Podczas próby uzyskania dostępu Outlook.com lub uzyskując dostęp do którejkolwiek z jej sekcji, pojawia się błąd zapętlenia, w którym ostatecznie zatrzymuje się i mówi: Coś poszło nie tak i nie możemy się teraz zalogować. Spróbuj ponownie później, oto jak to rozwiązać. Może się to zdarzyć z Office 365, Outlook WebApp itp.
Spis treści:
Outlook.com – Coś poszło nie tak i nie możemy się teraz zalogować
Użytkownicy forum zgłaszają, że dzieje się to tylko na Edge, ale nie w Chrome ani w żadnej innej nowej przeglądarce. Prawdopodobnie jest to problem z przeglądarką, w którym pliki cookie mogły zostać uszkodzone. Oto nasze sugestie:
- Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki
- Sprawdź status usług Microsoft
- Wyłącz rozszerzenia i dodatki
- Zresetuj przeglądarkę.
Ponieważ będziemy rozmawiać o resetowaniu przeglądarki, pamiętaj o wszystkich rozszerzeniach i kopii zapasowej hasła, jeśli takie istnieją.
1) Sprawdź status usług Microsoft
Sprawdź, czy którakolwiek z internetowych usług firmy Microsoft nie działa lub napotyka problemy. Jeśli widzisz Outlook.com z czerwonym krzyżem, to dzieje się z tego powodu. Poczekaj na przywrócenie usługi Outlook, a następnie zaloguj się ponownie.
2) Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki
Pliki mogą być uszkodzone. Może to być dowolny plik, taki jak pliki cookie lub dowolny plik zabezpieczający, który weryfikuje twoją tożsamość. W takim przypadku usługa Outlook.com nie może zweryfikować, czy użytkownik został wcześniej uwierzytelniony. Musisz wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki.
Na krawędzi
- Rodzaj edge: // ustawienia / prywatność w nowej karcie i naciśnij Enter
- Kliknij, co wyczyścić
- Wybierz zakres czasu i zaznacz pole wyboru obok plików cookie i innych danych witryny
- Kliknij przycisk Wyczyść teraz.
W Chrome
- Iść do chrome: // settings / privacy
- Przewiń do końca, aby znaleźć Wyczyść dane przeglądania
- Wybierz Pliki cookie i inne dane witryny.
W przeglądarce Firefox
- Iść do about: preferencje # prywatność
- Wybierz Pliki cookie i dane witryny
- Kliknij Wyczyść dane.
W każdej z tych przeglądarek możesz usunąć tylko pliki cookie i dane witryny.
3) Wyłącz rozszerzenia i dodatki
Możesz mieć rozszerzenia kontrolujące sposób, w jaki łączysz się z Internetem. Byłoby najlepiej, gdybyś mógł wyłączyć rozszerzenia lub dodatki lub uruchomić przeglądarkę w trybie awaryjnym. W ten sposób możesz sprawdzić, czy są odpowiedzialni.
4) Zresetuj przeglądarkę
Jeśli nic nie działa, najlepiej zresetować przeglądarkę, w której występuje problem. Utracisz wszystkie rozszerzenia, ustawienia i inne rzeczy, których zwykle używasz na co dzień. Przeczytaj nasz samouczek na temat resetowania Chrome, Firefox i Edge.
Jeśli połączyłeś swoje konto z kontem w przeglądarce, powinieneś być w stanie odzyskać większość rzeczy po rozwiązaniu problemu. Mam nadzieję, że te wskazówki były przydatne i pomogły Ci pozbyć się błędu „Coś poszło nie tak i nie możemy się teraz zalogować”.