7 najlepszych poprawek dla Spotify Coś poszło nie tak Błąd na Androidzie

Słuchanie muzyki to nie tylko łatwy sposób na zabicie czasu, ale także dobry sposób na odświeżenie umysłu. Do wszystkich, którzy słuchają muzyki w tym celu, uwielbiają bezproblemowe słuchanie muzyki i korzystanie z różnych aplikacji, takich jak Spotify, aby ich słuchanie było warte zachodu. Ale życie ma swój plan i nadal możesz napotkać błąd. Ale kiedy pojawia się błąd lub problem, istnieją rozwiązania i poprawki, aby rozwiązać ten błąd. Tak więc, jeśli doświadczasz Spotify, coś poszło nie tak na Androidzie, nie musisz się martwić, ponieważ zapewniliśmy Ci poprawki, aby rozwiązać błąd. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się o poprawkach.

Jak naprawić błąd Spotify Coś poszło nie tak na Androidzie

Zanim zaczniemy od poprawek, poznajmy przyczyny. Przyczyny tego są wymienione poniżej-

  • Błędy Spotify.
  • Uszkodzony/brakujący plik aplikacji.
  • Niekompatybilna przeglądarka internetowa.
  • Problemy z VPN.
  • Słabe połączenie internetowe.
  • Przestarzała aplikacja Spotify.
  • Pliki pamięci podręcznej.

Ponieważ wiemy teraz, jakie są przyczyny błędu Spotify ups, coś poszło nie tak na Androidzie, możemy zacząć od sposobów naprawienia błędu.

Poniżej wymieniono niektóre typowe metody, które można wypróbować przed wykonaniem zaawansowanych i czasochłonnych metod:

  • Sprawdź, czy Twój Android jest podłączony do Internetu.
  • Uruchom ponownie Spotify.

Metoda 1: Poczekaj na dostępność serwera Spotify

Zanim zaczniesz z jakimikolwiek zaawansowanymi metodami, sprawdź Stan Spotify. Jeśli spadnie, wszystkie twoje wysiłki i cenny czas pójdą na marne. A jeśli nie działa, poczekaj chwilę, aż błąd zostanie naprawiony ze strony Spotify.

Metoda 2: Zaloguj się ponownie do Spotify

Uwaga: Metody wymienione w opcji Android zostały wykonane na Samsungu Galaxy S21 5G. Metody mogą się różnić, jeśli używasz innej wersji Androida.

Kolejna prosta metoda, dzięki której możesz naprawić Spotify, ups, coś poszło nie tak, błąd na Androidzie. Wykonaj czynności wymienione poniżej, aby rozwiązać problem z błędem logowania do Spotify na Androidzie.

1. Uruchom aplikację Spotify na swoim urządzeniu.

2. Stuknij ikonę koła zębatego.

3. Przewiń w dół i dotknij opcji Wyloguj.

4. Ponownie uruchom aplikację Spotify.

5. Stuknij opcję Kontynuuj za pomocą numeru telefonu / Kontynuuj za pomocą Google / Kontynuuj za pomocą Facebooka / Zaloguj się zgodnie z wygodą.

6. Wprowadź szczegóły, jeśli zostaniesz o to poproszony.

Metoda 3: Wyczyść dane z pamięci podręcznej

Inną metodą naprawienia Spotify, coś poszło nie tak na Androida, jest wyczyszczenie danych z pamięci podręcznej.

Opcja I: Wyczyść pamięć podręczną aplikacji Spotify

Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby wyczyścić pamięć podręczną Spotify, które są wymienione poniżej-

1. Przejdź do Ustawień aplikacji Spotify.

2. Przewiń w dół i dotknij opcji Wyczyść pamięć podręczną.

3. Teraz dotknij opcji Wyczyść pamięć podręczną.

Opcja II: Wyczyść pamięć podręczną urządzenia z Androidem

Innym sposobem naprawienia Spotify, coś poszło nie tak na Androidzie, jest wyczyszczenie pamięci podręcznej na Androidzie. Możesz wykonać czynności podane w linku Jak wyczyścić pamięć podręczną na telefonie z Androidem.

Metoda 4: Włącz tryb sesji prywatnej

Aby włączyć tryb sesji prywatnej, wykonaj czynności wymienione poniżej-

1. Przejdź do Ustawień aplikacji Spotify.

2. Przewiń w dół i włącz opcję Sesja prywatna, jeśli jest wyłączona.

Metoda 5: Zaktualizuj aplikację Spotify

Innym sposobem naprawienia błędu jest aktualizacja aplikacji Spotify. Postępuj zgodnie z metodami, aby zaktualizować aplikację Spotify, aby rozwiązać Spotify, coś poszło nie tak, błąd logowania na Androida.

1. Uruchom aplikację Sklep Play na swoim urządzeniu.

2. Wyszukaj aplikację Spotify i dotknij opcji Aktualizuj.

Uwaga: Na poniższym obrazku przedstawiono zaktualizowaną wersję aplikacji, więc opcja aktualizacji nie jest podana, a opcja obrazu Otwórz. Jeśli Twoje urządzenie również wyświetla tę samą opcję, przejdź do innych opcji.

Metoda 6: Ponownie zainstaluj aplikację Spotify

Wykonaj czynności wymienione poniżej, aby ponownie zainstalować aplikację Spotify.

1. Stuknij i przytrzymaj ikonę aplikacji Spotify. Następnie dotknij opcji Odinstaluj.

2. Stuknij aplikację Sklep Play na swoim smartfonie.

3. Wyszukaj Spotify i dotknij opcji Instaluj.

Metoda 7: Skontaktuj się ze stroną wsparcia Spotify

Jeśli powyższe metody nie były w stanie naprawić błędu Spotify ups, coś poszło nie tak na Androidzie, skontaktuj się z Strona wsparcia Spotify.

Możesz spróbować ponownie zalogować się do Spotify, postępując zgodnie z metodami wymienionymi powyżej. Jeśli nadal nie możesz zalogować się do Spotify przy użyciu prawidłowego hasła, podaliśmy poprawkę. Nie można zalogować się do Spotify przy użyciu prawidłowego hasła, aby rozwiązać problem ze Spotify.

Często zadawane pytania (FAQ)

Q1. Czy coś jest nie tak ze Spotify?

Odp. Jeśli serwer nie działa, możesz skorzystać z metody wymienionej powyżej.

Q2. Dlaczego mój Spotify nagle nie działa?

Odp. Istnieje wiele powodów, dla których Spotify nagle nie działa. Zapoznaj się z powyższym artykułem, aby poznać przyczyny.

Q3. Jak wyczyścić pamięć podręczną Spotify?

Odp. Aby wyczyścić pamięć podręczną Spotify, zapoznaj się z powyższym artykułem.

Q4. Czy mogę usunąć i ponownie zainstalować Spotify?

Odp. Tak, możesz odinstalować aplikację Spotify, a następnie zainstalować ją ponownie. Wymieniliśmy kroki, aby wykonać to samo w tym artykule.

***

Mamy nadzieję, że ten artykuł był pomocny i udało Ci się naprawić błąd Spotify „Coś poszło nie tak” w systemie Android. Jeśli nadal masz jakieś pytania, zadaj je w sekcji komentarzy poniżej.