Dowiedz się, jak pozbyć się tego irytującego błędu na Instagramie przy minimalnym wysiłku.
Spis treści:
- Ten błąd występuje, gdy ktoś niedawno reaktywował swoje konto na Instagramie i pojawia się, gdy próbujesz wysłać mu wiadomość.
- Rozwiązania obejmują blokowanie i odblokowywanie konta, zaprzestanie obserwowania i śledzenie konta lub ograniczenie i odblokowanie konta.
- Możesz także usunąć ostatni wątek rozmowy prowadzonej z kontem.
Czy próbujesz wysłać wiadomość do znajomego na Instagramie i zostajesz powitany komunikatem o błędzie „Nie można skontaktować się z wyłączonymi kontami”? Błąd pojawia się podczas wysyłania wiadomości do niedawno reaktywowanych kont. Ale jest kilka sztuczek, aby to naprawić.
1. Zablokuj i odblokuj konto na Instagramie
Prostym sposobem rozwiązania tego problemu jest zablokowanie i odblokowanie kogoś na Instagramie, jeśli pojawi się błąd „Nie można skontaktować się z wyłączonymi kontami”.
Wykonaj poniższe kroki, aby zablokować i odblokować konto:
2. Obserwuj i przestań obserwować konto na Instagramie
W większości przypadków problem ten można rozwiązać, po prostu obserwując i przestając obserwować konto, do którego próbujesz wysłać wiadomość.
Aby zakończyć proces, wykonaj następujące kroki:
3. Ogranicz i odblokuj konto na Instagramie
Jeżeli zablokowanie i zaprzestanie obserwowania konta nie pomogło, warto ograniczyć i odblokować konto. Po ograniczeniu konta ich wiadomości trafiają do folderu żądań. Aby włączyć tryb ograniczania na Instagramie, wykonaj następujące kroki:
4. Usuń swoją ostatnią rozmowę z kontem na Instagramie
Kolejnym krokiem w rozwiązywaniu problemów, który powinieneś wypróbować, jest usunięcie ostatniej rozmowy przeprowadzonej z kontem, do którego nie możesz wysłać wiadomości.
Oto jak:
Inne poprawki mające na celu rozwiązanie błędu związanego z wyłączonym przesyłaniem wiadomości na koncie Instagram
Jeśli żadna z poprawek nie zadziałała, możesz także wypróbować te ogólne wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów, na wypadek gdyby błąd wynikał z problemu z oprogramowaniem.
- Usuń i zainstaluj ponownie Instagram: Czasami przyczyną tego problemu mogą być dane z pamięci podręcznej Instagrama. Prostym sposobem na wyczyszczenie pamięci podręcznej Instagrama jest usunięcie aplikacji i pobranie jej ponownie.
- Zaktualizuj Instagram: Często problemy te to nic innego jak błędy oprogramowania. Instagram udostępnia aktualizacje oprogramowania, które rozwiązują dobrze znane błędy.
- Wyloguj się i zaloguj ponownie: Jeśli powyższe kroki rozwiązywania problemów nie powiodły się, spróbuj wylogować się ze swojego konta na Instagramie i zalogować się ponownie po odczekaniu kilku sekund.
Ten problem występuje, gdy konto ponownie aktywuje wyłączone konto lub gdy jego konto zostało tymczasowo wyłączone po stronie Instagrama. Dlatego też, jeśli nie możesz wysłać wiadomości do konta nawet po wypróbowaniu wszystkich wymienionych przez nas komunikatów dotyczących rozwiązywania problemów, zalecamy poczekać.