, odczekaj minutę lub dwie, a następnie spróbuj ponownie połączyć się z Disney+.

Błąd powodujący awarię aplikacji Disney+

Czy Twoja aplikacja Disney+ ciągle się zawiesza? Pierwszym krokiem jest ponowne uruchomienie aplikacji Disney+ i urządzenia do przesyłania strumieniowego.

Jeśli problem będzie się powtarzał, sprawdź dostępność aktualizacji Disney+ lub zaktualizuj swoje urządzenie. Na koniec, jeśli nadal nie masz szczęścia, odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację Disney+. Jeśli po wykonaniu tych wszystkich czynności nadal nie możesz uruchomić aplikacji, najlepiej udać się do Centrum pomocy Disney+ lub zadzwoń do pomocy technicznej.

Kod błędu 39

Dwa najpopularniejsze kody błędów Disney+ to kod błędu 39 i kod błędu 83.

Kod błędu 39 wskazuje, że w tej chwili nie można obejrzeć filmu, który próbujesz obejrzeć. Może to być problem z dostępnością regionalną. W zależności od tego, gdzie mieszkasz, niektóre treści mogą być niedostępne lub pojawiać się i znikać w zależności od pory roku.

Kod błędu 39 często dotyczy osób korzystających ze strumieniowego przesyłania danych z Disney+ za pomocą aplikacji Xbox. Najpierw spróbuj ponownie uruchomić konsolę Xbox. Pomocne jest także rozpoczęcie transmisji na innym urządzeniu, a następnie „kontynuowanie oglądania” na konsoli Xbox.

Kod błędu 83

Kod błędu 83 to kolejny częsty problem. Ten błąd występuje, gdy do przesyłania strumieniowego używasz komórkowej transmisji danych zamiast Wi-Fi lub gdy użytkownicy iPhone’a lub Androida są połączeni z hotspotem. Może to spowodować niewystarczające połączenie internetowe do obsługi treści przesyłanych strumieniowo w Disney+.

Najlepszym rozwiązaniem w przypadku kodu błędu 83 jest połączenie się z Wi-Fi, jeśli jest to możliwe.

Inne, mniej popularne kody błędów Disney+

Niektórzy subskrybenci mogą napotkać kilka innych kodów błędów, a większość z nich jest związana z problemami z prawami do transmisji strumieniowej. Oznacza to, że treści, które próbujesz obejrzeć, nie są już dostępne, nie podlegają rotacji lub są niedostępne w Twoim miejscu zamieszkania.

Niektóre z nich obejmują kod błędu 11, kod błędu 15, kod błędu 29, kod błędu 35, kod błędu 36, kod błędu 41 i kod błędu 44. Błędy te mogą czasami wystąpić z powodu problemów z Internetem. Jeśli masz pewność, że treść powinna być widoczna w Twoim regionie, uruchom ponownie aplikację i spróbuj jeszcze raz.

Kod błędu 22 to dobrze, ponieważ oznacza to, że kontrola rodzicielska Disney+ działa i blokuje treści objęte ograniczeniami wiekowymi. Jeśli znudzi Ci się narzekanie dzieci, możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach, ale wtedy będą miały dostęp do dowolnego programu lub filmu.

Kod błędu 31 informuje, że aplikacja ma problemy z weryfikacją Twojej lokalizacji. Dzieje się tak, ponieważ ustawienia lokalizacji Twojego urządzenia są wyłączone lub próbujesz używać VPN do oglądania treści. Czasami dzieje się tak w hotelu lub podczas korzystania z publicznej sieci Wi-Fi. Większość sieci VPN działa, ale niektóre nie, dlatego warto wypróbować najlepsze sieci VPN w ramach bezpłatnego okresu próbnego.

Kod błędu 43 oznacza, że ​​wcześniej umieściłeś film lub program na swojej liście do obejrzenia, ale nie można go już przesyłać strumieniowo. Będziesz musiał poczekać, aż wróci, lub usunąć go z listy obserwowanych.

Kod błędu 86 brzmi okropnie: „Przepraszamy; to konto zostało zablokowane.” Może to jednak oznaczać wszystko – problem z płatnością, problem z hasłem lub potencjalnie włamanie lub naruszenie bezpieczeństwa konta. Skontaktuj się z pomocą techniczną Disneya, aby rozwiązać problem.

Problemy z opóźnieniami i buforowaniem

Opóźnianie i buforowanie filmów może zrujnować Twoją przyjemność, dlatego prawdopodobnie będziesz chciał rozwiązać ten problem, szczególnie jeśli wiesz, że z Twoim internetem wszystko w porządku. Po pierwsze, jeśli Twój film ma opóźnienia lub buforowanie, powinieneś wykonać test szybkości Internetu za pomocą Strona Speedtest firmy Ookla lub odpowiednią alternatywę.

W zależności od wyników testu szybkości możesz wywnioskować, że jest to problem z Disney+, zwłaszcza jeśli Twoje połączenie na innych stronach internetowych działa prawidłowo. W takim przypadku należy wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki, jeśli jesteś w Internecie, a następnie spróbować ponownie. Jeśli problem nadal występuje, możesz zmniejszyć ustawienie jakości przesyłania strumieniowego na swoim koncie. Można to zrobić na karcie Ustawienia aplikacji.

Brakująca ikona profilu

Odwiedziłeś Disney+ i próbowałeś zmienić ikonę profilu na nową ulubioną postać Disneya, ale jej tam nie ma. Wiesz, że jest w aplikacji, ale nigdzie się nie wyświetla.

Kiedy się z tym spotkasz, zazwyczaj oznacza to, że inny profil na Twoim koncie już używa tej ikony. Niestety, Disney+ pozwala na używanie ikony tylko w jednym profilu na raz, więc będziesz musiał uzgodnić to z każdą osobą, która jej używa. Oczywiście, jeśli jesteś właścicielem konta, zawsze możesz wykonać ruch o władzę i zażądać od drugiej osoby zmiany ikon profilu za Ciebie.

Disney+ „nie jest dostępny w Twoim regionie”

Disney+ jest popularny na całym świecie, ale nie jest dostępny w każdym regionie. W chwili pisania tego tekstu kraje takie jak Syria, Uganda, Bangladesz i inne wciąż czekają na udostępnienie usługi. Jeśli więc znajdujesz się w kraju, w którym usługa jest dostępna w Twoim regionie, komunikat o błędzie „niedostępny w Twoim regionie” może być denerwujący.

Zwykle ten problem z Disney+ wynika z korzystania z VPN ustawionego na serwerze w jednym z krajów, w których usługa nie jest dostępna. Jeśli napotkasz ten problem, zmień serwer VPN na kraj, w którym jest on dostępny, a problem powinien zniknąć. Jeśli tak nie jest lub nie korzystasz z VPN, ale znajdujesz się w kraju, w którym usługa jest dostępna, skontaktuj się z pomocą techniczną Disney+.

Problem z pustym ekranem Disney+

Wielu użytkowników online zgłosiło problem z czarnym ekranem podczas próby korzystania z Disney+. Może to być irytujące, ale zazwyczaj jest ku temu dobry powód. Zakładając, że nie masz żadnych problemów z Internetem, jest to zwykle wynikiem zakłócenia filtra treści, akceleratora proxy lub modułu blokującego wyskakujące okienka.

Wyłącz coś takiego, a następnie spróbuj ponownie skorzystać z usługi. Sprawdź dokładnie, czy to nie jest Twój internet, a jeśli problem będzie się powtarzał, możesz skontaktować się z pomocą techniczną.

Wróć do streamingu dzięki Disney+

Oto najczęstsze problemy lub kody błędów, z którymi spotykają się użytkownicy Disney+. Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, przejrzyj Centrum pomocy Disney+, które zawiera przydatne artykuły i sposoby kontaktowania się z zespołem pomocy.

Alternatywnie, jeśli nadal nie możesz rozwiązać problemu i masz dość Disney+, być może nadszedł czas, aby poszukać alternatywnej usługi przesyłania strumieniowego.