ClickUp vs. monday.com: ekonomiczne oprogramowanie do zarządzania projektami

ClickUp i monday.com to dwa niesamowite rozwiązania do zarządzania projektami, które są wyposażone w bogaty zestaw funkcji i funkcji, które są również przyjazne dla budżetu.

Zarządzanie projektami obejmuje wiele zadań, procesów, interesariuszy i ról. Jeśli nie jest odpowiednio zarządzany, może powodować nieefektywność, opóźnienia, błędy i inne problemy, które mogą mieć wpływ na dostarczalność projektu i zadowolenie klienta.

Dlatego potrzebujesz skutecznego sposobu zarządzania każdym aspektem swojego projektu.

Narzędzie do zarządzania projektami, takie jak ClickUp i monday.com, może ci w tym pomóc.

Ponadto, jeśli jesteś małą firmą, masz ograniczony budżet i zasoby. Tak więc poszukiwanie opłacalnego rozwiązania do zarządzania projektami będzie dla Ciebie rozsądniejszą opcją.

Porównajmy ClickUp i monday.com, aby dowiedzieć się, która opcja jest dla Ciebie lepsza zarówno pod względem wymagań, jak i efektywności kosztowej 💵.

Co to jest ClickUp?

ClickUp to wydajne oprogramowanie do zarządzania projektami, które może zgromadzić cały zespół w jednym miejscu w celu planowania, współpracy i śledzenia dowolnego projektu. Umożliwi Ci szybkie organizowanie projektów w mgnieniu oka, współpracę z zespołem w czasie rzeczywistym, śledzenie celów i postępów oraz maksymalizację zasobów zespołu. 😲Uff!

ClickUp oferuje wiele cennych funkcji, które pomogą Ci zarządzać projektami i zadaniami. Niektóre z nich obejmują intuicyjny pulpit nawigacyjny, ponad 15 widoków, konfigurowalne zadania, organizację z listami kontrolnymi i podzadaniami, potężną automatyzację, mnóstwo szablonów, narzędzia do współpracy, ponad 1000 integracji, opcje udostępniania, raportowanie i wiele więcej.

ClickUp jest odpowiedni dla organizacji różnego typu, od startupów i przedsiębiorstw po organizacje non-profit. Oferuje przystępne poziomy cenowe wraz z bezpłatnym planem na zawsze. Jego obsługa klienta jest również całkiem niezła, z którą można się skontaktować 24/7.

Przeczytaj także: ClickUp zastępuje wiele używanych przez Ciebie aplikacji i oszczędza pieniądze 💵

Co to jest monday.com?

poniedziałek.com to platforma do zarządzania projektami, która pozwala zarządzać wszystkimi przepływami pracy w projektach w systemie Work OS. Obejmuje to kreatywność i projektowanie, tworzenie oprogramowania, marketing, zarządzanie projektami, sprzedaż i CRM, zarządzanie zadaniami, HR, operacje i inne przepływy pracy.

Oprogramowanie do zarządzania projektami monday.com pozwala zwiększyć zgodność, produktywność i wydajność pracowników, dostosowując przepływ pracy do własnych potrzeb. Pozwala scentralizować wszystkie narzędzia, procesy, pliki i pracę w jednym Work OS. Pomaga to lepiej łączyć się z zespołami, łączyć silosy i robić więcej.

Możesz używać monday.com do różnych celów, takich jak planowanie biznesowe, organizowanie seminariów internetowych, kampanie marketingowe, opracowywanie planów produktów i nie tylko. Możesz także śledzić zapasy, zarządzać zasobami i planować wydarzenia w jednym, ujednoliconym miejscu. Ponadto oprogramowanie do zarządzania projektami monday.com jest odpowiednie dla firm każdej wielkości i dla osób indywidualnych.

Przeczytaj także: Efektywnie zarządzaj zadaniami biznesowymi dzięki monday.com

Tabela funkcji: ClickUp vs. monday.com

Funkcja ClickUp monday.comDostosowywane widoki✔️✔️Dostosowywanie✔️✔️Automatyzacja✔️✔️Szablony✔️✔️Relacje✔️❌Współpraca✔️✔️Raportowanie✔️✔️Zarządzanie czasem✔️✔️Integracje✔️✔️ClickUp AI✔️❌Dashboard❌✔️Gantt✔️✔️Kanban❌✔️Workdocs❌✔️

Funkcje ClickUp

# 1. Dostosowywalne widoki

Możesz wizualizować swój przepływ pracy za pomocą ponad 15 konfigurowalnych widoków ClickUp. Będziesz mógł zarządzać swoimi zadaniami na tych typach widoków:

  • Gantta
  • Lista
  • Tablica
  • Skrzynka
  • Kalendarz
  • Osadzać
  • Czat
  • Działalność
  • Mapy myśli
  • Oś czasu
  • Obciążenie pracą
  • Tabela
  • Mapy
  • Biała tablica
  • doktorze

Powyższe ułatwi Ci śledzenie każdego projektu od początku do końca i bezproblemowe planowanie.

#2. Dostosowywanie

Możesz łatwo dostosować ClickUp do zarządzania projektami różnego typu, nie wymagając żadnego kodu ani dodatków.

Dzięki ClickApps możesz dostosować wszystkie swoje zadania dzięki ponad 35 ClickApps, które dodają różne funkcje. Możesz także zaoszczędzić czas dzięki automatyzacji zadań, dodawaniu niestandardowych pól i przydzielaniu punktów sprintu. Te ClickApps obejmują:

  • Zadania na wielu listach
  • Kto jest online
  • Terminy
  • Odpowiedzi w wątkach
  • Zależności
  • Priorytet
  • E-mail
  • Śledzenie czasu
  • Tagi
  • Sprinty
  • Zagnieżdżone ścieżki podrzędne
  • Wielu cesjonariuszy

Ponadto otrzymasz funkcje dostosowywania, takie jak niestandardowe pola, niestandardowe statusy, dostosowywanie przypisanych osób, zadania filtrowania i wyszukiwania, skróty klawiszowe i skróty itp.

#3. Automatyzacja

Dzięki ClickUp możesz zautomatyzować swoje codzienne zadania i procesy za pomocą ponad 50 akcji, warunków i wyzwalaczy. Ponadto wykorzystaj gotowe receptury automatyzacji, aby zaoszczędzić czas. Możesz też dostosować przepisy w oparciu o swoje specyficzne potrzeby lub wykorzystać moc ClickUp Tasks.

#4. Szablony

ClickUp oferuje setki przydatnych szablonów, których możesz użyć do widoków, list kontrolnych, zadań, dokumentów i różnych przypadków użycia. Możesz używać ich bezpośrednio do swoich potrzeb, co oszczędza mnóstwo czasu, ponieważ nie musisz zaczynać od zera. Jeśli jednak chcesz, możesz również dostosować szablony, aby lepiej odpowiadały Twoim wymaganiom.

#5. Relacje

Relacje to świetny sposób na stworzenie idealnej wizualnej bazy danych. Pomaga połączyć dokumenty, zadania, integracje itp., aby uzyskać dostęp do każdego pola w jednym miejscu. Uwzględnione zależności to aktualizacje linków zwrotnych, udostępnianie modalne v2, szablony list dla sprintów i nie tylko.

#6. Współpraca

Zaawansowane funkcje współpracy ClickUp pozwalają usprawnić pracę i ułatwić pracę z członkami zespołu nad projektem. Funkcje te obejmują:

  • Tablice: Tablice ClickUp działają jak wirtualne płótna, na których można łatwo omawiać przepływy pracy i pomysły ze swoim zespołem. Pozwala także przekształcić je w zadania, które można śledzić, a następnie ożywić te pomysły i przepływy pracy.
  • Komentarze: Możesz szybko wysyłać komentarze i odpowiadać na nie dotyczące konkretnego zadania w ClickUps. Umożliwia także udostępnianie linków do dokumentów lub zadań, osadzanie łączy internetowych i plików, dodawanie załączników i przypisywanie komentarzy w postaci działań.
  • Sprawdzanie: ClickUp umożliwia bezpośrednie dodawanie adnotacji i sprawdzanie plików projektowych. Możesz także udostępniać załączniki członkom zespołu, przypisywać komentarze w celu przyspieszenia iteracji i zapraszać gości.
  • E-mail: Wysyłaj e-maile i odbieraj je bezpośrednio w ClickUp. Możesz także tworzyć zadania i automatyzować je z poziomu wiadomości e-mail, pracować z zespołem nad wiadomościami i oszczędzać mnóstwo czasu.
  • Czat: komunikuj się z członkami zespołu w czasie rzeczywistym za pomocą dokumentów i zadań Chat Link, udostępniaj załączniki, oznaczaj członków i ustawiaj inteligentne powiadomienia, aby przyspieszyć rozmowy służbowe.
  • Dokumenty: Korzystając z ClickUp Docs, możesz łatwo dokumentować pomysły i błędy, współpracować nad pomysłami na produkty i zapisywać inne ważne rzeczy. Ułatwia również edytowanie dokumentów w czasie rzeczywistym jednocześnie z innymi użytkownikami i zapewnia każdemu członkowi zespołu aktualne informacje dzięki udostępnionej bazie wiedzy.

Ponadto otrzymasz dwukierunkową synchronizację kalendarza, wzmianki, przechwytywanie, znaczniki, szczegóły list, dyskusje i wiele więcej. ClickUp oferuje również powtarzające się listy kontrolne, przypomnienia, punkty scrum, szablony statusu itp. Do zarządzania zadaniami.

#7. Raportowanie

ClickUp pozwala łatwo wyznaczać cele, zarządzać zasobami i skutecznie śledzić postępy dzięki niezawodnym funkcjom raportowania. Dzięki Dashboardom możesz zgromadzić ważne wskaźniki w jednym miejscu. Możesz dodawać wizualne widżety dla członków swojego zespołu, sprintów, zadań, statutów itp.

Dzięki raportom możesz mierzyć cele projektu, dołączając je do konkretnych zadań, wartości pieniężnych, liczb itp. Możesz także organizować swoje Sprinty i OKR w folderach celów. Umożliwi to automatyczne śledzenie postępów dla każdego połączonego zadania.

Ponadto ustaw kamienie milowe, aby wskazać zakończenie ważnego etapu w projekcie. Możesz także wizualizować automatyczne raporty działań obsługiwanych przez ML i zobaczyć, ile czasu poświęcasz na każde zadanie. Ponadto ClickUp WorkOS może być używany do zarządzania zadaniami, obciążeniem pracą i czasem zdalnych zespołów.

#8. Zarządzanie czasem

Efektywnie wykorzystaj swój czas z dowolnego urządzenia dzięki funkcjom ClickUp, takim jak:

  • Globalne śledzenie czasu: Będziesz mógł śledzić czas ręcznie lub automatycznie, łącząc czas z zadaniami z telefonu komórkowego, przeglądarki internetowej lub komputera.
  • Szacunkowy czas: możesz ustawić szacunkowy czas dla każdego zadania i inteligentnie przydzielać zasoby. Pomoże Ci to ustalić właściwe oczekiwania wobec Twojego zespołu.
  • Raportowanie czasu: Możesz uzyskać dostęp do kompleksowych raportów dotyczących śledzonego czasu i automatycznie tworzyć raporty dotyczące rozliczanego czasu.

#9. Integracje

ClickUps obsługuje integracje z ponad 1000 narzędzi, więc nie musisz ciągle przełączać kart.

  • Luźny
  • GitHub
  • API ClickUp
  • GitLab
  • Haki internetowe
  • HubSpot
  • Toggl
  • Zbiór
  • Wieczna godzina
  • OneDrive
  • Dropbox
  • Perspektywy
  • kalendarz Google
  • Synchronizuj z kalendarzami

Dzięki temu możesz korzystać z wielu funkcjonalności w jednym miejscu i oszczędzać czas.

#10. Sztuczna inteligencja ClickUp

ClickUp oferuje niestandardowe rozwiązanie sztucznej inteligencji — ClickUp AI, które może pomóc w pobudzeniu Twojej kreatywności oraz umożliwić szybszą i inteligentniejszą pracę oraz pisanie przy użyciu licznych monitów opracowanych przez ekspertów i zaprojektowanych do różnych przypadków użycia.

  • Podsumowanie
  • Pismo
  • Ulepszanie pisania
  • Skróć zapisy
  • Uprość język
  • Wyjaśnienie czegoś
  • Poprawa gramatyki i ortografii
  • Generowanie elementów akcji

Dzięki mocy sztucznej inteligencji nie tylko oszczędzasz czas, ale także możesz łatwo tworzyć opisy i szablony.

Funkcje poniedziałku.com

# 1. Panel

Możesz łatwo śledzić postępy za pomocą pulpitu nawigacyjnego monday.com. Pomaga w łatwym podejmowaniu decyzji biznesowych opartych na danych w oparciu o spostrzeżenia w czasie rzeczywistym. Uzyskaj pełny widok 360 stopni swoich danych i śledź wszystkie szczegóły w jednym miejscu. To ci pomoże:

  • Uzyskaj wgląd: możesz łatwo analizować swoje dane i podejmować strategiczne decyzje za pomocą niestandardowych pulpitów nawigacyjnych. Ponadto pozwala uruchamiać raporty, śledzić postępy, uzyskać przegląd 360 stopni, tworzyć podsumowania itp.
  • Przeglądaj dane: możesz tworzyć różne potrzebne narzędzia raportowania za pomocą dostosowywanych pulpitów nawigacyjnych. Otrzymasz widżety do dodania, takie jak osie czasu i wykresy, aby pomóc w wizualizacji danych i być na bieżąco z wynikami i postępami.
  • Priorytetyzuj swoją pracę: dzięki pulpitowi nawigacyjnemu monday.com możesz ustalać priorytety swoich obciążeń i zwiększać produktywność zespołu, aby ułatwić wydajne przepływy pracy.

#2. Gantta

monday.com oferuje wykresy Gantta dla wszystkich Twoich projektów. Możesz planować, realizować i śledzić projekty za pomocą elastycznej i wizualnej platformy. Pomaga to śledzić kamienie milowe, dzięki czemu nigdy nie przegapisz żadnego terminu. Ponadto możesz ustawić zależności i wizualizować najważniejsze kamienie milowe, daty i inne elementy projektów, aby mieć pewność, że wszystko jest na czas.

Z łatwością zamień swoje tradycyjne arkusze kalkulacyjne w inteligentne tablice i przeglądaj wszystkie szczegóły w postaci wykresów Gantta. Pomaga to umieścić ważną pracę w kontekście. Oprócz Gantta, Oś czasu, Obciążenie, Kanban i inne solidne widoki również pomagają płynnie przekształcać dane, dzięki czemu można efektywnie śledzić przepływy pracy zespołu.

#3. Kanban

Zarządzaj przepływem pracy za pomocą łatwego w obsłudze oprogramowania Kanban. Pozwala to na współpracę z interesariuszami i integruje się z istniejącymi narzędziami. Możesz łatwo skonfigurować i skonfigurować to w pełni skalowalne i konfigurowalne oprogramowanie.

Gotowe do użycia szablony pomogą Ci skonfigurować tablicę Kanban w ciągu kilku minut. Możesz także stworzyć własną tablicę i umożliwić swojemu zespołowi rozpoczęcie jej w krótkim czasie. Co więcej, możesz zautomatyzować powtarzalne i przyziemne zadania, dzięki czemu Twój zespół może skupić się na ważnej pracy i zwiększyć produktywność.

Ponadto możesz przechowywać wszystkie aktualizacje i komunikację w jednym miejscu. Pulpit nawigacyjny Kanban umożliwia śledzenie zaległości i iteracji, aby zobaczyć wydajność zespołu na podstawie tych iteracji.

#4. Dokumenty robocze

monday.com workdocs umożliwia współpracę z członkami oraz realizację unikalnych pomysłów i przepływów pracy w jednym, ujednoliconym miejscu. Ma takie funkcje, jak współedycja, udostępnianie komentarzy, przeciąganie i upuszczanie tekstu i wiele innych.

Ponadto możesz osadzać pulpity nawigacyjne monday.com, filmy, tablice i inne elementy w dokumentach roboczych. Spowoduje to automatyczną aktualizację i synchronizację wszystkich komponentów. Co więcej, możesz przekształcić swoje dokumenty robocze w rzeczywiste elementy, aby połączyć wszystkie przepływy pracy.

#5. Automaty

Automatyzacja monday.com pozwala skupić się na tym, co najważniejsze, w tym na aktualizacjach statusu, powiadomieniach o terminach, aktualizacjach postępów, zależnościach, śledzeniu czasu, powiadomieniach e-mail i nie tylko. Błyskawicznie wysyłaj e-maile, gdy masz terminy, i otrzymuj aktualizacje w czasie rzeczywistym dotyczące wykonywania zadań.

Zostaw za sobą przyziemne zadania i unikaj marnowania czasu na tworzenie długich e-maili, niepotrzebnych spotkań i nie tylko. Łatwo skonfiguruj automatyzację bez kodu i stwórz przepływ pracy w monday.com odpowiedni dla Twojego zespołu. Synchronizuj z istniejącymi narzędziami, aby zadania były jeszcze prostsze.

#6. Integracje

monday.com oferuje ponad 200 integracji, które pomagają scentralizować informacje, usprawnić współpracę i płynnie pracować. Poprawia to wyrównanie zespołu i zwiększa biznes. monday.com integruje się z takimi narzędziami jak:

Przypadki użycia: ClickUp vs. monday.com

Przypadki użycia ClickUp

  • Zarządzanie projektami: Ręczne zarządzanie projektami może być skomplikowane, zwłaszcza gdy projekt jest wielopoziomowy, złożony i długi. ClickUp pomaga osiągnąć cele projektowe dzięki szerokiej gamie funkcji do zarządzania projektami.
  • Sprzedaż i marketing: ClickUp umożliwia śledzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi, projektami i innymi powiązanymi zadaniami w jednym miejscu.
  • Rozwój: Rozwiązanie programistyczne oferowane przez ClickUp umożliwia zarządzanie śledzeniem błędów, integracjami Git, zwinnymi produktami, mapami drogowymi i nie tylko.
  • Edukacja: ClickUp umożliwia instytucjom edukacyjnym organizowanie planów lekcji zgodnie z programem nauczania, przeglądanie harmonogramów zajęć, śledzenie wyników uczniów i nie tylko.
  • Projektowanie: Usprawnij proces projektowania, zmaksymalizuj zasoby i podziel się opiniami dzięki zintegrowanym narzędziom do zarządzania ClickUp.

Przypadki użycia monday.com

  • Marketing: monday.com oferuje ustawienia przepływu pracy, zarządzanie zasobami cyfrowymi, zarządzanie projektami strategicznymi itp., aby pomóc zespołom marketingowym w skutecznym śledzeniu przepływów pracy w projektach.
  • Projektowanie i kreatywność: możesz zarządzać projektami, kreatywnymi raportami i nie tylko dla swojej firmy produkcyjnej.
  • Operacje: monday.com pomaga w planowaniu wydarzeń, współpracy z dostawcami oraz zarządzaniu zamówieniami, sprzedażą i zapasami.
  • Nieruchomości: Dzięki monday.com możesz łatwo zarządzać wynajmem i przepływem pracy w nieruchomościach.

Różnice: ClickUp vs. monday.com

ClickUpmonday.comClickUp zapewnia swoim użytkownikom wysoce konfigurowalny pulpit nawigacyjny, który użytkownicy mogą dostosować do swoich potrzeb. Monday.com zapewnia również w pełni konfigurowalny pulpit nawigacyjny, dzięki czemu można zarządzać zadaniami i organizować je zgodnie z wybranymi tablicami. Oferuje mnóstwo funkcji, które ułatwia zadanie Lista funkcji monday.com jest mniejsza w porównaniu do ClickUp, ale każda z nich jest bardzo przydatna. ClickUp może być nieco przytłaczający funkcjami i funkcjonalnościami, jeśli używasz mało lub jesteś początkującym. Lista funkcji na Monday.com jest mniejsza w porównaniu do ClickUp, ale każda z nich jest bardzo przydatna. Działa z Google Home, Alexa i more.monday.com nie obsługuje tych urządzeń. Oferuje wiele widoków, takich jak wykres Gantta, tabela, obciążenie pracą, pole, mapa myśli, mapa, aktywność i oś czasu. Oferuje ograniczone widoki, w tym Gantta, oś czasu, obciążenie, Kanban itp. W bezpłatnej wersji próbnej otrzymasz polecenie /slash, pasek zadań, notatnik, nieograniczoną liczbę użytkowników, zadania prywatne, podzadania, widok aktywności itp. funkcje nawet w płatnym abonamencie. Użytkownicy ClickUp otrzymują ponad 300 integracji w celu zwiększenia produktywności. Jest bezpłatny dla maksymalnie 2 miejsc i jest odpowiedni dla osób indywidualnych. Ten plan obejmuje nieograniczoną liczbę dokumentów, ponad 200 szablonów, aplikacje na iOS i Androida i nie tylko. Wykorzystuje strategię grywalizacji, aby umożliwić członkom Twojego zespołu nastawienie na rywalizację. Nie wykorzystuje takiej strategii w celu zwiększenia produktywności. ClickUp nie wykorzystuje funkcje wideokonferencji. Wykorzystuje do tego narzędzie innej firmy. Obejmuje wideokonferencje, aby łatwo komunikować się z członkami zespołu. Nie zapewnia szerokiego zakresu możliwości zarządzania potencjalnymi klientami. Oferuje możliwość zarządzania potencjalnymi klientami, dzięki czemu jest odpowiedni dla firm zależnych od marketingu i sprzedaży .Jego pulpit nawigacyjny jest mniej intuicyjny. Dla niektórych użytkowników jest to przytłaczające. Jego pulpit nawigacyjny jest bardzo intuicyjny i przyjazny dla użytkownika. Do użytku indywidualnego oferuje bezpłatny plan obejmujący 100 MB przestrzeni dyskowej, nieograniczoną liczbę zadań, uwierzytelnianie 2F, tablice i wiele innych. Jest bezpłatny dla maksymalnie 2 użytkowników i jest odpowiedni dla osób indywidualnych. Ten plan obejmuje nieograniczoną liczbę dokumentów, ponad 200 szablonów, aplikacje na iOS i Androida i nie tylko. Jego płatny plan zaczyna się od 7 USD/członka/miesiąc. Jego płatny plan zaczyna się od 8 USD/użytkownika/miesiąc.

Wniosek

ClickUp i monday.com to skuteczne oprogramowanie do zarządzania projektami, które oferuje szeroką gamę funkcji, które pomogą Twojemu zespołowi pracować wydajniej i wydajniej.

ClickUp prawdopodobnie będzie lepszą opcją, jeśli Twoje wymagania projektowe są większe i potrzebujesz wielu funkcji wraz z zaawansowanymi analizami i raportami, aby śledzić produktywność zespołu. Z drugiej strony monday.com jest lepszą opcją dla osób indywidualnych i początkujących z mniejszymi potrzebami w zakresie zarządzania projektami.

Następnie ClickUp vs. Airtable: Które narzędzie do zarządzania projektami jest dla Ciebie odpowiednie?