Jak naprawić błąd „Nie można się skontaktować z wyłączonymi kontami” na Instagramie

Dowiedz się, jak pozbyć się tego irytującego błędu na Instagramie przy minimalnym wysiłku.

  • Ten błąd występuje, gdy ktoś niedawno reaktywował swoje konto na Instagramie i pojawia się, gdy próbujesz wysłać mu wiadomość.
  • Rozwiązania obejmują blokowanie i odblokowywanie konta, zaprzestanie obserwowania i śledzenie konta lub ograniczenie i odblokowanie konta.
  • Możesz także usunąć ostatni wątek rozmowy prowadzonej z kontem.

Czy próbujesz wysłać wiadomość do znajomego na Instagramie i zostajesz powitany komunikatem o błędzie „Nie można skontaktować się z wyłączonymi kontami”? Błąd pojawia się podczas wysyłania wiadomości do niedawno reaktywowanych kont. Ale jest kilka sztuczek, aby to naprawić.

1. Zablokuj i odblokuj konto na Instagramie

Prostym sposobem rozwiązania tego problemu jest zablokowanie i odblokowanie kogoś na Instagramie, jeśli pojawi się błąd „Nie można skontaktować się z wyłączonymi kontami”.

Wykonaj poniższe kroki, aby zablokować i odblokować konto:

  • Znajdź konto, które chcesz zablokować, i kliknij trzy poziome kropki w prawym górnym rogu ekranu.
  • Teraz dotknij Zablokuj.
  • Aby potwierdzić swoją decyzję, kliknij ponownie Zablokuj.
  • Poczekaj kilka sekund i przejdź do swojego profilu, dotykając swojego zdjęcia profilowego w prawym dolnym rogu ekranu.
  • Stuknij ikonę z trzema liniami w prawym górnym rogu ekranu, a następnie stuknij Ustawienia i prywatność.
  • Przewijaj dalej, aż w sekcji Kto może zobaczyć Twoją zawartość wyświetli się Zablokowany. Znajdź konto, które chcesz odblokować i dotknij Odblokuj.
  • 2. Obserwuj i przestań obserwować konto na Instagramie

    W większości przypadków problem ten można rozwiązać, po prostu obserwując i przestając obserwować konto, do którego próbujesz wysłać wiadomość.

    Aby zakończyć proces, wykonaj następujące kroki:

  • Otwórz aplikację Instagram i przejdź do konta, z którego nie możesz wysyłać wiadomości.
  • Naciśnij przycisk z napisem Obserwowanie i wybierz opcję Przestań obserwować z wyświetlonego menu. Jeśli ma konto prywatne, pojawi się monit z prośbą o potwierdzenie, czy chcesz przestać obserwować. Kliknij ponownie opcję Przestań obserwować.
  • Gdy przestaniesz obserwować konto, powinieneś zobaczyć niebieski przycisk Obserwuj. Kliknij, aby obserwować konto. Jeśli konto, którego właśnie przestałeś obserwować, ma konto prywatne, poproś je o zaakceptowanie Twojej prośby.
  • 3. Ogranicz i odblokuj konto na Instagramie

    Jeżeli zablokowanie i zaprzestanie obserwowania konta nie pomogło, warto ograniczyć i odblokować konto. Po ograniczeniu konta ich wiadomości trafiają do folderu żądań. Aby włączyć tryb ograniczania na Instagramie, wykonaj następujące kroki:

  • Przejdź do profilu, który chcesz ograniczyć.
  • Kliknij trzy poziome kropki w prawym górnym rogu ekranu.
  • Z wyświetlonego menu wybierz opcję Ogranicz.
  • Poproś konto z ograniczeniami, aby wysłało Ci wiadomość na Instagramie. Ich wiadomość powinna dotrzeć do folderu Żądania.
  • Kliknij opcję Nieograniczaj na dole ekranu. Powinieneś teraz móc wysyłać SMS-y do osoby, do której po prostu nie masz ograniczeń.
  • 4. Usuń swoją ostatnią rozmowę z kontem na Instagramie

    Kolejnym krokiem w rozwiązywaniu problemów, który powinieneś wypróbować, jest usunięcie ostatniej rozmowy przeprowadzonej z kontem, do którego nie możesz wysłać wiadomości.

    Oto jak:

  • Przejdź do ekranu głównego Instagrama, dotykając ikony strony głównej w lewym dolnym rogu ekranu.
  • Kliknij ikonę wiadomości w prawym górnym rogu ekranu.
  • Znajdź rozmowę, którą chcesz usunąć, i przeciągnij ją w prawo.
  • Kliknij Usuń.
  • Potwierdź akcję, dotykając ponownie Usuń w wyskakującym okienku. Teraz spróbuj ponownie wysłać wiadomość do konta, tworząc nowy czat.
  • Inne poprawki mające na celu rozwiązanie błędu związanego z wyłączonym przesyłaniem wiadomości na koncie Instagram

    Jeśli żadna z poprawek nie zadziałała, możesz także wypróbować te ogólne wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów, na wypadek gdyby błąd wynikał z problemu z oprogramowaniem.

    • Usuń i zainstaluj ponownie Instagram: Czasami przyczyną tego problemu mogą być dane z pamięci podręcznej Instagrama. Prostym sposobem na wyczyszczenie pamięci podręcznej Instagrama jest usunięcie aplikacji i pobranie jej ponownie.
    • Zaktualizuj Instagram: Często problemy te to nic innego jak błędy oprogramowania. Instagram udostępnia aktualizacje oprogramowania, które rozwiązują dobrze znane błędy.
    • Wyloguj się i zaloguj ponownie: Jeśli powyższe kroki rozwiązywania problemów nie powiodły się, spróbuj wylogować się ze swojego konta na Instagramie i zalogować się ponownie po odczekaniu kilku sekund.

    Ten problem występuje, gdy konto ponownie aktywuje wyłączone konto lub gdy jego konto zostało tymczasowo wyłączone po stronie Instagrama. Dlatego też, jeśli nie możesz wysłać wiadomości do konta nawet po wypróbowaniu wszystkich wymienionych przez nas komunikatów dotyczących rozwiązywania problemów, zalecamy poczekać.