9 narzędzi szpiegujących reklamy na Facebooku, aby mieć oko na swoich konkurentów

Dowiedz się, jakich strategii w mediach społecznościowych używają Twoi konkurenci na Facebooku, i poznaj sekret ich sukcesu w wyświetlaniu reklam w mediach społecznościowych za pomocą tych narzędzi szpiegowskich na Facebooku.

Kiedy wchodzisz do jakiejkolwiek firmy cyfrowej, która opiera się na reklamach w mediach społecznościowych, takich jak marketing afiliacyjny, influencer w mediach społecznościowych itp., Musisz nauczyć się taktyk stosowanych przez konkurencję. Jest mało prawdopodobne, aby osoby, które odniosły największy sukces i marketingowcy stowarzyszeni, po prostu ujawnili ci swój sekretny przepis na sukces.

Możesz uczyć się bitów i bajtów z niektórych blogów internetowych i vlogów YouTube, ale to nie wystarczy, aby przetrwać na tym konkurencyjnym rynku.

Dlatego musisz znaleźć sposoby na wytropienie taktyk i strategii reklamowych i promocyjnych, których używają Twoi rywale. Jednym z niezawodnych sposobów jest użycie jednego z najlepszych narzędzi szpiegujących reklamy na Facebooku, jak wspomniano poniżej.

Co to jest narzędzie szpiegowskie reklam na Facebooku?

Narzędzia Facebook Ads Spy to głównie oprogramowanie internetowe, które pomaga śledzić cenne dane, które pomagają w tworzeniu strategii dla własnej kampanii marketingowej w mediach społecznościowych.

Oprócz postów zoptymalizowanych pod kątem SEO i zaangażowania klientów, marki cyfrowe najczęściej wykorzystują reklamy w mediach społecznościowych do promowania marek, produktów, usług itp. Jednym z najlepszych i najczęściej eksplorowanych ekosystemów mediów społecznościowych jest reklama online na Facebooku za pomocą reklam na Facebooku.

Teraz, gdy używasz narzędzia do śledzenia reklam, aby konkretnie śledzić dane reklam, takie jak treści kreatywne, docelowi odbiorcy, słowa kluczowe itp., Używane w udanej reklamie prowadzonej przez twojego rywala, narzędzie to jest znane jako narzędzie do szpiegowania reklam na Facebooku.

Narzędzia te dostarczają najczęściej następujące szeroko skategoryzowane informacje o platformie Facebook Ads:

  • Kreacje Facebook Ads utworzone i opublikowane przez cyfrową firmę Twojego konkurenta.
  • Jak konkurencja umieszcza swoje reklamy na Facebooku, aby zwiększyć zwrot z inwestycji (ROI).
  • Sugeruje, jak powinieneś pozycjonować swoje reklamy w mediach społecznościowych, aby pokonać rywali.

Dlaczego potrzebujesz narzędzia szpiegującego reklamy na Facebooku?

Narzędzia szpiegowskie reklam to przede wszystkim narzędzia do zbierania, analizy i wizualizacji danych internetowych. Potrzebujesz go do zbierania danych o tym, jak Twoi rywale sprzedają swoje produkty w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook.

Znajdź poniżej powody, dla których warto korzystać z narzędzia Facebook Ads Spy:

  • Uzyskaj dostęp do wszelkiego rodzaju danych Facebook Ads o Twojej konkurencji biznesowej.
  • Stwórz niedrogą zintegrowaną strategię w mediach społecznościowych, importując dane z zaufanego narzędzia do śledzenia reklam na Facebooku.
  • Wymyśl lepszą strategię twórczą niż twoi rywale.
  • Zmień istniejący plan mediów cyfrowych na lepszy.
  • Jeśli niektóre kampanie reklamowe utkną w martwym punkcie, przenieś je do głównego nurtu.

Krótko mówiąc, potrzebujesz jednego z tych narzędzi, aby strategicznie planować kampanie reklamowe w mediach społecznościowych i ostatecznie zwiększać przychody firmy dzięki bezpośredniej konwersji.

W jaki sposób narzędzie szpiegowskie Facebook Ads pomaga w walce z konkurencją?

Różne narzędzia Facebook Ad Spy działają inaczej, ale cel pozostaje ten sam. Pomagają uzyskać widok z lotu ptaka na reklamy na Facebooku lub w innych mediach społecznościowych, które prowadzą konkurencyjne domy biznesowe, marketingowcy stowarzyszeni lub osoby mające wpływ na media społecznościowe.

Spośród wielu, jedna grupa narzędzi do szpiegowania reklam zachowuje się jak baza danych reklam. Są po prostu odpowiednikiem wyszukiwarki Google dla wszystkiego, co dotyczy reklam online publikowanych przez różne branże, firmy, marki i agencje marketingowe.

W takich bazach danych reklam w mediach społecznościowych masz różne opcje filtrowania. Na przykład główne wyszukiwanie tekstowe może udostępniać takie opcje, jak wyszukiwanie tekstu reklamy, komentarzy, reklamodawcy, adresu URL i adresu URL strony docelowej.

Następnie możesz wybrać wiele innych pomocniczych filtrów wyszukiwania, aby zawęzić zdarzenie wyszukiwania do wyników wysokiej jakości. Te dodatkowe filtry wyszukiwania opisano poniżej. Ale może być ich więcej lub mniej, a opcje różnią się w zależności od używanych narzędzi:

  • Dane demograficzne odbiorców, takie jak kraj, wiek, płeć itp.
  • Komentarze dzienne i całkowite
  • Dzienna i łączna liczba polubień
  • Technologia
  • Identyfikator partnera
  • Sieci, etykiety, widziane później itp.
  • Typ mediów

Po podaniu powyższych danych narzędzie szpiegujące reklamy na Facebooku pobierze odpowiednią reklamę z milionów reklam. Następnie przeanalizuje to pod wieloma kątami, takimi jak kierowanie na odbiorców, pozycjonowanie, tekst reklamy, kreacje itp.

Po zakończeniu narzędzie zaoferuje surowe dane, a także sugestie dotyczące tworzenia i umieszczania własnych kampanii reklamowych w reklamach na Facebooku.

Znajdź poniżej ogólne komponenty narzędzi do szpiegowania reklam, które pomogą Ci wyprzedzić rywali:

  • Znajdź grupę ruchu społecznościowego, która kupuje produkty i usługi, klikając reklamy w mediach społecznościowych.
  • Wygląd i kompozycja stron docelowych rywali, stron sprzedażowych, przycisków wezwania do działania (CTA) itp.
  • Dowiedz się, co działa na krótką metę, a co należy zachować na dłużej.
  • Odkryj reklamy, które uzyskują maksymalną liczbę konwersji na całym świecie.
  • Zoptymalizuj swoją strategię ustalania stawek.
  • Zwiększ koszt konwersji (CPC).

Teraz, gdy już wiesz, co, dlaczego i jak działają narzędzia szpiegowskie reklam na Facebooku, znajdź poniżej niektóre z zaufanych i zwycięskich:

PowerAdSpy

PowerAdSpy wykorzystuje tysiące punktów danych i źródeł online do zbierania reklam na Facebooku lub innych reklam w mediach społecznościowych, na które kierujesz. Ogromne źródło źródeł reklam w mediach społecznościowych gwarantuje, że twórca narzędzia może zgromadzić odpowiednią strukturę reklam na Facebooku, której szukasz w ekosystemie marketingowym Facebooka.

Narzędzie pobiera swoje dane ze scentralizowanego serwera przetwarzania danych PowerAdSpy. Ten serwer zbiera, analizuje, wizualizuje i przechowuje dane kampanii reklamowych na Facebooku do wykorzystania na żądanie. Gdy szukasz danych reklamy rywala, poszukaj przykładów i zaoferuj następujące punkty danych:

  • Wgląd w dane bezpośrednio autoryzowany przez reklamodawców Facebook Ads
  • Zbieraj i przetwarzaj duże ilości danych od lokalnych reklamodawców i agencji Facebooka z całego świata
  • Pobiera również dane analityczne Facebook Ads od partnerów zewnętrznych na całym świecie
  • Oferuje bezstronne i bezstronne informacje o reklamach rywali z Twojej domeny biznesowej

SpołecznośćPeta

Jeśli ciągle widzisz, że Twoje kampanie Facebook Ads nie przynoszą oczekiwanego zwrotu z inwestycji, potrzebujesz świeżej perspektywy. SocialPeta może zapewnić Ci taką perspektywę, szpiegując reklamy konkurencji i sugerując pozycjonowanie reklam, kreacje reklamowe, kopie reklam i nie tylko.

Oferuje jedno z najlepszych i najbardziej kompleksowych narzędzi szpiegowskich do odkrywania danych reklamowych od konkurencyjnych firm i analizowania spostrzeżeń z najlepszych sieci społecznościowych, reklamodawców aplikacji, wydawców treści i reklamodawców handlu elektronicznego.

Jego najważniejsze funkcje są opisane tutaj:

  • Stwórz i zoptymalizuj plan pozyskiwania użytkowników dla swojej marki lub innych klientów, jeśli jesteś agencją
  • Przeglądaj kreacje i kopie reklam, które dobrze się sprzedają i przyciągnij odwiedzających do strony kasy
  • Uzyskaj wysokiej jakości dane dotyczące dynamiki rynku i strategii reklamowych z wielu baz danych
  • Jego baza danych zawiera 1,2 miliarda materiałów kreatywnych, reklamy z 70 głównych sieci społecznościowych i reklamodawców z 69 krajów

AdSpy

Reklamodawcy, agencje marketingowe, marketerzy stowarzyszeni i influencerzy uważają AdSpy za wiodącą bazę danych dla wszystkich reklam na Instagramie i Facebooku wyświetlanych na całym świecie. Jego wyszukiwarka składa się z innowacyjnych funkcji wyszukiwania i niezrównanej gamy danych reklamowych.

AdSpy pozwala tworzyć zaawansowane i złożone wyszukiwanie reklam na Facebooku ze swojej bazy danych. Na przykład możesz utworzyć zapytanie wyszukiwania, które będzie zawierać słowa kluczowe, tekst reklamy, markę reklamodawcy, rodzaj używanych mediów, grupę docelową, kraj, liczbę polubień dziennie, komentarze dziennie, łączną liczbę polubień, łączną liczbę komentarzy, ostatnią widzianą reklamę itd. .

BigSpy

BigSpy to oparte na chmurze narzędzie Google i narzędzie do śledzenia reklam w mediach społecznościowych, które pomaga agencjom, firmom i osobom indywidualnym odkrywać strategie reklamowe. Umożliwia także śledzenie trendów reklamowych w celu ulepszenia kampanii marketingowych.

Ponadto umożliwia dostęp do bazy danych zawierającej obszerną bibliotekę reklam na Facebooku z rynków światowych. Narzędzia wyszukiwania są również wyposażone w zaawansowane opcje sortowania i filtrowania.

Korzystając z BigSpy, możesz wymyślać kreatywne pomysły z wielu platform, w tym Twittera, Facebooka, Instagrama, Yahoo, AdMob, Pinteresta itp. Aplikacja internetowa umożliwia marketerom takim jak Ty przeglądanie najnowszych i wirusowych reklam, które śledzą również inni.

AdFlex

Dzięki AdFlex możesz śledzić udane kampanie Facebook Ads, aby podejmować mądrzejsze decyzje biznesowe dla swojej firmy. Oprócz oszczędzania cennego czasu i energii, pozwala Ci zarobić więcej przychodów. Korzystając z tego oprogramowania, marketerzy mogą zdobyć sprawdzone pomysły i strategie z udanych kampanii reklamowych FB.

Dzięki wstępnie zatwierdzonym i najlepiej sprzedającym się kopiom reklam możesz przyspieszyć publikowanie reklam. Z tych reklam możesz wybrać przekonujące wezwania do działania, aby uzyskać więcej potencjalnych klientów i konwersji. Dokładne dane generowane przez tę aplikację pozwolą również wybrać odpowiednie miejsce.

AdFlex ma również opcję filtrowania regionów, której można użyć do wyszukiwania reklam na podstawie lokalizacji. Pozwala także zawęzić wyszukiwanie na podstawie wieku, danych demograficznych, płci, kategorii biznesowej i zainteresowań odbiorców.

Co więcej, jest w stanie ujawnić narzędzia marketingowe, z których korzystają Twoi konkurenci. Możesz dowiedzieć się o metodach swoich rywali; będziesz wiedział, czego brakuje w Twojej strategii kampanii.

AdSpyder

Twoje poszukiwania potężnego narzędzia szpiegowskiego Facebook Ads kończą się na AdSpyder. Dzięki temu oprogramowaniu możesz uzyskać dogłębną analizę kampanii reklamowych swoich konkurentów na Facebooku. Co więcej, możesz uzyskać wyobrażenie o pozycjonowaniu marki Twoich rywali w dowolnej niszowej domenie lub rynku.

Znajdź poniżej macierz, której AdSpyder używa, aby pomóc Ci odkrywać sekrety Facebook Ads od Twoich rywali i wyprzedzać ich kampanie reklamowe:

  • Jego narzędzie do śledzenia reklam na Facebooku może przeszukiwać prawie każdą reklamę z globalnych platform Facebooka
  • Dowiedz się, które przyciski wezwania do działania (CTA) uzyskują najwięcej kliknięć i konwersji
  • Odkryj zwycięskie reklamy rywali i zobacz wskaźniki zaangażowania dla tych reklam
  • Inteligentne sugestie dotyczące kreacji i kopii reklam
  • Pomaga tworzyć kopie reklam z bezpośrednimi wiadomościami, które sprzedają więcej

Reklamy jednorożca

Należysz do branży eCommerce i chcesz poznać sekretną receptę na udaną kampanię reklamową na Facebooku? Korzystaj z Unicorn Ads, aby przeglądać reklamy online prowadzone przez 100 najlepszych sklepów Shopify na świecie. Platforma posiada kolekcję ponad 50 000 reklam na FB i Instagramie, które można łatwo przeglądać.

W tym celu możesz filtrować niszę, aby znaleźć najlepszych graczy w tej branży. Następnie kliknij kartę tej firmy, aby otworzyć całą bibliotekę jej reklam na Facebooku. Możesz czerpać inspirację z tych reklam i stworzyć własny tekst reklamy.

Jeśli chcesz, możesz również głosować na firmy, które tworzą wspaniałe i skuteczne kampanie reklamowe. W ten sposób inni mogą łatwo znaleźć najlepszych twórców reklam na Facebooku.

ReklamaPlexity

AdPlexity to przełom w świecie analizy reklam natywnych, który pomaga monitorować najbardziej dochodowe kampanie reklamowe rywali w natywnych źródłach ruchu. Gdy uzyskasz najbardziej wszechstronne dane o najskuteczniejszych reklamach, możesz podejmować lepsze decyzje marketingowe.

Oferuje analizę kampanii prowadzonych w ponad 32 krajach, w tym we wszystkich głównych. Ponadto ta aplikacja obsługuje kampanie na wszystkie popularne urządzenia, w tym Windows, Mac, iPhone, iPad i Android (telefony i tablety).

Pobieranie danych jest również łatwe — pobierz strony docelowe bezpośrednio z tego interfejsu narzędzia.

anstreks

Anstrex to niesamowite oprogramowanie do odkrywania sekretów kampanii Twoich konkurentów. Pozwala szpiegować reklamy tworzone przez innych i pozwala budować na ich podstawie zwycięskie kampanie. W rezultacie oszczędza to cenne godziny pracy, które w przeciwnym razie poświęciłbyś na badania.

Zapewnia najdokładniejsze dane ze wszystkich głównych krajów przy użyciu wysokiej jakości domowych serwerów proxy. Dane są również dostępne w formacie zrozumiałym dla każdego.

Użyj kategorii, kraju, sieci reklamowej, urządzenia, narzędzi śledzenia i sieci stowarzyszonej, aby filtrować kopie reklam. Do sortowania reklam możesz użyć parametrów takich jak popularność, czas trwania, data i inne.

Możesz także wyszukiwać za pomocą słów kluczowych w celu dokładniejszego kierowania. Ponadto zaawansowani użytkownicy mogą używać operatorów boolowskich do łączenia wielu kryteriów wyszukiwania i filtrowania. Korzystając z wygenerowanych danych, możesz zrozumieć, jak kierować kampanię poprzez dokładne targetowanie.

To wiodące w branży oprogramowanie pomaga znaleźć wszystkie odpowiednie reklamy i strony docelowe dla dowolnej kampanii.

Podsumowanie

Teraz już wiesz, które narzędzia do kopiowania reklam na Facebooku są najbardziej popularne w obszarze kampanii typu pay-per-click (PPC) i reklam w mediach społecznościowych. Możesz wypróbować jedną lub wszystkie z powyższych opcji i zdecydować, która z nich najlepiej pasuje do Twojej cyfrowej marki lub firmy.

Następnie możesz sprawdzić najlepsze narzędzia do optymalizacji reklam na Facebooku.