Doładuj Arkusze Google za pomocą tych 10 interesujących narzędzi

Większość użytkowników Arkuszy Google nawet nie wie, że istnieją dodatki. Są bardzo pomocne i zwiększają wydajność Twoich prześcieradeł!

Dodatki do Arkuszy Google to rozszerzenia, które zapewniają większą funkcjonalność Arkuszy Google.

Jak wiesz, Arkusze Google to jedna z najlepszych aplikacji do arkuszy kalkulacyjnych online. Wyszło poza tworzenie prostych tabel i podstawowych funkcji.

Arkusze Google umożliwiają użytkownikom organizowanie, edytowanie i analizowanie różnych danych. Obsługuje współpracę, umożliwiając wielu użytkownikom edycję i formatowanie plików w czasie rzeczywistym, a także udostępnia historię zmian, aby śledzić wszelkie modyfikacje wprowadzone w arkuszu kalkulacyjnym.

Dodatki do Arkuszy Google pomogą Ci zautomatyzować analizę danych, generowanie raportów i inne przydatne funkcje. Będziesz mógł znaleźć dodatki dostosowane do Twoich konkretnych wymagań.

W tym przewodniku omówimy nasze najpopularniejsze dodatki do Arkuszy Google, które pomogą Ci przenieść gromadzenie i analizę danych na wyższy poziom.

Omówimy również kilka istotnych szczegółów na temat tych aplikacji innych firm, o których powinieneś wiedzieć przed wybraniem jednej z nich.

Nauczmy się więc instalować dodatki i wdrażać je w Arkuszach Google.

Jak zainstalować dodatki do Arkuszy Google?

Możesz dodać więcej funkcji do arkusza kalkulacyjnego za pomocą dodatków do Arkuszy Google.

Oto kroki instalacji dodatków w Arkuszach Google.

Najpierw otwórz dowolny plik Arkusza Google. Może to być nowy lub taki, nad którym już pracowałeś.

Aby zobaczyć całą listę, kliknij „Rozszerzenia” na pasku nawigacyjnym, następnie „Dodatki”, a następnie „Pobierz dodatki”.

Gdy znajdziesz coś, co chcesz wypróbować, kliknij na to, aby dowiedzieć się więcej na ten temat lub kliknij przycisk „Zainstaluj”, aby rozpocząć instalację.

Pozwól dodatkowi połączyć się z Twoim kontem Google i to wszystko!

Zobaczmy niektóre z najlepszych dodatków do Arkuszy Google i ich różnice w zależności od udostępnianych funkcji.

Łącznik.io

Łącznik.io jest zintegrowany z Arkuszami Google, umożliwiając automatyczne importowanie danych z wybranego oprogramowania do arkusza roboczego. Synchronizuje dane w aplikacji z Arkuszami Google, dostarczając świeże dane do dokumentu roboczego według harmonogramu, a wszystko to bez żadnych umiejętności kodowania.

Kroki importowania danych do Arkuszy Google z Coupler.io

  • Wybierz aplikację, z której chcesz wyeksportować dane
  • Połącz się z kontem źródła danych
  • Zastosuj wymagane parametry
  • Połącz się ze swoim docelowym kontem danych
  • Określ arkusz Google do zaimportowania
  • Dostosuj harmonogram uruchamiania importu danych

Cechy Coupler.io

  • Zautomatyzuj przepływy pracy integracyjne
  • Połącz jeszcze więcej aplikacji obsługujących JSON API
  • Analizuje wyniki projektu na podstawie danych z różnych źródeł
  • Szybko zbiera i tworzy kopie zapasowe wszystkich danych w jednym miejscu
  • Generuj niestandardowe raporty i wykresy

Arkusz aplikacji

Czy wiesz, że możesz utworzyć aplikację mobilną, korzystając z danych Arkusza Google? Tak, możesz to zrobić za pomocą Arkusz aplikacji. Ta inteligentna platforma do tworzenia aplikacji bez kodu pozwala użytkownikom łączyć swoje dane za pomocą Arkuszy Google i wdrażać w pełni funkcjonalną aplikację mobilną w ciągu kilku minut.

AppSheet pozwala spersonalizować Twoją aplikację tak, aby pasowała do Twojej marki. To idealne rozwiązanie do dystrybucji aplikacji wewnętrznej wśród członków zespołu lub pracowników.

Funkcje AppSheet

  • Przechwytywanie obrazów
  • Lokalizacje dzienników
  • Skanuj kody kreskowe
  • Generuj raporty
  • Wysyłać emaile
  • Buduj pulpity nawigacyjne
  • Akceptuj podpisy
  • Praca offline
  • Zintegruj platformy

Ponadto aplikacje mobilne oparte na AppSheet działają w trybie offline i przesyłają dane do chmury po ponownym połączeniu z Internetem.

Korzystając z danych Arkuszy Google, Retool ułatwia tworzenie pulpitów nawigacyjnych, paneli administracyjnych i narzędzi. Połączenie Retool z Arkuszami Google zajmuje kilka minut. Ponadto umożliwia szybkie tworzenie interfejsów użytkownika na podstawie danych arkusza kalkulacyjnego.

Możesz importować dane z arkusza Google i wysyłać żądania API dla każdego wiersza osobno. Alternatywnie możesz wypełnić pusty model szablonu danymi z bazy danych za pomocą Arkuszy Google.

Na koniec możesz użyć Retool do zapytania dowolnego Arkusza Google, klonowania pojedynczych arkuszy i dodawania wierszy do istniejących.

Funkcje Retool

  • Twórz aplikacje w Arkuszach Google w ciągu kilku minut
  • Połącz wszystkie źródła danych razem
  • Dzięki ponad 50 profesjonalnym komponentom React możesz szybciej tworzyć aplikacje CRUD w Arkuszach Google.
  • Błyskawicznie dodawaj nowe opcje produktów do swoich narzędzi.
  • Dzięki kontroli dostępu możesz kontrolować, kto widzi wrażliwe dane klientów

Tekst2Dane

Text2data to rozwiązanie do analizy tekstu, które wykorzystuje technologię sztucznej inteligencji (AI), aby pomóc organizacjom analizować różne kanały mediów społecznościowych. Pracownicy mogą przeprowadzać analizę sentymentu i tworzyć niestandardowe raporty dla słów kluczowych lub jednostek przy użyciu algorytmów przetwarzania języka naturalnego (NLP) i uczenia maszynowego.

Text2data zawiera interfejs programowania aplikacji (API) ułatwiający integrację z Arkuszami Google. Ponadto ma ceny oparte na użytkowaniu i oferuje pomoc telefoniczną i e-mailową.

Funkcje Text2data

  • Przeprowadź analizę sentymentu dokumentów tekstowych
  • Uzyskaj szczegółowy raport dotyczący koncepcji, podmiotów lub motywów
  • Wykryj slang
  • Klasyfikacja dokumentów tekstowych na podstawie kategorii użytkowników
  • Dostosowanie na podstawie Twoich wymagań

Narzędzie oferuje darmowy plan z ograniczoną liczbą transakcji. Nie wymaga znajomości programowania i może być używany do monitorowania kont na Facebooku i Twitterze w czasie rzeczywistym.

Układarka

Układarka tworzy działającą aplikację na podstawie Twoich danych. Tutaj możesz przenieść swoją organizację i dane do tworzenia aplikacji, które pomogą w rozwoju Twojej firmy. Co więcej, bez umiejętności kodowania możesz stworzyć interfejs swojej aplikacji. Możesz również wybrać odpowiedni układ przed posortowaniem i wyświetleniem danych według własnego uznania.

Stacker umożliwia tworzenie formularzy dla nowych rekordów, stron do edycji istniejących dokumentów oraz przycisków do automatyzacji podstawowych zadań.

Funkcje układarki

  • Twórz oprogramowanie biznesowe bez umiejętności kodowania
  • Konfigurowalny interfejs użytkownika
  • Uzyskaj pełną kontrolę nad tym, kto widzi, zmienia i edytuje dane
  • Wszyscy użytkownicy mają bezpieczne konta
  • Dostosuj styl, styl i działanie strony internetowej
  • Łatwo współpracuj z członkami zespołu
  • Zintegruj niestandardowe aplikacje z istniejącymi narzędziami

Ponadto możesz udostępniać swoje dane różnym grupom użytkowników, zapraszając ich do zalogowania się do aplikacji Stacker. Co więcej, możesz zapewnić swoim klientom i partnerom zewnętrznym niestandardową funkcjonalność dostępu do ich danych w markowym portalu.

Studio dokumentów

Studio dokumentów automatyzuje tworzenie niestandardowych certyfikatów, dokumentów i raportów z połączonych plików Arkuszy Google i Excela. Eliminuje więc konieczność ręcznego kopiowania i wklejania z dokumentów źródłowych w celu tworzenia profesjonalnie wyglądających dokumentów i innych raportów, które przygotowujesz codziennie.

Funkcje Studia Dokumentów

  • Szablon idealny co do piksela
  • Wiele źródeł danych
  • Projektant e-maili
  • Wsparcie dla formuł arkuszowych
  • Selektywne scalanie
  • Udostępnij na Dysku Google
  • Prywatne i bezpieczne

Document Studio ułatwia tworzenie i udostępnianie dokumentów, dzięki czemu możesz tworzyć raporty za pomocą kilku kliknięć. Możesz także utworzyć dokument, korzystając ze świeżych zgłoszeń z Formularzy Google lub importować dane z pliku CSV lub Excel. Następnie utwórz szablony ze znacznikami w Arkuszach Google, Dokumentach Google lub Prezentacjach Google.

Document Studio posiada również narzędzie do korespondencji seryjnej, które automatycznie wysyła utworzone dokumenty i raporty.

Siteoly

Siteoly to solidny program do tworzenia witryn bez kodu dla Arkuszy Google, który pomaga tworzyć witryny bogate w dane bez pisania kodu.

Wkłada trochę więcej wysiłku w stronę projektowania niż inne narzędzia do tworzenia formularzy online, oferując ponad 50 stylów i ponad 20 szablonów do wyświetlania danych. Co więcej, za pomocą tylko jednego arkusza Google będziesz mieć dostęp do ponad 100 różnych odmian witryn do wyboru.

Funkcje Siteoly

  • Osadzaj kod HTML, mapy i formularze na dowolnej stronie
  • Osadzaj karty na wszystkich stronach
  • Pisz blogi z arkuszy Google
  • Przechowuj karty w wielu arkuszach
  • Łatwe tworzenie list
  • Wyświetlaj filmy na wszystkich stronach
  • Dodaj filtry i funkcje wyszukiwania
  • Obsługuje setki czcionek
  • Dodaj filtry i funkcje wyszukiwania

Oszczędza nie tylko czas twojego programisty, ale także projektanta. Wreszcie, dla początkującego przedsiębiorcy z niewielkim doświadczeniem w obu branżach, umiejętności Siteoly są wszystkim, czego potrzebują, aby zacząć.

Poślizg

Poślizg pozwala tworzyć niesamowite rzeczy z podstawowymi umiejętnościami arkusza kalkulacyjnego. Jeśli wybierzesz arkusz kalkulacyjny, Glide od razu utworzy dla Ciebie działającą aplikację lub witrynę.

Po połączeniu danych użyj zaawansowanych komponentów wizualnych, aby je pokazać i wchodzić z nimi w interakcję.

Cechy Glide

  • Zmień arkusze kalkulacyjne w oprogramowanie
  • Komponenty typu „przeciągnij i upuść”
  • Udostępniaj i aktualizuj natychmiast
  • Setki gotowych szablonów

Glide sprawia, że ​​aktualizowanie aplikacji jest tak proste, jak edytowanie dokumentu — zmiany są natychmiast widoczne dla użytkowników, co pozwala na szybkie dostosowanie.

Niesamowity stół

Niesamowity stół to dodatek do Arkuszy Google, który może przekształcić dane arkusza kalkulacyjnego w żywe, zaawansowane formaty internetowe i wizualizacje. Ponadto pozwala wyświetlać dane w witrynach Google i platformach internetowych, takich jak Drupal i WordPress, jako mapy, wykresy, katalogi i tradycyjne tabele.

Nawet jeśli nie masz doświadczenia w kodowaniu, możesz użyć prostych narzędzi do przekształcenia płaskich arkuszy kalkulacyjnych w mapy lub katalogi, które można sortować i dynamiczne. Możesz więc wybrać arkusz kalkulacyjny Google lub źródło danych, które chcesz wyświetlić, aby szybko utworzyć wizualizację.

Funkcje niesamowitego stołu

  • Filtry i wyszukiwanie
  • Gotowe do użycia szablony
  • Osadź Awesome Table w dowolnej witrynie
  • W pełni konfigurowalny
  • Łatwe zarządzanie danymi
  • Łatwe zarządzanie uprawnieniami

Możesz zastosować JavaScript, HTML lub CSS, aby jeszcze bardziej dostosować wygląd swojej aplikacji. Możesz także osadzić wizualizację w swojej witrynie internetowej lub intranecie po jej zakończeniu.

Sheet2Site

Sheet2Site to aplikacja, która pozwala stworzyć oszałamiającą stronę internetową ze zdjęciami, tekstem, filtrami i linkami z Arkuszy Google. Możesz więc stworzyć stronę internetową bez pisania kodu z jednego arkusza Google. Sheet2Site może osadzać dane z arkusza kalkulacyjnego i prezentować je wizualnie, jeśli masz już witrynę internetową.

Ponadto Sheet2Site ma wiele przypadków użycia. Możesz więc tworzyć katalogi pracowników, tablice ogłoszeń, dynamiczne cenniki, niestandardowe narzędzia, rynki i cokolwiek innego, o czym tylko pomyślisz.

Funkcje Sheet2Site

  • Połącz domenę niestandardową
  • Filtry i multifiltry z listami rozwijanymi
  • Zbieraj e-maile za pomocą Mailchimp
  • Otrzymuj dane z Google Form / Typeform

Sheet2Site oferuje szeroką gamę bezpłatnych projektów na swojej stronie internetowej dla tych, którzy wolą projektowanie od strony biznesowej. Istnieje również wiele różnych stylów szablonów dla każdego typu przypadku użycia. Te style zostały starannie zaprojektowane i zoptymalizowane, aby pasowały do ​​branży, w której pracujesz.

Wniosek

Wreszcie, teraz, gdy znasz już najlepsze dodatki do Arkuszy Google, zacznij ich używać w procesach raportowania i analizy. Ponadto różne dodatki zapewniają różne funkcje i narzędzia w zależności od ich funkcji. Wybierz więc ten, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom, i korzystaj z dodatków Arkuszy Google, aby usprawnić swoje zadania.

Możesz także przyjrzeć się najlepszym platformom bez kodu do tworzenia aplikacji.