Coś poszło nie tak i nie możemy się teraz zalogować

Podczas próby uzyskania dostępu Outlook.com lub uzyskując dostęp do którejkolwiek z jej sekcji, pojawia się błąd zapętlenia, w którym ostatecznie zatrzymuje się i mówi: Coś poszło nie tak i nie możemy się teraz zalogować. Spróbuj ponownie później, oto jak to rozwiązać. Może się to zdarzyć z Office 365, Outlook WebApp itp.

Outlook.com – Coś poszło nie tak i nie możemy się teraz zalogować

Użytkownicy forum zgłaszają, że dzieje się to tylko na Edge, ale nie w Chrome ani w żadnej innej nowej przeglądarce. Prawdopodobnie jest to problem z przeglądarką, w którym pliki cookie mogły zostać uszkodzone. Oto nasze sugestie:

  1. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki
  2. Sprawdź status usług Microsoft
  3. Wyłącz rozszerzenia i dodatki
  4. Zresetuj przeglądarkę.

Ponieważ będziemy rozmawiać o resetowaniu przeglądarki, pamiętaj o wszystkich rozszerzeniach i kopii zapasowej hasła, jeśli takie istnieją.

1) Sprawdź status usług Microsoft

Sprawdź status usługi Microsoft

Sprawdź, czy którakolwiek z internetowych usług firmy Microsoft nie działa lub napotyka problemy. Jeśli widzisz Outlook.com z czerwonym krzyżem, to dzieje się z tego powodu. Poczekaj na przywrócenie usługi Outlook, a następnie zaloguj się ponownie.

2) Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki

Pliki mogą być uszkodzone. Może to być dowolny plik, taki jak pliki cookie lub dowolny plik zabezpieczający, który weryfikuje twoją tożsamość. W takim przypadku usługa Outlook.com nie może zweryfikować, czy użytkownik został wcześniej uwierzytelniony. Musisz wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki.

Na krawędzi

outlook.com coś poszło nie tak

  • Rodzaj edge: // ustawienia / prywatność w nowej karcie i naciśnij Enter
  • Kliknij, co wyczyścić
  • Wybierz zakres czasu i zaznacz pole wyboru obok plików cookie i innych danych witryny
  • Kliknij przycisk Wyczyść teraz.

W Chrome

  • Iść do chrome: // settings / privacy
  • Przewiń do końca, aby znaleźć Wyczyść dane przeglądania
  • Wybierz Pliki cookie i inne dane witryny.

W przeglądarce Firefox

  • Iść do about: preferencje # prywatność
  • Wybierz Pliki cookie i dane witryny
  • Kliknij Wyczyść dane.

W każdej z tych przeglądarek możesz usunąć tylko pliki cookie i dane witryny.

3) Wyłącz rozszerzenia i dodatki

Możesz mieć rozszerzenia kontrolujące sposób, w jaki łączysz się z Internetem. Byłoby najlepiej, gdybyś mógł wyłączyć rozszerzenia lub dodatki lub uruchomić przeglądarkę w trybie awaryjnym. W ten sposób możesz sprawdzić, czy są odpowiedzialni.

4) Zresetuj przeglądarkę

outlook.com coś poszło nie tak

Jeśli nic nie działa, najlepiej zresetować przeglądarkę, w której występuje problem. Utracisz wszystkie rozszerzenia, ustawienia i inne rzeczy, których zwykle używasz na co dzień. Przeczytaj nasz samouczek na temat resetowania Chrome, Firefox i Edge.

Jeśli połączyłeś swoje konto z kontem w przeglądarce, powinieneś być w stanie odzyskać większość rzeczy po rozwiązaniu problemu. Mam nadzieję, że te wskazówki były przydatne i pomogły Ci pozbyć się błędu „Coś poszło nie tak i nie możemy się teraz zalogować”.