Jak zaimportować dokument Excel do Arkuszy Google

Czy ktoś wysłał Ci dokument Excel, ale nie masz tego programu? Rezygnujesz z pakietu Microsoft Office i przechodzisz na Dysk Google? Nie ma problemu; Arkusze Google umożliwiają importowanie plików Excela. Choć nie obsługują niektórych funkcji i efektów dokumentu programu Excel, działają całkiem dobrze.

Jak zaimportować dokument Excel do Arkuszy Google

Aby wyświetlić dokument Excela w Arkuszach Google, musisz najpierw przesłać plik na Dysk Google. Otwórz Dysk Google, kliknij „Nowy”, a następnie „Prześlij plik”, aby rozpocząć.

Przejdź do swoich plików, a następnie kliknij „Otwórz”.

Alternatywnie możesz przeciągnąć i upuścić plik z komputera bezpośrednio do przeglądarki internetowej, aby ułatwić przesyłanie.

Po przesłaniu pliku kliknij go prawym przyciskiem myszy, wskaź polecenie „Otwórz za pomocą” w menu kontekstowym, a następnie wybierz „Arkusze Google”.

Następnie Google konwertuje Twój dokument do pliku Arkuszy Google na Twoim koncie Dysku.

Po zakończeniu edycji pliku możesz udostępnić go innym lub pobrać oraz wyeksportować dokument z powrotem do formatu Microsoft Excel, przechodząc do „Plik” > „Pobierz jako”, a następnie klikając opcję „Microsoft Excel”.

Jeśli wolisz pobrać dokument w formacie PDF, ODS, CSV lub innym, też możesz to zrobić.

Plik jest następnie pobierany do domyślnego folderu pobierania przeglądarki.