A do Z O zabezpieczeniach marketingowych

Udostępnij teraz w social media:

Marketing wznosi się na wyższy poziom wraz z pojawieniem się nowych mediów. Od plakatów i ulotek po treści cyfrowe, istnieje wiele sposobów na promowanie każdej marki.

Pozwól nam to lepiej zrozumieć dzięki materiałom marketingowym.

Co to jest zabezpieczenie marketingowe?

Materiały marketingowe to dowolny materiał drukowany lub cyfrowy używany do komunikowania lub promowania przekazu, produktów lub usług dotyczących marki firmy. Materiały marketingowe mogą przybierać różne formy, w tym katalogi, plakaty w punktach sprzedaży, filmy, e-booki, biuletyny, grafiki itp. Te narzędzia sprzedaży mają na celu ułatwienie i zwiększenie efektywności procesu sprzedaży.

Marka firmy jest zazwyczaj prezentowana poprzez dodatkowe elementy, aby wzmocnić swoją markę za pomocą spójnego przekazu i innych mediów. Najczęstszym pytaniem w głowach różnych firm jest – jak sprawić, by materiały marketingowe były skuteczne? Musi zachować równowagę między informacjami, treściami promocyjnymi i rozrywką. To doskonały sposób na zwiększenie jej skuteczności.

Korzyści z zabezpieczenia marketingowego

Oto główne zalety korzystania z zabezpieczeń marketingowych:

  • Dodaje wiarygodności Twojej firmie.
  • Materiały marketingowe wyraźnie określają, dlaczego Twój produkt lub usługa są lepsze.
  • Zapewnia skuteczny sposób zespołowi marketingu i sprzedaży na wyjaśnienie funkcji Twojego produktu lub usługi.

Źródło – https://fullstop360.com/blog/marketing-collateral/

Jak to wpływa na marketing cyfrowy?

Wiele firm korzysta z zabezpieczeń marketingowych, aby osiągnąć cele niezwiązane z przychodami. Rozważ firmę, która cierpi na niskie morale pracowników. Mogą promować nowe inicjatywy mające na celu poprawę kultury biurowej poprzez materiały marketingowe.

Alternatywnie, firma przechodząca rebranding mogłaby wykorzystać materiały marketingowe, aby zachęcić do przyjęcia nowej tożsamości marki i zasad. Materiały marketingowe mogą dotrzeć do dowolnej grupy odbiorców i osiągnąć dowolny cel. Musisz tylko wiedzieć, jak z niego korzystać.

Jakiego rodzaju materiałów marketingowych powinieneś użyć?

Różne rodzaje zabezpieczeń służą różnym celom i zależą przede wszystkim od tego, gdzie znajdują się Twoi potencjalni klienci na ścieżce marketingowej. Niektórzy potencjalni klienci mogą być gotowi do zaangażowania się w Twój produkt, podczas gdy inni mogą rozważać swoje opcje. Musisz kierować reklamy na każdą grupę z innym zabezpieczeniem w zależności od tego, gdzie znajdują się na ścieżce kupującego.

  Jak zainstalować niestandardowe czcionki na swoim iPhonie lub iPadzie

Rodzaje materiałów do marketingu cyfrowego

O nas

Sekcja O nas zawiera krótki wgląd w Twoje przedsiębiorstwo i jego cel. Jest to narzędzie marketingowe do przekonywania potencjalnych klientów i odgrywa dużą rolę w marketingu w wyszukiwarkach.

Blogi

Wpis na blogu jest powszechnym rodzajem materiałów marketingowych lub marketingu treści używanym przez firmy. Umożliwia Twojej firmie regularne udostępnianie treści na Twojej stronie internetowej. Różnią się tematem, długością i celem, ale są potężnym narzędziem do marketingu Twojej firmy w globalnym świecie.

Kolory marki

Kolory marki to paleta od pięciu do dziesięciu kolorów używanych do reprezentowania firmy. Spójne i strategiczne zastosowanie kolorów marki firmy może zwiększyć świadomość i rozpoznawalność marki. Co ciekawsze, większość topowych marek używa tylko jednego lub dwóch kolorów! Najczęściej wybieranym kolorem przez marki jest niebieski.

Historie marek

Historia Twojej marki to coś więcej niż narracja Twojej firmy. Może przybrać formę filmu, publikacji cyfrowej lub sekcji biografii Twojej witryny i tworzy emocjonalne połączenie między Twoją marką a klientami, takie jak ludzkie doświadczenia i to, jak wnosi wartość dodaną do ich życia.

Wizytówka

Idea klasycznej wizytówki nigdy się nie starzeje. Istnieje od lat i nadal jest szeroko stosowany. Wizytówka zawiera nie tylko markę i logo firmy, ale także dane kontaktowe, takie jak e-mail, numer telefonu i adres. Niecyfrowa forma marketingu wciąż sprawdza się na każdej imprezie networkingowej.

eBook

E-booki to świetny sposób na informowanie i edukowanie czytelników. Ebook demonstruje kompetencje firmy w branży lub dziedzinie poprzez podejście edukacyjne. E-book wykorzystuje swobodny i atrakcyjny głos i projekt, aby przedstawić skomplikowany temat w sposób, który czytelnik może łatwo zrozumieć.

Podpis E-mail

Podpis wiadomości e-mail to ramka tekstu, która pojawia się na dole wiadomości e-mail. Dostarcza odbiorcom informacje kontaktowe, takie jak imię i nazwisko, stanowisko, numer telefonu i adres e-mail. Podpis wiadomości e-mail jest również nazywany stopką wiadomości e-mail. Dostarcza informacje o firmie odbiorcom.

Filmy wyjaśniające

Filmy wyjaśniające to atrakcyjne materiały wizualne używane w różnych branżach i firmach oraz na wielu platformach. Filmy wyjaśniające możesz wykorzystywać do różnych celów, takich jak podnoszenie świadomości marki czy edukacja. Jego unikalny sposób prezentowania treści sprawia, że ​​jest to tak potężne narzędzie.

Infografika

Infografiki to graficzna reprezentacja określonego tematu lub punktu krytycznego. Przedstawiają informacje w formie wizualnej, a nie pisemnej. Infografiki mogą różnić się rozmiarem, stylem i przeznaczeniem. Jednak wszystkie mają ten sam cel, tj. przekazywanie informacji w zabawny i kreatywny sposób.

  Pobierz animowane tapety pogodowe na swój iPhone z Weatherboard

Wstęp

Strony docelowe to samodzielne strony powiązane z określonymi kampaniami marketingowymi. To strona, na którą trafiają Twoi odbiorcy po kliknięciu reklamy. Zwykle zawierają formularz z prośbą o podanie informacji kontaktowych od potencjalnych klientów. W zależności od celu kampanii służą jako okładka dla stron, do których prowadzą.

Listy

List to rodzaj pisarstwa, który wykorzystuje listę jako strukturę tematyczną, ale zawiera wystarczającą ilość kopii do opublikowania jako artykuł. Są to przyciągające wzrok artykuły w formie listy. Niektóre znane przykłady artykułów to „10 najlepszych filmów roku 2021” lub „10 nawyków zapewniających sprawne życie”.

Logo

Jest to emblemat, symbol lub znak graficzny. Logo pomaga firmom w publicznej identyfikacji i rozpoznaniu. Może mieć charakter abstrakcyjny lub figuratywny lub zawierać tekst nazwy, którą reprezentuje. Logo pomaga Twojej firmie oddzielić się od konkurencji.

Deklaracja misji

Misja jest deklaracją działań, która deklaruje cel organizacji i sposób, w jaki służy ona swoim klientom. Misja to zwięzłe podsumowanie misji Twojej firmy. Pomaga pracownikom w wyznaczaniu jasnych celów i koncentracji.

Biuletyny

Firmy korzystają z biuletynów, aby pozostać w kontakcie z obecnymi klientami. Informują klientów o nowych funkcjach lub aktualizacjach produktów. Zazwyczaj są wysyłane jako e-maile. Prawie 70% firm polega na nich, aby pozostać w kontakcie z klientami.

Reklamy online

W erze Internetu, gdzie wszystko jest dostępne za jednym kliknięciem, reklamowanie firmy online może być bardzo przydatne. Reklama internetowa jest elastyczna i jest wszędzie, od komputerów po urządzenia mobilne. Pomagają konsumentom szybko przejść od reklamy do sprzedawcy. Zwiększa sprzedaż i świadomość marki.

Strony filarów

Strona filarowa to obszerny fragment na jednej stronie internetowej dotyczący określonego tematu. Strony filarowe zagłębiają się w powiązane klastry tematyczne i są powiązane z innymi postami na blogu i treściami. Niektóre standardowe tytuły stron filarów to „Najlepsze z __” i „Przewodnik/Jak to __”.

Stanowisko boiska

Prezentacja boiska to krótka prezentacja. Możesz go utworzyć w PowerPoint lub Keynote. Pomaga zapewnić odbiorcom ogólny przegląd Twojego biznesplanu. Prezentacje Pitch są zrozumiałe, a nie prezentacje demonstracyjne, które wymagają wielu wyjaśnień ze strony prezentera.

Podcasty

Podcast to wybór lub seria cyfrowych plików audio. Możesz go posłuchać lub pobrać. Podcast to najnowsza forma rozrywki na rynku. Jest to skuteczne narzędzie marketingowe, które pomaga markom dotrzeć do grupy docelowej. Podcasty tworzą wartość dla kupujących, ponieważ mają charakter informacyjny.

Teczka

Może to obejmować różne kanały marketingu cyfrowego, takie jak strony internetowe, reklamy, posty lub kampanie w mediach społecznościowych, filmy, marketing e-mailowy i inne. Profesjonaliści, studenci i firmy – wszyscy korzystają z portfolio. Wykazują doświadczenie, osiągnięcia, cele i umiejętności. W dzisiejszych czasach portfolio cyfrowe stało się dość popularne.

  Co to jest Deepfake i czy powinienem się tym przejmować?

Katalog produktów

Katalog zawiera wszystkie produkty, którymi zajmuje się Twoje przedsiębiorstwo. Są to broszury o objętości książki. Szczegółowo opisują informacje o produkcie w sposób podobny do broszur. Są jednak znacznie dłuższe, ponieważ czasami zawierają opowiadania o produktach. W Internecie dostępnych jest wiele szablonów materiałów marketingowych, które można sprawdzić, aby uzyskać lepszy pomysł.

Raporty

Raporty lub raporty cyfrowe prezentują dane ważne zarówno dla organizacji, jak i osób. Informacje zawarte w raporcie cyfrowym są zazwyczaj zwięzłe i zawierają wiele statystyk. Raporty cyfrowe były tradycyjnie tworzone jako dokumenty PDF, dzięki czemu były suche i statyczne.

Profil społecznościowy

Profile społecznościowe opisują cechy społeczne danej osoby, które identyfikują ją w witrynach mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn. Ma duży zasięg i zapewnia duże zaangażowanie. Zapewnia również społeczność, w której ludzie o podobnych poglądach mogą się komunikować.

Referencje

Referencje to pozytywne oceny od klientów, które opisują swoje doświadczenia i wyniki po skorzystaniu z produktu lub usługi firmy. Pozwala potencjalnym klientom zapoznać się z opiniami poprzednich klientów o jej usługach lub produktach, co dodaje firmie wiarygodności. Recenzje te odgrywają ważną rolę w pozyskiwaniu większej liczby klientów i podtrzymywaniu wizerunku marki.

Biały papier

Białe księgi to obszerne, szczegółowe artykuły na temat techniczny. Są powszechnie używane w polityce, technologii i biznesie do omawiania problemów, wyzwań i rozwiązań w celu przezwyciężenia problemów. Są one mniej więcej tej samej długości co e-booki, ale są napisane bardziej technicznym niż rozrywkowym tonem.

Streszczenie

Potrzebujesz planu, celów i wykwalifikowanych ludzi, aby stworzyć atrakcyjne i profesjonalnie wyglądające materiały marketingowe. Materiały marketingowe reprezentują działalność Twojej firmy. Jest to aktywne narzędzie, które działa nawet wtedy, gdy Ty nie jesteś. W tym artykule omówiono znaczenie zabezpieczeń marketingowych i ich różne rodzaje.

Możesz również przyjrzeć się, dlaczego marketing wideo jest niezbędny dla Twojej firmy.

x