Jak naprawić brakujący kalendarz w Microsoft Teams

Microsoft Teams ma kalendarz wbudowany w aplikację. Ten kalendarz jest bardziej harmonogramem i chociaż będzie zintegrowany z Outlookiem, nie będzie pokazywał całego kalendarza Outlooka. Spotkania, które zostały ustawione w aplikacji Teams, zostaną zsynchronizowane z programem Outlook, ale karta Kalendarz w aplikacji Teams będzie zawierać tylko wydarzenia związane z aplikacjami Teams.

Karta Kalendarz to ważna karta, jeśli chcesz zaplanować spotkanie dla zespołu. Zapewnia użytkownikom pełną listę zaplanowanych spotkań dla obecnego zespołu.

Napraw brak kalendarza w Microsoft Teams

Jeśli nie widzisz karty Kalendarz w Microsoft Teams, przyczyną jest prawdopodobnie to, że została wyłączona. Ten problem występuje w przypadku użytkowników Microsoft Teams, którzy mają licencje dla przedsiębiorstw lub firm.

Naprawienie tego jest proste, ale będziesz potrzebować dostępu administratora do zespołu. Brak karty Kalendarz w Microsoft Teams, ponieważ została wyłączona w centrum administracyjnym.

Uzyskaj dostęp do centrum administracyjnego Microsoft Teams.
W kolumnie po lewej stronie rozwiń Użytkownicy.
Wybierz użytkownika.

Przejdź do zakładki Zasady dla swojego użytkownika.
Poszukaj globalnego (domyślne dla całej organizacji).
Zobaczysz listę aplikacji. Kliknij przycisk Dodaj aplikację.
Dodaj aplikację Kalendarz.
Poproś wszystkich członków zespołu o ponowne uruchomienie klienta na komputerze w celu wyświetlenia karty Kalendarz.

Brak zaplanowanych spotkań w Microsoft Teams

W przeciwieństwie do brakującego problemu z Kalendarzem, który mają użytkownicy Microsoft Teams dla przedsiębiorstw / firm, użytkownicy z bezpłatnym kontem nie mogą zobaczyć zaplanowanych spotkań na karcie Kalendarz.

To nie jest błąd. Jest to ograniczenie bezpłatnego konta Teams. Jedynym rozwiązaniem tego problemu jest użycie linku do Kalendarza Google, który jest generowany podczas planowania spotkania. Możesz dodać spotkanie do Kalendarza Google, który następnie można zsynchronizować z dowolną inną aplikacją Kalendarza, np. ICloud Calendars lub Outlook Calendars.

Wniosek

Jeśli dla Twojego zespołu włączono Kalendarze, ale w aplikacji komputerowej lub internetowej nadal brakuje karty Kalendarz, możliwe, że Twoje użycie jest częścią niestandardowej zasady, w której Kalendarze zostały wyłączone lub użytkownik nie może tworzyć lub planować spotkania. Microsoft Teams ma wiele różnych sposobów zarządzania uprawnieniami i kontrolami dla różnych członków zespołu, dlatego niektórzy użytkownicy mogą widzieć Kalendarz, a inni nie. Jeśli administrator zdecydował, że Twój użytkownik nie musi widzieć karty Kalendarz, niewiele możesz z tym zrobić.