Jak anulować zamówienie Groupon

Groupon, założony w 2008 roku przez Andrew Masona, jest amerykańską globalną platformą handlową, w której można kupować usługi e-commerce, oszczędzając pieniądze, korzystając z kuponów rabatowych. Klienci posiadający konto Groupon mogą łączyć się z pobliskimi firmami poprzez usługi, wydarzenia, wycieczki lub inne działania. Jeśli Twoje zamówienie Groupon jest objęte ofertami lokalnymi, Groupon Getaways lub Groupon Live, możesz je anulować. Lokalne oferty mogą zostać zwrócone w ciągu trzech dni od zamówienia, z wyjątkiem transmisji na żywo, ponieważ zależy to tylko od odwołania wydarzenia. Dzisiaj przyjrzymy się niektórym często zadawanym pytaniom dotyczącym Twojego konta Groupon. Jeśli szukasz wskazówek, jak anulować zamówienie Groupon i poprosić o zwrot kosztów Groupon, jesteś we właściwym miejscu! Z pomocą tego artykułu dowiesz się również, jak zamienić złotówki Groupon na gotówkę i anulować mój kupon Groupon.

Jak anulować zamówienie Groupon

Czytaj dalej, aby znaleźć szczegółowe instrukcje anulowania zamówienia Groupon wraz z przydatnymi ilustracjami dla lepszego zrozumienia.

Czym są kredyty Groupon?

Dolary lub kredyty Groupon można zastosować do zakupów przy kasie. Kredyty, które wkrótce wygasną, są zawsze stosowane jako pierwsze. Zaloguj się na swoje konto i wybierz menu Moje rzeczy. Tutaj możesz zobaczyć saldo kredytów Groupon, daty wygaśnięcia, wydania i historię. Kiedy jesteś przy kasie, musisz złożyć wniosek o kredyty Groupon w swojej transakcji. Musisz wybrać opcję Zastosuj dostępne Groupon Bucks w obszarze Tryb płatności, a kwota zostanie odjęta z Twojego konta.

Jak zamienić pieniądze z Groupon na gotówkę?

Groupon Bucks nie mogą być przenoszone; nie można ich zamienić na gotówkę. Zamiast tego możesz odzyskać pieniądze od Groupon, jeśli złożyłeś wniosek o zwrot pieniędzy. Lokalne oferty mogą być zwrócone w ciągu 3 dni od zakupu.

Masz jeden dzień na wykorzystanie swoich Groupon Bucks na zakup nowych kuponów. Tracisz swoje punkty po upływie terminu, a Groupon przywraca wartość nominalną Twojego kuponu, który utracił ważność.

Co się stanie, jeśli nie wykorzystasz kuponu Groupon?

Często możesz nadal korzystać z wygasłego grouponu u sprzedawcy za cenę, którą zapłaciłeś za promocję. Wartość wyświetlana na stronie oferty, powszechnie nazywana wartością promocyjną, traci ważność od daty wskazanej przez datę ważności widoczną na Grouponie.

Ponadto niektóre kupony zawierają kod realizacji, którego można użyć bezpośrednio na stronie sprzedawcy.

Co Groupon rozumie przez wpłaconą kwotę, która nigdy nie wygasa?

Odnosi się do opcji zwrotu Groupon. Możesz skontaktować się z Groupon, jeśli zgubisz swój kupon i nie wykorzystasz go przed jego wygaśnięciem. Anulują zakupiony przez Ciebie Groupon, zwrócą Ci płatność lub zamienią ją na kredyt. Chociaż w niektórych przypadkach nie można odzyskać całej wartości grouponu. Nadal możesz otrzymać kwotę, którą zapłaciłeś w formie Groupon Bucks. Czytaj dalej ten artykuł, aby dowiedzieć się, jak anulować zamówienie Groupon.

Jak anulować kupon Groupon i otrzymać zwrot pieniędzy?

Może zaistnieć sytuacja, w której zaraz po dokonaniu zakupu na Grouponie życzyliby sobie, żebym mógł anulować mój kupon Groupon. W tym celu możesz wykonać następujące kroki:

1. Otwórz aplikację Groupon na swoim Android lub iOS urządzenie.

2. Stuknij w zakładkę Moje rzeczy na dolnym pasku.

3. Następnie przesuń palcem w dół i dotknij Obsługa klienta.

4. Wybierz żądany groupon, który chcesz anulować.

5A. Jeśli kwalifikujesz się do samoobsługi, dotknij opcji Anuluj zamówienie.

5B. Jeśli nie kwalifikujesz się do samoobsługi, dotknij widżetu Czat lub opcji Wyślij do nas e-mail od dołu.

Uwaga: jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej, wybierz zamówienie, które chcesz anulować. Niektóre osoby często mylą opcję Wyświetl szczegóły z opcją Wyświetl kupony.

Możesz zostać poproszony kilka razy o potwierdzenie wyboru. Dzięki opcji samoobsługi możesz anulować Groupon po zakupie. W przypadku Groupon Goods prośba o zwrot Groupon nie będzie możliwa, ponieważ będziesz musiał zwrócić sam przedmiot, chyba że zakup jest nadal przetwarzany w celu wysyłki.

Jak anulować zamówienie Groupon w aplikacji na Androida?

Możesz anulować zamówienie Groupon w aplikacji na Androida, wykonując powyższe czynności.

Jak anulować zamówienie Groupon?

Jak wspomniano powyżej, po dokonaniu zakupów tylko wybrane kategorie obsługują anulowanie w Groupon. Szczegóły anulowania znajdziesz w sekcji zamówień na swoim koncie. Zwykle czat na żywo z administratorem jest znacznie szybszym rozwiązaniem niż napisanie wiadomości e-mail do obsługi klienta.

Jak mogę poprosić o zwrot pieniędzy za Groupon?

Kroki, aby uzyskać zwrot pieniędzy z Groupon, są proste, po prostu wykonaj następujące czynności:

1. Odwiedź stronie Groupona w Twojej przeglądarce.

Uwaga: pamiętaj, aby zalogować się na swoje konto.

2. Kliknij Moje rzeczy > Moje Groupony.

3A. Kliknij Zobacz szczegóły obok żądanego zamówienia, za które chcesz zwrócić pieniądze.

3B. Jeśli nie możesz podejść do problemu w ten sposób, zawsze możesz przejść do Obsługi Klienta Groupona anuluj zamówienie i zażądaj zwrotu pieniędzy.

Dlaczego Groupon anulował moje zamówienie?

System Groupon działa, aby sfinalizować Twoje zamówienie, gdy ostatni zakup pojawi się jako Przetwarzany lub Oczekujący na karcie Moje Groupony. Zawsze otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia po jego zakończeniu.

Jeśli Twoje zamówienie zostało odrzucone, prawdopodobnie było to spowodowane dużym zainteresowaniem tą konkretną promocją lub większym ruchem. Musisz ponownie zaktualizować informacje o płatności, jeśli stan nie zmieni się po 2 godzinach.

Jak anulować zamówienie Groupon przez numer telefonu?

Jeśli dane handlowca są podane jasno, możesz zadzwonić do handlowca i omówić szczegóły zamówienia lub anulowania. Nie wpłynie to jednak bezpośrednio na serwer Groupon i będzie zależeć od sprzedawcy, który może zdecydować się nie angażować. Najlepszym sposobem anulowania zamówienia Groupon jest kontakt Wsparcie czatu Groupon.

Jak anulować zamówienie Groupon i otrzymać zwrot pieniędzy?

Aby otrzymać zwrot pieniędzy, Twoje zamówienie musi przede wszystkim spełniać kryteria. Oprócz tych trzech sytuacji, o których tutaj wspomnieliśmy, możesz łatwo uzyskać zwrot pieniędzy, wykonując czynności, które opisaliśmy wcześniej:

  • Przekroczyłeś termin anulowania Groupon.
  • Twoje zamówienie zostało już przetworzone do wysyłki.
  • Twój zakup był ostateczną umową sprzedaży.

Możesz anulować zamówienie i otrzymać zwrot pieniędzy na Groupon, kontaktując się Obsługi Klienta Groupona z prośbą o anulowanie i zwrot pieniędzy.

Uwaga: Groupon Live również nie obsługuje zwrotów, chyba że samo wydarzenie zostanie odwołane.

Jak anulować zamówienie Groupon na iPhonie?

Aplikacja Groupon ma opcję anulowania niechcianych zamówień. Aby to zrobić, musisz:

1. Uruchom aplikację Groupon na iOS urządzenie i dotknij karty Moje rzeczy.

2. Przesuń palcem w dół i dotknij Obsługa klienta > żądany Groupon.

3A. Jeśli kwalifikujesz się do samoobsługi, dotknij opcji Anuluj zamówienie.

3B. Jeśli nie kwalifikujesz się do samoobsługi, dotknij widżetu Czat lub opcji Wyślij do nas e-mail od dołu.

***

Mamy nadzieję, że dowiedziałeś się, jak anulować zamówienie Groupon. Zachęcamy do kontaktu z nami w sprawie pytań i sugestii za pośrednictwem sekcji komentarzy poniżej. Daj nam też znać, o czym chcesz się dowiedzieć w następnej kolejności.