Jak anulować jazdę Lyft

Firma Lyft, Inc. z siedzibą w San Francisco w Kalifornii zapewnia mobilność jako usługę, usługi przewozowe, samochody do wynajęcia, skutery silnikowe, system rowerów publicznych, samochody do wynajęcia i dostawę żywności w Stanach Zjednoczonych i niektórych lokalizacjach w Kanadzie. W wyniku każdej rezerwacji Lyft zarabia prowizję zamiast posiadać jakiekolwiek pojazdy. Konsument otrzymuje wstępną wycenę taryfy, która zmienia się w zależności od podaży i popytu na danym obszarze w momencie rezerwacji i podlega dynamicznym cenom. Za pomocą zaledwie kilku dotknięć w aplikacji Lyft na iPhone’a lub Androida możesz anulować podróż Lyft, jeśli zamiast tego zdecydujesz się na spacer, dowiesz się, że musisz wyjść z domu lub miejsca pracy nieco później lub jeśli Twoje plany ulegną zmianie z jakiegokolwiek innego powodu . Jeśli szukasz wskazówek na ten temat, przedstawiamy pomocny przewodnik, który nauczy Cię, jak anulować przejazd Lyft i jakie są zasady anulowania przejazdu Lyft. Dowiesz się również, jak skontaktować się z Lyft i czy Lyft zwraca pieniądze.

Jak anulować jazdę Lyft

Lyft jest drugą co do wielkości firmą udostępniającą przejazdy w Stanach Zjednoczonych od 2022 r., Za Uberem, z 28% udziałem w rynku. Ponieważ Lyft i inne usługi związane z przywoływaniem przejazdów koncentrują się na wygodzie, zrozumiałe jest, że aplikacja ułatwi anulowanie przejazdu. W dalszej części tego artykułu dowiesz się, jak anulować przejazd Lyft i czy Lyft zwraca pieniądze. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej na ten temat.

Czy Lyft jest tańszy niż Uber?

Nie. Między Uberem a Lyft, istnieje kilka istotnych różnic. W przypadku przeciętnej podróży Uber może być tańszy niż Lyft. Dane wskazują, że Uber jest tańszą firmą, a typowa podróż kosztuje 20 USD, w przeciwieństwie do typowej podróży Lyft, która kosztuje 27 USD.

Czy mogę anulować subskrypcję Lyft Pink w dowolnym momencie?

Tak, aplikacja Lyft umożliwia przerwanie członkostwa Lyft Pink w dowolnym momencie.

Czy możesz anulować przejażdżkę na Lyft za darmo?

Tak, możesz anulować przejazd Lyft za darmo. W zależności od tego, kiedy anulujesz przejazd, Lyft pobiera opłatę za anulowanie. Nie zostaniesz obciążony opłatą za anulowanie usługi, o ile anulujesz przejazd przed upływem wspomnianego czasu. Możesz anulować zaplanowaną jazdę do pięciu minut przed planowanym odbiorem kierowcy. Nie zostaniesz obciążony, jeśli anulujesz zarezerwowany przejazd co najmniej pięć minut przed przewidywanym czasem odbioru. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jakie są zasady anulowania rezerwacji Lyft.

Czy mogę anulować zaplanowany Lyft?

Tak, możesz anulować zaplanowany przejazd w Lyft.

Czy Lyft automatycznie zwraca pieniądze, jeśli anulujesz?

Tak, Lyft automatycznie zwraca pieniądze, jeśli anulujesz w niektórych sytuacjach. Przed przybyciem do Twojej lokalizacji Lyft nie pobiera opłaty za metodę płatności podaną w pliku. Oznacza to, że nie będziesz musiał prosić o pełny zwrot pieniędzy, jeśli anulujesz podróż lub jeśli kierowca nie przyjedzie. Otrzymasz zwrot gotówki lub kredyt na koncie, jeśli skontaktujesz się z obsługą klienta Lyft, aby poprosić o dostosowanie przejazdu. Jeśli Lyft zaoferuje zwrot gotówki, aplikacja zaksięguje pełną opłatę na karcie debetowej, kredytowej, przedpłaconej lub karcie przedpłaconej, której użyłeś do dokonania zakupu.

Czy Lyft zwraca pieniądze?

Nie, Lyft zwykle nie oferuje zwrotów. Chociaż Lyft ma jasną politykę braku zwrotów, nie oznacza to, że nie masz możliwości odzyskania pieniędzy.

Czy Lyft płaci za odwołane przejazdy?

Nie, Lyft nie płaci za odwołane przejazdy.

Czym są zasady anulowania rezerwacji Lyft?

Gdy kierowca zaakceptuje Twoją prośbę o przejazd, możliwość jego anulowania wygasa. Twój kierowca jedzie zgodnie z rozkładem i pojawi się w ciągu pięciu minut od pierwszego przewidywanego czasu przybycia. W zależności od tego, jak bardzo jest zajęty, koszty te mogą ulec zmianie, aby pokryć czas kierowcy i wydatki na paliwo. Na rachunku za odwołany przejazd znajdziesz koszt anulowania.

  • Jeśli odwołasz trzy lub więcej przejazdów (dowolnego rodzaju) w ciągu 15 minut, zostaniesz ukarany grzywną. Nawet jeśli zmieniasz harmonogram tych przejazdów w określonym czasie anulowania każdego z nich, to nadal obowiązuje.
  • Gdy kierowca zaakceptuje wniosek, może nałożyć opłatę za anulowanie przejazdów Lyft Shared.

W przypadku regularnych przejazdów Lyft mają oni prawo nałożyć opłatę za anulowanie, jeśli:

  • Kierowca i pasażer zostali dopasowani, a pasażer odwołuje podróż.
  • Kierowca jest w drodze, aby cię odebrać.
  • Oczekuje się, że kierowca pojawi się w wyznaczonym oknie odbioru.

Kiedy możesz anulować Lyft bez opłat?

Tylko wtedy, gdy powody anulowania podane przez użytkownika są zgodne z zasadami anulowania Lyft, mogą to zrobić bez ponoszenia opłat. Zanim kierowca zostanie Ci przydzielony, możesz zrezygnować z przejazdu bez ponoszenia żadnych opłat. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak anulować jazdę Lyft.

Dlaczego Lyft obciążył mnie opłatą za przejazd, którego nie odbyłem?

Aby upewnić się, że metoda płatności ma wystarczającą ilość środków na pokrycie kosztów Twojej podróży, Lyft dokonuje tymczasowej płatności na Twoje konto. Płatności tymczasowe na Twoim rachunku płatniczym są wyświetlane jako oczekujące. Gdy zamawiasz przejazd, modyfikujesz informacje o płatności, zmieniasz miejsce docelowe lub dodajesz postój, możesz zauważyć oczekującą opłatę. Zazwyczaj tymczasowe blokady są zwalniane z konta po pomyślnym obciążeniu metody płatności. Jednak usunięcie obciążenia może zająć 5-7 dni, w zależności od sposobu działania Twojego banku lub karty kredytowej.

Ile wynosi opłata za anulowanie Lyft? Ile wynosi opłata za anulowanie w Lyft?

Opłata za anulowanie Lyft waha się od 5 do 10 USD.

Jak anulować harmonogram Lyft?

Zaplanowany przejazd można anulować, wykonując następujące czynności:

1. Otwórz aplikację Lyft na swoim Android lub iOS urządzenie.

2. W prawym górnym rogu ekranu głównego dotknij ikony kalendarza.

3. Stuknij w Anuluj przejazd pod wybranym zaplanowanym przejazdem, który chcesz anulować.

4. Na koniec dotknij Anuluj w wyskakującym okienku potwierdzenia.

Jak anulować jazdę Lyft?

Możesz wykonać powyższe kroki, aby anulować rozkłady jazdy Lyft, aby cię odebrać.

Jak anulować Lyft i otrzymać zwrot pieniędzy?

Lyft nie pobiera opłat za przejazd, dopóki przejazd się nie zakończy. Tak więc, jeśli Ty lub kierowca anulujesz przejazd, żadna kwota nie zostanie pobrana z Twojego konta.

Jak mogę skontaktować się z Lyft, jeśli zostawię telefon?

Jeśli zgubiłeś telefon w samochodzie Lyft, którym jechałeś, możesz skontaktować się z Lyft ze strony internetowej. Zobaczmy, jak to zrobić:

1. Odwiedź stronie internetowej Lyftu w Twojej przeglądarce.

Uwaga: Upewnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto.

2. Następnie przejdź do Prześlij stronę żądania i wypełnij dane, aby podnieść bilet.

3. Po wypełnieniu formularza kliknij Prześlij.

Poczekaj, aż zespół wsparcia Lyft skontaktuje się z Tobą w sprawie zgłoszonego biletu. Przeczytaj ten artykuł od początku, aby dowiedzieć się, czy Lyft zwraca pieniądze i jakie są zasady anulowania rezerwacji Lyft.

Jak komunikować się z Lyft?

Jeśli wystąpił problem z przejazdem, istnieje kilka sposobów na skontaktowanie się z Lyft za pomocą telefonu lub komputera. Jeśli chcesz skontaktować się z Lyft, możesz to zrobić, postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, wysyłając wiadomość e-mail za pośrednictwem strony internetowej firmy lub dzwoniąc na całodobową linię alarmową.

Aplikacja mobilna to najłatwiejszy sposób na skontaktowanie się z Lyft, ponieważ umożliwia kontakt z nimi bezpośrednio z aplikacji lub przeglądanie stron pomocy technicznej.

1. Otwórz aplikację Lyft i zaloguj się na swoje konto.

2. Stuknij w ikona hamburgera.

3. Stuknij Pomoc po przewinięciu w dół.

4. Wybierz odpowiednią opcję w sekcji Uzyskaj pomoc,

Przewiń sekcje w zależności od problemu, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami.

Jak zadzwonić do obsługi klienta Lyft?

Lyft nie ma bezpośredniego numeru telefonu. Po prostu dotknij ikony hamburgera > opcji Pomoc z menu w aplikacji, aby poprosić o połączenie w aplikacji Lyft.

***

Mamy więc nadzieję, że zrozumiałeś, jak anulować jazdę Lyft i czy Lyft zwraca pieniądze, wraz ze szczegółowymi krokami, aby Ci pomóc. Możesz przekazać nam wszelkie pytania lub sugestie dotyczące dowolnego innego tematu, o którym chcesz, abyśmy napisali artykuł. Upuść je w sekcji komentarzy poniżej, abyśmy wiedzieli.