Jak dodać link do historii na Instagramie

Instagram kopiuje niektóre funkcje ze Snapchata. Historie to jedna z bardziej popularnych funkcji, które zostały skopiowane, nie tylko przez Snapchata, ale także przez najpopularniejsze aplikacje społecznościowe. Historia na Instagramie to obraz lub film, do którego można dodawać tekst, GIF-y i naklejki, tworzyć ankiety, wspominać użytkowników, dodawać lokalizację. Być może widziałeś kilka historii, które również mają link i zastanawiałeś się, jak sam możesz dodać link do historii na Instagramie.

Wymagania

Funkcja łącza nie jest dostępna dla wszystkich użytkowników Instagrama. Aby móc dodać link do historii na Instagramie, musisz mieć 10 000 obserwujących lub zweryfikowane konto na Instagramie. Jeśli masz jedno z tych dwóch (lub oba), będziesz mógł dodać link do swojej historii na Instagramie.

Dodaj link do historii na Instagramie

Otwórz Instagram i dotknij przycisku aparatu u góry. Zrób zdjęcie lub nagraj wideo albo wybierz z rolki aparatu lub stwórz dowolną historię. U góry pojawi się pasek narzędzi, a wśród nich będzie przycisk linku.

Zrzut ekranu po lewej stronie wskazuje, gdzie link powinien się pojawić, ale go nie ma, ponieważ konto nie jest zweryfikowane ani nie ma 10 000 obserwujących. Po kliknięciu przycisku zobaczysz pole, w którym możesz wpisać adres URL.

Po opublikowaniu użytkownicy, którzy oglądają Twoją historię, zobaczą opcję „Zobacz więcej”, która wskazuje, że do historii dołączony jest link. Po przesunięciu w górę będą mogli zobaczyć link na Instagramie.

Skąd to ograniczenie?

Pozyskanie 10 000 użytkowników w dowolnej aplikacji społecznościowej nie jest łatwe. W większości aplikacji multimedialnych łatwiej jest uzyskać zweryfikowane konto. W rzeczywistości kilka osób mogło zweryfikować fałszywe konta / parodię. Ograniczeniem jest zapobieganie spamowi, aw niektórych przypadkach zapobieganie oszustwom.

Linki dodane do historii na Instagramie mogą być dowolne i są poza kontrolą Instagrama. Jeśli którykolwiek i wszyscy użytkownicy mogą dodawać linki, moderowanie historii byłoby samodzielnym zadaniem. Istnieje również fakt, że historie wygasają po 24 godzinach, więc wszystko, co może być niebezpieczne, może już zniknąć, zanim Instagram będzie w stanie to zbadać i wyrządzi szkody.

Oczywiście jest też fakt, że nie każdy użytkownik musi się z czymś powiązać. Tak naprawdę to konta firmowe, wydawcy, twórcy treści itp. Muszą korzystać z tej funkcji.